abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34271783
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:03 schreef Pandorah het volgende:
Als we met zovelen zijn, is het misschien wel leuk om een rondleiding te regelen als die gratis is?
Ik kan het niet terugvinden op de site maar vriendje en ik zijn ooit eens tegen een rondleider aldaar opgebotst (dat krijg je he, rondleiders trekken elkaar aan )...
Ik kan wel rondleiden Maar je kan ze misschien ook e-mailen. Vraag maar om een rondleiding met als thema voedsel incl kijkje in de keuken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:16:33 #202
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34271784
ja zeker veeeeeel fotos maken vind ik ook altijd erg leuk.. en die beesssies daar zijn ook zo leuk, daar kan ik echt uren naar kijken.
zin in!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34271965
Ik heb ze gemaild dus ik ben benieuwd wanneer ze reageren ...
pi_34271980
Heb je om de voedselrondleiding gevraagd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34272110
Yup, ik heb gevraagd of ze rondleidingen geven met als thema voedsel (of andere thema's) en of we achter de schermen mogen
Maar goed, over voedsel kan ik ook wat vertellen hoor omdat ik altijd zo goed heb opgelet tijdens rondleidingen in Artis
pi_34272162
*pakt camera alvast in*

Doei.
pi_34272366
Pandorah, ik ga zonder vriendje hoor..

Ik heb ook al even gekeken naar een rondleiding oid, maar ik vrees dat we dan met 20 personen moeten zijn.. Of ze moeten ons bij een andere groep in kunnen proppen, we kunnen het natuurlijk altijd even proberen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34272395
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Riann het volgende:
Levitation: ik begreep dat jij in eindhoven woonde we kunnen samen rijden als je wilt?????? mail me maar rian_92@hotmail.com als je een goede navigator bent
Ik ben wel een goede navigator. Emmen krijg ik wel gevonden.
Woon trouwens niet in Eindhoven, maar in Waalre. Maar da's een detail.

Ik wil trouwens ook wel rijden, alleen als ik in mijn eentje ga neem ik liever de trein. (Ivm in slaap vallen enzo) Ik mail je wel even.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34272430
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben wel een goede navigator. Emmen krijg ik wel gevonden.
Woon trouwens niet in Eindhoven, maar in Waalre. Maar da's een detail.

Ik wil trouwens ook wel rijden, alleen als ik in mijn eentje ga neem ik liever de trein. (Ivm in slaap vallen enzo) Ik mail je wel even.
is goed
pi_34272565
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:34 schreef teigan het volgende:
Pandorah, ik ga zonder vriendje hoor..

Ik heb ook al even gekeken naar een rondleiding oid, maar ik vrees dat we dan met 20 personen moeten zijn.. Of ze moeten ons bij een andere groep in kunnen proppen, we kunnen het natuurlijk altijd even proberen
Aangepast met dat vriendje
Ik zag het net op de site mbt groepen en rondleidingen...
Ik heb ze gewoon maar gemaild met die vraag van rondleidingen want in Artis en Blijdorp geven ze voor kleinere groepen ook rondleidingen maar het kan zijn dat ze het in Emmen anders geregeld hebben.
pi_34272838
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef Riann het volgende:

[..]

is goed
You've got mail...
***Levi was here***
pi_34272921
Er lopen in Emmen wel mensen rond in gele jassen die bezoekers extra dingen over de dieren kunnen vertellen.
pi_34272941
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:40 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Aangepast met dat vriendje
Ik zag het net op de site mbt groepen en rondleidingen...
Ik heb ze gewoon maar gemaild met die vraag van rondleidingen want in Artis en Blijdorp geven ze voor kleinere groepen ook rondleidingen maar het kan zijn dat ze het in Emmen anders geregeld hebben.
Ik moet nog even met mijn vriendje-lief overleggen of hij ook mee wil. Hij reageerde niet bijster enthousiast toen ik 't er laatst over had, maar toen had hij ook nog een jet-lag van 'n reisje naar de VS. Emmen was op dat moment wel de laatste plaats waar hij heen wilde.
***Levi was here***
pi_34272944
O en YPPY: als je het hele stuk niet alleen wilt rijden, wil ik best meerijden vanaf Utrecht. Je hoeft daarvoor niet helemaal om te rijden want ik woon bij de splitsing A27/A28 dus je hoeft de stad niet in
pi_34274588
De hamvraag nu: Zijn de vriendjes welkom?
Die van mij was namelijk helemaal sip toen hij hoorde dat IK naar de dierentuin ging. Hij wil best graag mee. Ik weet niet hoe het met Atrimar zit? Hebben ze iig elkaar
Enne.... rondleiding? Het nadeel is dan dat je niet rond kan hobbelen zoals je zelf wilt. Ik ben bijvoorbeeld een vlindertuin gek en dan is het niet leuk als je er snel doorheen geleid wordt!
pi_34274684
Dennis wil heel graag mee

En die rondleidingen duren meestal maar een uur of zo, freecell. Daarna kan je zelf doen waar je zin in hebt.

Maar ik heb nog steeds twee onbeantwoorde vragen:

1. Waar gaan we eten?? Met zo'n grote groep lijkt me reserveren heel wenselijk.

2. Waar spreken we nu af? De dierentuin heeft twee hoofdingangen: in het centrum en bargeres. Ik stel het centrum voor, dat valt niet te missen en is een stuk makkelijker voor de mensen die met de trein komen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:46:35 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34274761
ja daar zit ook wel wat in freecell.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:57:14 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34275112
ja centrum is beter om af te spreken en dichter bij het treinstation
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 13:12:12 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34275654
Centrum is het handigste, zeker voor de treiners. Auto's kunnen dan parkeren bij Best Western De Giraf, de wandelroute naar het dierenpark loopt langs het station
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34275896
Centrum lijkt mij ook het fijnst eigenlijk, anders weet ik helemaal niet waar ik naartoe moet lopen..

Wat betreft eten, ik zal nog even vragen aan iemand die vaker in Emmen komt..

Ik heb er een keer bij een chinees/indisch restaurant gegeten, was heerlijk, maar ws. te pittig voor de geopereerde persoon onder ons...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34275972
Ik zag ook een pizzeria annex ijssalon (met op het bord 'huisgemaakte tiramisu') in het centrum.
pi_34276006
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

You've got mail...
ik heb nog niks
pi_34276044
Oh, rondleiding..
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat lijkt me zo onwijs geweldig, mooi, super gaaf, onwijs kick, vet, top, hihi en de rest

En het eten, maakt mij niet zo heel veel uit, als het maar niet te duur is en niet te slecht voor de lijn
pi_34276088
Eerder werd geloof ik Gonzalez al voorgesteld, dat is zo'n BBQ restaurant..
MAarja, ik weet niet wat voor prijs we in gedachten hadden..
Gonzalez is exclusief drank en toetje al 18.95 per persoon..
pi_34276257
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef teigan het volgende:
Eerder werd geloof ik Gonzalez al voorgesteld, dat is zo'n BBQ restaurant..
MAarja, ik weet niet wat voor prijs we in gedachten hadden..
Gonzalez is exclusief drank en toetje al 18.95 per persoon..
Ik ben niet zo'n fan van onbeperkt eten restaurants als ik maar een kleine portie ga/wil eten.
Dan eet ik 1, misschien 2 stukken vlees voor 19 euro. Doei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')