tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaatquote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Even over het laatste discussiepunt:
Oh, je kunt wél degelijk 1 kg aankomen in een dag, hoor. Als mijn huisgenoot patat heeft gegeten met vijf frikadellen is hij ook een kilo zwaarder de volgende dag. En bij mij zit het er ook de volgende dag aan (of niet). Maar het zou me niets verbazen als Marijke morgen toch weer lichter is. Het kan een optelsom zijn van van alles: uit eten, vocht vasthouden...
ja dat zeg ik dus ookquote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaat
de volgende dag kan het goed weer weg zijn
maar het kan wel als je dus echt teveel hebt gegeten dat je die week langzamer afvalt of helemaal nietquote:Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik dus ook. Dus, Marijke, morgen weer even wegen. Wedden dat de schade dan wel mee blijkt te vallen?
.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
Voor de dames: het fluitseizoen is weer begonnen!
Dus ren naar buiten, en boost je ego![]()
Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:55 schreef Viking84 het volgende:. Liever niet. Van die smerige bouwvakkers / plantsoenmedewerkers. Ik loop / fiets serieus een eindje om
.
ja, dat 'smerig' had ik weg moeten laten, bedacht ik me ook. Ik bedoel meer in de zin van: ze doen net alsof vrouwen een vleeskeuring moeten ondergaanquote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelen![]()
Trouwens, zo smerig zijn bouwvakkers en plantsoenmedewerkers ook niet altijdHier zijn ze gewoon netjes verzorgd, vriendelijk en gezellig
![]()
Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandachtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Nou ik hou van rokjes en high heels
maar ik doe ze nooit aan in het openbaar
want ik wordt altijd nagefloten
nagestaard
enz
de lol van de zomer gaat er wel af![]()
wat zieligquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Nou ik hou van rokjes en high heels
maar ik doe ze nooit aan in het openbaar
want ik wordt altijd nagefloten
nagestaard
enz
de lol van de zomer gaat er wel af![]()
ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummerquote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandacht![]()
Maar dat is meestal 's avonds/'s nachts pas. Oftewel: overdag in de zon op straat lopen is tof![]()
haha nou ik voel me wel ongemakkelijk danquote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat zielig
is toch best gezond volgens mij hoor
dat zijn meestal niet bouwvakkersquote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummer
en als je niks zegt ben je een arrogante hoer
is ook nooit goed![]()
Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef Miss_S het volgende:
dat zijn meestal niet bouwvakkers
dat heb ik tenminste nog niet meegemaakt
volgens mij wonen jullie dan in betere buurten of zoquote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.
Maar verder is het gewoon gezellig elkaar groeten, leuk toch![]()
Wat je krijgt mag je heus wel afslaanquote:Op maandag 26 maart 2007 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een paar haribo-achtige snoepjes gehad. Zaten bij een folder van Garantie Makelaars ("een aanbod om van te smullen!") en wat je krijgt mag je niet afslaan hè
. Zal zo eens gaan koken. Oosters
.
mijn maag zegt dat het etenstijd isquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat je krijgt mag je heus wel afslaan![]()
Maar je mag het af en toe ook wel aannemen![]()
Ik moet inderdaad ook maar eens koken, maar mijn hoofd zegt dat het 4 uur is, gek he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |