abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 10:43:21 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34152229
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef Faithy het volgende:
geen mensen verder die met mij mee durven rijden
Waarvandaan ook alweer?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34152316
Yppy dit is de route die ik zou rijden, kijk maar even of het handig is voor je om mee te rijden:
route

Bijna 2,5 uur rijden
Ik wist niet dat het nog zo ver weg was
ik dacht dat Emmen ergens in de flevopolder lag....
heeft mijn topokennis me weer eens in de steek gelaten.

Faithy misschien kunnen wij wel samen rijden (ik heb dus een clio ter beschikking met gratis benzine).

Isabeau je ziet er jonger uit dan 30 vind ik
pi_34152330
Is 11.00 uur geen mooie tijd om af te spreken voor de dierentuin? Ik red het wel met de trein maar misschien kunnen er mensen zijn die het niet redden? De pinguins zijn zeker leuk! Ik heb ze ooit ook eens geaaid maar niet zonder handschoenen .

Eniwee: ik ga vanaf Utrecht met de trein naar Emmen dus als iemand dat traject ook treint, kunnen we wellicht samen treinen . Faithy: kom jij over Utrecht met de auto? Ik wil wel eventueel meerijden hoor als je niet alleen wilt .

YPPY: ik had er helemaal niet aan gedacht om te mailen . Idee voor de volgende keren dus.

Enne: die sauna => voorstel de 25e in Hierden (bij Harderwijk). Octopussy had een linkje in een van haar eerdere post hier neergezet. Dus saunaliefhebbers, roept u maar ...
pi_34152441
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef octopussy het volgende:
Yppy dit is de route die ik zou rijden, kijk maar even of het handig is voor je om mee te rijden:
route

Bijna 2,5 uur rijden
Ik wist niet dat het nog zo ver weg was
ik dacht dat Emmen ergens in de flevopolder lag....
heeft mijn topokennis me weer eens in de steek gelaten.

Faithy misschien kunnen wij wel samen rijden (ik heb dus een clio ter beschikking met gratis benzine).

Isabeau je ziet er jonger uit dan 30 vind ik
Dat is natuurlijk wel aardig wat goedkoper.. en ik zit met de tram natuurlijk zo bij jouw huis
Doei.
pi_34152544
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef Pandorah het volgende:
Enne: die sauna => voorstel de 25e in Hierden (bij Harderwijk). Octopussy had een linkje in een van haar eerdere post hier neergezet. Dus saunaliefhebbers, roept u maar ...
Hierden? Nóóit van gehoord Maar ik neem aan dat het een optimelsauna is. Maar elke nieuwe sauna is welkom. Ik was ook nog wel benieuwd naar Putten, maar Hierden is ook prima.

25 maart dan hè?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34152680
Ach, Putten is ook goed hoor .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 11:03:08 #157
13151 crew  Rewimo
pi_34152788
Als ik de trein van 8 uur nog wat neem ben ik om 11.03 in Emmen. Moet lukken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34153019
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef Pandorah het volgende:
Ach, Putten is ook goed hoor .
Vorig jaar zat Putten tot het allerlaatst vol, anders waren we daar naartoe gegaan ipv naar Amersfoort.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34153079
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Vorig jaar zat Putten tot het allerlaatst vol, anders waren we daar naartoe gegaan ipv naar Amersfoort.
Dat was waar ook! Dit keer maar op tijd bellen dan (een maand van te voren ofzo) .
pi_34153119
Nou ja, als we nu besluiten dat we 25 maart gaan dan kunnen we ook nu bellen. Mocht de datum wijzigen dan kunnen we dat altijd nog proberen te veranderen.
pi_34153386
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als we nu besluiten dat we 25 maart gaan dan kunnen we ook nu bellen. Mocht de datum wijzigen dan kunnen we dat altijd nog proberen te veranderen.
Je hebt gelijk. We kunnen het beste zo snel mogelijk bellen als we eenmaal weten wie er allemaal meegaan. Anders maar even degenen (octopussy, Yppy, Liejannuh denk ik) die de vorige keren bij waren even mailen of ze kunnen de 25e.
pi_34153419
En als we met minder gaan dan opgegeven, dan bellen we dat gewoon netjes weer door
pi_34153530
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
En als we met minder gaan dan opgegeven, dan bellen we dat gewoon netjes weer door
Precies, dan bellen we gewoon voor 6 personen door. Wordt dit anders, dan geven we dat netjes door. Wil jij ze mailen want ik ben er vanavond niet en nu zit ik op kantoor? Ik bel Putten zo wel
pi_34154981
Ik heb gebeld en was gelijk de laatste die op de lijst kon worden gezet . De actie gaat na 31 maart ook nog door vertelde ze me. Voor de saunagangers: 25 maart in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. Ik heb gereserveerd voor 6 personen voor het lunchbuffet. Als we in de avond willen eten, kunnen we dat veranderen.

Wie gaan er mee tot nu toe?
Isabeau
Pandorah
pi_34155196
Als ik om 11.00 (trein komt aan om 11.03) in Emmen moet zijn, moet ik om 7.10 uur (!!) op mijn fiets zitten. Ik moet een half uur fietsen naar het station, vervolgens 3,5 uur met de trein.
Maarja, later afspreken is ook niet echt handig... 11 uur is goed. Zorg wel dat ik de vrijdag er voor op tijd in bed lig. (Of ik slaap wat bij in de trein)

Oja, dit is mijn treinschema:
07.38 v Eindhoven -> 08.29 a Utrecht
08.53 v Utrecht -> 09.07 a Amersfoort
09.10 v Amersfoort -> 09.46 a Zwolle
10.03 v Zwolle -> 11.03 a Emmen

Wie rijdt er, en vanaf waar, mee?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34155427
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:23 schreef Levitation het volgende:
Ik woon in Utrecht dus ik zal vanaf Utrecht in de trein zitten .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 12:50:00 #167
13151 crew  Rewimo
pi_34156036
V 08:11 Haarlem 8 Amsterdam Centraal Intercity 829 NS
A 08:25 Amsterdam Centraal 2
V 08:36 Amsterdam Centraal 8b Amersfoort Intercity 20727 NS
A 09:46 Zwolle 3a
V 10:03 Zwolle 15 Marienberg Stoptrein 8027 NS
A 11:03 Emmen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 12:50:44 #168
13151 crew  Rewimo
pi_34156058
Levitation, we moeten elkaar in Amersfoort tegen kunnen komen dus
pi_34156144
Ik wil ook mee naar de sauna!!!!!

Die datum lukt hopelijk wel, ik moet alleen nog even zien wanneer mijn oma haar verjaardag viert

O ja, en 11 uur moet lukken vanuit Groningen... Ik neem aan dat de Interliner dan al wel rijdt.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34157268
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:23 schreef Levitation het volgende:
Als ik om 11.00 (trein komt aan om 11.03) in Emmen moet zijn, moet ik om 7.10 uur (!!) op mijn fiets zitten. Ik moet een half uur fietsen naar het station, vervolgens 3,5 uur met de trein.
Maarja, later afspreken is ook niet echt handig... 11 uur is goed. Zorg wel dat ik de vrijdag er voor op tijd in bed lig. (Of ik slaap wat bij in de trein)

Oja, dit is mijn treinschema:
07.38 v Eindhoven -> 08.29 a Utrecht
08.53 v Utrecht -> 09.07 a Amersfoort
09.10 v Amersfoort -> 09.46 a Zwolle
10.03 v Zwolle -> 11.03 a Emmen

Ik vanaf zwolle
pi_34159316
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Levitation, we moeten elkaar in Amersfoort tegen kunnen komen dus
Dat denk ik inderdaad ook.
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 13:28 schreef ymme het volgende:

Ik vanaf zwolle
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:31 schreef Pandorah het volgende:

Ik woon in Utrecht dus ik zal vanaf Utrecht in de trein zitten .
Gezellig, op elk station pik ik iemand op.
We moeten tzt maar wat afspreken over hoe we elkaar vinden in de trein.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 14:32:44 #172
13151 crew  Rewimo
pi_34159409
Allemaal FDC-petjes op
pi_34159439
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb gebeld en was gelijk de laatste die op de lijst kon worden gezet . De actie gaat na 31 maart ook nog door vertelde ze me. Voor de saunagangers: 25 maart in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. Ik heb gereserveerd voor 6 personen voor het lunchbuffet. Als we in de avond willen eten, kunnen we dat veranderen.

Wie gaan er mee tot nu toe?
Isabeau
Pandorah
Wow, wat een geluk dat we nu gewoon een datum hebben geprikt. Laat ik eens kijken of ik ook kan (ruilen met het werk is bij ons zo ver van te voren heel makkelijk)
pi_34159488
Ik ben 25 maart gewoon vrij
pi_34164954
ik kom 25 maart mee naar de sauna

en heb 1 optimelkaart.

zou Riann nog mee willen?
pi_34165265
Gezellig

Dus wie gaan er mee naar de sauna op 25 maart:
- Isabeau
- Octopussy
- teigan (ovb)
- Pandorah
- YPPY (te mailen om vragen of ze kan?)
- Liejannuh (te mailen om vragen of ze kan?)
- Riann (te mailen om vragen of ze kan?)

Ik heb trouwens 3 kaarten vol + 1 zegeltje over
pi_34165291
Ik heb ook 3 kaarten vol
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 17:55:33 #178
13151 crew  Rewimo
pi_34167038
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:29 schreef Levitation het volgende:

Gezellig, op elk station pik ik iemand op.
We moeten tzt maar wat afspreken over hoe we elkaar vinden in de trein.
Het handigste is om af te spreken dat je in de voorste of in de achterste tweedeklascoupé gaat zitten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 januari 2006 @ 20:23:15 #179
13151 crew  Rewimo
pi_34173164
Isabeau, wil jij misschien even langskomen in ons WLS-topic?
pi_34182517
Octopussy, misschien dat we dan ergens rond Utrecht bij een p&r terrein af kunnen spreken? Ik vind 2,5 uur alleen in de auto zo lang. Dan kom ik naar Utrecht, maar dan hoef ik niet het hele stuk alleen.

De sauna ben ik nog niet zeker van of ik mee ga. Tijdens de dierentuinmeet horen jullie dit. Ik vind het wel erg leuk om weer naar de sauna te gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_34208616
Ik kom net uit Emmen en dat Tapas restaurant bestaat niet meer

Daarbij moeten we even goed afspreken bij welke ingang we afspreken. Je hebt Bargeres en Centrum. Centrum is het makkelijkst voor de mensen die met de trein of bus komen.
pi_34209218
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Pandorah het volgende:
Gezellig

Dus wie gaan er mee naar de sauna op 25 maart:
- Isabeau
- Octopussy
- teigan (ovb)
- Pandorah
- YPPY (te mailen om vragen of ze kan?)
- Liejannuh (te mailen om vragen of ze kan?)
- Riann (te mailen om vragen of ze kan?)

Ik heb trouwens 3 kaarten vol + 1 zegeltje over
Ja, hoi! Ik moet nog even kijken of ik 25 maart mee kan. Ben dan erg druk met cursus en scriptie enzo. Wanneer willen jullie het weten?
pi_34210754
Nou, toch wel een beleefdheidsgrens van 2 weken van te voren of zo. In verband met afbellen
pi_34211001
Ik hoop eigenlijk stiekem dat je gewoon kan
pi_34214457
ik wil misschien wel mee naar de sauna.. al weet ik niet of ik durf enzo... en of ik kan..

ik hou mn optie nog wel even open.. als dat kan
Doei.
pi_34224257
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:21 schreef Faithy het volgende:
ik wil misschien wel mee naar de sauna.. al weet ik niet of ik durf enzo... en of ik kan..

ik hou mn optie nog wel even open.. als dat kan
tuurlijk durf je wel!

De dieetclub sauna-meetings zijn altijd erg gezellig. Je zal zien dat je echt om bent als je een keertje in een thermen bent geweest, het is zooooo lekker relaxed
pi_34237726
Oké Daar was k even weer
Over de dierentuin:
Aan Ymme: ik ben ook 21 hoor!
Over de mannen mee: Mij lijkt het heel erg leuk en TARAraboemdijee had er ook wel oren naar om mee te gaan.

Ik denk niet dat ik meega naar de sauna, ik heb een week-ov, dus wordt een beetje te duur, wel jammer, want het blijft leuk

edit: wegens vergaande drukte, ben ik op het moment erg weinig online, maar het staat WEL in mijn agenda en ik kom heus nog wel eens langs het topic voor we gaan Dus denk niet: we horen niets van haar, ze gaan vast niet mee
pi_34237996
Stefan wil niet mee want dan moet hij "met al die gasten die ik niet ken een beetje in een dierentuin gaan rondlopen"

lekker sociale instelling
pi_34240711
freecell: die sauna is niet duur omdat het een sauna is die meedoet aan de optimel actie (2 voor de prijs van 1). Dus de kosten schelen weer een beetje .

[ Bericht 3% gewijzigd door Pandorah op 19-01-2006 15:14:43 (*kuch* verkeerde naam) ]
pi_34241155
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef Pandorah het volgende:
marchien: die sauna is niet duur omdat het een sauna is die meedoet aan de optimel actie (2 voor de prijs van 1). Dus de kosten schelen weer een beetje .
dat voordeel ben ik al weer kwijt door naar Putten heen en weer te treinen.
Ik heb een trouwdag om voor te sparen
pi_34242299
Argg... er ging wat fout

Da's waar ook van dat trouwen
pi_34244073
octopussy, zoiets had mijn vriend ook wel hoor... Plus dat hij vind dat "dat hele gedoe op fok" iets van mij is, en dat hij dus dan niet mee wil/hoeft
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34246558
iemand in de buurt van eindhoven dan wil ik wel naar eindhoven rijen durf zo ver niet in mijn eentje te rijden dan ga ik wel mee
pi_34246578
naar de dierentuin dan
pi_34271391
Zo! Wij zijn al met een boel in de dierentuin...

teigan
Pandorah
Beessie-Jen
Rewimo
Faithy
Octopussy
Levitation
Freecell (met vriendje )
Isabeau (met Atrimar )
Ymme
YPPY
Riann

Als we met zovelen zijn, is het misschien wel leuk om een rondleiding te regelen als die gratis is?
Ik kan het niet terugvinden op de site maar vriendje en ik zijn ooit eens tegen een rondleider aldaar opgebotst (dat krijg je he, rondleiders trekken elkaar aan )...

[ Bericht 9% gewijzigd door Pandorah op 20-01-2006 11:38:24 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 januari 2006 @ 11:05:31 #197
13151 crew  Rewimo
pi_34271447
Ik benut de gelegenheid ook meteen om foto's te maken hoor, ik kan niet door een dierentuin lopen zonder een camera in mijn handen. Dan loop ik de hele dag te balen dat ik 'm niet bij me heb omdat die beestjes er allemaal zo leuk bijstaan/liggen/lopen
pi_34271562
Rewimo: dat ken ik van mijn vriend. Die loopt ook de hele dag met camera rond in de dierentuin. Die loopt dan te balen als een dier leuk / gek loopt te doen als hij een rondleiding moet geven
pi_34271651
Levitation: ik begreep dat jij in eindhoven woonde we kunnen samen rijden als je wilt?????? mail me maar rian_92@hotmail.com als je een goede navigator bent
pi_34271698
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik benut de gelegenheid ook meteen om foto's te maken hoor, ik kan niet door een dierentuin lopen zonder een camera in mijn handen. Dan loop ik de hele dag te balen dat ik 'm niet bij me heb omdat die beestjes er allemaal zo leuk bijstaan/liggen/lopen
Ik ben woensdag geweest zonder camera en baal er idd van dat ik een paar onvergetelijke momenten niet heb vastgelegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')