Wij zijn eigenlijk overal begonnen met slopen, dat schiet aardig op. Als de elektra af is kunnen we pas weer beginnen met opbouwen. Dan gaan we zelf aan de slag met een slaapkamer zoals je zegt idd, en is de aannemer bezig met badkamer. Dan zouden we er eigenlijk kunnen wonen, maar misschien wachten we totdat meer er klussen af zijn. Eind juli verhuizen zou mooi zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef Eelcotje84 het volgende:
Succes! Ik ben benieuwd naar jullie tijdschema en werkschema.. Ik zie dat je begint in de woonkamer. (?) Wat wil je als het eerst af hebben? Of doe je vanalles tegelijk? Heb je al voorwerk gedaan? Aannemers langs laten komen, installateurs?
Edit: misschien heb je wat aan de volgende tip. Zie maar of je er wat aan hebt.
tot nu toe heb ik drie maand klussen achter de rug en kunnen we in juni het laatste afronden. (Op lange termijn dingen na)
Begin eerst op de bovenverdieping. Zorg dat daar alles klaar is, dusdanig om te kunnen wonen boven. Ga dan stapsgewijs naar beneden werken.
Wij hebben nu drie slaapkamers af, de trap af en het halletje is af. Aangekomen in de woonkamer zijn we halverwege. Het geeft wat rust in je hoofd en minder chaos.
Oh en containers huren voor je deur zijn echt ideaal. Jullie hebben veel sloopafval als ik dat zo zie.Scheelt je veel gehannes met trips naar vuilstort.. http://www.afvalcontainerbestellen.nl/ (goedkoop en goede service) Driemaal container besteld.
Jup, alhoewel het niet echt een mega kruipruimte is ofzo, en de watermeter e.d. zit gewoon bij de deur. Dus zoals al gezegd wordt; het is ook zo ergens anders te creëren.quote:
OMGquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Mehehe we gaan hem nu kijken, het was de 'bonken met de buren' aflevering over een Italiaans stel dat 3 - 4x per nacht heftige seks had.
Toevalligerwijs kwamen we haar (en later hem) tegen in de straat van de week en waren ze echt heel aardig en hebben ze ons hun huis laten zien toen we vroegen waar bv. bij hun badkamer zat enzo
Waar haal je dat? We hadden inderdaad al bedacht om zoiets met de muren te doen, alleen dachten we aan glasvlies en niet aan glasvezel, omdat glasvlies een fijner structuur heeft?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef Eelcotje84 het volgende:
Ik ga dit topic volgen. * Eelcotje84 loves jaren 30 huisjes
Oh en als jullie (in de opbouwende fase) toevallig glasvezelbehang gaan kopen. Koop voorgeschilderd glasvezelbehang. Echt dit scheelt zoo veel werk. Nog eenmaal met dekkende verf er over en je bent er klaar mee.
Zou beide doenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:24 schreef R2R het volgende:
Men promoot glasvlies vooral dat je er oneffenheden mee weg kan werken in de ondergrond, maar ga daar niet vanuit, je ziet vrijwel alles.
Dus je hebt alsnog een mooie gladde muur nodig voor je dat erop plakt. Denk dat stucwerk een stuk mooier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |