abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34271965
Ik heb ze gemaild dus ik ben benieuwd wanneer ze reageren ...
pi_34271980
Heb je om de voedselrondleiding gevraagd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34272110
Yup, ik heb gevraagd of ze rondleidingen geven met als thema voedsel (of andere thema's) en of we achter de schermen mogen
Maar goed, over voedsel kan ik ook wat vertellen hoor omdat ik altijd zo goed heb opgelet tijdens rondleidingen in Artis
pi_34272162
*pakt camera alvast in*

Doei.
pi_34272366
Pandorah, ik ga zonder vriendje hoor..

Ik heb ook al even gekeken naar een rondleiding oid, maar ik vrees dat we dan met 20 personen moeten zijn.. Of ze moeten ons bij een andere groep in kunnen proppen, we kunnen het natuurlijk altijd even proberen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34272395
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Riann het volgende:
Levitation: ik begreep dat jij in eindhoven woonde we kunnen samen rijden als je wilt?????? mail me maar rian_92@hotmail.com als je een goede navigator bent
Ik ben wel een goede navigator. Emmen krijg ik wel gevonden.
Woon trouwens niet in Eindhoven, maar in Waalre. Maar da's een detail.

Ik wil trouwens ook wel rijden, alleen als ik in mijn eentje ga neem ik liever de trein. (Ivm in slaap vallen enzo) Ik mail je wel even.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34272430
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben wel een goede navigator. Emmen krijg ik wel gevonden.
Woon trouwens niet in Eindhoven, maar in Waalre. Maar da's een detail.

Ik wil trouwens ook wel rijden, alleen als ik in mijn eentje ga neem ik liever de trein. (Ivm in slaap vallen enzo) Ik mail je wel even.
is goed
pi_34272565
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef teigan het volgende:
Pandorah, ik ga zonder vriendje hoor..

Ik heb ook al even gekeken naar een rondleiding oid, maar ik vrees dat we dan met 20 personen moeten zijn.. Of ze moeten ons bij een andere groep in kunnen proppen, we kunnen het natuurlijk altijd even proberen
Aangepast met dat vriendje
Ik zag het net op de site mbt groepen en rondleidingen...
Ik heb ze gewoon maar gemaild met die vraag van rondleidingen want in Artis en Blijdorp geven ze voor kleinere groepen ook rondleidingen maar het kan zijn dat ze het in Emmen anders geregeld hebben.
pi_34272838
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef Riann het volgende:

[..]

is goed
You've got mail...
***Levi was here***
pi_34272921
Er lopen in Emmen wel mensen rond in gele jassen die bezoekers extra dingen over de dieren kunnen vertellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34272941
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Aangepast met dat vriendje
Ik zag het net op de site mbt groepen en rondleidingen...
Ik heb ze gewoon maar gemaild met die vraag van rondleidingen want in Artis en Blijdorp geven ze voor kleinere groepen ook rondleidingen maar het kan zijn dat ze het in Emmen anders geregeld hebben.
Ik moet nog even met mijn vriendje-lief overleggen of hij ook mee wil. Hij reageerde niet bijster enthousiast toen ik 't er laatst over had, maar toen had hij ook nog een jet-lag van 'n reisje naar de VS. Emmen was op dat moment wel de laatste plaats waar hij heen wilde.
***Levi was here***
pi_34272944
O en YPPY: als je het hele stuk niet alleen wilt rijden, wil ik best meerijden vanaf Utrecht. Je hoeft daarvoor niet helemaal om te rijden want ik woon bij de splitsing A27/A28 dus je hoeft de stad niet in
pi_34274588
De hamvraag nu: Zijn de vriendjes welkom?
Die van mij was namelijk helemaal sip toen hij hoorde dat IK naar de dierentuin ging. Hij wil best graag mee. Ik weet niet hoe het met Atrimar zit? Hebben ze iig elkaar
Enne.... rondleiding? Het nadeel is dan dat je niet rond kan hobbelen zoals je zelf wilt. Ik ben bijvoorbeeld een vlindertuin gek en dan is het niet leuk als je er snel doorheen geleid wordt!
pi_34274684
Dennis wil heel graag mee

En die rondleidingen duren meestal maar een uur of zo, freecell. Daarna kan je zelf doen waar je zin in hebt.

Maar ik heb nog steeds twee onbeantwoorde vragen:

1. Waar gaan we eten?? Met zo'n grote groep lijkt me reserveren heel wenselijk.

2. Waar spreken we nu af? De dierentuin heeft twee hoofdingangen: in het centrum en bargeres. Ik stel het centrum voor, dat valt niet te missen en is een stuk makkelijker voor de mensen die met de trein komen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:46:35 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34274761
ja daar zit ook wel wat in freecell.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:57:14 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34275112
ja centrum is beter om af te spreken en dichter bij het treinstation
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:12:12 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34275654
Centrum is het handigste, zeker voor de treiners. Auto's kunnen dan parkeren bij Best Western De Giraf, de wandelroute naar het dierenpark loopt langs het station
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34275896
Centrum lijkt mij ook het fijnst eigenlijk, anders weet ik helemaal niet waar ik naartoe moet lopen..

Wat betreft eten, ik zal nog even vragen aan iemand die vaker in Emmen komt..

Ik heb er een keer bij een chinees/indisch restaurant gegeten, was heerlijk, maar ws. te pittig voor de geopereerde persoon onder ons...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34275972
Ik zag ook een pizzeria annex ijssalon (met op het bord 'huisgemaakte tiramisu') in het centrum.
pi_34276006
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

You've got mail...
ik heb nog niks
pi_34276044
Oh, rondleiding..
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat lijkt me zo onwijs geweldig, mooi, super gaaf, onwijs kick, vet, top, hihi en de rest

En het eten, maakt mij niet zo heel veel uit, als het maar niet te duur is en niet te slecht voor de lijn
pi_34276088
Eerder werd geloof ik Gonzalez al voorgesteld, dat is zo'n BBQ restaurant..
MAarja, ik weet niet wat voor prijs we in gedachten hadden..
Gonzalez is exclusief drank en toetje al 18.95 per persoon..
pi_34276257
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef teigan het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van onbeperkt eten restaurants als ik maar een kleine portie ga/wil eten.
Dan eet ik 1, misschien 2 stukken vlees voor 19 euro. Doei
pi_34276325
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef teigan het volgende:
Dit vind ik geweldig.
Bij ons in de buurt (doetinchem) zit deze ook.
Hier zijn wij 2x geweest. En dan dat welkoms drankje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:31:50 #227
13151 crew  Rewimo
pi_34276362
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef teigan het volgende:
Centrum lijkt mij ook het fijnst eigenlijk, anders weet ik helemaal niet waar ik naartoe moet lopen..

Wat betreft eten, ik zal nog even vragen aan iemand die vaker in Emmen komt..

Ik heb er een keer bij een chinees/indisch restaurant gegeten, was heerlijk, maar ws. te pittig voor de geopereerde persoon onder ons...
Bij een Chinees kun je zoveel dingen kiezen Hoef je niet speciaal rekening mee te houden. En volgens mij hebben zowel Troel en ik al succesvol Chinees eten achter de kiezen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34276490
Mmm misschien dat ik heel lastig ben.
Ik ben opzich best dol op chinees, maar niet op tjap tjoy en rijst.
Ik lust heel graag gebakken banenen, maar deze zijn zo slecht voor de lijn, maar zooo onwijs lekker gewoon.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:36:02 #229
13151 crew  Rewimo
pi_34276539
Gebakken banaan En je kunt toch iets anders nemen dan Tjap Tjoy en rijst
pi_34276570
1 gebakken banaan kan best k geloof dat ik dat toch wel het alleraller lekkerste vind bij chinees eten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37:49 #231
13151 crew  Rewimo
pi_34276606
Nemen we met zijn allen 1 portie gebakken banaan. "Heeft u el 14 volkjes bij?"
pi_34276621
oke, ik heb antwoord van de dierentuin over de rondleidingen:

Activiteiten
Wij geven u graag meer informatie over de dieren op de manier die u het meest aanspreekt. Wat dacht u van een spannende rondleiding? Een dierenverzorger begeleidt u tijdens een exclusief kijkje achter de schermen en geeft antwoord op al uw brandende vragen. Of gaat u liever zelf op onderzoek uit? Leer de dieren van heel dichtbij kennen tijdens een “Wereldreis”.

• Rondleidingen
    Het is erg leuk om uw groepsbezoek aan Dierenpark Emmen uit te breiden met één of meer rondleidingen. Dierenverzorgers vertellen u van alles over ‘hun’ dieren en soms behoort zelfs een exclusief kijkje achter de schermen tot de mogelijkheden. In de dieetkeuken krijgt u bijvoorbeeld te horen wat er zoal op het menu van de verschillende dieren staat, en waarom. En wat dacht u van een interessant verhaal over de olifanten, de beren, de vlinders of de manenrobben? Natuurlijk is er ook gelegenheid tot het stellen van vragen.

De rondleidingen duren 20 minuten en zijn bij vrijwel alle afdelingen mogelijk. U mag bij de reservering een voorkeur aangeven. Lukt het niet uw voorkeur te honoreren, dan delen wij een andere afdeling in. Een rondleiding kan zowel in de ochtend als in de middag plaatsvinden, met uitzondering van het hoogseizoen. Dan zijn alleen rondleidingen in de ochtend mogelijk.

De kosten bedragen ¤ 36,00 per rondleiding per groep. Dit bedrag komt boven op de entreeprijs. Met één dierenverzorger kunnen maximaal 20 personen mee.

Wij willen u er op attenderen dat de rondleidingen uitsluitend na reservering kunnen plaatsvinden (minimaal twee weken van tevoren), binnen openingstijden van het park en dat de mogelijkheden in de vakantieperiodes beperkt zijn.

• Wereldreis
    Als aanvulling op uw bezoek is het mogelijk een speurtocht te doen, waarbij u een wereldreis door het park maakt. De kosten van de benodigde vragenlijsten bedragen ¤ 1,00 per stuk. Er zijn verschillende niveaus verkrijgbaar; van kleuter tot volwassene. U heeft ongeveer een uur nodig voor deze wereldreis. Iedereen moet zelf een pen of potlood meenemen.

Goed, dus je moet betalen voor een rondleiding maar je kan wel aangeven waarheen...

Als vriendje meewil, dan nemen jullie maar mee hoor. Wellicht dat mijn vriendje meegaat maar geen zin heeft om tussen al die dames uit hangen . Of ik moet vragen of ie zijn dierentuinkennis op ons wilt loslaten .

Ik had eerder dit cafe voorgesteld: http://www.debaseel.nl/diner.html
  • pi_34276645
    Ja eigenlijk kan dat best wel he.
    Maar ik dacht juist dat rest, van de chinees, zo lekker dikmakend is

Maar ach voor die ene keer, ter afsluiting van een leuke spannende middag.

I love the gebakken banaan.
    (krijg honder van dit topic)
    pi_34276721
    Oh als er nou 20 mensen meegaan, met de rondleiding dan betaald je ¤1,80 per persoon meer.
    Dat is natuurlijk nog te doen.
    Mij lijkt het wel wat. Bijvoorbeeld, bij de olifanten/tijgers..
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:41:47 #235
    13151 crew  Rewimo
    pi_34276732
    We wandelen eerst tot we erbij neervallen. En dan mag die Chinees best hoor
    pi_34276778
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:41 schreef Rewimo het volgende:
    We wandelen eerst tot we erbij neervallen. En dan mag die Chinees best hoor
    Je leest mijn gedachten hard op.
    pi_34276877
    Ik vind de kosten voor de rondleiding prima als we die verdelen.

Maar de meeste verblijven ken ik al wel achter de schermen, behalve het verblijf van de mantelbavianen Dan ging je geloof ik met een bootje naar het eilandje van de ringstaartmaki's en daar zou ergens een ingang onder de grond zitten. Het verblijf van de apen ligt namelijk onder de grond, maar daar ben ik nog nooit geweest.

Ik vind nog steeds een kijkje in de keuken een leuk idee Tenzij iemand anders een ander leuk idee heeft.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:47:44 #238
    13151 crew  Rewimo
    pi_34276949
    Ja, ik ook, lijkt me erg leuk om daar eens meer over te horen
    pi_34276967
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:45 schreef Isabeau het volgende:
    Ik vind de kosten voor de rondleiding prima als we die verdelen.

Maar de meeste verblijven ken ik al wel achter de schermen, behalve het verblijf van de mantelbavianen Dan ging je geloof ik met een bootje naar het eilandje van de ringstaartmaki's en daar zou ergens een ingang onder de grond zitten. Het verblijf van de apen ligt namelijk onder de grond, maar daar ben ik nog nooit geweest.

Ik vind nog steeds een kijkje in de keuken een leuk idee Tenzij iemand anders een ander leuk idee heeft.
    Ik heb dus nog nooit iets achter de schermen gezien, bij een dierentuin. Vandaar dat ik bijna alles best vind. Zolang het maar interesanten beesten zijn.
    Nou gaat mijn voorkeur dus wel uit naar de dierenverblijven of iets dergelijks.
    Maar ik kan begrijpen als je dat allemaal al gezien hebt, dat de keuken dan weer leuker is.
    pi_34276995
    Ik ken het verhaal van de dieetkeuken (alleen van het klein zoogdierenhuis) van Artis al maar het blijft altijd leuk en het zal vast in Emmen iets uitgebreider zijn. Dat lijkt mij wel leuk
    Misschien moet ik maar eens vragen of we voor dezelfde prijs naar verschillende dingen mogen omdat het maar 20 minuten duurt?
    pi_34277166
    Nou, momenteel staan best veel dieren binnen en zie je de binnenverblijven sowieso al van de zebra's, de nijlpaarden en de giraffe's.

Bij de olifanten valt er weinig te zien, die staan buiten (daarbij kan je dat binnenverblijf bekijken door een glazen plaat ergens).

Wat misschien wel interessant is als er jongen zijn is het verblijf van de manenrobben. Ik stond een keer met Dennis te wachten op voedertijd, maar we waren de enigen. Kwam de verzorger (toffe man) naar ons toe en zei dat hij niet ging voeren. Dus ik keek heel beteuterd. Maar toen mocht ik in mijn eentje (oké, vriendje stond toe te kijken) de jonge manenrobben binnen voeren!! Heb een hele emmer vis zelf opgevoerd aan de schatjes
    pi_34277354
    wanneer is eigenlijk carnaval laatste weekend van feb toch? hopelijk toch niet de 18e even voor de zekerheid
    pi_34277412
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef Riann het volgende:
    wanneer is eigenlijk carnaval laatste weekend van feb toch? hopelijk toch niet de 18e even voor de zekerheid
    Inderdaad, het laatste weekend van Februari.

pi_34277431
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef Isabeau het volgende:
    Nou, momenteel staan best veel dieren binnen en zie je de binnenverblijven sowieso al van de zebra's, de nijlpaarden en de giraffe's.

Bij de olifanten valt er weinig te zien, die staan buiten (daarbij kan je dat binnenverblijf bekijken door een glazen plaat ergens).

Wat misschien wel interessant is als er jongen zijn is het verblijf van de manenrobben. Ik stond een keer met Dennis te wachten op voedertijd, maar we waren de enigen. Kwam de verzorger (toffe man) naar ons toe en zei dat hij niet ging voeren. Dus ik keek heel beteuterd. Maar toen mocht ik in mijn eentje (oké, vriendje stond toe te kijken) de jonge manenrobben binnen voeren!! Heb een hele emmer vis zelf opgevoerd aan de schatjes
    Ok, keuken lijkt mij een goed plan dan.
    pi_34277475
    Trouwens in de zomer wil ik hier in dit boerengat ook wel een meeting organiseren een wandeling door de peel boerengolf etc het is heusden gem asten. dat ligt weer bij helmond en helmond ligt weer in de buurt bij eindhoven. Het ligt niet centraal dus maar is hier intresse naar????
    pi_34277533
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:01 schreef ymme het volgende:

Ok, keuken lijkt mij een goed plan dan.
    En ik vind het wel een dieetclubwaardige rondleiding
    pi_34277649
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik vind het wel een dieetclubwaardige rondleiding
    Inderdaad.
    pi_34277941
    Zal ik die keuken maar snel reserveren dan voordat we te laat zijn? Nu hebben we misschien nog eerste keus en ik zal wel vragen of het in de middag kan.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:15:16 #249
    13151 crew  Rewimo
    pi_34277962
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Riann het volgende:
    Trouwens in de zomer wil ik hier in dit boerengat ook wel een meeting organiseren een wandeling door de peel boerengolf etc het is heusden gem asten. dat ligt weer bij helmond en helmond ligt weer in de buurt bij eindhoven. Het ligt niet centraal dus maar is hier intresse naar????
    Hee, daar zijn wij in een hotelletje geweest dit jaar Lekker gefietst en veel foto's gemaakt in de Grote Peel
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:15:56 #250
    13151 crew  Rewimo
    pi_34277993
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Pandorah het volgende:
    Zal ik die keuken maar snel reserveren dan voordat we te laat zijn? Nu hebben we misschien nog eerste keus en ik zal wel vragen of het in de middag kan.
    Doe maar en vraag of we er niet een extraatje bij mogen
    pi_34278049
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Pandorah het volgende:
    Ik vind het best.
    Maar is het niet verstandiger om even tot morgenvroeg te wachten.
    Zodat iedereen z'n beetje die meegaat, haar mening hierover heeft kunnen geven.
    Is maar een idee'tje.
    pi_34278100
    Bij een kijkje in de keuken hoort (vind ik) ook 1 voeder demonstratie hoor (liefst krokodillen of haaien of tijgers of... )
    pi_34278136
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:18 schreef Isabeau het volgende:
    Bij een kijkje in de keuken hoort (vind ik) ook 1 voeder demonstratie hoor (liefst krokodillen of haaien of tijgers of... )
    Gevaarlijke vleeseters.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:20:46 #254
    13151 crew  Rewimo
    pi_34278180
    Jammer dat de pinguins helemaal aan de andere kant zitten... Die zou ik nou weleens willen voeren. Of aaien
    pi_34278199
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, daar zijn wij in een hotelletje geweest dit jaar Lekker gefietst en veel foto's gemaakt in de Grote Peel
    Mooi is het hier he
    pi_34278225
    Dan wil ik wel een weekendje blijven, Riann Wandeltocht èn sauna
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:22:08 #257
    13151 crew  Rewimo
    pi_34278233
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef Riann het volgende:
    Mooi is het hier he
    Kijk maar eens
    pi_34278536
    Lijkt me leuk, zo'n rondleiding in de keuken, en zo duur is het ook weer niet..

De Baseel ziet er ook wel goed uit, het maakt mij niet zoveel uit eerlijk gezegd
    pi_34278551
    Wat een mooie foto's van je zoon!!
      vrijdag 20 januari 2006 @ 14:34:22 #260
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34278711
    ja en chinees klinkt ook goed
      vrijdag 20 januari 2006 @ 14:40:13 #261
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34278919
    de baseel is niet echt een aanrader vind ik.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:50:45 #262
    13151 crew  Rewimo
    pi_34279252
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:30 schreef Isabeau het volgende:
    Wat een mooie foto's van je zoon!!
    Tnx Maar het ging eigenlijk om de Peel
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 14:52:03 #263
    13151 crew  Rewimo
    pi_34279290
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
    de baseel is niet echt een aanrader vind ik.
    Op de een of andere manier lijkt het alsof je daar heel veel moet eten
    pi_34279394
    *stiekem om het hoekje kijkt*

Hm, de 18e februari dus? Jammer, dan vier ik mijn verjaardag, anders was ik ook wel weer eens gekomen, ik ben al zo lang niet meer op een meet geweest..

En nee, sauna durf ik nog steeds niet aan
    pi_34280339
    Oké, dan gaan we naar de Chinees als dat cafe niets is. Wie gaat die reserveren?
    Ik ga de keuken van de dierentuin wel regelen want anders vergeet ik het weer (en als er minder willen dan kunnen we het altijd nog op tijd opzeggen).
    pi_34281966
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:22 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb nog niks
    Nogsteeds niet? Vreemd, ik zal 't nog 'ns proberen.
    Poging 2 is onderweg.
    ***Levi was here***
    pi_34282114
    Ik wil die chinees wel even reserveren...

Ik zal nog even kijkeno f ik er nog een recensie van kan vinden, ikvond het toen wel goed, maarja, dat is alweer 6 jaar geleden ofzo
    pi_34282226
    Is dat een chinees restaurant boven een ander pand? Ik heb ook ooit chinees gegeten in Emmen.
    pi_34282402
    Ja, volgens mij zit het ergens boven ja..

Het heet Kota Radja
    pi_34282847
    Volgens mij heb ik daar ook gegeten (8 jaar terug ) Was erg goed
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 18:05:19 #271
    13151 crew  Rewimo
    pi_34285463
    Wij gaan dus zometeen maar Chinees laten bezorgen Dat krijg je nou van al dat gepraat over eten
    pi_34285811
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 18:05 schreef Rewimo het volgende:
    Wij gaan dus zometeen maar Chinees laten bezorgen Dat krijg je nou van al dat gepraat over eten
    Ach goed begin van het weekend.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 18:19:22 #273
    13151 crew  Rewimo
    pi_34285881
    Ja heerlijk
    pi_34285920
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 18:19 schreef Rewimo het volgende:
    Ja heerlijk
    Mag ik mee eten.

1 portie gebakken bananen graag.
    pi_34285994
    Ik ga voor mezelf, 1 peer schillen en opeten.
    1 mandarijn pellen en opeten.
    1 bruine boterham maken, en opeten.

En dan naar een verjaardag, in een zaaltje.

Daar zal ik op jullie allemaal hier, een lekker glaasje rose drinken! PROOST! alvast.
    pi_34286059
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef Pandorah het volgende:
    O en YPPY: als je het hele stuk niet alleen wilt rijden, wil ik best meerijden vanaf Utrecht. Je hoeft daarvoor niet helemaal om te rijden want ik woon bij de splitsing A27/A28 dus je hoeft de stad niet in
    Dat is goed, tot zover moet het me lukken.

Eten en een rondleiding vind ik allemaal goed.

Jammer dat je niet mee kunt Fannetje. Ben je nog steeds niet over te halen voor de sauna?
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 18:31:13 #277
    13151 crew  Rewimo
    pi_34286249
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 18:20 schreef ymme het volgende:
    Mag ik mee eten.

1 portie gebakken bananen graag.
    Kom maar langs
    pi_34302603
    Ik bel dan de chinees wel even... Voor hoe laat moet ik reserveren? Het is niet zo ver lopen vanaf de dierentuin geloof ik, moet ik ervanuit gaan dat we tot sluitingstijd blijven?
    pi_34302719
    Ja, doe maar iets na sluitingstijd
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 10:58:02 #280
    13151 crew  Rewimo
    pi_34303679
    Lieve dames, ik moet na het eten nog 3 uur in de trein voor ik thuis ben. Dat betekent dat ik bij voorkeur de trein van 20.09 uur wil halen. Iets eerder eten zou wel fijn zijn dus Er zijn denk ik nog meer mensen die een lange reistijd hebben.
    pi_34304156
    De dierentuin gaat geloof ik om 5:00 dicht en de chinees zit er bijna naast.
    pi_34304183
    Correctie, de dierentuin gaat om 16:30 dicht Ik ga niet vóór 16:30 eten hoor, Rewimo
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 11:23:45 #283
    13151 crew  Rewimo
    pi_34304184
    O, nou dat is prima dan Ik zit toch geen drie uur te eten
    pi_34304205
    Och, als het gezellig is weet je maar nooit
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 11:24:31 #285
    13151 crew  Rewimo
    pi_34304210
    Zeker wintersluitingstijd 's Zomers is het meestal 18 uur en dan wordt het krap.
    pi_34304444
    juni t/m augustus is 18:00

in januari en zo zorg ik er meestal voor dat ik rond 16:30 acherin het park ben en dan heel rustig naar voren wandelen
    pi_34305208
    Met hoeveel zijn we straks?

Want als we met 22 man zijn geldt de groepskorting (maar dat halen we vast absoluut niet):
    quote:
    Groepstarief
    Voor groepen vanaf 20 personen geldt een tarief van ¤ 15,00 per persoon.
    Dennis en ik hebben een abonnement.
    pi_34305383
    Tot nu toe zijn we met 14 mensen. Die groepskorting redden we vermoedelijk niet.
    Misschien krijg ik korting met mijn Artis abonnement en als vriendjelief meegaat kunnen we op zijn pas gratis naar binnen.

Ik ga vandaag of morgen even mailen dat we graag de rondleiding in de keuken willen hebben

YPPY, ik ga je tzt nog even mailen waar we kunnen afspreken .
      Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 januari 2006 @ 18:12:36 #289
    13151 crew  Rewimo
    pi_34316775
    Ik heb vanaf volgende week een Avifauna-abbonnement en dan krijg ik in Emmen ook korting
    pi_34319806
    Ik heb d'r zin aan.
    pi_34404602
    De rondleiding in de keuken rond het middaguur is geregeld . Ze weten dat we van een dieetclub zijn dus wellicht krijgen we nog speciale (dieren)dieettips .
    pi_34404629
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 09:20 schreef Pandorah het volgende:
    De rondleiding in de keuken rond het middaguur is geregeld . Ze weten dat we van een dieetclub zijn dus wellicht krijgen we nog speciale (dieren)dieettips .

Tof dat je dit geregelt hebt.

Drie maal hoera
      dinsdag 24 januari 2006 @ 09:23:42 #293
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34404663
    leuk dat de rondleiding vast staat lijkt me wel leuk!
    heb gewoon er al zin in
      dinsdag 24 januari 2006 @ 09:24:55 #294
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34404684

*doet ook ff mee*
    pi_34404696
    Zo leuk he die smiley's. Word je zo lekker vrolijk van.
    pi_34405456
    Geweldig, Pandorah! Ik heb daar ècht heel veel zin in.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 10:11:32 #297
    13151 crew  Rewimo
    pi_34405478
    Hartstikke leuk die rondleiding!
    pi_34405482
    Leuk!

Isa, ik doe poging 2 om het boek mee te nemen
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_34405577
    Ik ben er hoor
      dinsdag 24 januari 2006 @ 10:27:16 #300
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34405777
    Ik plaats even een tvp, afhankelijk van verjaardagen enzo die ik nog moet uitzoeken kom ik misschien ook.

Lijkt me wel erg leuk en ik geloof dat ik Isabeau al jaren geleden een keer zou ontmoeten, dus dat moet er maar eens echt van komen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34405798
    leuk, Troel!
    pi_34405803
    Oeps, vol! Dan maak ik maar even een nieuw topic. Moment.
    Dieetclubmeeting deel X naar de dierentuin!

[ Bericht 50% gewijzigd door Isabeau op 24-01-2006 10:46:14 ]
      dinsdag 24 januari 2006 @ 14:50:12 #303
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34413951
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
    Volgens mij heb ik daar ook gegeten (8 jaar terug ) Was erg goed
    Ik win van je! Ik heb daar ruim 15 jaar geleden eens gegeten.
    We hebben een jaar in Drenthe gewoond (Nieuw Amsterdam ) en zijn toen eens bij die Chinees gaan eten met onze klas.
    Was wel lekker idd.

En de dierentuin in Emmen is helemaal driedubbel
    Wij hadden toen een jaar abonnement en gingen meer dan regelmatig. Ik mis dat nog steeds ondanks dat we maar een jaar woonden.

Hmmm... als ik me tot die tijd een beetje aan een dieet heb kunnen houden (heb me net in het andere topic gemeld) kom ik mss ook wel als dat kan (maar ik neem aan dat dat niet echt een probleem is). Maar reken maar niet op me nog hoor... Vriend van mij is ook jarig die dag.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 24-01-2006 14:56:29 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')