Heb het al in FB gevraagd, had nieuw deel geklikt, maar het werkte niet ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef tombolafan het volgende:
FIPO!
Mooie OP
Beetje jammer dat het geen reeks is
Komt wel eens voor iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb het al in FB gevraagd, had nieuw deel geklikt, maar het werkte niet ofzo.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Komt wel eens voor iddIk kan het koppelen maar ik wil geen ruzie met Ml, sorry
We dachten eind augustus, maar dat gaat hem niet meer worden denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
Wanneer wilden jullie er in de oorspronkelijke planning nu in?
En dat lijkt wel een beetje bouwvak eigen tenzij je er 1 treft die zich keurig aan de afspraken houdt.
Het is zeker leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef RoaRRR het volgende:
Zo jullie pakken het ook grondig aan!
Lekker hoor, zolang je maar voor ogen houdt wat het kán worden blijft het leuk heb ik gemerkt
Doe mij eens een duplicaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Vandaag dus toch gevoegd, en wat andere klusjes die al even liepen (deur ophangen in de badkamer, laatste kast in badkamer, wat randjes (opnieuw) kitten) meteen afgerond. Denk dus dat het mailtje wel duidelijk was
Dat moeten we zelf doen, en dat komt ook wel goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef bobenjanneke het volgende:
Is het probleem van de naad tussen de laminaatvloer en drempel opgelost?
Hebben jullie de drempel eruitgehaald, of afgekit, of een plakplint geplaatst?
Fijn dat de aannemer luistert en ook de kleinere dingen afwerkt!
Oh het was niet zo heel spannend hoor. Gewoon op een vriendelijke doch dringende manier even duidelijk maken dat het resultaat goed is, maar de communicatie beter moet omdat het anders wellicht geld gaat kostenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe mij eens een duplicaatkan volgens mij nog wat leren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |