Dit vind ik geweldig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:24 schreef teigan het volgende:
Eerder werd geloof ik Gonzalez al voorgesteld, dat is zo'n BBQ restaurant..
MAarja, ik weet niet wat voor prijs we in gedachten hadden..
Gonzalez is exclusief drank en toetje al 18.95 per persoon..
Bij een Chinees kun je zoveel dingen kiezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:19 schreef teigan het volgende:
Centrum lijkt mij ook het fijnst eigenlijk, anders weet ik helemaal niet waar ik naartoe moet lopen..
Wat betreft eten, ik zal nog even vragen aan iemand die vaker in Emmen komt..
Ik heb er een keer bij een chinees/indisch restaurant gegeten, was heerlijk, maar ws. te pittig voor de geopereerde persoon onder ons...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:41 schreef Rewimo het volgende:
We wandelen eerst tot we erbij neervallen. En dan mag die Chinees best hoor
Ik heb dus nog nooit iets achter de schermen gezien, bij een dierentuin. Vandaar dat ik bijna alles best vind. Zolang het maar interesanten beesten zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de kosten voor de rondleiding prima als we die verdelen.
Maar de meeste verblijven ken ik al wel achter de schermen, behalve het verblijf van de mantelbavianenDan ging je geloof ik met een bootje naar het eilandje van de ringstaartmaki's en daar zou ergens een ingang onder de grond zitten. Het verblijf van de apen ligt namelijk onder de grond, maar daar ben ik nog nooit geweest.
Ik vind nog steeds een kijkje in de keuken een leuk ideeTenzij iemand anders een ander leuk idee heeft.
Inderdaad, het laatste weekend van Februari.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:59 schreef Riann het volgende:
wanneer is eigenlijk carnaval laatste weekend van feb toch? hopelijk toch niet de 18e even voor de zekerheid
Ok, keuken lijkt mij een goed plan dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou, momenteel staan best veel dieren binnen en zie je de binnenverblijven sowieso al van de zebra's, de nijlpaarden en de giraffe's.
Bij de olifanten valt er weinig te zien, die staan buiten (daarbij kan je dat binnenverblijf bekijken door een glazen plaat ergens).
Wat misschien wel interessant is als er jongen zijn is het verblijf van de manenrobben. Ik stond een keer met Dennis te wachten op voedertijd, maar we waren de enigen. Kwam de verzorger (toffe man) naar ons toe en zei dat hij niet ging voeren. Dus ik keek heel beteuterd. Maar toen mocht ik in mijn eentje (oké, vriendje stond toe te kijken) de jonge manenrobben binnen voeren!! Heb een hele emmer vis zelf opgevoerd aan de schatjes![]()
En ik vind het wel een dieetclubwaardige rondleidingquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik vind het wel een dieetclubwaardige rondleiding![]()
![]()
Hee, daar zijn wij in een hotelletje geweest dit jaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Riann het volgende:
Trouwens in de zomer wil ik hier in dit boerengat ook wel een meeting organiseren een wandeling door de peel boerengolf etc het is heusden gem asten. dat ligt weer bij helmond en helmond ligt weer in de buurt bij eindhoven. Het ligt niet centraal dus maar is hier intresse naar????
Doe maar en vraag of we er niet een extraatje bij mogenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef Pandorah het volgende:
Zal ik die keuken maar snel reserveren dan voordat we te laat zijn? Nu hebben we misschien nog eerste keus en ik zal wel vragen of het in de middag kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |