abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36951046
vervolg van Deel 88

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in XXVII - we houden vol! Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36951137
hij was dicht, ik liep al te mopperen dat ik heus wel de rechten had om te posten

@Sjeen
oeh! de nijmeegse
Dat is wel ver
Ik wens je alvast veel succes.

Maarten roept dat ik wat geïrriteerd ben op het moment
Maar ik weet van niets
pi_36951168
Moet je ongesteld worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36951202
nee, pas over een weekje oid
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 april 2006 @ 13:01:32 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_36951209
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 12:59 schreef freecell het volgende:
hij was dicht, ik liep al te mopperen dat ik heus wel de rechten had om te posten

@Sjeen
oeh! de nijmeegse
Dat is wel ver
Ik wens je alvast veel succes.

Maarten roept dat ik wat geïrriteerd ben op het moment
Maar ik weet van niets
Je scheldt op alles wat los en vast zit
en dat noem jij niet geïrriteerd?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_36951223
Zo, jij begint dan op tijd met grumpy worden

pi_36951274
Het valt mee
Ik ontdek net: niet over een weekje, maar over drie dagen misschien is dat een oorzaak?
Jij zit los en ik heb nog niet op je gescholden TARA!
pi_36951333
He geen ruzie maken he..

TARA heb respect voor de vrouw, die net een paar dagen voor de periode zit
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 13:09:39 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36951458
Terug Varken Post
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36951545

pi_36951688
tvp
pi_36951715

mijn schoonheidsideaal:

pi_36951916
Oeh ja, miss piggy....

Ik heb laatst met een goede vriend van mij nog een heel gesprek gehad over of dikke dames nou minder aantrekkelijk zijn..

Hij vond iig van niet, en mijn vriendje hoor ik ook niet klagen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 13:36:08 #14
43556 miss_dynastie
pi_36952209
Mijn vriendje klaagt ook niet. En verder wordt er toch echt nog regelmatig met me geflirt, dus ik maak me niet dik (haha )
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 april 2006 @ 13:43:37 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36952413
Flirten is leuk

Ja, ik ga naar Nijmegen! En inderdaad 4x40, onder de reglementaire afstand lopen mag niet meer.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36952704
Oh, ik dacht dat er altijd ook 15 of 20 km was Het is nu dus voor iedereen 40 km?

En ik heb ook nooit te klagen gehad wat mannelijke aandacht betreft. Dus ik maak me ook niet dik
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 13:56:12 #17
13151 crew  Rewimo
pi_36952768
Frank kent me alleen maar dik, en hij vond me toch lief Hopelijk blijft dat zo als ik een slanke den ben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36952869
Waarom zo snel vervolgtopics?
pi_36952885
Ik had jullie wel eens verteld van dat Utrechtse onderzoek naar echtscheidingen na een maagband/bastric bypass hè? Er schijnen verhoudingsgewijs enorm veel scheidingen te zijn nadat een vrouw zo dramatisch is afgevallen. Vrouw ligt weer goed 'in de markt', man weet niet hoe daar mee om te gaan etc.
pi_36952889
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:59 schreef Emu het volgende:
Waarom zo snel vervolgtopics?
Omdat we kletstantes zijn.
pi_36953880
Behalve dat je van stress sneller dik schijnt te worden en dat je meer cholesterol op schijnt te nemen als je gestresst eet, krijg je van stress ook nog eens meer behoefte aan vet, eiwitrijk voedsel, wat je stressgevoel ook weer schijnt te versterken. Het menselijk lichaam zit zo mooi in elkaar ;-)
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 14:34:42 #22
43556 miss_dynastie
pi_36953888
En nou vindt bol.com me blijkbaar ook al een varken
quote:
'Onlangs heeft u lekker lui een bestelling bij bol.com geplaatst.'
pi_36953968
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En nou vindt bol.com me blijkbaar ook al een varken
Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren? Alleen dikke mensen zijn lui, toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 14:39:06 #24
13151 crew  Rewimo
pi_36953996

Wij gaan weer naar het hopelijk zonnige zuiden dit weekend Zondag gourmetten Ik verheug me er nu al op
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 14:40:45 #25
43556 miss_dynastie
pi_36954045
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wanneer moest je bij Bol dan je gewicht invoeren? Alleen dikke mensen zijn lui, toch?
Misschien bestellen alleen dikke mensen bij bol.com of zo
pi_36954095
Ja, ze hadden volgens de reclame ook alleen maar dikke mensen in dienst
Toch een verband tussen 'luie stoel' en 'dik worden' hè.
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 14:44:28 #27
43556 miss_dynastie
pi_36954156
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ze hadden volgens de reclame ook alleen maar dikke mensen in dienst
Toch een verband tussen 'luie stoel' en 'dik worden' hè.

Wij gaan ook gourmetten met Pasen, Rewimo. Heerlijk
pi_36954379
TVP

morgen lanparty wel met alleen maar jongens bij ons thuis maar ja ach
pi_36956709
Morgen sporten ik ga de komende weken wel effe streng zijn. Wil zeggen mij perfect aan vooropgestelde schema van voeding houden en minstens een uur per dag sporten

Mijn kleding zit momenteel nogal strak en ik wil niet NOG een grotere maat gaan zitten kopen

Dus voor mij geen paasfondue ofzo, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet erg
pi_36956769
Ik heb net nog heel geirriteerd een verhaal op lopen hangen tengen iemand die bezig is met een RSI preventieproject hier op het afdeling. Hij haalde het namelijk in zijn botte hoofd om te zeggen dat overgewicht ongezond is.
Natuurlijk heb ik hem dat even heel fijntjes uit zijn hoofd geslagen!
De argumenten kennen jullie overigens ook wel allemaal, dus die zal ik niet herhalen.
pi_36958114
Kan ik hier ook meedoen? Na heeeeeeeeeeeeeeel vaak te roepen dat er morgen toch echt eens wat aan dat lijf van mij gedaan moet worden, wordt het misschien tijd om het gewoon eens te DOEN! Vanaf maandag (jaja, dus NIET morgen!) wil ik serieus bezig...

Mijn lengte is 1.80m, weeg (ongeveer) 96 kilo en heb een bmi van 29,63. Streefgewicht is 78 kilo.
pi_36958334
Welkom pronkjewail..

Vertel ons anders eens wat je zoal eet op een gemiddelde dag.

Succes verder vanaf maandag
pi_36958666
Ymme, wat ik eet? Euh.... Dat is nogal moeilijk te zeggen. Op het moment is het gewoon alles wat los en vast zit! Dat is ook een beetje het probleem: er zit op het moment gewoon totaal geen lijn in. Stom eigenlijk, want ik voel me echt stukken beter zogauw ik beter eet

Ik heb net een behoorlijke periode gehad waarbij het eten wel goed ging en heb de laatste 2 weken wat problemen om het weer op orde te krijgen. Sla veel te vaak maaltijden over en vervang ze door snack-sessies. Misschien dat ik door jullie wel geinspireerd wordt om op de oude, goede weg verder te gaan!
pi_36958740
Eet vooral 's ochtends.

Laat alle tussendoortjes voor wat ze zijn.
Dus 3 maaltijden per dag is het beste, of om de paar uur wat gezonds
Eet veel groente en 3 stuks fruit per dag... Dan zul je zien dat het goed gaat komen
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:31:41 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_36959479
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:45 schreef pronkjewail het volgende:
Kan ik hier ook meedoen? Na heeeeeeeeeeeeeeel vaak te roepen dat er morgen toch echt eens wat aan dat lijf van mij gedaan moet worden, wordt het misschien tijd om het gewoon eens te DOEN! Vanaf maandag (jaja, dus NIET morgen!) wil ik serieus bezig...

Mijn lengte is 1.80m, weeg (ongeveer) 96 kilo en heb een bmi van 29,63. Streefgewicht is 78 kilo.
Kijk even in de openingspost wat je moet doen om een regeltje te krijgen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36960082
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb net nog heel geirriteerd een verhaal op lopen hangen tengen iemand die bezig is met een RSI preventieproject hier op het afdeling. Hij haalde het namelijk in zijn botte hoofd om te zeggen dat overgewicht ongezond is.
Natuurlijk heb ik hem dat even heel fijntjes uit zijn hoofd geslagen!
De argumenten kennen jullie overigens ook wel allemaal, dus die zal ik niet herhalen.
en, had hij nog een weerwoord? Enne, RSI heeft toch een nieuwe flashy naam gekregen die ik steeds vergeet?

En welkom, pronkjewail!
pi_36960712
Hebben jullie ook altijd dat als je een spijkerbroek past dat er op 't stuk bij je rug ruimte overblijft?
Ik hááááát spijkerbroeken kopen!
pi_36961359
Zo, weer een deel volgepraat zeg! Dat gaat snel!

RSI heet tegenwoordig CANS. Dat weet ik omdat tegenwoordig op kantoor zo'n RSI / CANS programma'tje geinstalleerd is op de computer. Om de 9 minuten 10 seconden pauze en om het uur 10 minuten pauze met oefeningetjes. Lekker irritant als je net een brainwave hebt en een prachtig document aan het tikken bent .

Zucht, het is vandaag mooi weer en kan ik niet skaten of wandelen omdat ik weer eens mijn kuit verrekt heb in mijn slaap. Zelf het tegenrekken deed pijn . Dus dan maar een dagje verplicht rusten en maar een boek doornemen voor een cursus die ik binnenkort ga volgen...

[ Bericht 8% gewijzigd door Pandorah op 14-04-2006 19:07:24 ]
pi_36961649
pronkjewail, welkom hier, en ik heb zo'n vermoeden dat je uit Groningen komt??

Ik ga zo mijn spullen pakken om te gaan skaten... Ik zie er ergens best tegenop, ik hoop dat ik de tocht volhoud, het is zo'n 20-25 kilometer, maar aan de andere kant is skaten ook nog wel errug ontspannend en lekker..

O ja, Cutie, ik herken het wel, ik kan er achterin nog wel een kind in kwijt ofzo... Het komt bij mij denk ik omdat ik nog in de mannenmaten van spijkerbroeken zit, en die hebben vast een dikkere buik
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36961745
cutie, ik heb aldoor het tegengestelde probleem: spijkerbroeken die bij mijn benen goedzitten, krijg ik niet dicht. Of ze zitten goed om vervolgens bij de love-handles enorm te tekenen. Geen taille hebben is ook geen handig probleem.
pi_36962057
20-25 km skaten, teigan Wat lang/ver! Dat zou ik nou nooit volhouden.
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:10:05 #42
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36962104
Ik heb een uurtje geleden een maaltijdsalade van de ah op , (ben avondje alleen en geen zin om te koken),,die met garnalen , erg lekker , maar mijn hemel , hoe kunnen mensen daar op teren ? Ik heb nu al weer trek
pi_36962203
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 17:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en, had hij nog een weerwoord? Enne, RSI heeft toch een nieuwe flashy naam gekregen die ik steeds vergeet?

En welkom, pronkjewail!
Hij stond wat te stamelen en vertelde vervolgens ook dat het ook wel aan lag of je genoeg bewoog en wat je eetpatroon was enzo.
pi_36962229
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hij stond wat te stamelen en vertelde vervolgens ook dat het ook wel aan lag of je genoeg bewoog en wat je eetpatroon was enzo.
Joh
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:10:01 #45
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36963677
Hallo

We zijn weer terug van een weekje Drenthe, en het was echt heerlijk
Best veel (en lekker ) gegeten, maar zowel broek als weegschaal zijn lief voor me

Ik had een tijdje geleden een voor en na foto beloofd. Nu zijn er niet zo gek veel foto's waar ik op sta, en al helemaal niet zo veel waar ik enigszins galant op sta, maar hierbij een poging

Dit is eind juli 2004, het valt me zelf vooral duidelijk op dat ik toen nog borstvoeding gaf
http://www.lyndsey.nl/uploads/DSCF0674klein.jpg

April 2006, een stuk grotere Tobias en een stuk kleiner pluisje
http://tobias.lyndsey.nl/uploads/DSCF3329.jpg

Zo ziet 20 kilo verschil er dus ongeveer uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 april 2006 @ 20:29:15 #46
13151 crew  Rewimo
pi_36964401
Je haar valt me eigenlijk nog meer op Maar het is een heel verschil zeg, je ziet er goed uit!
pi_36964972
Het is inderdaad een groot verschil, Pluisje! Mooi hoor (en Tobias is zo lekker gegroeid )
pi_36965816
Nou, ik heb het dieet gevonden hoor.

Vorige week woog ik 81.4. Toen heb ik een week gezond gegeten en vier uur gesport. Toen woog ik opeens 84. Gistereren heb ik een doos bonbons op, een paar lepels ijs, twee kleine zakjes chips, lollies, een onsje snoepjes en 4 chocoladekoekjes. Vandaag woog ik 82.4, 's middags en na een stevig ontbijt.

Wie het snapt mag het zeggen ;-) Ik ben iig blij dat ik weer eens alles op een dag gegeten heb wat ik al maanden niet of nauwelijks eet (ok, chocolaatjes zondig ik vaker mee).

Vandaag toch maar weer gezond gegeten. Vier boterhammen met margarine en gebraden gehakt (van een hele zuinige snijder, je keek er doorheen!), hagelslag, chocopasta en cashewnotenpindakaas. Daarna twee kleine sneetjes paasbrood. En net avondeten van gebakken aardappeltjes met wat fritessaus, sla, komkommer, appelmoes en een hamburgertje. Verder nog een appel en een bakje druiven. En een glas cola. Verder water en koffie vandaag.

Morgen ga ik maar weer sporten denk ik. Volgende week ga ik er sowieso tegenaan voor wat betreft sport, met in de planning twee uur Body Pump, een uur Body Balance, een uur Body Combat en een uur Body Attack. (Heb even geëdit. Zou nl. nog een uur BB doen en een uur Body Step maar moet met de auto naar de APK, vergat ik even voor 't gemak).

Maar eerlijkwaar, als ik na die week weer aangekomen ben sport ik NOOIT meer, en ga ik de rest van mijn leven iedere dag een doos Lily O'Briens bonbons opeten en ontbijten met cola en Doritos.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maeghan op 14-04-2006 22:31:24 ]
Sanity is (not) statistical
pi_36966017
*teeveepee

Vandaag heerlijke paasbroodjes gebakken met de oppaskids. Ze waren echt heerlijk en ik was na 1 paasbroodje al vol
Vanmiddag huwelijksdag van mijn ouders gevierd. Appelgebakje en een paar snackjes (ouders letten zelf ook op hun gewicht). Avondeten dit keer stokbrood met filet americain en moeders zelfgemaakte eiersalade
Gister toch nog stiekum gewogen op mijn werk. Die valse weegschaal gaf 88,5 aan Ik geloof er niet meer in, ik ga toch maar voor die van de diëtiste Dan over n maandje maar weer wegen (oppassen dat ik niet flauwval ).
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:25:26 #50
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_36966076
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:29 schreef Rewimo het volgende:
Je haar valt me eigenlijk nog meer op
20 kilo haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: