abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36969728
Met mijn werk gaan we binnenkort hier uit eten: http://www.satehuis.nl/
Wat kan ik nou in hemelsnaam bestellen wat een beetje in mijn dieet past Het is of heel erg vet (sate dus) of ik vind het eigenlijk niet zo heel erg lekker En sate vind ik eigenlijk ook niet echt heel erg lekker en dus zeker de kcal niet waard. Wat een briljant idee om daar te gaan eten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36970081
Ga mee en bestel niets. Je collega's zullen voor je kruipen, ze zullen ander eten voor je regelen, ze zullen het desnoods voor je betalen! Echt, mensen doen alles om maar te zorgen dat je gezellig mee kunt eten ;-) (Uit ervaring haha).

Je kunt anders ook gewoon even opbellen van tevoren en vragen of ze ook iets anders klaar kunnen maken op verzoek, of gewoon vragen of ze sauzen weg kunnen laten.
Sanity is (not) statistical
pi_36970082
Wat is tahu? Zonder de saus klinken de groenten die erbij horen nog wel lekker?

Ik ken het probleem van de gapende jeansbroeken. Zelfs nu ik 2 maten lager kan, heb ik vaak nog een gat waar ik twee handen in kan stoppen. En het maakt niet uit of het een goedkopere (h&m'pje) is of een wat duurdere.
Voor de rest een rustige week gehad, redelijk stabiel gebleven qua gewicht. En donderdag mijn eerste paaseitje gegeten.
En proficiat pluisje! 20 kg wow!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 23:58:32 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36970566
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Met mijn werk gaan we binnenkort hier uit eten: http://www.satehuis.nl/
Wat kan ik nou in hemelsnaam bestellen wat een beetje in mijn dieet past Het is of heel erg vet (sate dus) of ik vind het eigenlijk niet zo heel erg lekker En sate vind ik eigenlijk ook niet echt heel erg lekker en dus zeker de kcal niet waard. Wat een briljant idee om daar te gaan eten
Ajam Pangang is denk ik de verstandigste optie qua calorieën. Maar dat moet je dan wel lekker vinden Of anders misschien zalmsaté?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36972357
Iets zonder saus bestellen lijkt het meest logisch. Ik ga liever ergens eten waar ik het wel lekker vind Maar over geld hoef ik niet in te zitten, het werk betaalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 april 2006 @ 08:00:17 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_36974427
Van te voren even bellen met het restaurant om te vragen of je dieetwensen kan aangeven. Heel vaak doen ze daar niet moeilijk over.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36974433
Goeiemorgen Troel

Nah, dat vind ik zo...eng Ik probeer wel een gezonde keuze te maken, maar ik vind het altijd zo zonde om iets met veel kcal te eten wat ik niet eens echt lekker vind. Ik doe normaal niet zo moeilijk hoor
  zaterdag 15 april 2006 @ 08:03:04 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_36974435
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Troel

Nah, dat vind ik zo...eng Ik probeer wel een gezonde keuze te maken, maar ik vind het altijd zo zonde om iets met veel kcal te eten wat ik niet eens echt lekker vind. Ik doe normaal niet zo moeilijk hoor
Eng

Waar is de stoere Isabeau die zomaar een WC omtovert
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36974442
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen ben Komt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
  zaterdag 15 april 2006 @ 08:19:09 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_36974489
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen ben Komt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
Ah, ok
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36974504
Kun je anders niet kipsate met ketjapsaus bestellen?
Dat is is in ieder geval niet heel vet.
En vaak kun je ook wel een salade ofzo ipv frietjes erbij bestellen.

Lastig is dat... gewoon wel mee willen doen maar toch op je eten moeten letten.

Ik ken het van mijn koemelkallergie, dan vertel je dat van te voren en doen mensen
ontzettend hun best, maar vergeten ze dat creme fraiche of boter ook koemelk is...
Vind het dan altijd zo moeilijk om te zeggen dat ik niet eet waar ze zo hun best
op gedaan hebben.
pi_36974627
Zo, gisteravond in totaal ongeveer 27 kilometer geskate, in plusminus 2 uur...
Het was lekker, het tempo in de groep lag niet superhoog, dus dat hield ik wel bij, en op het stuk waar we even voluit mochten verbaasde ik mijn vriendje nog, omdat ik er zo snel was(hij is nl. de snelste van de hele groep).... Alleen heb ik nu wel last van mijn ene knie Weet een van de dokters in de zaal of het iets van overbelasting ofzo kan zijn? Het zit aan de voorkant, onder mijn knieschijf zeg maar... Het moet wel weer overgaan hoor, want vanmorgen zat ik op 1 ons na op mijn laagste gewicht tot nu toe...
En daar wil ik onder!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36974631
Normaal zou ik zeggen: bestel gewoon 2 voorgerechten en geen hoofdgerecht. Maar ik geloof niet dat dat hier een oplossing is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 april 2006 @ 09:02:35 #64
862 Arcee
Look closer
pi_36974647
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]

Ja.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:54:18 #65
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36975025
Ik had gister in een wilde bui een broek maat 40 bij Wehkamp besteld... en hij past
En er passen (zoals bij elke broek ja...) gezellig nog 2 handen tussen aan de achterkant
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 april 2006 @ 11:15:42 #66
13151 crew  Rewimo
pi_36976187
Maatje 40, wauw

teigan 27 kilometer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 april 2006 @ 11:16:40 #67
13151 crew  Rewimo
pi_36976200
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Dan heb je toch gewoon een frietallergie

Zeg dat je last hebt van je darmen en dat je daarom even voorzichtig bent met vet
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:20:45 #68
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36976277
Het gaat nog steeds goed hier, ook al ben ik de laatste dagen ietsje aan het verslappen Ik vind het zooo moeilijk als ik vrij ben!
pi_36978323
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dan heb je toch gewoon een frietallergie

Zeg dat je last hebt van je darmen en dat je daarom even voorzichtig bent met vet
Ik zou ook niet graag tegen mijn collegae zeggen dat ik last heb van mijn darmen
(maar dat kan aan mij liggen)
Hier schijnt de zon, ik wil graag naar buiten, maar maarten zit voor school te werken dus die wil niet mee. En alleen is zo saai midden in de stad....
pi_36978353
Isa: hmm, lekker slim gekozen van je werk om naar een sate restaurant te gaan. Maar euhm, je zegt gewoon dat je niet zo goed tegen vet kan (wat Rewimo ook zegt) en dat je daarom geen saus bij het vlees wilt? Zoiets moet best kunnen lijkt mij.

Teigan: wow! 27 km in 2 uur! Da's best snel hoor .

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 15-04-2006 13:33:57 ]
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 april 2006 @ 14:02:14 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36979787
Wauw Pluisje, wat een verschil! Lekker gevoel he

En Teigan, 27 kilometer in twee uur... daar doe ik zeker 4,5 uur over! Wel lopend dan he

Ik heb nieuwe schoenen gekocht gisteren en vandaag ongeveer 9 kilometer gelopen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36980298
op skates kan je best snel hoor, ik denk dat ik meestal het tempo van een fietser aanhoud....
Maar ik had het op het eind wel moeilijk, ik heb nu een paar blaren, en dat skate heel vervelend..
Maar het was verder heerlijk ontspannend, het heeft wel wat, zo skaten terwijl het langzamerhand donker wordt om je heen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:44:10 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36980639
hmm ik heb een slechte week, veel thuis geweest, veel stress door opleiding en scriptie, weinig beweging en veeeeeeel tussendoortjes gehad...

slecht slecht slecht.
Na pasen de knop maar weer om.

durf ff niet op de weegschaal haha.

@Sjeen: ga je ook beachen in de zomer?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 april 2006 @ 14:58:03 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36980947
Ligt eraan Beessie-Jen, misschien het Tropical Beachvolleybal tournooi hier in Valkenburg en als het 'Strand aan de Maas' weer opengaat, is er misschien ook weer een tournooi... Dus wie weet.

Maar voorlopig richt ik me op de Vierdaagse en het vinden van een nieuwe baan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 15 april 2006 @ 17:25:07 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36984456
hallo allemaal!!!

bedankt voor de succeswensen! ik heb mijn eindgesprek donderdag dus gehad en t ging heel goed! ik ben geslaagd met een 8!!!!! woei!!!!!!!!!

en nu gaat mijn baan als promovendus dus door, dat hing van het eindgesprek af! 8 mei begin ik waarschijnlijkl als student-assistent, 16 mei is de bul-uitreiking, en daarna word ik dan aangesteld als aio voor 4 jaar!

direkt na eindgesprek op de trein naar weesp gesprongen want mensen van mijn koor (en ik dus in eerste instantie ook) moesten bij paul de leeuw een stukje uit de nederlandse versie van de matteus zingen donderdag waren de opnamen s middags voor die avond. bij t veolgende station weer eruit want t werd dudielijk dat ik neit op tijd daar kon zijn. daarna weekend gehad met bestuursgenootjes en nu pasen bij mijn ouders.

ik ben z gelukkig! mijn leven is leuk, mijn baan gaat door! ik ga over anderhalve week op tournee en heb allemaal leuek projecten tussendoor! ik kan op zoek naar een echt huisje voor mij alleen!

en ik kan weer structuur in mijn leven aanbrenegn...volgende week begin ik als eerste met: sporten!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')