abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34011470
Hallo ,

Ik heb nu een "moeilijke periode" in mn leven waardoor ik best wat ben vermagerd, terwijl ik al best wel slank was zou je kunnen zeggen.. Ik ben ook best wel slank aangelegd maar ik vind mezelf nu toch eigenlijk echt wel te mager hoor op dit moment, Hoe zou ik dikker kunnen worden?

Weer wat meer vet en vlees op mn lichaam, mn armen en mn borstkas zou ik toch vooral wat dikker zien. Wat zou ik daarvoor moeten doen?? Ik eet gezond en gevarieerd en ook wel es wat ongezonds, ik ben alleen niet zo een enorme grote eter. Hoe zou ik dikker kunnen worden, aankomen dus ook??
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:16:32 #2
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_34013004
Ah, was al naar een dergelijk topic op zoek.
Misschien ook handig om hier je BMI (Body mass index) te vermelden.

Heb ongeveer hetzelfde. Kom zelf tot de conclusie dat wat spek op mijn botten nog steeds makkelijk zou kunnen.
BMI index 20,5 gewicht 74 kg nou ja, zwerft tussen 73 en 76 afhankelijk van tijdstip wegen.
Zelf ben ik op zoek naar meer gevulde, armen, benen.

Enige tip die ik weet die echt hielp mijn gewicht te verhogen. Veel sporten en dus ook erg veel eten.
En vervolgens ben ik wat abrupt gestopt met sporten niet eten en dat gaf me 5kg extra.
Verder eet ik normaal gesproken redelijk veel. Maar komt er gewoon geen gewicht bij.
Als ik dan wat aankom, komt het erbij op mijn buik (nee ik heb geen pens) en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Iemand ideen om meer vlees, geen vet erbij te krijgen op plaatsen waar ik dat zelf wil?
pi_34013043
Fitnessen......intensief, regelmatig eten....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:31:33 #4
26118 paparia
pi_34013474
Hoeveel dagen per week zou je intensief moeten fitnessen om het gewenste resultaat te bereiken?
En wat voor fitness? Vast geen cardio Of bedoel je krachttraining?
Zelf heb ik ook wel regelmatig fitness trainingen op tempo gedaan. Merk dat ik me dan overdag een stuk fitter en beter voel. Maar echt dikker wordt je er niet van.

Geef nog even een extra probleem erbij. Ik heb een fulltime ~9 tot ~5 baan. Wanneer zou ik dan het beste kunnen eten/Fitnessen? Meestal in de avond ben ik gaar, hoe later hoe minder ik tot actieve dingen in staat ben.
pi_34013559
Door de "moeilijke periode" die ik nu heb, ben ik niet in staat om te sporten, heb veels te weinig energie daarvoor. Weet wel zeker dat mn "BMI" oner het gemiddelde ligt.
Is het echt waar dat je van sporten (fitness) DIKKER wordt?? Ik voel me ook gewoon dun voelt eigenlijk niet zo goed.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:41:57 #6
26118 paparia
pi_34013839
En in jou geval voor de TV zitten met de bekende dikmakers onder handbereik? Repen schijnen het wel goed te doen. Pakken stroopwafels ook (heb ik me laten vertellen)
Volgens mij achterop kijken wat er in zit, vetten en Kjoules en altijd kiezen waar het meeste in zit.
Verder proberen geen enkele maaltijd over te slaan en je er toe zetten genoeg van alles op te eten.

Leer jezelf aan snel te eten. Als je dan in gezelschap bent en sneller eet zal je ook makkelijker een tweede bord naar binnen werken.

En ja, sporten kost energie maar geeft ook energie. Als je veel eet en ook veel eiwitten bouwen je spieren (vlees) iets sneller op waardoor je dikker wordt. En zwaarder
pi_34013954
Stop je gaffel in een ton met stroop en vreten maar..."Get the frickin munchies...."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:46:56 #8
26118 paparia
pi_34014020
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:45 schreef Developersrus het volgende:
Stop je gaffel in een ton met stroop en vreten maar..."Get the frickin munchies...."
Het gaat erom dat je zwaarder wordt niet misselijk
pi_34015429
Begin met iets van tussen de 3 en 6 maaltijden per dag. Gewoon goed brod eten i.c.m. vlees/vis. Fitness (krachttraining) i.c.m. met goed eten (2/3x per week) is goed te doen. Ik doe het ook gewoon na me werk. Eerst even avondeten en dan om 19:00 gaan trainen.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_34015450
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:46 schreef paparia het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je zwaarder wordt niet misselijk
hahaha
pi_34018984
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef amornl87 het volgende:
Door de "moeilijke periode" die ik nu heb, ben ik niet in staat om te sporten, heb veels te weinig energie daarvoor. Weet wel zeker dat mn "BMI" oner het gemiddelde ligt.
Is het echt waar dat je van sporten (fitness) DIKKER wordt?? Ik voel me ook gewoon dun voelt eigenlijk niet zo goed.
Goed eten, niet overdadig veel. Maar gewoon goed, en regelmatig gaan sporten. Dan bouw je vanzelf spiermassa op. Dus zie je er ook stuk minder mager uit.
pi_34019122
Wat ook helpt is om náást je normale maaltijden, shakes en repen te nuttigen die de afslankbranche op de markt brengt .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_34019576
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
Wat ook helpt is om náást je normale maaltijden, shakes en repen te nuttigen die de afslankbranche op de markt brengt .
want?
pi_34020198
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
?? Moet ik nog magerder worden haha
pi_34020374
Ik heb hetzelfde probleem gehad en ben aangekomen met veel, vaak en gezond eten en dat gecombineerd met zware krachttraining (zoals al genoemd is in dit topic). Ik heb een website over afslanken en daar staat ook een heel stuk over aankomen op. Zie http://www.slank-en-sterk.nl/ en dan onder het kopje 'aankomen'. Inmiddels ben ik ook gediplomeerd gewichtsconsulent, mocht dat meer vertrouwen scheppen en aan supplementenverkoop doe ik niet - alles is pro Deo.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:34 schreef amornl87 het volgende:
Van sporten an sich word je niet dikker of dunner. Het ligt er puur aan hoe je eet en wat voor sport je erbij doet. Van krachttraining en méér eten dan je verbrandt wordt je zwaarder en gespierder. Maar als jij nu te moe/futloos bent om te sporten, dan kun je ook beginnen met alleen meer eten (je kunt in 6 maaltijden per dag echt veel binnenkrijgen hoor, ook als je per keer niet zoveel kunt eten).

Reken je BMI eens uit (kan ook op mijn site) en post het hier. Want als je je echt zo weinig energie hebt, kan dat best komen door extreem ondergewicht. Dat heeft ook invloed op je psyche. Zo raak je makkelijk in een vicieuze cirkel als je door een andere oorzaak (bijv. ziekte of liefdesverdriet) een tijdlang niet voldoende kunt eten.
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Als je ze náást je gewone eten neemt, leveren ze extra energie, dus in die zin klopt het dat je ervan aan kunt komen. Maar ik denk dat je beter eerst kunt proberen of je met gewoon eten aan voldoende energie komt. Ook daarmee kun je (gezonde) 'calorieënbommen' maken, die makkelijk weg te krijgen zjin, bijv. een klein handje havermout roeren in een glas halfvolle melk en dat gelijk wegklokken (voordat de havermout voltrekt met melk en te dik wordt om eenvoudig te drinken). Nog veel goedkoper ook
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
pi_34020478
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef amornl87 het volgende:

[..]

Nee, je moet ze juist als aanvulling op je maaltijden eten. Heb ik ook een tijdje gedaan en het heeft snel effect.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_34020836
Hey bedankt allemaal voor de reacties!
En ook bedankt wateengedoe, ik heb je website bekeken, (hele goeie website trouwens), ik heb altijd wel gesport dus dat zal ik in de toekomst wel weer gaan oppakken. Wat zijn trouwens de dinge om te ete waar je het dikste van wordt??patat/stroopwafels??
pi_34020894
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef amornl87 het volgende:
En ook bedankt wateengedoe, ik heb je website bekeken, (hele goeie website trouwens), ik heb altijd wel gesport dus dat zal ik in de toekomst wel weer gaan oppakken. Wat zijn trouwens de dinge om te ete waar je het dikste van wordt??
patat/stroopwafels??
Volgens mij moet je vooral op eiwitten letten.
I bet you are flying inside.
pi_34020911
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef amornl87 het volgende:
En ook bedankt wateengedoe, ik heb je website bekeken, (hele goeie website trouwens), ik heb altijd wel gesport dus dat zal ik in de toekomst wel weer gaan oppakken. Wat zijn trouwens de dinge om te ete waar je het dikste van wordt??
patat/stroopwafels??
Gewoon gezond blijven eten, anders vliegt je cholesterolgehalte de pan uit.
pi_34020912
goeie website trouwes: http://www.slank-en-sterk.nl/!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:54:31 #21
76339 woeshie
Let your mind go
pi_34026875
Ben ook aan het proberen te verdikken (en tis verdomd moeilijk)
'k Heb een paar tips gekregen van een collega op m'n werk :

1. verschillende keren per dag eten (zo'n 6x)
2. veel pasta, rijst en aardappelen
pi_34026912
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:54 schreef woeshie het volgende:

2. veel pasta, rijst en aardappelen
somaliers
pi_34027621
Jup veel zetmeel. Zoals Woeshie zegt.
Ik zou niet beginnen met vette zooi eten, ga je alleen maar van schijten en is niet echt gezond voor je hart en vaten.
pi_34034786
zijn al veel topics over geweest.. zoek ze ff op, staan goede tips in.
pi_34040634
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Jup veel zetmeel. Zoals Woeshie zegt.
Ik zou niet beginnen met vette zooi eten, ga je alleen maar van schijten en is niet echt gezond voor je hart en vaten.
Amen! Alleen, van veel gezonde zooi ga je ook schijten, kan ik je wél vertellen 6 maaltijden met volkorenbrood, havermoutpap, muesli enz. doet 't 'm wel hoor. Nou ja, je moet er iets voor overhebben, hè Van obstipatie zul je in ieder geval geen last hebben (als je ook voldoende water drinkt) ...

En voor TS: wat je dan wel moet eten (inderdaad geen friet en stroopwafels): alle voedingsinfo op mijn site, ook die voor de afslankers, kun je gebruiken. Hoe je het moet aanpassen aan jouw specifieke situatie (te dun), staat uitgelegd in het stuk 'aankomen'. Onder 'gezond eten' staan lijsten van eten wat je het beste wel of juist niet kunt kiezen.
Zij opent haar mond en zij spreekt wijsheid; van haar tong komen lieflijke lessen.
(Spreuken 31:26)
kattekliek.wordpress.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')