abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:32:43 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_34405883
De Dierentuinmeeting!
Op 18 februari 2006 staat een meeting naar het Noorderdierenpark in Emmen in de agenda's van:
  • teigan
  • Pandorah
  • Beessie-Jen
  • Rewimo
  • Faithy
  • Octopussy
  • Levitation
  • Freecell
  • Tararaboemdijee
  • Isabeau
  • Atrimar
  • Ymme
  • YPPY
  • Riann
  • Troel

Er is om 11:00 's morgens afgesproken bij hoofdingang centrum. En tussen de middag krijgen we een rondleiding in de keuken. Je bent dieetclub of je bent het niet Na de dierentuin gaan we uit eten bij een chinees restaurant dat vlak bij de dierentuin ligt.
    Op zich is iedereen welkom, als je maar tegen gebabbel over dieten kan!

De Saunameeting!
    Op 25 maart 2006 staat een meeting geplanned in Beautyfarm Sauna Drome in Putten. We gaan hier heen op de Optimel zegeltjes en hebben voor 6 personen gereserveerd. De mensen die nu sowieso al meegaan zijn
  • Pandorah
  • Isabeau
  • teigan
  • octopussy
  • Faithy
  • Liejannuh

Met dank aan Isabeau
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef Pandorah het volgende:
    O en YPPY: als je het hele stuk niet alleen wilt rijden, wil ik best meerijden vanaf Utrecht. Je hoeft daarvoor niet helemaal om te rijden want ik woon bij de splitsing A27/A28 dus je hoeft de stad niet in
    En als je dan toch langs IJsselstein komt Alhoewel ik ook wel richting Pandorah kan gaan

[ Bericht 8% gewijzigd door Isabeau op 25-01-2006 13:01:21 ]
  • troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 10:33:35 #2
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_34405901
    En waar is het deelnemerslijstje?

Natuurlijk is dit geen tvp
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_34405909
    Te leuk Voor Woorden Prachtig gewoon.
      dinsdag 24 januari 2006 @ 10:34:24 #4
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34405923
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
    En waar is het deelnemerslijstje?

Natuurlijk is dit geen tvp
    Dat was ik nog aan het zoeken
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 24 januari 2006 @ 10:37:53 #5
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34405994
    OEHOE!!! ISA!!!

Er is al een nieuw topic!!!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34406172
    ... met om 13.00 (zo ongeveer verzamelen vermoed ik) een rondleiding in de voedingskeuken . Ik krijg nog een brief hierover met meer info. Kosten ¤ 36 en er mogen maximaal 20 mensen dan mee...

Gezellig Troel als je naar me toekomt . Lekker op de fiets dan want parkeren is niet gratis bij mij in de straat...
    pi_34406303
    Oh...ik zei toch dat ik er één zou openen
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_34406317
    Nou ja, al mijn werk voor niets.
    * Isabeau loopt mokkend weg
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      dinsdag 24 januari 2006 @ 10:50:07 #9
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34406324
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
    Oh...ik zei toch dat ik er één zou openen
    Ja, maar dat las ik pas toen ik deze al geopend had
    Ik vind jouw OP veel mooier trouwens.

Kan je die niet in deze plaatsen?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34406346
    Geef je een keer aan dat je een nieuw topic gaat openen, maakt dat ook al niets uit.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 10:57:19 #11
    13151 crew  Rewimo
    pi_34406521
    Tja, Troel is een snelle jonge blom Dan krijg je dat
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_34406784
    Isa, plak je OP uit jouw topic hier even in/bij... die was wel mooi! Hebben we alles compleet.
    Natuurlijk is dit géén tvp!
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_34406836
    Er is een nieuw topic, dat is het belangrijkste.

Isa, doe jij een een beetje plakken, dan hebben jij en troel samen een topic geopend, leuk toch
      dinsdag 24 januari 2006 @ 11:10:38 #14
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34406889
    Ik heb alvast de tekst van Isa geplakt. Al dat mooie werk voor niets kan natuurlijk niet.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 11:10:55 #15
    13151 crew  Rewimo
    pi_34406899
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 10:51 schreef Isabeau het volgende:
    Geef je een keer aan dat je een nieuw topic gaat openen, maakt dat ook al niets uit.
    Jij mag de volgende 16, goed?
    pi_34406935
    Mooi gedaan Troel, die OP! Ziet er netjes uit!
    ***Levi was here***
      dinsdag 24 januari 2006 @ 11:13:12 #17
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34406967
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 10:44 schreef Pandorah het volgende:
    ... met om 13.00 (zo ongeveer verzamelen vermoed ik) een rondleiding in de voedingskeuken . Ik krijg nog een brief hierover met meer info. Kosten ¤ 36 en er mogen maximaal 20 mensen dan mee...

Gezellig Troel als je naar me toekomt . Lekker op de fiets dan want parkeren is niet gratis bij mij in de straat...
    Eens kijken hoe ik dat moet fietsen dan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34407209
    Ik heb er zo'n zin in En ik weet niet of ik 16 (!!) topics wil gaan openen
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 11:27:14 #19
    13151 crew  Rewimo
    pi_34407394
    Nou vooruit, 15 dan, mag Troel nummer 16
    pi_34407455
    Ik weet niet of ik nog wel 16 topics op dieet wil
    pi_34407465
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 11:21 schreef Isabeau het volgende:
    Ik heb er zo'n zin in En ik weet niet of ik 16 (!!) topics wil gaan openen
    Uh niet zeuren nou.
    Het is graag of helemaal niet
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 11:30:29 #22
    13151 crew  Rewimo
    pi_34407519
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 11:28 schreef Isabeau het volgende:
    Ik weet niet of ik nog wel 16 topics op dieet wil
    Ja maar je wilt wel 16 keer meeten En trouwens, da's 1 kilo per topic, moet te doen zijn
    pi_34407567
    Oh, ik heb nog een vraag over de sauna! Heb je gereserveerd op 3 of 5 zegeltjes? En is 5 zegeltjes niet goedkoper omdat daar het eten al bij inzit?
    pi_34407595
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 11:30 schreef Rewimo het volgende:
    Ja maar je wilt wel 16 keer meeten En trouwens, da's 1 kilo per topic, moet te doen zijn
    Dan zou ik nu 10 kilo moeten zijn afgevallen En ik geloof dat ik nog steeds iets zwaarder ben dan bij topic 1.
    pi_34407632
    Kijk: Fok! Dieetclub Daar was ik 93,6 en nu ben ik 94 (en al bijna 5 kilo afgevallen )
    pi_34407815
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Isabeau het volgende:
    Oh, ik heb nog een vraag over de sauna! Heb je gereserveerd op 3 of 5 zegeltjes? En is 5 zegeltjes niet goedkoper omdat daar het eten al bij inzit?
    Ik heb iig op de volle kaart (5 zegeltjes) gereserveerd. Dat was toch het uitgebreide arrangement met lunch of avondeten. Dus ik heb voor lunch gekozen.
    pi_34408069
    Uitstekend, Pandorah! En hebben we dan zonnebank of hydromassage of hoefde je dta nog niet aan te geven?
    pi_34409254
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
    ... En hebben we dan zonnebank of hydromassage of hoefde je dta nog niet aan te geven?
    Dat hoefde ik nog niet aan te geven. Ik zal van te voren wel even bellen om dat even te vragen of we het alsnog moeten aangeven.

Maar eerst naar de dierentuin
    pi_34409586
    Ik heb geen idee wat een hydromassage is, maar het klinkt goed
      dinsdag 24 januari 2006 @ 12:39:04 #30
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34409685
    Massage met waterstralen gok ik
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34409705
    Ja, ik denk ook dat dat het is. Maar hoe en wat? Geen idee. Als het maar geen gewoon bubbelbad is, want dat vind ik eigenlijk helemaal niet fijn....hmm. Misschien moet ik maar gewoon onder de zonnebank
    pi_34409770
    Ik ga daar binnenkort maar over bellen dan . Als het zo'n bubbelbad is hoeft het niet van mij. Als het zo'n lekkere massagestraal is, dan lijkt het mij wel wat. En anders inderdaad maar zonnebanken
    pi_34410650
    ik ben benieuwd, en ik zal deze week even dat restaurant bellen om te reserveren..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_34412493
    Nog lifters op de route Eindhoven-Arnhem-Zwolle-Emmen?
    Ik ga samen met Riann met de auto en heb nog 2 plekkies over.
    ***Levi was here***
    pi_34412537
    Arnhem station.
    Daar kan ik uitstappen, en dan in de auto instappen.
    Maakt het meteen een stukje minder eng voor een 1ste meet.
    pi_34412808
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef ymme het volgende:
    Arnhem station.
    Daar kan ik uitstappen, en dan in de auto instappen.
    Maakt het meteen een stukje minder eng voor een 1ste meet.
    Dan moet ik wel helemaal de stad in, en ik ken de stad eigenlijk niet zo goed. Dat kost dus erg veel tijd (ik moet al om 7.30u van huis).
    Kunnen we op een handigere locatie afspreken? Waar kom jij ergens vandaan? Kun je met de bus een stukkie de stad uit, ofzo?

Edit:
    Bijvoorbeeld bij de dierentuin -in Arnhem- afspreken?
    ***Levi was here***
    pi_34413078
    Ik kom vanuit Zevenaar. Met de trein.
    Maar de dierentuin anrhem moet lukken.
    Vanuit het station arnhem rijden bussen naar de Burgens Zoo.
    pi_34413373
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef ymme het volgende:
    Ik kom vanuit Zevenaar. Met de trein.
    Maar de dierentuin anrhem moet lukken.
    Vanuit het station arnhem rijden bussen naar de Burgens Zoo.
    Dat is mooi! De exacte plaats en tijd spreken we nog wel af! Wordt al een gezellige rit!

Oja, voor de treinreizigers, ik ga dus niet meer met de trein... dit scheelt me een hoop reistijd.
    ***Levi was here***
    pi_34413465
    Euhm, ik ga me even tegenaan bemoeien voor deze keer Ik heb Isabeau ook een keer op Arnhem CS opgehaald op doorreis naar Nijmegen en dat station is niet zo moeilijk te bereiken hoor, je kan namelijk ook aan de achterkant daar staan. Maar goed, ik kwam dan ook van de A12 af en ik weet niet hoe jullie dat gaan doen .
    pi_34413800
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Pandorah het volgende:
    Euhm, ik ga me even tegenaan bemoeien voor deze keer Ik heb Isabeau ook een keer op Arnhem CS opgehaald op doorreis naar Nijmegen en dat station is niet zo moeilijk te bereiken hoor, je kan namelijk ook aan de achterkant daar staan. Maar goed, ik kwam dan ook van de A12 af en ik weet niet hoe jullie dat gaan doen .
    Ik kom over de A50 aan, heb even op de kaart gekeken, maar ik vrees dat 't helemaal niets wordt als ik de stad in moet.
    De dierentuin in Arnhem is vanaf de snelweg makkelijker bereikbaar en 't is maar 'n kwartiertje met de bus vanaf het station.
    ***Levi was here***
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 14:57:26 #41
    13151 crew  Rewimo
    pi_34414197
    D'r zitten een paar maffe mods te DNS'en in het vorige (gesloten) topic
      dinsdag 24 januari 2006 @ 15:09:04 #42
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34414584
    Ja precies... en dan zelfs nóg een keer in Isabeaus gesloten dubbele topic.

Ik zat dus ongemerkt door het slotje heen te prutsen.
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
    Volgens mij heb ik daar ook gegeten (8 jaar terug ) Was erg goed
    Ik win van je! Ik heb daar ruim 15 jaar geleden eens gegeten.
    We hebben een jaar in Drenthe gewoond (Nieuw Amsterdam ) en zijn toen eens bij die Chinees gaan eten met onze klas.
    Was wel lekker idd.

En de dierentuin in Emmen is helemaal driedubbel
    Wij hadden toen een jaar abonnement en gingen meer dan regelmatig. Ik mis dat nog steeds ondanks dat we maar een jaar woonden.

Hmmm... als ik me tot die tijd een beetje aan een dieet heb kunnen houden (heb me net in het andere topic gemeld) kom ik mss ook wel als dat kan (maar ik neem aan dat dat niet echt een probleem is). Maar reken maar niet op me nog hoor... Vriend van mij is ook jarig die dag.

Pffffffff, 't duurt even maar dan heb je ook wat.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:11:57 #43
    13151 crew  Rewimo
    pi_34414677
    Je moet minstens 5 kilo afgevallen zijn hoor, anders mag je niet mee. Dit vanwege de calorieën in de gebakken banaan
      dinsdag 24 januari 2006 @ 15:13:15 #44
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34414721
    Ja, dat zat ik dus net allemaal te lezen...
    Lekker handig in Uur 1 van mijn hernieuwde dieet.
    En ik ga gelijk vanavond al weer uit eten ook.
    pi_34414924
    Ok, ik heb net Kota Radja even gebeld en ik heb gereserveerd voor 18 februari om 17.00 uur.

Ik heb even voor 15 personen gereserveerd, maar dat is altijd nog aan te passen..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_34415223
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Rewimo het volgende:
    Je moet minstens 5 kilo afgevallen zijn hoor, anders mag je niet mee. Dit vanwege de calorieën in de gebakken banaan
    in één portie niet te vette (!) gebakken banaan zitten ongeveer 200 kcal
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:31:20 #47
    13151 crew  Rewimo
    pi_34415240
    Jiehaaaaaaaaaa Heb je ook alvast voor 15 personen gebakken banaan besteld?
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:31:21 #48
    13151 crew  Rewimo
    pi_34415242
    Hele grote portie pisang goreng was dit
      dinsdag 24 januari 2006 @ 15:32:18 #49
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34415269
    Jaja, Rewimo... jij wil dus een dubbele portie?
    pi_34415289
    De moeder van een Indische vriendin van me zou wel een keer "echte gebakken banaan" maken omdat wij Ollanders niet wisten hoe het echt hoorde te smaken. Dus ze haalt van die bakbananen en gaat aan de slag. Allemaal heel erg lief bedoeld natuurlijk, maar ik vond het vies! Niet te eten. Droog en een beetje taai. Nee, geef mij maar chiquita nep-gebakken banaan uit de frituur
      dinsdag 24 januari 2006 @ 15:33:57 #51
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_34415317
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:34:35 #52
    13151 crew  Rewimo
    pi_34415332
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
    Jaja, Rewimo... jij wil dus een dubbele portie?
    Ik eet alleen maar gebakken banaan die avond
    pi_34415372
    straks hebben ze ggen gebakken banaan, zou dat even lullig zijn..

het is een chinees/indisch restaurant en ik weet nog wel dat ik ertoch andere dingen heb gegeten dan in een chinees restaurant..
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:36:47 #54
    13151 crew  Rewimo
    pi_34415392
    Hebben ze een site? Daar staat vaak wel een menukaart op
    pi_34415406
    dubbele potie... mmm klinkt goed.
    pi_34415465
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:
    Hebben ze een site? Daar staat vaak wel een menukaart op
    En als ze geen site hebben, kan altijd iemand die daar in de buurt woont een foto maken en hier neerzetten ...
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:39:57 #57
    13151 crew  Rewimo
    pi_34415497
    Of vragen of ze er eentje opsturen
    pi_34415522
    Op dieet en uit eten:
    quote:
    Op dieet uit eten

Op dieet en uit eten is lastig. Als het een dieet is om af te slanken, kun je kijken op de kaart welke gerechten minder vet zijn of in je dieet passen.

Een beetje huiswerk zorgt dat je in elk restaurant verantwoord en gezond kunt eten. Je hoeft alleen te weten welke gerechten meer of minder verzadigd vet bevatten. Je kunt ook in het restaurant informeren of er gerechten op de kaart staan die weinig verzadigd vet bevatten. Als er geen geschikte keus op het menu staat, kun je de kok vragen een fruit- of groenteschotel voor je klaar te maken.

Uit eten moet wel leuk zijn. Dus ga niet spartaans weinig eten, of dingen die je niet lekker vindt. Zeker als je verder gezond eet, is een keer zondigen niet zo erg. Je lichaam kan die ene minder gezonde maaltijd beter verwerken dan wanneer je verder ook vooral gebak en junkfood eet.

- voorgerecht

Je kunt een voorgerecht met weinig vet kiezen, zoals een heldere soep, vruchtencocktail, meloen, magere vis of vlees. Neem geen vetrijke romige soep, paté, of cocktail met room of mayonaisesaus.

- hoofdgerecht

Als hoofdgerecht kun je mager vlees, vis of gevogelte eten, of vegetarisch (liever geen brie of plakken kaas: veel verzadigd vet). Gegrilleerd vis of vlees bevat minder vet dan gebraden vlees. Je kunt beter geen gepaneerd vlees of vis nemen. Als bij het vlees of vis een saus zit, jus of (kruiden)boter, vraag dan of dit apart geserveerd kan worden. Dan kun je een klein deel hiervan nemen. Vraag als bijgerecht gestoomde groenten of gekookte aardappelen in plaats van patat of gebakken aardappelen. Groenten zonder saus, rauwkost, gekookte aardappelen of gepofte aardappelen in de schil, rijst en pasta, kun je volop eten.

- nagerecht en koffie

Kies als dessert de minst vette nagerechten zoals fruitsalades, sorbetijs (ijs uitsluitend van vruchten gemaakt) of vruchtenvlaai. Of drink een kop koffie, met eventueel een likeurtje.

In Chinese restaurants kun je het beste roergebakken vis, kip en groenten bestellen. Gestoomde gerechten zijn nog gezonder. Neem gestoomde in plaats van gebakken rijst.
    Niets over gebakken banaan Maar dat is toch fruit?
    pi_34415620
    Dan ga ik heel veel fruit eten
    pi_34415643
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 14:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat is mooi! De exacte plaats en tijd spreken we nog wel af! Wordt al een gezellige rit!

Oja, voor de treinreizigers, ik ga dus niet meer met de trein... dit scheelt me een hoop reistijd.
    Oeh... gezellig
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:47:32 #61
    13151 crew  Rewimo
    pi_34415766
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef ymme het volgende:
    Dan ga ik heel veel fruit eten
    Fruit is gezond

Ik neem gewoon geen voorgerecht of juist alleen maar een voorgerecht. Ligt een beetje aan de voorgerechten
    pi_34415794
    Ik neem zowieso altijd alleen maar een hoofdgerecht.
    En mocht ik veel beweging gehad hebben en er nog zin in hebben, een nagerecht.
    Voorgerecht vind ik altijd zo zonde.
    Ik zit altijd zo snel vol.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:50:33 #63
    13151 crew  Rewimo
    pi_34415838
    Voor plus hoofd plus na krijg ik er ook echt niet in
    pi_34416106
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 15:50 schreef Rewimo het volgende:
    Voor plus hoofd plus na krijg ik er ook echt niet in
    Ik moest even 3x lezen. Maar zie ik het.

Wij eten wel eens in een sjeik restaurant, en daar krijg je dan 4 of 6 gangen. Maar dat gaat er dan wel in. Maar dat is gewoon niet te vergelijken natuurlijk.
      dinsdag 24 januari 2006 @ 16:11:31 #65
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34416470
    jammie chinees en die gebakken banaan doet me het water in de mond lopen...
    ben zelf nog nooit bij Kota Radja geweest, terwijl ik mijn hele leven in de gemeente Emmen heb gewoond (tot een 1,5 jaar geleden dan).
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_34416924
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 15:48 schreef ymme het volgende:
    Ik neem zowieso altijd alleen maar een hoofdgerecht.
    En mocht ik veel beweging gehad hebben en er nog zin in hebben, een nagerecht.
    Voorgerecht vind ik altijd zo zonde.
    Ik zit altijd zo snel vol.
    Hmmm... ik ben meer een volume-eter, zie ik al. Ik eet met gemak voor én hoofd en meestal past er ook nog wel na bij.
    ***Levi was here***
      dinsdag 24 januari 2006 @ 16:29:39 #67
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34416945
    Als ik ga neem ik zo'n banaan en een klein hoofdgerecht gok ik. Oja, en ik zal tijdens het eten wel drie keer ofzo naar het toilet moeten, daar moeten jullie maar aan wennen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 24 januari 2006 @ 16:30:43 #68
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34416969
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hmmm... ik ben meer een volume-eter, zie ik al. Ik eet met gemak voor én hoofd en meestal past er ook nog wel na bij.
    Vroegah had ik dat ook
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34417096
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 16:30 schreef Troel het volgende:

[..]

Vroegah had ik dat ook
    Het is allemaal wel lekker, maar toch baal ik wel van 't feit dat ik nooit vol zit. Ik kan echt blijven eten. Vaak merk ik pas uren later dat het teveel was. Ik zou liever hebben dat ik na een half bord vol zat, maarja dat zit er bij mij echt niet in.
    En een operatie... ik kom niet in aanmerking én ik heb 't lef ook niet.
    ***Levi was here***
    pi_34417383
    Ik zie in het lijstje dat er toch 2 vriendjes mee gaan Als jullie het niet erg vinden ik neem de mijne niet mee hoor
      dinsdag 24 januari 2006 @ 16:51:31 #71
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_34417518
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 16:45 schreef Riann het volgende:
    Ik zie in het lijstje dat er toch 2 vriendjes mee gaan Als jullie het niet erg vinden ik neem de mijne niet mee hoor
    Mijn zou lichtelijk geirriteerd raken van gekakel over afvallen denk ik
    En hij houdt niet zo van grote groepen.
    Ik denk niet dat mijn meekomt
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_34417950
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 16:45 schreef Riann het volgende:
    Hij is heel erg welkom hoor
    pi_34419556
    wat gaat het topic snel

zouden ze bij die chinees ook iets van chinees fondueen hebben? Dat is namelijk IDEAAL voor je dieet.
    Kan je het daarna wel weer compenseren met een dame-blanche met slagroom en warme chocoladesaus

Ik heb komend weekend trouwens een 7 gangen verassingsdiner in een chique hotelletje in zeeland
    Ik hoop dat die chinees een beetje goed is in Emmen
    pi_34419708
    Ik denk dat chinese fondue iets te modern is voor die chinees (vrij Hollands traditioneel chinees restaurant).

En ik vrees dat ze er geen chocoladetaart hebben Hoe moet dat nu? Brownies bakken?
    pi_34419923
    Nah ik neem hem toch niet mee ik ga er zondag al weer lekker mee naar de sauna hehehe
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 18:31:13 #76
    13151 crew  Rewimo
    pi_34420796
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:
    Dat was ik ook. Maar mijn volume is nu drastisch beperkt. Zeer drastisch mag ik wel zeggen
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 18:32:14 #77
    13151 crew  Rewimo
    pi_34420824
    De chocoladetaart is nu toch officieel vervangen door de gebakken banaan?
    pi_34421032
    Hmmm... ik heb nog wel ergens een dieettechnisch verantwoord brownie recept liggen. Dan moeten we maar in de dierentuin gaan smullen . Nee, je kan niet zomaar een chocoladetaart zomaar door een banaan vervangen hoor . Ik was trouwens zaterdag nog uiteten en had als toetje chocoladetaart met ijs genomen. Nou, die taart was veel, net zoveel als toen bij dat uitje in Nijmegen maar niet zo lekker...
    pi_34421270
    Ik bedenk me net dat het best lang geleden is dat ik jullie heb gezien ben al best lang niet meer met een meeting mee gegaan de laatste keer is 1,5 jaar geleden bijna met de efteling meeting.
    pi_34421320
    Maar gelukkig zien we je 18 feb weer
    pi_34421464
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 18:55 schreef Isabeau het volgende:
    Maar gelukkig zien we je 18 feb weer
    juich juich

ik heb jullie wel gemist hoor
    pi_34421481
    Wij jou ook hoor
    pi_34421614
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef Isabeau het volgende:
    Wij jou ook hoor
    gelukkig dan maar
      dinsdag 24 januari 2006 @ 19:58:08 #84
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_34423064
    en ik heb jullie nog noooooooooooit gezien... haha
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_34424149
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 19:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
    en ik heb jullie nog noooooooooooit gezien... haha
    it must be killing you

het wordt voor dieetclubmeeting begrippen wel een beetje een massa meet.
    pi_34427021
    Ja, vooral aangezien we wel eens met z'n drieën hebben gemeet
    pi_34427446
    Den Haag waren toen ook best wel veel mensen mee, een stuk of 10 ofzo?

Maar dit is nog meer inderdaad...
    pi_34427477
    En dat in Drenthe
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 21:53:52 #89
    13151 crew  Rewimo
    pi_34427547
    Ik ken Troel uiteraard (bijna van binnen en van buiten ) en YPPY heb ik ook een paar jaar geleden ontmoet
    pi_34427998
    Durf je nog wel nu ik ook meega en je dat "Grappige aanvaringen met de politie" topic hebt gelezen
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 22:11:17 #91
    13151 crew  Rewimo
    pi_34428074
    Ik neem mijn UZI wel mee
    pi_34428629
    Die van mij zijn net weg
    pi_34429005
    Rewimo is zelfs nog bij mij thuisgeweest.

Van de brownie mix die ik de vorige keer had, is ook een versie waar banaan in moet!
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_34429325
    Banaan in de brownies wow! Zo te horen hebben we een lunchgerecht
    pi_34430557
    Ik ben erg benieuwd welk chinees restaurant er bezocht wordt.
    pi_34431005
    eh, dat staat toch in het topic
    pi_34431181
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 23:19 schreef Isabeau het volgende:
    eh, dat staat toch in het topic
    Eh, misschien lees ik er over heen?
    pi_34432354
    eh nee staat er niet:

google levert deze chinese restaurants in Emmen op:

DA-XIN
    DE NIEUWE NI HO FOOK
    HOO WAH
    JADE CITY
    JASMIJN GARDEN
    KOTA RADJA
    NIEUW CHINA
    ORIENTAL DELIGHT
    TAT WAH
    WANG ZING

welke is het?

[edit] staat wel vernoemd ergens Het is dus Kota Radja [edit]
    pi_34436916
    Goeie morgen.
    Gisteren weer gewogen, lees resultaat in het dieettopic

Ik heb steeds meer zin in 18 Februari..
    Vriendje lief zit het al niet meer zitten, als ik na die dag thuis kom...beppen over lijnen, als je thuis dan maar meteen je mond daar over houdt.
    Maar vertel wel alles over de meiden daar.
    pi_34438155
    Is er eigenlijk iemand die fototoestel meeneemt? zou wel leuk zijn natuurlijk
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2006 @ 09:55:23 #101
    13151 crew  Rewimo
    pi_34438242
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef Riann het volgende:
    Is er eigenlijk iemand die fototoestel meeneemt? zou wel leuk zijn natuurlijk
    Reken maar! Ik wil niet door een dierentuin lopen zonder camera En jullie slinger ik er ook allemaal op
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')