abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:16:46 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47836503

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! dieetclubtopic #147.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana
Guppyfriend

[ Bericht 48% gewijzigd door Viking84 op 01-04-2007 15:09:38 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_47836534
tvp , luie TS *kuch*
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 17:17:53 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_47836541
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47836617
de Fok dieetclub is inmiddels al bij #147
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:20:52 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47836632
.

, jaja ik doe m'n best, hoor. Merkte trouwens niet dat ik hem had dichtgegooid.
En nu ga ik patat halen ( ), want ik ben alleen thuis. Mark gaat met z'n pa uit eten bij van der Valk en daarna naar de film en ik heb daar even geen zin in, want ik wil even aan het werk vanavond, zodat ik weer centjes krijg .

*snel naar de friettent rent voor ze commentaar krijgt .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:21:28 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47836660
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:20 schreef Sylvana het volgende:
de Fok dieetclub is inmiddels al bij #147
alsof t niet al genoeg werk is .
Niet meer actief op Fok!
pi_47836698
Ik ga me ook maar eens inschrijven, misschien dat dit me kan motiveren
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:23:26 #8
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47836728
Zat net het vorige topic door te lezen en best wel grappig om te zien hoe iedereen er tegenaan kijkt en wat ze er aan doen.

Ik dacht dat ik zwaar was aangkomen toen ik weer terug was van meer als een half jaar londen, maar viel dat even mee toen ik op de weegschaal gng staan hahah. Bleek 78 kilo te wegen en dat weeg ik nog steeds. Voordat ik naar Londen ging zat ik elke dag in de sportschool voor minimaal 2 uur en woog ik 83 kilo.

Het enige wat ik echt doe aan mn gezondheid is veel vezels eten en water drinken omdat ik een spastische darm heb.

Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47836936
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:20 schreef Viking84 het volgende:
.

, jaja ik doe m'n best, hoor. Merkte trouwens niet dat ik hem had dichtgegooid.
En nu ga ik patat halen ( ), want ik ben alleen thuis. Mark gaat met z'n pa uit eten bij van der Valk en daarna naar de film en ik heb daar even geen zin in, want ik wil even aan het werk vanavond, zodat ik weer centjes krijg .

*snel naar de friettent rent voor ze commentaar krijgt .
stout
wel iets lekkers halen dan he
pi_47836974
Pfft terug van een dag werken, om 7.30 begonnen, ben echt benieuwd wat ik verbrand aan calorieen op een dag als vandaag.. heel de tijd staan sowieso, op 1 uur pauze na.. continue heen en weer lopen, vlees tillen, kratten vervoeren.. mn benen zijn doood nu ...
pi_47837470
quote:
Spaanse jongen moet afslanken op last van staat

Uitgegeven: 30 maart 2007 17:36

MADRID - Een 10-jarige Spaanse jongen van circa 100 kilo is op last van de autoriteiten in een kliniek geplaatst om af te slanken. Zijn grootouders, bij wie de jongen opgroeide, luisterden niet naar herhaalde waarschuwingen van instanties om te stoppen met hun ongezonde opvoeding van het "overvoeren" van het kind.

Een Spaanse krant maakte vrijdag melding van de opvallende gedwongen opname van de jongen, die al tien maanden geleden plaatshad. De krant wist de jongen op te sporen om vast te stellen dat hij al zeker 20 kilo lichter is. Opa en oma hebben een bezoekersregeling getroffen.

De Britse kinderbescherming overwoog eerder dit jaar een veel te zware jongen weg te halen bij zijn moeder. De dienst besloot uiteindelijk dat de jongen thuis mocht blijven nadat de moeder beterschap had beloofd.

nu.nl
En terecht

10 jaar en 100 kg, echt ongelofelijk
pi_47837583
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En terecht

10 jaar en 100 kg, echt ongelofelijk
sommige (groot)ouders begrijp je echt niet
pi_47837767
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 17:23 schreef don-diablo het volgende:
Zat net het vorige topic door te lezen en best wel grappig om te zien hoe iedereen er tegenaan kijkt en wat ze er aan doen.

Ik dacht dat ik zwaar was aangkomen toen ik weer terug was van meer als een half jaar londen, maar viel dat even mee toen ik op de weegschaal gng staan hahah. Bleek 78 kilo te wegen en dat weeg ik nog steeds. Voordat ik naar Londen ging zat ik elke dag in de sportschool voor minimaal 2 uur en woog ik 83 kilo.

Het enige wat ik echt doe aan mn gezondheid is veel vezels eten en water drinken omdat ik een spastische darm heb.

Dan zullen die kilo's die je kwijt bent wel spieren zijn geweest. Zonde, maar goed dat het meeviel.

Ik heb net een pizza gegeten, niet erg gezond maar na alle stress van deze week had ik echt geen zin om te koken. De rest van de dag wel gezond gedaan, en komende week ben ik op reis dus dan hebben we niet zo veel gelegenheid om veel te snoepen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47837795
ik ga lekker Chinese zoetzuur eten, dus das wel gezond, met lekker veel ananas, sperzieboontjes en paprika
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:57:39 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47837822
*hap, slik, weg* .
Patatje pinda (en zelf 'slanke' mayo toegevoegd thuis) en een kroket.
Lekker hoor. Maar ik merk dat ik niet meer zo goed tegen pindasaus kan. Zal straks wel weer aan de dunne zijn. Dus, maar niet weer doen .

Ik had nog het liefst een biefstuk gegeten natuurlijk, maar ik heb gewoon geen zin om uit eten te gaan, dus dan ga ik ook niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_47837849
ik heb nog steeds niet echt zin in avondeten
heb net een beetje kip en aardappelen en groente geroerbakt op
pi_47837907
Zou je met zingen ook calorieën verbranden? Zo ja, dan valt de schade van die pizza nog mee.

Vanavond zingen we (weer) de Mattheus Passion, die duurt wel een uurtje of drie.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:06:49 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47838076
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Zou je met zingen ook calorieën verbranden? Zo ja, dan valt de schade van die pizza nog mee.

Vanavond zingen we (weer) de Mattheus Passion, die duurt wel een uurtje of drie.
. Die wil ik nog een keer live gaan horen .

En moet je niet je buik gebruiken bij het zingen? Goed voor de buikspieren .
En als je aan het zingen bent, kun je tenminste niet eten, dus dat scheelt zeer zeker ook calorieën .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:07:18 #19
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47838089
2 kleine schnitzels, spinazie en aardappelkrieltjes voor mij en een kom 4noten cruesli met magere yoghurt

maarrrr jah de kilo's die ik ben kwijtgeraakt waren spiermasse dat ik had opgebouwd. Komt wel weer als ik tijd heb. Heb nu sowieso 2x per week training van 2 uur en een wedstrijd daar boven op. Dus komt goed

Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47838443
teeveepeeeeee, net thuis, moet nu naar sportschool, mèn wat kletsen jullie veel!
  Moderator vrijdag 30 maart 2007 @ 18:21:32 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_47838505
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:19 schreef conleche het volgende:
teeveepeeeeee, net thuis, moet nu naar sportschool, mèn wat kletsen jullie veel!
ik ook, ik ga spinnen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47838659
sportse mensen
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:01:25 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47839603
Ze zeggen dat darts ook een sport is.... dus ik ga ook sporten vanavond!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:03:43 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47839689
Ik ga nog meer sporten dan jullie :

boksen, tennissen, golfen, bowlen en baseball .
Niet meer actief op Fok!
pi_47839709
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga nog meer sporten dan jullie :

boksen, tennissen, golfen, bowlen en baseball .
op die Wii zeker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')