abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36985280
Anansi met een koemelkallergie lijkt het me nog moeilijker om uit eten te gaan. En mensen vinden je al zo snel een beetje een 'zeur' als je steeds zegt "kan ik niet, wil ik niet, mag ik niet" terwijl jij echt geen koemelk kan hebben. Ik wil geen zeur zijn omdat ik "maar één keer kan toch wel" in de wind ga slaan. Het is altijd zo'n repeterende domme discussie waar ik geen zin in heb.en katjapsaus vind ik al helemaal niet echt lekker....ik lijk wel een moeilijke eter, maar ik ben gewoon niet dol op chinees

teigan respect voor dat skaten hoor Het lijkt me geweldig om zulke tochten te kunnen maken! Kan je mij niet een dagje 'les' geven Ik heb niemand om mee te skaten en ik kan er helemaal niets van. En als je knie een beetje overbelast is, wat heel goed mogelijk is, dan moet het ook vanzelf weer over gaan.

Sjeen geen last van je schoenen gehad?

Gefeliciteerd kwakveense, geweldig dat je een 8 had!!
En wat leuk dat alles zo goed gaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 april 2006 @ 18:38:26 #77
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36986254
kwakveense, van harte gefeliciteerd! Een 8, mooi cijfer hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36991544
kwakveense, mooi joh, fijn dat je er nu vanaf bent...

Vriendje en ik zouden net "even" wat glas naar de glasbak brengen en naar het kanaal en terug lopen....
We zijn ietsjes verder gelopen, ik heb het net nagemeten en ik kwam op 10 km uit... Ik voel mijn voeten nu ook flink hoor....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36991594
Nu let ik totaal niet op mijn punten met die lanparty ik zit nu heerlijk aan de cheese & onion chips

hmmm heerlijk
pi_36998326
Pfff, vriendje moest zo nodig over een sloot springen gisteren..
Maakt hij me een half uurtje geleden wakker dat hij heeft liggen overgeven van de rugpijn..
Dus wij gaan over een paar uurtjes maar even bij de doktersdienst langs is net afgesproken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36998406
Ik hoop dat je dol bent op chips, Riann Ik heb een tijdje terug besloten dat chocolade zo af en toe nog wel kan, maar chips is uit den boze. Eén zak chips bevat zo'n 1100 kcal, ben me daar gek om chips te gaan eten. Zo lekker is dat spul nou ook weer niet

Hoe is het met je vriend, teigan? Klinkt niet zo mooi....braken van de pijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36998416
Oeps...verkeerde topic

Wel over dieet...2 maanden geleden een dieet...15 kilo in 4 weken...nu...2 maanden later nog steeds 13 kilo kwijt.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_36998689
isabeau, hij heeft nog een paar extra ibuprofennetjes genomen, en nu gaat het een stuk beter, hij heeft de afspraak bij de doktersdienst maar afgezegd, en blijft vandaag maar plat liggen..
Ik vond het ook niet zo goed klinken, hij kan best wat pijn hebben meestal, dus toen hij me wakker maakte en dit vertelde had ik gelijk zoiets van bel de doktersdienst maar..
  Licht Ontvlambaar zondag 16 april 2006 @ 09:57:09 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36999024
Kwakveense Proficiat!!!

Isa, ik heb geen last gehad van mijn schoenen. Sterker nog, het voelde steeds beter...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_37001460
Dit is een rotweek...... mijn tante is afgelopen maandag overleden. Vanaf toen onregelmatig gegeten, fout gegeten, soms NIET gegeten......

Maar goed... het is allemaal voorbij.... Vanochtend een goed ontbijt gehad zonder paasstol..... hihi. En we gaan er weer tegen aan!
pi_37002390
Kwakveense: wat goed een 8 En mooi dat je opeens alles weer positief ziet doordat je binnenkort meer structuur in je leven krijgt .

Teigan: oei, dat klinkt niet beste. Sterkte voor vriendjelief.

c_a: Sterkte hoor deze week . Het is niet leuk om iemand te verliezen. Daar mag je best even van de kaart zijn.
  zondag 16 april 2006 @ 12:51:21 #87
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37002473
sterkte Charmed Angel *knuffel*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_37002933
Ik was dan aangekomen volgens de weegschaal, maar mijn taille was nu toch echt 82 cm ipv 84 vorige week en 89 twee mnd geleden of zo.

Gister chips op. Idd, ze zijn het eigenlijk niet waard, maar als ze voor m'n neus staan...
Sanity is (not) statistical
  zondag 16 april 2006 @ 13:23:01 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37003248
ik ben juist echt chipsverslaafd...ik kan zo'n ongelooflijke zin in chips hebben. bijna erger nog dan chocolade...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 april 2006 @ 14:04:34 #90
13151 crew  Rewimo
pi_37004322
Zo, wij hebben net een uur of twee gefietst Niet heel erg inspannend, want Christan was mee op zijn nieuwe (tweedehands) fietsje, dus het was veel tempowisselingen en vooral goed opletten. Maar we zijn toch tot bijna in België gekomen

Laat nu die gourmet maar komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 april 2006 @ 14:05:00 #91
13151 crew  Rewimo
pi_37004332
O, en ik heb geen zitvlees meer
pi_37013171
Zadelpijn, Rewimo?

Mijn schoonmams kwam langs. Neemt ze allemaal eten mee....chocolade (veel!!), taart, paasstol etc. Heel erg lief, maar wie moet dat opeten?
pi_37013314
quote:
Op zondag 16 april 2006 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat je dol bent op chips, Riann Ik heb een tijdje terug besloten dat chocolade zo af en toe nog wel kan, maar chips is uit den boze. Eén zak chips bevat zo'n 1100 kcal, ben me daar gek om chips te gaan eten. Zo lekker is dat spul nou ook weer niet

Hoe is het met je vriend, teigan? Klinkt niet zo mooi....braken van de pijn
maar het was heerlijk

en nu ga ik nog wat tv kijken en slapen om 5 uur zijn de laatste naar huis gegaan want ja ik heb wel een nacht over geslagen met slapen

truste
pi_37013453
Isabeau, misscihen dat je konijn het lust...

Hier hebben we vandaag weinig gedaan qua eten, het heeft toch zijn voordeel, een vriendje wat nergens naartoe kan..
Maar toch hoop ik wel dat ie morgen meer kan, ik vind het wel jammer dat we, nu hij ook eens vrij is, niets hebben kunnen doen..
pi_37013897
Met chips heb ik nooit zo een probleem gehad hoor, de grote boosdoener bij mij is vooral te veel eten kwa hoeveelheid en ook gewoon snoep met een hoog suikergehalte.

Ik ben zo sinds een week aan het opschrijven wat ik allemaal eet, en ik heb wel altijd problemen om aan de eiwitten geraak omdat ik van nature al niet zoveel vlees eet. Elke dag probeer ik rond de 1800kcal te zitten, dat is ideal voor mij om redelijk snel en nog op een gezonde manier gewicht te verliezen.

Gisteren 3.5 uur gefietst ong 60km ging eigenlijk best goed, ik moet zeggen dat ik kwa inspanningen leveren er de laatste 2 weken enorm op ben vooruit gegaan, mijn conditie is echt al pakken beter, maar moet natuurlijk nog wel een beetje verbeterd worden, straks op de weegschaal vroeger mijn vijand, momenteel mijn vriend

[ Bericht 4% gewijzigd door Emu op 16-04-2006 19:45:50 ]
  zondag 16 april 2006 @ 19:50:31 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_37014175
ik ga ook echt zo hard weer sporten! heb er nu al zin in!
pi_37014202
Ik heb nu wel meer zin om te bewegen, maar heel fanatiek sporten doe ik voorlopig nog niet denk ik..
Eerst maar eens zien hoe ik me erbij ga voelen als het getalletje nu onder mijn laagste punt duikt...
En of ik een van mijn bijlesleerlingen eindelijk durf te zeggen dat ik hem geen bijles meer wil geven..
pi_37014265
Waarom wil je hem geen bijles meer geven? Is ie vervelend?

En sporten zit er voor mij vandaag niet meer in, met al dat bezoek en zo. Ga morgenochtend wel lang wandelen. Net alles in de Eetmeter ingevoerd en ik zit op 2015 kcal. Ik stop met eten, geen hap meer voor mij. Morgen neem ik de chocolade mee naar mijn werk en ga ik mijn collega's verwennen
pi_37014548
hij is niet zo gemotiveerd, en ik begin me daar toch steeds meer aan te ergeren eigenlijk...
Ik krijg haast het idee dat ik zijn hele opleiding nog even aan hem voorkauw, en dat is niet zo leuk om zo bijles te geven..
pi_37014605
Nee, kan ik me voorstellen, teigan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')