Je scheldt op alles wat los en vast zitquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef freecell het volgende:hij was dicht, ik liep al te mopperen dat ik heus wel de rechten had om te posten
@Sjeen
oeh! de nijmeegse
Dat is wel ver![]()
Ik wens je alvast veel succes.
Maarten roept dat ik wat geïrriteerd ben op het moment
Maar ik weet van niets
Omdat we kletstantes zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:59 schreef Emu het volgende:
Waarom zo snel vervolgtopics?
quote:'Onlangs heeft u lekker lui een bestelling bij bol.com geplaatst.'
Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren?quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En nou vindt bol.com me blijkbaar ook al een varken
Misschien bestellen alleen dikke mensen bij bol.com of zoquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren?Alleen dikke mensen zijn lui, toch?
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ze hadden volgens de reclame ook alleen maar dikke mensen in dienst
Toch een verband tussen 'luie stoel' en 'dik worden' hè.
Kijk even in de openingspost wat je moet doen om een regeltje te krijgenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:45 schreef pronkjewail het volgende:
Kan ik hier ook meedoen? Na heeeeeeeeeeeeeeel vaak te roepen dat er morgen toch echt eens wat aan dat lijf van mij gedaan moet worden, wordt het misschien tijd om het gewoon eens te DOEN! Vanaf maandag (jaja, dus NIET morgen!) wil ik serieus bezig...
Mijn lengte is 1.80m, weeg (ongeveer) 96 kilo en heb een bmi van 29,63. Streefgewicht is 78 kilo.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net nog heel geirriteerd een verhaal op lopen hangen tengen iemand die bezig is met een RSI preventieproject hier op het afdeling. Hij haalde het namelijk in zijn botte hoofd om te zeggen dat overgewicht ongezond is.
Natuurlijk heb ik hem dat even heel fijntjes uit zijn hoofd geslagen!![]()
De argumenten kennen jullie overigens ook wel allemaal, dus die zal ik niet herhalen.
Hij stond wat te stamelen en vertelde vervolgens ook dat het ook wel aan lag of je genoeg bewoog en wat je eetpatroon was enzo.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
en, had hij nog een weerwoord? Enne, RSI heeft toch een nieuwe flashy naam gekregen die ik steeds vergeet?
En welkom, pronkjewail!
Johquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hij stond wat te stamelen en vertelde vervolgens ook dat het ook wel aan lag of je genoeg bewoog en wat je eetpatroon was enzo.
Ajam Pangang is denk ik de verstandigste optie qua calorieën. Maar dat moet je dan wel lekker vindenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Met mijn werk gaan we binnenkort hier uit eten: http://www.satehuis.nl/
Wat kan ik nou in hemelsnaam bestellen wat een beetje in mijn dieet pastHet is of heel erg vet (sate dus) of ik vind het eigenlijk niet zo heel erg lekker
En sate vind ik eigenlijk ook niet echt heel erg lekker en dus zeker de kcal niet waard. Wat een briljant idee om daar te gaan eten
![]()
Engquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Troel
Nah, dat vind ik zo...engIk probeer wel een gezonde keuze te maken, maar ik vind het altijd zo zonde om iets met veel kcal te eten wat ik niet eens echt lekker vind. Ik doe normaal niet zo moeilijk hoor
![]()
Ah, okquote:Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen benKomt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
Ja.quote:
Dan heb je toch gewoon een frietallergiequote:Op zaterdag 15 april 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou...ik wil niet dat mijn collega's weten dat ik aan het lijnen benKomt straks de ober aan met "en voor wie was het speciale dieetmenu?"
Ik zou ook niet graag tegen mijn collegae zeggen dat ik last heb van mijn darmenquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon een frietallergie![]()
Zeg dat je last hebt van je darmen en dat je daarom even voorzichtig bent met vet
maar het was heerlijkquote:Op zondag 16 april 2006 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je dol bent op chips, RiannIk heb een tijdje terug besloten dat chocolade zo af en toe nog wel kan, maar chips is uit den boze. Eén zak chips bevat zo'n 1100 kcal, ben me daar gek om chips te gaan eten. Zo lekker is dat spul nou ook weer niet
Hoe is het met je vriend, teigan? Klinkt niet zo mooi....braken van de pijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |