Een vriendin van mij heeft het dieet van de EGA (Eerste Goudse Afslankclub) gedaan, die mochten ook gewoon Brinta smorgens. Misschien met 0% vet melk en zoetstof een idee?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:52 schreef Logician het volgende:
en die meergranen crackers (knackerbröd) van de AH dan?
sinds ik de brinta heb ingeruild voor die crackers merk ik nml zeker wel verschil
(of ligt dat eigenlijk alleen aan de combi volle melk/suiker die ik er ingooi?)
3 boterhammen op een dag is veel te weinig om je metabolisme in stand te houdenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hmm ik denk dat ik me ook maar ff moet melden bij dit topic. sinds ik stage loop zijn er wel wat kilo's bijgekomen. Ik zit de hele dag en om 12 uur lunchen we gezamenlijk met de lekkerste dingen. Vandaag heb ik mezelf op een streng dieet gezet. 's ochtends 1 boterham (zelf gebakken), 's middags 2 (met heel weinig beleg, en dan ook nog slankie) en 's avonds veel kleinere porties. ik wil in de zomer ook een paar kilo slanker zijn. geen snoepjes meer voor mij, geen chips en geen toetjes. ik mag hopen dat ik er wel iets voor terug krijg
Ik eet altijd maar 3 ā 4 boterhammen op een dag, alleen deze keer met veel minder of geen beleg. ik snap niet hoe iemand 8 boterhammen op een dag op kan. en 6 keer op een dag eten, valt daar bv ook een appel onder? of moet ik dan echt 6 keer op een dag 'bunkeren'?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
3 boterhammen op een dag is veel te weinig om je metabolisme in stand te houdenje lichaam zal zich na een tijdje in de spaarstand gaan zetten waardoor alles wat je extra eet er 2x zo hard aankomt.
Probeer zeker 6x per dag te eten itt de 3x die jij doet.
Ja idd, das wel beter, Ik eet gewoon weinig per maaltijd, als ik later alsnog honger heb dan eet ik nog iets. En je snaaineigingen gaan zo ook weg.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
3 boterhammen op een dag is veel te weinig om je metabolisme in stand te houdenje lichaam zal zich na een tijdje in de spaarstand gaan zetten waardoor alles wat je extra eet er 2x zo hard aankomt.
Probeer zeker 6x per dag te eten itt de 3x die jij doet.
Ik zou dat wel graag willen, maar aangezien ik stage loop vind ik het belangrijk om juist op die 'gezellige' momenten ook aanwezig te zijn. (netwerken zeg maar) en als ik eenmaal iets wil, dan lukt t me meestal wel. het moeilijkste vind ik de momenten als ik alleen thuis ben en ik weet dat er van die lekkere koekjes in de kast staan. maar het gaat me lukkenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
@goddess-in-heaven
Misschien kan je in de lunch lekker gaan wandelen en je bammie opeten?
Lijkt me lastig als je zo iedere dag in de verleiding getrokken wordt.
Maar je kan het, die paar kilo kwijtraken voor de zomer![]()
Surf op zwakke momenten naar de site van Wehkamp en ga bikini's kijken, helpt ook goed.![]()
Vast en zeker, tis ook gewenning. In het begin zat ik ook meer met m'n gedachten in de voorraadkast. Nu staat er al een halve week een doos gebak van m'n verjaardag in de koelkast. Kom totaal niet meer in de verleiding, heb zelfs met m'n verjaardag geen gebak op.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik zou dat wel graag willen, maar aangezien ik stage loop vind ik het belangrijk om juist op die 'gezellige' momenten ook aanwezig te zijn. (netwerken zeg maar) en als ik eenmaal iets wil, dan lukt t me meestal wel. het moeilijkste vind ik de momenten als ik alleen thuis ben en ik weet dat er van die lekkere koekjes in de kast staan. maar het gaat me lukken
in b&h loopt wel een topic voor jouquote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef pietje-tering het volgende:
Gewoon niet op dieet gaan => mollige dames zijn best sexy![]()
het gaat er toch om waar je jezelf het prettigst bij voelt?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef pietje-tering het volgende:
Gewoon niet op dieet gaan => mollige dames zijn best sexy![]()
vind ik ookquote:Op donderdag 21 april 2005 16:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het gaat er toch om waar je jezelf het prettigst bij voelt?
Thanx voor de tip......quote:Op donderdag 21 april 2005 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
in b&h loopt wel een topic voor jou![]()
Irritant idee hč, om te weten dat je lekkere dingen heb liggen. Ik probeer ze ook zo veel mogelijk te vermijden, want een zak chips moet opquote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik zou dat wel graag willen, maar aangezien ik stage loop vind ik het belangrijk om juist op die 'gezellige' momenten ook aanwezig te zijn. (netwerken zeg maar) en als ik eenmaal iets wil, dan lukt t me meestal wel. het moeilijkste vind ik de momenten als ik alleen thuis ben en ik weet dat er van die lekkere koekjes in de kast staan. maar het gaat me lukken
Ja lekker, lightquote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef DoucheMeermin het volgende:
Wat is dat? Chips?![]()
Ik zit lekker een fris vers appeltje te eten, net een eind gefietst, zalig weer, bomen mooi in bloei... krijg je een vrolijk gevoel van![]()
Wow, goed zeg Knuffeldees!! Das nog eens een positieve meevaller!!quote:knuffeldees - donderdag 21 april 2005 @ 09:38
oud
Knuffeldees (1.71) (21.6) was 86, is nu 63,4 en wil graag 63 kg wegen. -22,6
nieuw
Knuffeldees (1.71) (20,8) was 86, is nu 61,0 en wil graag 63 kg wegen. -25,0
Na zoveel maanden constant te blijven ben ik vanmorgen ineens 61 rond, ik ben helemaal gelukkig, al ligt mijn streef bij 63, die 2 kilo minder. ... ik denk dat ik niet mag klagen![]()
mijn update nog een keer zodat ie makkelijker overgenomen kan worden in de lijstquote:oud
Knuffeldees (1.71) (21.6) was 86, is nu 63,4 en wil graag 63 kg wegen. -22,6
nieuw
Knuffeldees (1.71) (20,8) was 86, is nu 61,0 en wil graag 63 kg wegen. -25,0
Ja bij het avond eten doe ik altijd een half bord groenten. En fruit trekt me nooit zo in de winter (alleen appels en mandarijnen hebben we dan) maar nu komen er weer aardbijen aan en mango's en zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:43 schreef Nuek het volgende:
Goeiemorgen
Maryse: Als je begint met min. 2 ons groenten en 2 stukken fruit heb je al een goed uitganspunt en kun je daaromheen gaan bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |