Ik kan wel rondleidenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Pandorah het volgende:
Als we met zovelen zijn, is het misschien wel leuk om een rondleiding te regelen als die gratis is?
Ik kan het niet terugvinden op de site maar vriendje en ik zijn ooit eens tegen een rondleider aldaar opgebotst (dat krijg je he, rondleiders trekken elkaar aan)...
Ik ben wel een goede navigator.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Riann het volgende:
Levitation: ik begreep dat jij in eindhoven woonde we kunnen samen rijden als je wilt?????? mail me maar rian_92@hotmail.com als je een goede navigator bent![]()
is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben wel een goede navigator.Emmen krijg ik wel gevonden.
Woon trouwens niet in Eindhoven, maar in Waalre. Maar da's een detail.![]()
Ik wil trouwens ook wel rijden, alleen als ik in mijn eentje ga neem ik liever de trein. (Ivm in slaap vallen enzo) Ik mail je wel even.
Aangepast met dat vriendjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef teigan het volgende:
Pandorah, ik ga zonder vriendje hoor..
Ik heb ook al even gekeken naar een rondleiding oid, maar ik vrees dat we dan met 20 personen moeten zijn.. Of ze moeten ons bij een andere groep in kunnen proppen, we kunnen het natuurlijk altijd even proberen
You've got mail...quote:
Ik moet nog even met mijn vriendje-lief overleggen of hij ook mee wil. Hij reageerde niet bijster enthousiast toen ik 't er laatst over had, maar toen had hij ook nog een jet-lag van 'n reisje naar de VS.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Aangepast met dat vriendje
Ik zag het net op de site mbt groepen en rondleidingen...
Ik heb ze gewoon maar gemaild met die vraag van rondleidingen want in Artis en Blijdorp geven ze voor kleinere groepen ook rondleidingen maar het kan zijn dat ze het in Emmen anders geregeld hebben.
Ik ben niet zo'n fan van onbeperkt eten restaurants als ik maar een kleine portie ga/wil eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef teigan het volgende:
Eerder werd geloof ik Gonzalez al voorgesteld, dat is zo'n BBQ restaurant..
MAarja, ik weet niet wat voor prijs we in gedachten hadden..
Gonzalez is exclusief drank en toetje al 18.95 per persoon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |