abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:47:53 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_39835484
voor wie is de 'slank de zomer in' bedoeld?
de slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
bij een bmi van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic fok! dieetclub deel 108 met een bmi tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje ik wil ook!.

linkjes
vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: dieetclub linksite. weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

ik wil ook!
dat kan op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door troel. dit kun je doen door te mailen naar:
. vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je troel mailen.
je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. de site is te vinden op http://slank.qqn.nl

met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. we verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

deelnemers
de volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

game on!

[ Bericht 2% gewijzigd door Pinball op 16-07-2006 13:36:25 (emailadres) ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:48:48 #2
242 Pinball
Electric Monk
pi_39835507
tip uit (vreemd genoeg): dikker worden

goeie site met no-nonsense info over afvallen.

http://www.slank-en-sterk.nl/
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_39835839
slank en sterk is idd een super site! dankzij deze site ben ik in aanraking met krachttraining gekomen, begonnen met meer eten (1400 kcal op een dag is dus echt niet genoeg) en eigenlijk gewoon gezonder & gelukkiger geworden
Klussen deel 1 en 2
pi_39836049
ik heb een half jaar lang ooit volgehouden om fitness te doen, en daar moest je inderdaad het tegenovergestelde doen, van wat die site beweerd wordt. ik ging twee tot drie keer per week ongeveer 3 kwartier. ik werd alleen maar dikker. het enige wat veranderde was mijn belachelijk (net niet te) hoge hartslag, die nam wel af, van 208 na 10 minuten roeien naar 178... misschien moet ik inderdaad eens proberen wat ze op die site zeggen...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_39837641
dan heb je de richtlijnen niet helemaal goed gevolgd... je moet het langzaam opbouwen totdat je veel kunt eten, daar zou je op gewicht van moeten blijven.
Klussen deel 1 en 2
pi_39838957
quote:
op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
dan heb je de richtlijnen niet helemaal goed gevolgd... je moet het langzaam opbouwen totdat je veel kunt eten, daar zou je op gewicht van moeten blijven.
ik heb het eigenlijk over het gedeelte krachttraining versus/combi/volgorde cardio... sorry, had ik wel mogen uitleggen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 15 juli 2006 @ 08:35:41 #7
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_39843441
ik vind het ook een hele mooie site en ik zal de adviezen op die site eens volgen. als ik van mijn rugpijn af ben, want net nu mijn ribben genezen zijn, heb ik kennelijk mijn rug verrekt... als ik hoest(nog steeds verkouden) is de pijn nog erger dan die van mijn ribben een week terug...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:01:16 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_39846342
het emailadres is weggevallen uit de op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 15 juli 2006 @ 12:57:37 #9
12913 GreatWhiteSilence
pi_39847751
ik heb het voorlicht van de auto zelf vervangen. en dat voor iemand zonder rijbewijs. heeft me wel genoeg moeite gekost, want ik wist niet precies hoe het moest en heb nogal wat lopen trekken aan apparatuur terwijl het niet echt nodig was. nou ja, heb ik weer genoeg energie gebruikt vandaag...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_39852069
zo, ik ben weer terug van kamp

wel veel actief geweest, veel gelopen enzo, maar ook wel veel gegeten. kan volgend weekend pas weer wegen, dus ben benieuwd. hoop wel da tik toch weer wat afval, want vind het beetje frustrerend dat het niet echt lukte de laatste tijd.

van de week de hele week ontbeten, gelunched en avondeten gehad, dus wat dat betreft ging het echt goed. wel wennen om te ontbijten, nooit van me leven gedaan, maar kreeg wel 1 of 2 boterhammen op meestal
pi_39867478
heb even op die slank & sterk site gekeken. interessant, maar niets voor mij ivm mijn gewrichtsklachten. bij hoge gewichten krijg ik echt problemen, daar kwam ik achter bij fysiofitness en na een paar weken had ik zoveel pijn dat ik drie maanden nodig had voor ik m'n armen weer normaal kon gebruiken. blijkbaar was de begeleider toch wat minder goed dan hij zelf dacht.

sowieso merkte ik daar ook dat ik bijv. een bepaalde oefening wel met 110 kilo kon doen op m'n benen, maar dat m'n spieren dan nog verder konden terwijl m'n knieën begonnen te kraken.

ik houd het wel bij body pump. eerst morgen maar weer mee beginnen na twee weken missen ivm ziekte. ben gelijk uit m'n ritme.

doe trouwens ook op dinsdag eerst combat en dan pump, wat dus verkeerd schijnt te zijn. terwijl ik juist na pump echt geen kracht meer in m'n spieren heb om cardio te doen, ik moet er niet aan denken. ik merk idd wel dat pump op zondag veel lichter gaat dan op dinsdag, omdat ik dan niets ervoor gedaan heb.

[ Bericht 43% gewijzigd door Maeghan op 16-07-2006 01:55:36 ]
Sanity is (not) statistical
pi_39873866
nou, nog een klein beetje afgevallen nu voor de vakantie. vanavond weg, natuurlijk heel erge zin in ! jullie allemaal succes in de tussentijd, geniet van het mooie weer..
pi_39873903
quote:
op zondag 16 juli 2006 13:09 schreef shining_star het volgende:
nou, nog een klein beetje afgevallen nu voor de vakantie. vanavond weg, natuurlijk heel erge zin in ! jullie allemaal succes in de tussentijd, geniet van het mooie weer..
fijne vakantie
  zondag 16 juli 2006 @ 13:37:20 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_39874564
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef troel het volgende:
het emailadres is weggevallen uit de op
gefixed.
pi_39914223
ik bekijk even de slowchat en besluit dan of ik mee wil doen met de club.

ik wil niet per se afvallen, maar het zou wel mooi zijn.
overigens kan ik het niet meer doen voor mijn vakantie, dus slank de bikini in zal niet meer lukken. alhoewel ik gewoon wel slank ben. haha.
ik sport/dans/ballet erg veel, en ik denk dat mijn doelstellingen moeten zijn dat ik veel en gezond moet gaan eten. dat gezond is het afgelopen jaar er even bij ingeschoten.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_39914802
quote:
op maandag 17 juli 2006 18:30 schreef sweetsixteen16 het volgende:
ik bekijk even de slowchat en besluit dan of ik mee wil doen met de club.

ik wil niet per se afvallen, maar het zou wel mooi zijn.
overigens kan ik het niet meer doen voor mijn vakantie, dus slank de bikini in zal niet meer lukken. alhoewel ik gewoon wel slank ben. haha.
ik sport/dans/ballet erg veel, en ik denk dat mijn doelstellingen moeten zijn dat ik veel en gezond moet gaan eten. dat gezond is het afgelopen jaar er even bij ingeschoten.
veel succes en een ander eetpatroon aanleren is lastig, maar mij is het inmiddels ook redelijk gelukt ( na 6 weken) nou alleen dus nog dat mijn lichaam aan dat eetpatroon gaat wennen en dat ik dan ga afvallen
pi_39938178
goed, ik ben weer terug bij af
Tap tap tap
pi_39938286
oja, ik wil een nintendo ds kopen, maar dan moest ik van mezelf eerst weer 60 kilo wegen.
nu hebben ze hem bij de mediamarkt in de aanbieding die folder is t/m 31 juli. eeeh...
Tap tap tap
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:56:56 #19
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_39938817
haha cherrylips, dat had ik ook. toen ik op 85kg zat heb mezelf beloond met een nieuw horloge. het horloge wat ik al een dik half jaar wilde

ik zit nu op 83,5 kg beetje schommelend tussen de 83 en 84 kg. het plan is om door te stoten naar de 75, maar dat vergt nog een hoop discipline van me...

gewoon lekker zoveel mogelijk met de fiets doen scheelt al zo veel zeg!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:55:27 #20
12913 GreatWhiteSilence
pi_39940693
moet ik ook doen, mijzelf wat leuks beloven als ik een bepaald gewicht bereik. ik zou alleen niet weten wat ik voor mezelf zou willen kopen...
pi_39941129
vandaag erg slecht begonnen met een cornetto als lunch ipv crackers

maar drink verder wel veel, gisteravond wezen sporten en was stikheet in de zaal, dus flink gezweet en vanvond weer gewoon gezond eten
pi_39945515
zou het niet handig zijn om bij dat tabel in de openingspost te vermelden wanneer iedereen begonnen is?
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:41:11 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_39945875
dat kan men zien als men inlogt (tenminste, er wordt sinds een bepaalde tijd alle standen bijgehouden met datum, dus bij de nieuwe accounts is het sowieso duidelijk wanneer er gestart is. niet iedereen is gestart nadat de tabel zo is geworden, dus dan moet sowieso iedereen zelf uitzoeken wanneer er gestart is. (daarnaast lijkt he tmij een beetje overbodig, het gaat toch niet om hoelang je over afvallen doet? )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39960298
ik zou dat wel interessant vinden, maar goed ik ben niet een van de deelnemers
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 19 juli 2006 @ 04:59:29 #25
67122 miesjuh
Pure passie
pi_39963625
mies is een bierdrinker en vanavond... het bier was té lekker!!
ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')