abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34407815
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:31 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik heb nog een vraag over de sauna! Heb je gereserveerd op 3 of 5 zegeltjes? En is 5 zegeltjes niet goedkoper omdat daar het eten al bij inzit?
Ik heb iig op de volle kaart (5 zegeltjes) gereserveerd. Dat was toch het uitgebreide arrangement met lunch of avondeten. Dus ik heb voor lunch gekozen.
pi_34408069
Uitstekend, Pandorah! En hebben we dan zonnebank of hydromassage of hoefde je dta nog niet aan te geven?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34409254
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
... En hebben we dan zonnebank of hydromassage of hoefde je dta nog niet aan te geven?
Dat hoefde ik nog niet aan te geven. Ik zal van te voren wel even bellen om dat even te vragen of we het alsnog moeten aangeven.

Maar eerst naar de dierentuin
pi_34409586
Ik heb geen idee wat een hydromassage is, maar het klinkt goed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:39:04 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_34409685
Massage met waterstralen gok ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34409705
Ja, ik denk ook dat dat het is. Maar hoe en wat? Geen idee. Als het maar geen gewoon bubbelbad is, want dat vind ik eigenlijk helemaal niet fijn....hmm. Misschien moet ik maar gewoon onder de zonnebank
pi_34409770
Ik ga daar binnenkort maar over bellen dan . Als het zo'n bubbelbad is hoeft het niet van mij. Als het zo'n lekkere massagestraal is, dan lijkt het mij wel wat. En anders inderdaad maar zonnebanken
pi_34410650
ik ben benieuwd, en ik zal deze week even dat restaurant bellen om te reserveren..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34412493
Nog lifters op de route Eindhoven-Arnhem-Zwolle-Emmen?
Ik ga samen met Riann met de auto en heb nog 2 plekkies over.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34412537
Arnhem station.
Daar kan ik uitstappen, en dan in de auto instappen.
Maakt het meteen een stukje minder eng voor een 1ste meet.
pi_34412808
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:08 schreef ymme het volgende:
Arnhem station.
Daar kan ik uitstappen, en dan in de auto instappen.
Maakt het meteen een stukje minder eng voor een 1ste meet.
Dan moet ik wel helemaal de stad in, en ik ken de stad eigenlijk niet zo goed. Dat kost dus erg veel tijd (ik moet al om 7.30u van huis).
Kunnen we op een handigere locatie afspreken? Waar kom jij ergens vandaan? Kun je met de bus een stukkie de stad uit, ofzo?

Edit:
Bijvoorbeeld bij de dierentuin -in Arnhem- afspreken?
***Levi was here***
pi_34413078
Ik kom vanuit Zevenaar. Met de trein.
Maar de dierentuin anrhem moet lukken.
Vanuit het station arnhem rijden bussen naar de Burgens Zoo.
pi_34413373
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef ymme het volgende:
Ik kom vanuit Zevenaar. Met de trein.
Maar de dierentuin anrhem moet lukken.
Vanuit het station arnhem rijden bussen naar de Burgens Zoo.
Dat is mooi! De exacte plaats en tijd spreken we nog wel af! Wordt al een gezellige rit!

Oja, voor de treinreizigers, ik ga dus niet meer met de trein... dit scheelt me een hoop reistijd.
***Levi was here***
pi_34413465
Euhm, ik ga me even tegenaan bemoeien voor deze keer Ik heb Isabeau ook een keer op Arnhem CS opgehaald op doorreis naar Nijmegen en dat station is niet zo moeilijk te bereiken hoor, je kan namelijk ook aan de achterkant daar staan. Maar goed, ik kwam dan ook van de A12 af en ik weet niet hoe jullie dat gaan doen .
pi_34413800
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Pandorah het volgende:
Euhm, ik ga me even tegenaan bemoeien voor deze keer Ik heb Isabeau ook een keer op Arnhem CS opgehaald op doorreis naar Nijmegen en dat station is niet zo moeilijk te bereiken hoor, je kan namelijk ook aan de achterkant daar staan. Maar goed, ik kwam dan ook van de A12 af en ik weet niet hoe jullie dat gaan doen .
Ik kom over de A50 aan, heb even op de kaart gekeken, maar ik vrees dat 't helemaal niets wordt als ik de stad in moet.
De dierentuin in Arnhem is vanaf de snelweg makkelijker bereikbaar en 't is maar 'n kwartiertje met de bus vanaf het station.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 14:57:26 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34414197
D'r zitten een paar maffe mods te DNS'en in het vorige (gesloten) topic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:09:04 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34414584
Ja precies... en dan zelfs nóg een keer in Isabeaus gesloten dubbele topic.

Ik zat dus ongemerkt door het slotje heen te prutsen.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook gegeten (8 jaar terug ) Was erg goed
Ik win van je! Ik heb daar ruim 15 jaar geleden eens gegeten.
We hebben een jaar in Drenthe gewoond (Nieuw Amsterdam ) en zijn toen eens bij die Chinees gaan eten met onze klas.
Was wel lekker idd.

En de dierentuin in Emmen is helemaal driedubbel
Wij hadden toen een jaar abonnement en gingen meer dan regelmatig. Ik mis dat nog steeds ondanks dat we maar een jaar woonden.

Hmmm... als ik me tot die tijd een beetje aan een dieet heb kunnen houden (heb me net in het andere topic gemeld) kom ik mss ook wel als dat kan (maar ik neem aan dat dat niet echt een probleem is). Maar reken maar niet op me nog hoor... Vriend van mij is ook jarig die dag.

Pffffffff, 't duurt even maar dan heb je ook wat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:11:57 #43
13151 crew  Rewimo
pi_34414677
Je moet minstens 5 kilo afgevallen zijn hoor, anders mag je niet mee. Dit vanwege de calorieën in de gebakken banaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:13:15 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34414721
Ja, dat zat ik dus net allemaal te lezen...
Lekker handig in Uur 1 van mijn hernieuwde dieet.
En ik ga gelijk vanavond al weer uit eten ook.
pi_34414924
Ok, ik heb net Kota Radja even gebeld en ik heb gereserveerd voor 18 februari om 17.00 uur.

Ik heb even voor 15 personen gereserveerd, maar dat is altijd nog aan te passen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34415223
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef Rewimo het volgende:
Je moet minstens 5 kilo afgevallen zijn hoor, anders mag je niet mee. Dit vanwege de calorieën in de gebakken banaan
in één portie niet te vette (!) gebakken banaan zitten ongeveer 200 kcal
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:31:20 #47
13151 crew  Rewimo
pi_34415240
Jiehaaaaaaaaaa Heb je ook alvast voor 15 personen gebakken banaan besteld?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:31:21 #48
13151 crew  Rewimo
pi_34415242
Hele grote portie pisang goreng was dit
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:32:18 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34415269
Jaja, Rewimo... jij wil dus een dubbele portie?
pi_34415289
De moeder van een Indische vriendin van me zou wel een keer "echte gebakken banaan" maken omdat wij Ollanders niet wisten hoe het echt hoorde te smaken. Dus ze haalt van die bakbananen en gaat aan de slag. Allemaal heel erg lief bedoeld natuurlijk, maar ik vond het vies! Niet te eten. Droog en een beetje taai. Nee, geef mij maar chiquita nep-gebakken banaan uit de frituur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')