Ik heb iig op de volle kaart (5 zegeltjes) gereserveerd. Dat was toch het uitgebreide arrangement met lunch of avondeten. Dus ik heb voor lunch gekozen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik heb nog een vraag over de sauna! Heb je gereserveerd op 3 of 5 zegeltjes? En is 5 zegeltjes niet goedkoper omdat daar het eten al bij inzit?
Dat hoefde ik nog niet aan te geven. Ik zal van te voren wel even bellen om dat even te vragen of we het alsnog moeten aangeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
... En hebben we dan zonnebank of hydromassage of hoefde je dta nog niet aan te geven?
Dan moet ik wel helemaal de stad in, en ik ken de stad eigenlijk niet zo goed. Dat kost dus erg veel tijd (ik moet al om 7.30u van huis).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef ymme het volgende:
Arnhem station.
Daar kan ik uitstappen, en dan in de auto instappen.
Maakt het meteen een stukje minder eng voor een 1ste meet.
Dat is mooi! De exacte plaats en tijd spreken we nog wel af! Wordt al een gezellige rit!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef ymme het volgende:
Ik kom vanuit Zevenaar. Met de trein.
Maar de dierentuin anrhem moet lukken.
Vanuit het station arnhem rijden bussen naar de Burgens Zoo.
Ik kom over de A50 aan, heb even op de kaart gekeken, maar ik vrees dat 't helemaal niets wordt als ik de stad in moet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Pandorah het volgende:
Euhm, ik ga me even tegenaan bemoeien voor deze keerIk heb Isabeau ook een keer op Arnhem CS opgehaald op doorreis naar Nijmegen en dat station is niet zo moeilijk te bereiken hoor, je kan namelijk ook aan de achterkant daar staan. Maar goed, ik kwam dan ook van de A12 af en ik weet niet hoe jullie dat gaan doen
.
Ik win van je! Ik heb daar ruim 15 jaar geleden eens gegeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook gegeten(8 jaar terug
) Was erg goed
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Rewimo het volgende:
Je moet minstens 5 kilo afgevallen zijn hoor, anders mag je niet mee. Dit vanwege de calorieën in de gebakken banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |