Ajam Pangang is denk ik de verstandigste optie qua calorieën. Maar dat moet je dan wel lekker vindenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Met mijn werk gaan we binnenkort hier uit eten: http://www.satehuis.nl/
Wat kan ik nou in hemelsnaam bestellen wat een beetje in mijn dieet pastHet is of heel erg vet (sate dus) of ik vind het eigenlijk niet zo heel erg lekker
En sate vind ik eigenlijk ook niet echt heel erg lekker en dus zeker de kcal niet waard. Wat een briljant idee om daar te gaan eten
![]()
Engquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Troel
Nah, dat vind ik zo...engIk probeer wel een gezonde keuze te maken, maar ik vind het altijd zo zonde om iets met veel kcal te eten wat ik niet eens echt lekker vind. Ik doe normaal niet zo moeilijk hoor
![]()
Ah, okquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen benKomt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
Ja.quote:
Dan heb je toch gewoon een frietallergiequote:Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen benKomt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
Ik zou ook niet graag tegen mijn collegae zeggen dat ik last heb van mijn darmenquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon een frietallergie![]()
Zeg dat je last hebt van je darmen en dat je daarom even voorzichtig bent met vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |