abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47668767

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! dieetclubtopic #145.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Roosjeroosje1988 = Roosje
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana
Guppyfriend
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 26 maart 2007 @ 12:48:43 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47668807
Even over het laatste discussiepunt:

Oh, je kunt wél degelijk 1 kg aankomen in een dag, hoor. Als mijn huisgenoot patat heeft gegeten met vijf frikadellen is hij ook een kilo zwaarder de volgende dag. En bij mij zit het er ook de volgende dag aan (of niet). Maar het zou me niets verbazen als Marijke morgen toch weer lichter is. Het kan een optelsom zijn van van alles: uit eten, vocht vasthouden... Ik was vanochtend weer 2 ons lichter. Hopelijk kom ik deze week onder de 79 en schommel ik niet de hele tijd .

Zonet weer even dik een half uur gelopen. Om 12:10 uur weggegaan, even bij de ANWB een fietsrouteboekje gekocht, daarna moest ik even mijn wekker ophalen (die was stuk) en ben net weer terug . Dus weer ruim 30 minuten extra gelopen naast de 40 min die ik al loop . Zal morgen of woensdag even een mooie fietsroute van een uur of 2 uitstippelen en die fietsen . M'n fiets is er helemaal klaar voor. Stuurtas bevestigd, kilometerteller bevestigd... .
Niet meer actief op Fok!
pi_47668898
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Even over het laatste discussiepunt:

Oh, je kunt wél degelijk 1 kg aankomen in een dag, hoor. Als mijn huisgenoot patat heeft gegeten met vijf frikadellen is hij ook een kilo zwaarder de volgende dag. En bij mij zit het er ook de volgende dag aan (of niet). Maar het zou me niets verbazen als Marijke morgen toch weer lichter is. Het kan een optelsom zijn van van alles: uit eten, vocht vasthouden...
tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaat
de volgende dag kan het goed weer weg zijn
  maandag 26 maart 2007 @ 12:52:29 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47668945
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaat
de volgende dag kan het goed weer weg zijn
ja dat zeg ik dus ook . Dus, Marijke, morgen weer even wegen. Wedden dat de schade dan wel mee blijkt te vallen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47668969
Dat zei ik ook al. Straks lekker sporten en dan zal het morgen hopelijk weer goed zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47668978
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja dat zeg ik dus ook . Dus, Marijke, morgen weer even wegen. Wedden dat de schade dan wel mee blijkt te vallen? .
maar het kan wel als je dus echt teveel hebt gegeten dat je die week langzamer afvalt of helemaal niet
  maandag 26 maart 2007 @ 12:56:20 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_47669074
tvp in verband met het lijstje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47669097
*gaaap* ik was net aan het lezen in de zon, en ik werd er zooo suf van

vanmorgen wel lekker hardgelopen, en op de weegschaal stond een magische 87.9

nu college...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47672009
Voor de dames: het fluitseizoen is weer begonnen!
Dus ren naar buiten, en boost je ego
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:35:30 #10
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47672292
als je zwaarder bent geworden na heel veel eten dan zit het gewoon nog in je darmen
veni vidi gebanned
  maandag 26 maart 2007 @ 14:55:05 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47672970
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
Voor de dames: het fluitseizoen is weer begonnen!
Dus ren naar buiten, en boost je ego
. Liever niet. Van die smerige bouwvakkers / plantsoenmedewerkers. Ik loop / fiets serieus een eindje om .
Niet meer actief op Fok!
pi_47673077
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:55 schreef Viking84 het volgende:
. Liever niet. Van die smerige bouwvakkers / plantsoenmedewerkers. Ik loop / fiets serieus een eindje om .
Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelen
Trouwens, zo smerig zijn bouwvakkers en plantsoenmedewerkers ook niet altijd Hier zijn ze gewoon netjes verzorgd, vriendelijk en gezellig
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 26 maart 2007 @ 15:03:35 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47673300
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelen
Trouwens, zo smerig zijn bouwvakkers en plantsoenmedewerkers ook niet altijd Hier zijn ze gewoon netjes verzorgd, vriendelijk en gezellig
ja, dat 'smerig' had ik weg moeten laten, bedacht ik me ook. Ik bedoel meer in de zin van: ze doen net alsof vrouwen een vleeskeuring moeten ondergaan .

En idd, het viel mij ook al op dat al die terraszittende kerels zitten te loeren . Iedereen heeft de zomer in z'n bol .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 maart 2007 @ 15:05:16 #14
romantically challenged
pi_47673371
Nou ik hou van rokjes en high heels
maar ik doe ze nooit aan in het openbaar
want ik wordt altijd nagefloten
nagestaard
enz

de lol van de zomer gaat er wel af
veni vidi gebanned
pi_47673466
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
nagestaard
enz

Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandacht
Maar dat is meestal 's avonds/'s nachts pas. Oftewel: overdag in de zon op straat lopen is tof
pi_47673517
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
nagestaard
enz

wat zielig
is toch best gezond volgens mij hoor
  maandag 26 maart 2007 @ 15:11:36 #17
romantically challenged
pi_47673614
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandacht
Maar dat is meestal 's avonds/'s nachts pas. Oftewel: overdag in de zon op straat lopen is tof
ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummer
en als je niks zegt ben je een arrogante hoer
is ook nooit goed
veni vidi gebanned
  maandag 26 maart 2007 @ 15:12:40 #18
romantically challenged
pi_47673663
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat zielig
is toch best gezond volgens mij hoor
haha nou ik voel me wel ongemakkelijk dan
maar als dat zielig is
jammer dan
veni vidi gebanned
pi_47673688
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummer
en als je niks zegt ben je een arrogante hoer
is ook nooit goed
dat zijn meestal niet bouwvakkers
dat heb ik tenminste nog niet meegemaakt
pi_47675567
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef Miss_S het volgende:
dat zijn meestal niet bouwvakkers
dat heb ik tenminste nog niet meegemaakt
Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.
Maar verder is het gewoon gezellig elkaar groeten, leuk toch
  Moderator maandag 26 maart 2007 @ 16:58:22 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_47677866
tvptje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 26 maart 2007 @ 17:04:54 #22
romantically challenged
pi_47678058
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.
Maar verder is het gewoon gezellig elkaar groeten, leuk toch
volgens mij wonen jullie dan in betere buurten of zo
veni vidi gebanned
  maandag 26 maart 2007 @ 17:10:03 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47678218
Ik heb net een paar haribo-achtige snoepjes gehad . Zaten bij een folder van Garantie Makelaars ("een aanbod om van te smullen!") en wat je krijgt mag je niet afslaan hè . Zal zo eens gaan koken. Oosters .
Niet meer actief op Fok!
pi_47678265
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een paar haribo-achtige snoepjes gehad . Zaten bij een folder van Garantie Makelaars ("een aanbod om van te smullen!") en wat je krijgt mag je niet afslaan hè . Zal zo eens gaan koken. Oosters .
Wat je krijgt mag je heus wel afslaan
Maar je mag het af en toe ook wel aannemen
Ik moet inderdaad ook maar eens koken, maar mijn hoofd zegt dat het 4 uur is, gek he?
  maandag 26 maart 2007 @ 17:13:34 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47678332
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat je krijgt mag je heus wel afslaan
Maar je mag het af en toe ook wel aannemen
Ik moet inderdaad ook maar eens koken, maar mijn hoofd zegt dat het 4 uur is, gek he?
mijn maag zegt dat het etenstijd is . Mijn wekker is weer klaar trouwens, dus die zal ik zo ook weer even aansluiten. Kan ik weer heel diep gaan slapen vannacht .

Heb heerlijk gewerkt vandaag. Als het even mee zit krijg ik daar nog een paar honderd euro voor ook. Freelancewerk rules .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')