Ja, oké, maar zo heb je als onderzoeker altijd gelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:08 schreef Anansi het volgende:
Als groepen 2 en 3 ongeveer even groot zijn, is je percentage mensen dat te dik is, en dat zichzelf te dik vind dus gelijk.
Ja, gezien gisteravondquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, hebben jullie de nieuwe reclameposters van Modifast al gezien? Een dame die waarschijnlijk slanker is dan de slankste in dit topic heeft er nu genoeg van en gaat blijkbaar aan de ModifastDat spul zou ik als arts niet snel voorschrijven aan patiënten. Ja, misschien als je vanwege een operatie of nijpende gezondheidsproblemen bij veel overgewicht toch snel moet afvallen. Niet echt van toepassing op de een beetje mollige dame die het minimale buikje zat is van de poster.
Ja klopt, meestal kan je als onderzoeker wel recht praten wat je wilt... zal ook in dit geval wel zo zijn... degelijk onderzoek zal het dan wel weer niet zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, oké, maar zo heb je als onderzoeker altijd gelijk
De conclusie klopt van geen kant.
Los van het feit dat ik die massahysterie over 'te dik zijn' op tv, in de kranten, etc. een beetje zat begin te worden...
Dan wil ik graag jou recept!!! Heb het wel eens geprobeerd met wajang, maar dat werd ronduit smerig...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Levitation het volgende:
- Over kruidenboter: ik maak kruidenboter van becel-light. Is lekker smeerbaar en niet zo vet. Valt altijd goed in de smaak bij mijn gasten!En koemelkeiwit- en lactosevrij!
Oei, recept. Uhhh... ik doe meestal maar wat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef Anansi het volgende:
[..]
Dan wil ik graag jou recept!!! Heb het wel eens geprobeerd met wajang, maar dat werd ronduit smerig...
Daarom dus meestal van gewone boter (en dan kan ik zelf hooguit 1 plakje stokbrood ermee eten), of van geitenboter (veeeeeel te lekker)
Juist en dan smaakt het bij mij dus voor geen meter... maar goed ik vind die wajang gewoon zo ook al niet lekker (gebruik het alleen voor bakken etc.)quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:39 schreef Troel het volgende:
Je maakt het gewoon zoals je het altijd maakt, maar dan met becel light in plaats van de roomboter.
Ik vind die 'elke dag' boter wel goed te doen, das geloof ik halfvolle roomboter. En voor kruidenboter moet je eens verse bieslook knippen en er doorheen doen. Dat is echt heerlijk!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:46 schreef Anansi het volgende:
[..]
Juist en dan smaakt het bij mij dus voor geen meter... maar goed ik vind die wajang gewoon zo ook al niet lekker (gebruik het alleen voor bakken etc.)
Dus misschien scheelt becel daarom ook al een heel stuk, als dat gewoon al beter smaakt.
Wist niet dat dat ook koemelk en lactose vrij was... Weer wat geleerd vandaag
Thx voor je "recept" levitiation ik ga het de volgende kruidenboter gelegenheid eens proberen.
Het ligt er ook helemaal aan. Soms val je qua kilo's niets af en vliegen de maten omlaag, soms vliegen de kilo's eraf maar blijft de maat een tijd gelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:24 schreef Emu het volgende:
Nou bekijk het van de andere kant, het laat ook een beetje je wilskracht groeien, bij mij althans.
Verder nog een vraagje aan de mensen die al een aantal kilo's zijn afgevallen. Wanneer merkten jullie zichtbaar dat je gewicht verloren was? Omdat ik nu een 3 weken bezig ben, en aan mijn kleding voel ik ngo totaal niks, niet aan de hemden, niet aan de broek.
Moet ook wel zeggen dat ik veel sneller moe ben nu s'avonds, maar echt voordelen heb ik nog niet mogen ondervinden, jammer genoeg.
Ja, ŕ 2,79 ofzo per drie stuksquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Alleen al het feit dat je een vest van 6 euro van de supermarkt aankanOf onderbroeken van de Aldi
![]()
![]()
Nou, ook met vet flapte de boel wel hoor, maar ik merk wel dat ik mijn huid een beetje kan oprollen enzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef teigan het volgende:
Ik zit het me net ineens af te vragen, maar troel en rewimo, beginnen jullie nu niet enorme flappen buik over te houden zeg maar??
hm, ik heb een kat die een schone bak wil, en geen kans voorbij laat gaan om mij dat te laten merken...
En ik heb er zo weinig zin in om dat ding te verschonen....
Buik valt (nog) mee, bij mij zijn het meer mijn armen die flappen. Misschien kan ik over een poosje wel vliegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef teigan het volgende:
Ik zit het me net ineens af te vragen, maar troel en rewimo, beginnen jullie nu niet enorme flappen buik over te houden zeg maar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |