Nou, ik heb het dieet gevonden hoor.
Vorige week woog ik 81.4. Toen heb ik een week gezond gegeten en vier uur gesport. Toen woog ik opeens 84. Gistereren heb ik een doos bonbons op, een paar lepels ijs, twee kleine zakjes chips, lollies, een onsje snoepjes en 4 chocoladekoekjes. Vandaag woog ik 82.4, 's middags en na een stevig ontbijt.
Wie het snapt mag het zeggen ;-) Ik ben iig blij dat ik weer eens alles op een dag gegeten heb wat ik al maanden niet of nauwelijks eet (ok, chocolaatjes zondig ik vaker mee).
Vandaag toch maar weer gezond gegeten. Vier boterhammen met margarine en gebraden gehakt (van een hele zuinige snijder, je keek er doorheen!), hagelslag, chocopasta en cashewnotenpindakaas. Daarna twee kleine sneetjes paasbrood. En net avondeten van gebakken aardappeltjes met wat fritessaus, sla, komkommer, appelmoes en een hamburgertje. Verder nog een appel en een bakje druiven. En een glas cola. Verder water en koffie vandaag.
Morgen ga ik maar weer sporten denk ik. Volgende week ga ik er sowieso tegenaan voor wat betreft sport, met in de planning twee uur Body Pump, een uur Body Balance, een uur Body Combat en een uur Body Attack. (Heb even geëdit. Zou nl. nog een uur BB doen en een uur Body Step maar moet met de auto naar de APK, vergat ik even voor 't gemak).
Maar eerlijkwaar, als ik na die week weer aangekomen ben sport ik NOOIT meer, en ga ik de rest van mijn leven iedere dag een doos Lily O'Briens bonbons opeten en ontbijten met cola en Doritos.
[ Bericht 5% gewijzigd door Maeghan op 14-04-2006 22:31:24 ]