abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49015435

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #157.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Gesloten topics
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de zomer in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana

ennuh.... mocht je degene zijn die het topic vol maakt, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tangarine op 04-05-2007 20:12:02 ]
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49015711
tvp
pi_49016624
tvp
pi_49016752
Alweer een nieuwe

Zou je trouwens dit er nog even in willen zetten:

1
2
Mocht je degene zijn die het topic vol maakt, open dan even een nieuwe! :) 
De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank]hier[/url] te vinden.

Misschien opent iemand anders 'm namelijk wel de volgende keer
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49017053
done!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49017126
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:12 schreef Tangarine het volgende:
done!

Ik snap niet zo goed hoe je de OP hebt gemaakt eigenlijk, want hij is iets anders dan die op de wiki staat..
Je hebt toch niet zelf al die topics weer opgezocht he
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:27:15 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49017649
Ik heb net een paar chipjes gehad die over waren gebleven nadat Mark vorige week een keer een vriend op bezoek had .
Het moest even . Zo nog even een ananas klaar maken, want ik heb niet zoveel gegeten.
Een gehaktbal, een wortel en één aardappeltje met een beetje jus .
Niet meer actief op Fok!
pi_49017847
Best vreemd, volgens een vriendin eet ik te weinig, en toch val ik niet af. Nu zal je zeggen: je eet ongezond of je hebt je stofwisseling omlaag geholpen ofzo. Maar ik beweeg ook redelijk veel en ik eet naar mijn weten ook gezond: ik eet nauwelijks snoep of chocola, nooit chips, en bijna nooit frituur ofzo.

Ik sta nu trouwens wel in het lijstje .
Ik hoop dat het me wel gaat lukken om af te vallen zodra ik weer vrij kan sporten, door een blessure kan ik nu slechts één keer per week onder supervisie van een fysiotherapeut revalideren (beenspieren stabiliseren en aansterken). Dus komt er niet echt veel terecht van (aëroob) cardio'en. Wel heb ik de laatste tijd veel gewandeld en gefietst, maar toch gaat er niks af .
pi_49018200
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed hoe je de OP hebt gemaakt eigenlijk, want hij is iets anders dan die op de wiki staat..
Je hebt toch niet zelf al die topics weer opgezocht he
Niet zozeer zelf alles opgezocht, alleen de paar laatste... ik wilde even eigenwijs doen En nee, heb hem niet uit de wiki gekopieerd
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:42:46 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49018224
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef -Trinity- het volgende:
Best vreemd, volgens een vriendin eet ik te weinig, en toch val ik niet af. Nu zal je zeggen: je eet ongezond of je hebt je stofwisseling omlaag geholpen ofzo. Maar ik beweeg ook redelijk veel en ik eet naar mijn weten ook gezond: ik eet nauwelijks snoep of chocola, nooit chips, en bijna nooit frituur ofzo.

Ik hoop dat het me wel gaat lukken om af te vallen zodra ik weer vrij kan sporten, door een blessure kan ik nu slechts één keer per week onder supervisie van een fysiotherapeut revalideren (beenspieren stabiliseren en aansterken). Dus komt er niet echt veel terecht van (aëroob) cardio'en. Wel heb ik de laatste tijd veel gewandeld en gefietst, maar toch gaat er niks af .
Misschien is dat omdat je al een prima gewicht hebt? .
Maw: waarom wil je afvallen? Heb je een vetrol oid?
Niet meer actief op Fok!
pi_49019633
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef -Trinity- het volgende:

zet dan eens hier neer wat je eet
pi_49019885
Heb vandaag eigenlijk helemaal niet genoeg gegeten ... ontbijt met magere kwark en wat zoetstof ... en avondeten bij vriend (gebakken aardappeltjes, sperzibonen en beetje kibbeling) ... that's it ... Veel te weinig, ik weet het ... (en daarnet ook nog eens stevig taekwondotraining gehad, maar dat ging wel goed, stevig kunnen trainen en nu helemaal moe) ...

Zelfs mijn trainer raad me aan om mijn oude gewicht (gemiddeld 60 tot 62 kg) weer terug te krijgen! Omdat ik nu in de zwaarste gewichtsklasse zit. Au dat doet pijn, ik was ooit 'vederlicht' en zit nu tussen de meiden van 90 a 100 kg

*heeft weer motivatie om gezond te eten en af te vallen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49019962
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Heb vandaag eigenlijk helemaal niet genoeg gegeten ... ontbijt met magere kwark en wat zoetstof ... en avondeten bij vriend (gebakken aardappeltjes, sperzibonen en beetje kibbeling) ... that's it ... Veel te weinig, ik weet het ... (en daarnet ook nog eens stevig taekwondotraining gehad, maar dat ging wel goed, stevig kunnen trainen en nu helemaal moe) ...

Zelfs mijn trainer raad me aan om mijn oude gewicht (gemiddeld 60 tot 62 kg) weer terug te krijgen! Omdat ik nu in de zwaarste gewichtsklasse zit. Au dat doet pijn, ik was ooit 'vederlicht' en zit nu tussen de meiden van 90 a 100 kg

*heeft weer motivatie om gezond te eten en af te vallen ...
67 kilo tegen 90 en 100 is toch niet eerlijk
pi_49020077
Hehe nee klopt ... maar 67+ is gewoon de hoogste klasse ... ze beginnen bij 35- ofzo ... om goed te zijn in taekwondo, moet je eigenlijk heel licht en slank zijn. Het is net turnen, dan ben je leniger en wendbaarder, het gaat helemaal om snelheid. Ben je als vrouw meer dan 67 kg, dan hoor je blijkbaar tot de zwaarderen (en raden ze je aan om er dan meteen 20 kg bij te eten op zn minst xD)

Meisje van mijn lengte, zwarte band, is 48 kg. Dat vind ik gewoon ziek! Maar is heel normaal als je wedstrijden wilt gaan doen (helaas xD dat zit er voor mij dus niet in)
pi_49020779
nee dat moet je dan ook niet willen
pi_49021004
dat ik misschien brandweerman ga worden is wel een extra stimulans om nog zwaarder te gaan trainen tvalt waarschijnlijk goed als ik zeg dat ik 6x per week fitness, waaronder roeien, fietsen, hardlopen en krachttraining khoop echt dat ik wordt aangenomen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:08:18 #17
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_49021240
Even een vraagje van mijn kant!

Ik ben 1 meter 76 en weeg 65 kg. Mooi gewicht vind ik het. Maar ik zit te twijfelen of ik nog meer wil afvallen, omdat ik op sommige plekken naar mijn idee nog te veel vet heb (zoals m'n kont). Is dat af te raden ofzo?

(Ik heb een beetje het idee dat ik mezelf anorexia zit aan te praten namelijk ).
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
pi_49021332
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef -Luxury- het volgende:

Ik ben 1 meter 76 en weeg 65 kg. Mooi gewicht vind ik het. Maar ik zit te twijfelen of ik nog meer wil afvallen, omdat ik op sommige plekken naar mijn idee nog te veel vet heb (zoals m'n kont). Is dat af te raden ofzo?

(Ik heb een beetje het idee dat ik mezelf anorexia zit aan te praten namelijk ).
foto?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:13:31 #19
166706 -Luxury-
pi_49021432
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:11 schreef Thrilled het volgende:

[..]

foto?
Die heb ik niet
pi_49021654
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef -Luxury- het volgende:

meer af vallen heeft geen nut want je vet blijft toch zitten op de plaatsen waar je het kwijt wilt
je kan beter de gebieden gaan trainen die je steviger wil
pi_49021722
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Die heb ik niet
balen

vrijdag 4 mei 2007 @ 22:24:08 #22
166706 -Luxury-
pi_49021875
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

meer af vallen heeft geen nut want je vet blijft toch zitten op de plaatsen waar je het kwijt wilt
je kan beter de gebieden gaan trainen die je steviger wil
Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?

Overigens is hier een vaag plaatje van een filmpje:

That's me.
pi_49021904
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Na die trainingen zou mijn kont er dus strakker uit kunnen zien? Aan wat voor oefeningen moet ik dan denken?

[afbeelding]

That's me.
dat is heul geen dikke kont!!!

vrijdag 4 mei 2007 @ 22:24:59 #24
166706 -Luxury-
pi_49021905
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Thrilled het volgende:

[..]

balen

Haha, nou ja, toch nog een 'foto' van me!
pi_49021917
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

[afbeelding]

That's me.
ken alleen de oefening op handen en knieeen en dan je been omhoog naar achteren tillen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:25:29 #26
166706 -Luxury-
pi_49021921
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Dank je
pi_49021924
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:24 schreef Thrilled het volgende:

[..]

maar je kan wel zien dat daar inderdaad het vet gaat zitten
pi_49022003
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar je kan wel zien dat daar inderdaad het vet gaat zitten
wat een onzin zonder te veel te slijmen ofzo maar dat is een pracht figuurtje, en je zou eerder zeggen dat ze te licht is dan te zwaar (of last heeft van overtollig vet..)
pi_49022063
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:27 schreef Thrilled het volgende:

[..]

wat een onzin zonder te veel te slijmen ofzo maar dat is een pracht figuurtje, en je zou eerder zeggen dat ze te licht is dan te zwaar (of last heeft van overtollig vet..)
dat zijn haar worden
en als het dan ergens moet zitten dan zit het inderdaad daar
want de rest is erg mager
pi_49022070
Daar zijn jullie! Heb vanavond nog fruit gehad en kom vandaag denk ik aan een totaal van zo'n 1050 kcal..
pi_49022091
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
Daar zijn jullie! Heb vanavond nog fruit gehad en kom vandaag denk ik aan een totaal van zo'n 1050 kcal..
blijf je nog lang wakker?
anders valt dat inderdaad nog wel mee
pi_49022098
Huh? Waar vet op die foto? Ik wou dat ik er zo uitzag
pi_49022119
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

blijf je nog lang wakker?
anders valt dat inderdaad nog wel mee
Mee als in, positief? Ik blijf niet heel lang meer op, het wordt niet na twaalven. Beetje goed zo dan?
pi_49022170
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Mee als in, positief? Ik blijf niet heel lang meer op, het wordt niet na twaalven. Beetje goed zo dan?
dan is het inderdaad niet te weinig
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:32:43 #35
166706 -Luxury-
pi_49022185
Bedankt allemaal! Ik heb besloten dat ik niet meer wil afvallen.
pi_49022517
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef -Luxury- het volgende:
Bedankt allemaal! Ik heb besloten dat ik niet meer wil afvallen.
dus je wou gewoon ff aandacht
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:46:36 #37
166706 -Luxury-
pi_49022665
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, heerlijk.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:47:16 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49022693
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo ken ik er nog wel meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_49022702
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Ja, heerlijk.
ok want lijkt me een beetje raar dat je wilt afvallen en als dan een paar mensen online zeggen dat je er goed uitziet hoeft het niet meer
pi_49022721
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

zo ken ik er nog wel meer .
maar ik laat andere niet voor me beslissen of ik moet afvallen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:49:08 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49022754
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar ik laat andere niet voor me beslissen of ik moet afvallen
kijk, weet je wat het punt is: sommige mensen hebben gewoon een verstoord zelfbeeld. Anorexiapatiënten vinden zichzelf nog steeds te dik. Dan kan het erg verhelderend zijn om om de opinie van een ander te vragen. Niks mis mee, lijkt mij. Jij kijkt toch anders tegen jezelf aan dan een ander tegen jou aan kijkt.
Niet meer actief op Fok!
pi_49022887
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

kijk, weet je wat het punt is: sommige mensen hebben gewoon een verstoord zelfbeeld. Anorexiapatiënten vinden zichzelf nog steeds te dik. Dan kan het erg verhelderend zijn om om de opinie van een ander te vragen. Niks mis mee, lijkt mij. Jij kijkt toch anders tegen jezelf aan dan een ander tegen jou aan kijkt.
ja.....maar heeft zij anorexia dan?

er zijn ook gewoon meiden/mensen die de hele dag willen horen hoe slank en mooi ze zijn
pi_49022943
jullie zijn allemaal mooi
pi_49022957
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:54 schreef Tangarine het volgende:
jullie zijn allemaal mooi
je mag niet liegen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:56:09 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49023007
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja.....maar heeft zij anorexia dan?

er zijn ook gewoon meiden/mensen die de hele dag willen horen hoe slank en mooi ze zijn
. En daar beschuldig jij haar nu van? Nu schiet je toch echt door, hoor.
Ben je jezelf nu niet op haar aan het projecteren? Jij vist steeds naar complimentjes door overal foto's te posten als je weer een 'nieuw setje' hebt .
Niet meer actief op Fok!
pi_49023009
nou, foto's die ik van de meiden hier heb gezien waren allemaal mooi

(en anders vast mooi aan de binnenkant blablabla )
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:57:16 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49023045
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:56 schreef Tangarine het volgende:
nou, foto's die ik van de meiden hier heb gezien waren allemaal mooi

(en anders vast mooi aan de binnenkant blablabla )
maar een foto haalt het niet bij de realiteit, he Maarten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_49023046
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. En daar beschuldig jij haar nu van? Nu schiet je toch echt door, hoor.
Ben je jezelf nu niet op haar aan het projecteren? Jij vist steeds naar complimentjes door overal foto's te posten als je weer een 'nieuw setje' hebt .
dat doe ik helemaal niet want meestal krijg ik toch alleen commentaar

maar misschien komt het omdat ik meer overgewicht heb gehad en dat je dan altijd van die magere meiden krijgt die zeuren om hun gewicht
dat kan wel de reden zijn dat ik nu zo reageer
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:58:41 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49023092
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat doe ik helemaal niet want meestal krijg ik toch alleen commentaar

maar misschien komt het omdat ik meer overgewicht heb gehad en dat je dan altijd van die magere meiden krijgt die zeuren om hun gewicht
dat kan wel de reden zijn dat ik nu zo reageer
dat doe je wel, joh .

in principe kan iedereen zich natuurlijk te dik vinden, of je nou 2 kg overgewicht hebt of 30 kg. Iedereen moet daarin serieus genomen worden, vind ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_49023127
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat doe je wel, joh .

in principe kan iedereen zich natuurlijk te dik vinden, of je nou 2 kg overgewicht hebt of 30 kg. Iedereen moet daarin serieus genomen worden, vind ik .
nee dat doe ik niet

en iedereen mag dat vinden maar ik vind dit soort post gewoon een beetje raar
als je dat echt denkt word je niet zo snel omgepraat, zo makkelijk is dat niet om positiever over je eigen lichaam te denken
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:00:47 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49023160
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee dat doe ik niet

en iedereen mag dat vinden maar ik vind dit soort post gewoon een beetje raar
als je dat echt denkt word je niet zo snel omgepraat, zo makkelijk is dat niet om positiever over je eigen lichaam te denken
ok, dan niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_49023191
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ok, dan niet .
kan toch dat we over iets anders denken
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:14:24 #53
166706 -Luxury-
pi_49023678
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik wil ff wat duidelijk maken tegenover Miss_S en dit is de enige keer dat ik dit uitleg.

Ik heb in mijn eerste post gezegd dat ik vind dat ik een mooi gewicht heb, dat ik alleen van wat vet bij mijn kont af wil en met de vraag of afvallen verstandig is. Dat betekent dat ik mezelf niet dik vind, maar dat ik graag het laatste beetje 'lelijke' vet kwijt wil.

Dankzij de posts van onder andere Thrilled ben ik erachter gekomen dat het goed is zo en dat ik mijn kont -en dat is notabene jouw post- met wat oefeningen wil verstevigen.

Ik vroeg gewoon om een mening en die heb ik gekregen, dus ik ben blij.
pi_49023721
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef -Luxury- het volgende:
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik wil ff wat duidelijk maken tegenover Miss_S en dit is de enige keer dat ik dit uitleg.

Ik heb in mijn eerste post gezegd dat ik vind dat ik een mooi gewicht heb, dat ik alleen van wat vet bij mijn kont af wil en met de vraag of afvallen verstandig is. Dat betekent dat ik mezelf niet dik vind, maar dat ik graag het laatste beetje 'lelijke' vet kwijt wil.

Dankzij de posts van onder andere Thrilled ben ik erachter gekomen dat het goed is zo en dat ik mijn kont -en dat is notabene jouw post- met wat oefeningen wil verstevigen.

Ik vroeg gewoon om een mening en die heb ik gekregen, dus ik ben blij.
en toch vind ik dat je dan erg snel veranderd van mening
dus een paar complimentjes en het is goed

als we nu negatiever hadden gereageerd had je wel willen afvallen?
pi_49023850
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:42 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is dat omdat je al een prima gewicht hebt? .
Maw: waarom wil je afvallen? Heb je een vetrol oid?
Omdat ik al jaren niet meer groei in de lengte, maar wel langzaamaan zwaarder ben geworden. En dat is te zien, ik heb meer buik, lovehandles en zadeltassen en die wil ik er graag af hebben .
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef Miss_S het volgende:
zet dan eens hier neer wat je eet
Ontbijt: of magere yoghurt met 50 gr krokante muesli (had nu toevallig die van Atkins ) of magere melk met ongeveer 30/40 gr special K, zwarte Senseokoffie, klein beetje Vifit light
Tussendoor: appel
Lunch: 2 volkoren boterhammen met kaas of een kaiserbroodje met kaas
Tussendoor: plak ontbijtkoek of b'tween light of eierkoek of appel
Avondeten: aardappelen, vlees, groente of pastagerecht of rijstgerecht. Mijn moeder kookt dus hier heb ik wat minder inzicht in, ik weet wel dat ze probeer bewust te koken en te eten en soms Sonja Bakkerrichtlijnen aan te houden.
's Avonds nog: wat fruit, aardbeien ofzo, of koffie met een plakje ontbijtkoek, of gewoon niks.

Maar ik dit is niet precies wat elke dag eet hoor, ik probeer wel te variëren.
pi_49023945
sjongejonge wat een gedoe

valt me op dat Miss_S (saskia ) vaker betrokken is bij de discussie's over complimentjes / zelfvertrouwen / aandachtzoekerij.. gaat er dan geen belletje rinkelen dat mensen misschien je posts toch verkeerd kunnen opvatten?

En ik begrijp precies wat Luxury wilde met haar vraag, want ik heb dat zelf ook.. ik vind mezelf ook dik en wil graag afvallen (anders zat ik hier niet ).. maar soms heb ik ook momenten dat ik mezelf er goed uit vind zien, en daardoor twijfel ik gewoon erg... op dat soort momenten is bevestiging wel fijn van andere mensen.

En eerlijk gezegd kom je nogal jaloersig (is dat een woord? ) over Miss_S ... ik heb het al vaker gelezen en gezien maar hield mn mond erover..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:21:39 #57
166706 -Luxury-
pi_49023949
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toch vind ik dat je dan erg snel veranderd van mening
dus een paar complimentjes en het is goed

als we nu negatiever hadden gereageerd had je wel willen afvallen?
Ja, want dan had ik er minder goed uitgezien naar jullie mening. En aan de woorden 'mager' stel ik hoge waarde, want ik vind dat niet mooi als ik dat bij andere mensen zie (en ja, ik weet dat mager een relatief begrip is). Ik heb een vertekend zelfbeeld, juist daarom vroeg ik met behulp mijn gegevens 'lengte en gewicht' of het verstandig is om af te vallen.

Als ik op aandacht uit was, had ik wel meerdere reacties afgewacht. Dat was leuker geweest voor me.
pi_49023955
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Omdat ik al jaren niet meer groei in de lengte, maar wel langzaamaan zwaarder ben geworden. En dat is te zien, ik heb meer buik, lovehandles en zadeltassen en die wil ik er graag af hebben .
[..]

Ontbijt: of magere yoghurt met 50 gr krokante muesli (had nu toevallig die van Atkins ) of magere melk met ongeveer 30/40 gr special K, zwarte Senseokoffie, klein beetje Vifit light
Avondeten: aardappelen, vlees, groente of pastagerecht of rijstgerecht. Mijn moeder kookt dus hier heb ik wat minder inzicht in, ik weet wel dat ze probeer bewust te koken en te eten en soms Sonja Bakkerrichtlijnen aan te houden.
's Avonds nog: wat fruit, aardbeien ofzo, of koffie met een plakje ontbijtkoek, of gewoon niks.

hmm ik vind het zeker niet weinig
misschien dat je iets aan de tussendoortjes kan doen maar ik ga slapen kan nu niet meer helder nadenken
pi_49023999
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Thrilled het volgende:

valt me op dat Miss_S (saskia ) vaker betrokken is bij de discussie's over complimentjes / zelfvertrouwen / aandachtzoekerij.. gaat er dan geen belletje rinkelen dat mensen misschien je posts toch verkeerd kunnen opvatten?

En ik begrijp precies wat Luxury wilde met haar vraag, want ik heb dat zelf ook.. ik vind mezelf ook dik en wil graag afvallen (anders zat ik hier niet ).. maar soms heb ik ook momenten dat ik mezelf er goed uit vind zien, en daardoor twijfel ik gewoon erg... op dat soort momenten is bevestiging wel fijn van andere mensen.

En eerlijk gezegd kom je nogal jaloersig (is dat een woord? ) over Miss_S ... ik heb het al vaker gelezen en gezien maar hield mn mond erover..
ik ga sowieso graag een discussie aan en zeker als het makkelijk is om moeilijk te doen

maar jaloers nee niet echt want dat soort figuur vind ik niet echt mooi
ik vind dan hoe renske er uit ziet mooier
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:23:47 #60
166706 -Luxury-
pi_49024020
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Thrilled het volgende:

Dank je. En I couldn't agree with you more. Ik wil graag een opmerking maken over die jaloezie, maar dat leidt tot niets denk ik.
pi_49024028
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Ja, want dan had ik er minder goed uitgezien naar jullie mening. En aan de woorden 'mager' stel ik hoge waarde, want ik vind dat niet mooi als ik dat bij andere mensen zie (en ja, ik weet dat mager een relatief begrip is). Ik heb een vertekend zelfbeeld, juist daarom vroeg ik met behulp mijn gegevens 'lengte en gewicht' of het verstandig is om af te vallen.

Als ik op aandacht uit was, had ik wel meerdere reacties afgewacht. Dat was leuker geweest voor me.
en toch vind ik het dan jammer dat het voor jou zo belangrijk is wat andere van je denken
als je ooit wilt afvallen (of aankomen) zou je dat voor jezelf moeten willen doen
pi_49024052
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Dank je. En I couldn't agree with you more. Ik wil graag een opmerking maken over die jaloezie, maar dat leidt tot niets denk ik.
jaloers op wat?

want zoals ik net al zei ben ik zeker niet jaloeres op je lichaam
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:24:51 #63
166706 -Luxury-
pi_49024061
Oke dan, klaar.
pi_49024089
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:24 schreef -Luxury- het volgende:
Oke dan, klaar.
is goed

en toch vraag ik me dan af waarom je dacht dat ik jaloers was
pi_49024100
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en toch vind ik het dan jammer dat het voor jou zo belangrijk is wat andere van je denken
als je ooit wilt afvallen (of aankomen) zou je dat voor jezelf moeten willen doen
Ik denk dat iedereen hier wel waarde hecht aan de mening van andere mensen. Ikzelf ook.. ik doe het natuurlijk ook voor mezelf, maar ik wil ook zeker weten wat andere mensen van mijn lichaam vinden...

/edit kzie dat de discussie afgekapt is ik ga ook slapen, truste allemaal
pi_49024121
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen hier wel waarde hecht aan de mening van andere mensen. Ikzelf ook.. ik doe het natuurlijk ook voor mezelf, maar ik wil ook zeker weten wat andere mensen van mijn lichaam vinden...
ja maar dat hoort toch geen invloed op jou keuze te hebben om door te gaan met afvallen of niet?
pi_49024196
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar dat hoort toch geen invloed op jou keuze te hebben om door te gaan met afvallen of niet?
Nou, als ik van iedereen te horen krijg dat ik er goed uitzie, afvallen niet nodig is enzo, dan let ik vanzelf minder op wat ik binnen krijg denk ik.. dan laat ik de teugels wat vieren ik blijf wel gewoon trainen omdat ik het leuk vind, tis en blijft een stukje socializen, en ik vind spieren (niet te veel) ook gewoon mooi... het ligt helemaal aan de persoon zelf.. en als luxury het nou wel voor andere mensen wil doen, en niet voor zichzelf, laat haar dan gewoon zal mij aan mn kont ( ) oxideren
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:29:08 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49024211
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ga sowieso graag een discussie aan en zeker als het makkelijk is om moeilijk te doen

maar jaloers nee niet echt want dat soort figuur vind ik niet echt mooi
ik vind dan hoe renske er uit ziet mooier
ja, want ik ben prachtig . Vind je het gek dat Maarten voor me valt? .
Het is al een paar kilo geleden dat er een foto van mij helemaal hier stond, dus op welke foto's doel je? (op die uit m'n fobo? maar die laten niet zoveel van mij zien ).
Niet meer actief op Fok!
pi_49024281
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het is al een paar kilo geleden dat er een foto van mij helemaal hier stond, dus op welke foto's doel je? (op die uit m'n fobo? maar die laten niet zoveel van mij zien ).
ik kan me alleen voorstellen hoe je er nu uit ziet
heb die oude foto's gezien en nu inderdaad met een paar kilo minder
en dat vind ik nu eenmaal mooier dan die andere foto hier in het topic

heb ik nu weer iets verkeerds gezegt?
pi_49024294
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

pi_49024312
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:28 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Nou, als ik van iedereen te horen krijg dat ik er goed uitzie, afvallen niet nodig is enzo, dan let ik vanzelf minder op wat ik binnen krijg denk ik.. dan laat ik de teugels wat vieren ik blijf wel gewoon trainen omdat ik het leuk vind, tis en blijft een stukje socializen, en ik vind spieren (niet te veel) ook gewoon mooi... het ligt helemaal aan de persoon zelf.. en als luxury het nou wel voor andere mensen wil doen, en niet voor zichzelf, laat haar dan gewoon zal mij aan mn kont ( ) oxideren
ja maar het is wel gevaarlijk als je zo naar andere mensen luistert
er zal altijd wel iemand vinden dat je nog meer kan afvallen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:32:28 #72
166706 -Luxury-
pi_49024337
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee hoor
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:32:33 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49024341
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee hoor, vroeg me gewoon af wat je bedoelde . En die andere foto, dat was die foto in sportkleren, neem ik aan? Ja, die broek was ook veel te groot .

Mijn moeder vond me zo mooi vandaag dat ze me op de foto wilde zetten (met zo'n ouderwets fototoestel met rolletje ).
Niet meer actief op Fok!
pi_49024365
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee hoor, vroeg me gewoon af wat je bedoelde . En die andere foto, dat was die foto in sportkleren, neem ik aan? Ja, die broek was ook veel te groot .

Mijn moeder vond me zo mooi vandaag dat ze me op de foto wilde zetten (met zo'n ouderwets fototoestel met rolletje ).
je moet inderdaad wel weer een keer nieuwe fotos maken waar je helemaal op bent te zien

en inderdaad de foto in sportkleren
pi_49024377
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:32 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Nee hoor
vroeg het ook aan Renske
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:34:46 #76
166706 -Luxury-
pi_49024407
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

vroeg het ook aan Renske
Ja, maar ik wist dat het niet verkeerd kon zijn.
pi_49024448
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef -Luxury- het volgende:

[..]

Ja, maar ik wist dat het niet verkeerd kon zijn.
aha

nou ik ga slapen
dan hebben jullie ook geen last meer van me (tot morgenvroeg 8 uur dan)
pi_49024519
ik neem mn camera wel mee ofzo, dwing ik haar tot foto's maken
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:39:54 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49024578
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:37 schreef Tangarine het volgende:
ik neem mn camera wel mee ofzo, dwing ik haar tot foto's maken
ja ga jij maar even een keer sexy pics van mij maken . En ik ga er ook vandoor hier. Toedels .
Niet meer actief op Fok!
pi_49024602
your wish is my command
pi_49024905
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef Miss_S het volgende:
hmm ik vind het zeker niet weinig
misschien dat je iets aan de tussendoortjes kan doen maar ik ga slapen kan nu niet meer helder nadenken
Het zit wel onder de behoefte van een vrouw per dag, en waarschijnlijk ook nog onder de mijne (ik heb minder nodig omdat ik klein ben). Maar als ik tussendoortjes ga skippen krijg ik wel honger, en dat is natuurlijk te negeren, maar is het dan niet zo dat je stofwisseling dan langzamer wordt en stilvalt? Je kan toch beter juist wat kleinere maaltijden verspreiden over de dag, mijn tussendoortjes bestaan meestal uit fruit...

Maar het kan ook dat mijn 'kennis' over voeding hier tekort schiet natuurlijk .
pi_49026071
Ze bedoelt vast gezondere tussendoortjes .
Denk bijvoorbeeld aan fruit of een melkproduct (bijvoorbeeld zo'n vitalinea yoghurtje van 125 gram). Je kan ook rauwkost gaan snoepen
pi_49029865
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het zit wel onder de behoefte van een vrouw per dag, en waarschijnlijk ook nog onder de mijne (ik heb minder nodig omdat ik klein ben). Maar als ik tussendoortjes ga skippen krijg ik wel honger, en dat is natuurlijk te negeren, maar is het dan niet zo dat je stofwisseling dan langzamer wordt en stilvalt? Je kan toch beter juist wat kleinere maaltijden verspreiden over de dag, mijn tussendoortjes bestaan meestal uit fruit...

Maar het kan ook dat mijn 'kennis' over voeding hier tekort schiet natuurlijk .
tussendoortjes zijn ook wel goed maar net zoals je ontbijt daar pak je dan koffie en vifit (of zoiets bij)
terwijl je de vifit dan beter een uurtje daarna weer kan pakken
en verder moet je gewoon inderdaad opletten op voorverpakte tussendoortjes

en het is toch de bedoeling dat je onder die behoefte gaat zitten als je wilt afvallen
pi_49029938
Ik probeer al zo vaak mogelijk fruit tussendoor te eten maar meestal moet ik dan terugvallen op een appel, en soms (max 2x in de week) een banaan, omdat ik niet zo van kiwi's of rauwe groente hou. Onder die energiebehoefte zit ik al maanden, en dat alleen werkt dus niet .
Met bepaalde voedingsmiddelen of drankjes is het moeilijk in te passen als je overdag naar school gaat of moet werken, want je kan niet alles meenemen...
Ik denk dus dat ik er niet zo snel zal komen met alleen aangepaste voeding. Ik kan mezelf wel gaan uithongeren maar dan krijg je toch al snel een tekort aan iets en een futloos gevoel, en je stofwisseling komt op een laag pitje te staan. Ik denk dus dat ik het zal moeten gaan hebben van cardio en krachttraining zodra ik weer kan. Voordeel van krachttraining is, is dat je stofwisseling ook nog uren na de training sneller doordraait .
Ik zal eens letten op de voorverpakte zooi enzo .
pi_49029971
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:34 schreef -Trinity- het volgende:
Ik probeer al zo vaak mogelijk fruit tussendoor te eten maar meestal moet ik dan terugvallen op een appel, en soms (max 2x in de week) een banaan, omdat ik niet zo van kiwi's of rauwe groente hou. Onder die energiebehoefte zit ik al maanden, en dat alleen werkt dus niet .
Met bepaalde voedingsmiddelen of drankjes is het moeilijk in te passen als je overdag naar school gaat of moet werken, want je kan niet alles meenemen...
Ik denk dus dat ik er niet zo snel zal komen met alleen aangepaste voeding. Ik kan mezelf wel gaan uithongeren maar dan krijg je toch al snel een tekort aan iets en een futloos gevoel, en je stofwisseling komt op een laag pitje te staan. Ik denk dus dat ik het zal moeten gaan hebben van cardio en krachttraining zodra ik weer kan. Voordeel van krachttraining is, is dat je stofwisseling ook nog uren na de training sneller doordraait .
Ik zal eens letten op de voorverpakte zooi enzo .
maar wat ook belangrijk is wat at je voordat je besloot te gaan afvallen?
was dat net zoveel als je nu eet?

en kan je nu niet gewoon veel gaan lopen?
pi_49030308
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:38 schreef Miss_S het volgende:
maar wat ook belangrijk is wat at je voordat je besloot te gaan afvallen?
was dat net zoveel als je nu eet?

en kan je nu niet gewoon veel gaan lopen?
Voordat ik besloot af te gaan vallen at ik gewoon waar ik zin in had, wanneer ik er zin in had. Dat was meer dan wat ik nu eet.
Ik loop al redelijk veel, maar het kost veel tijd, en het gaat vervelen. Daarnaast ben ik er niet zo gemotiveerd voor eigenlijk.
pi_49030491
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:04 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Voordat ik besloot af te gaan vallen at ik gewoon waar ik zin in had, wanneer ik er zin in had. Dat was meer dan wat ik nu eet.
Ik loop al redelijk veel, maar het kost veel tijd, en het gaat vervelen. Daarnaast ben ik er niet zo gemotiveerd voor eigenlijk.
hmm en iets anders van bewegen dat je wel leuk vind en kan doen?
pi_49030588
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:
hmm en iets anders van bewegen dat je wel leuk vind en kan doen?
Klimmen, maar dan moet ik samen met iemand die ik kan zekeren en die mij kan zekeren en dan moet je eerst naar Haarlem, dus daar moet ik gelijk veel tijd voor uittrekken. Paardrijden, maar dat is niet echt intensief, en ik zit er al enkele jaren niet meer op. Fitness, maar dan moet ik dus eerst geheel hersteld en gerevalideerd zijn. Daarna ga ik waarschijnlijk wel weer regelmatig naar de sportschool, maar eerst geen pijn meer hebben .
pi_49030631
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:22 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Klimmen, maar dan moet ik samen met iemand die ik kan zekeren en die mij kan zekeren en dan moet je eerst naar Haarlem, dus daar moet ik gelijk veel tijd voor uittrekken. Paardrijden, maar dat is niet echt intensief, en ik zit er al enkele jaren niet meer op. Fitness, maar dan moet ik dus eerst geheel hersteld en gerevalideerd zijn. Daarna ga ik waarschijnlijk wel weer regelmatig naar de sportschool, maar eerst geen pijn meer hebben .
dan zou ik toch echt elke dag ff een rondje gaan wandelen
helpt toch het beste
pi_49030857
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:24 schreef Miss_S het volgende:
dan zou ik toch echt elke dag ff een rondje gaan wandelen
helpt toch het beste
Ik doe mijn best . Anders maar gewoon een muziekje op tegen de verveling ofzo . Iig thx, ik weet dat ik moeilijk doe .
pi_49030876
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:39 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik doe mijn best . Anders maar gewoon een muziekje op tegen de verveling ofzo . Iig thx, ik weet dat ik moeilijk doe .
muziek helpt altijd
en je doet niet moeilijk
pi_49031537
tvp
pi_49032063
Is na dat slechte (lees: crash) dagje van gister 2 kg afgevallen ...

Btw, kent iemand nog meer oefeningen voor kontspieren? Ik zag er hier daarnet een voorbij komen ... en ik wil het daar ook wel wat steviger krijgen eigenlijk
pi_49033173
goeiemorgenmiddag allemaal. Wat een consternatie hier! Ik kan best jaloers zijn op mensen met een mooi figuur hoor.. ik vind echt dun namelijk wel mooi. Of het ongezond is is een tweede natuurlijk.

Ik heb net uitgebreid gebruncht met 2.5 mini afbakbroodje van de Aldi (zo'n pak van 6 broodjes a 17 cent weet je wel), met geitenkaas en eiersalade Maar ik denk dat dit niet zo'n ramp is als ik het op het avondeten na hierbij laat.

En nu naar de stad
pi_49033631
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:40 schreef Chicolate het volgende:

Btw, kent iemand nog meer oefeningen voor kontspieren? Ik zag er hier daarnet een voorbij komen ... en ik wil het daar ook wel wat steviger krijgen eigenlijk
Lunges, evt met dumbbells .
pi_49033814
Uuuuh voorbeelden? xD ... die woorden zeggen me niet heel veel
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:43:14 #97
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49034972
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dit behoorlijk weinig hoor.
Best kans dat wanneer je een extra boterham eet, je weer gaat afvallen.
pi_49035237
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:40 schreef Chicolate het volgende:

ik heb ook weer ff een crash dagje vandaag
tot nu toe alleen water op

en ik wil ook meer oefeningen voor mijn kont

heb trouwens net nog ff van het zonnetje genoten, lekker in het grote badje buiten gezeten en in de zon gelegen in mijn bikini
morgen maar weer eens scrubben
pi_49035374
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 22:01 schreef Thrilled het volgende:
dat ik misschien brandweerman ga worden is wel een extra stimulans om nog zwaarder te gaan trainen tvalt waarschijnlijk goed als ik zeg dat ik 6x per week fitness, waaronder roeien, fietsen, hardlopen en krachttraining khoop echt dat ik wordt aangenomen
Ik dacht altijd dat je pas op je 20ste bij de beroepsbrandweer mocht. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat je gewoon wordt aangenomen. En ik denk dat veel trainen in ieder geval positief overkomt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49035561
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef heaven7 het volgende:
goeiemorgenmiddag allemaal. Wat een consternatie hier! Ik kan best jaloers zijn op mensen met een mooi figuur hoor.. ik vind echt dun namelijk wel mooi. Of het ongezond is is een tweede natuurlijk.
echt dun vind ik alleen mooi als het toch nog een erg vrouwelijk figuur is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')