Waarvandaan ook alweer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Faithy het volgende:
geen mensen verder die met mij mee durven rijden
Dat is natuurlijk wel aardig wat goedkoper.. en ik zit met de tram natuurlijk zo bij jouw huisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef octopussy het volgende:
Yppy dit is de route die ik zou rijden, kijk maar even of het handig is voor je om mee te rijden:
route
Bijna 2,5 uur rijden![]()
Ik wist niet dat het nog zo ver weg was![]()
ik dacht dat Emmen ergens in de flevopolder lag....
heeft mijn topokennis me weer eens in de steek gelaten.![]()
Faithy misschien kunnen wij wel samen rijden (ik heb dus een clio ter beschikking met gratis benzine).
Isabeau je ziet er jonger uit dan 30 vind ik![]()
Hierden? Nóóit van gehoordquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef Pandorah het volgende:
Enne: die sauna => voorstel de 25e in Hierden (bij Harderwijk). Octopussy had een linkje in een van haar eerdere post hier neergezet. Dus saunaliefhebbers, roept u maar...
Vorig jaar zat Putten tot het allerlaatst vol, anders waren we daar naartoe gegaan ipv naar Amersfoort.quote:
Dat was waar ook! Dit keer maar op tijd bellen dan (een maand van te voren ofzo)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Vorig jaar zat Putten tot het allerlaatst vol, anders waren we daar naartoe gegaan ipv naar Amersfoort.
Je hebt gelijk. We kunnen het beste zo snel mogelijk bellen als we eenmaal weten wie er allemaal meegaan. Anders maar even degenen (octopussy, Yppy, Liejannuh denk ik) die de vorige keren bij waren even mailen of ze kunnen de 25e.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als we nu besluiten dat we 25 maart gaan dan kunnen we ook nu bellen. Mocht de datum wijzigen dan kunnen we dat altijd nog proberen te veranderen.
Precies, dan bellen we gewoon voor 6 personen door. Wordt dit anders, dan geven we dat netjes door. Wil jij ze mailen want ik ben er vanavond niet en nu zit ik op kantoor? Ik bel Putten zo welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
En als we met minder gaan dan opgegeven, dan bellen we dat gewoon netjes weer door![]()
Ik vanaf zwollequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:23 schreef Levitation het volgende:
Als ik om 11.00 (trein komt aan om 11.03) in Emmen moet zijn, moet ik om 7.10 uur (!!) op mijn fiets zitten. Ik moet een half uur fietsen naar het station, vervolgens 3,5 uur met de trein.
Maarja, later afspreken is ook niet echt handig... 11 uur is goed. Zorg wel dat ik de vrijdag er voor op tijd in bed lig. (Of ik slaap wat bij in de trein)
Oja, dit is mijn treinschema:
07.38 v Eindhoven -> 08.29 a Utrecht
08.53 v Utrecht -> 09.07 a Amersfoort
09.10 v Amersfoort -> 09.46 a Zwolle
10.03 v Zwolle -> 11.03 a Emmen
Wie rijdt er, en vanaf waar, mee?![]()
Dat denk ik inderdaad ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, we moeten elkaar in Amersfoort tegen kunnen komen dus
quote:
Gezellig, op elk station pik ik iemand op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:31 schreef Pandorah het volgende:
Ik woon in Utrecht dus ik zal vanaf Utrecht in de trein zitten.
Wow, wat een geluk dat we nu gewoon een datum hebben geprikt. Laat ik eens kijken of ik ook kanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb gebeld en was gelijk de laatste die op de lijst kon worden gezet. De actie gaat na 31 maart ook nog door vertelde ze me. Voor de saunagangers: 25 maart in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. Ik heb gereserveerd voor 6 personen voor het lunchbuffet. Als we in de avond willen eten, kunnen we dat veranderen.
Wie gaan er mee tot nu toe?
Isabeau
Pandorah
Het handigste is om af te spreken dat je in de voorste of in de achterste tweedeklascoupé gaat zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:29 schreef Levitation het volgende:
Gezellig, op elk station pik ik iemand op.![]()
We moeten tzt maar wat afspreken over hoe we elkaar vinden in de trein.![]()
Ja, hoi!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Pandorah het volgende:
Gezellig![]()
Dus wie gaan er mee naar de sauna op 25 maart:
- Isabeau
- Octopussy
- teigan (ovb)
- Pandorah
- YPPY(te mailen om vragen of ze kan?)
- Liejannuh(te mailen om vragen of ze kan?)
- Riann(te mailen om vragen of ze kan?)
Ik heb trouwens 3 kaarten vol + 1 zegeltje over![]()
tuurlijk durf je wel!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:21 schreef Faithy het volgende:
ik wil misschien wel mee naar de sauna.. al weet ik niet of ik durf enzo... en of ik kan..
ik hou mn optie nog wel even open.. als dat kan
dat voordeel ben ik al weer kwijt door naar Putten heen en weer te treinen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef Pandorah het volgende:
marchien: die sauna is niet duur omdat het een sauna is die meedoet aan de optimel actie (2 voor de prijs van 1). Dus de kosten schelen weer een beetje.
Ik ben woensdag geweest zonder camera en baal er idd van dat ik een paar onvergetelijke momenten niet heb vastgelegdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik benut de gelegenheid ook meteen om foto's te maken hoor, ik kan niet door een dierentuin lopen zonder een camera in mijn handen. Dan loop ik de hele dag te balen dat ik 'm niet bij me heb omdat die beestjes er allemaal zo leuk bijstaan/liggen/lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |