tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaatquote:Op maandag 26 maart 2007 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Even over het laatste discussiepunt:
Oh, je kunt wél degelijk 1 kg aankomen in een dag, hoor. Als mijn huisgenoot patat heeft gegeten met vijf frikadellen is hij ook een kilo zwaarder de volgende dag. En bij mij zit het er ook de volgende dag aan (of niet). Maar het zou me niets verbazen als Marijke morgen toch weer lichter is. Het kan een optelsom zijn van van alles: uit eten, vocht vasthouden...
ja dat zeg ik dus ookquote:Op maandag 26 maart 2007 12:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat maar het is niet het soort vet dat op je heupen (of net waar) gaat zitten en niet meer af gaat
de volgende dag kan het goed weer weg zijn
maar het kan wel als je dus echt teveel hebt gegeten dat je die week langzamer afvalt of helemaal nietquote:Op maandag 26 maart 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik dus ook. Dus, Marijke, morgen weer even wegen. Wedden dat de schade dan wel mee blijkt te vallen?
.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:27 schreef Alcarin het volgende:
Voor de dames: het fluitseizoen is weer begonnen!
Dus ren naar buiten, en boost je ego![]()
Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:55 schreef Viking84 het volgende:. Liever niet. Van die smerige bouwvakkers / plantsoenmedewerkers. Ik loop / fiets serieus een eindje om
.
ja, dat 'smerig' had ik weg moeten laten, bedacht ik me ook. Ik bedoel meer in de zin van: ze doen net alsof vrouwen een vleeskeuring moeten ondergaanquote:Op maandag 26 maart 2007 14:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Geen smerige mannen hoor, ook gewoon leuke mannen die op een terrasje zitten en die je hoort mompelen![]()
Trouwens, zo smerig zijn bouwvakkers en plantsoenmedewerkers ook niet altijdHier zijn ze gewoon netjes verzorgd, vriendelijk en gezellig
![]()
Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandachtquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Nou ik hou van rokjes en high heels
maar ik doe ze nooit aan in het openbaar
want ik wordt altijd nagefloten
nagestaard
enz
de lol van de zomer gaat er wel af![]()
wat zieligquote:Op maandag 26 maart 2007 15:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Nou ik hou van rokjes en high heels
maar ik doe ze nooit aan in het openbaar
want ik wordt altijd nagefloten
nagestaard
enz
de lol van de zomer gaat er wel af![]()
ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummerquote:Op maandag 26 maart 2007 15:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik nog wel leuk. Het houdt pas op leuk te zijn als ze echt iets van je willen, en denken recht te hebben op aandacht![]()
Maar dat is meestal 's avonds/'s nachts pas. Oftewel: overdag in de zon op straat lopen is tof![]()
haha nou ik voel me wel ongemakkelijk danquote:Op maandag 26 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat zielig
is toch best gezond volgens mij hoor
dat zijn meestal niet bouwvakkersquote:Op maandag 26 maart 2007 15:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ja nou als je iets terug zegt mogen ze opeens je nummer
en als je niks zegt ben je een arrogante hoer
is ook nooit goed![]()
Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:13 schreef Miss_S het volgende:
dat zijn meestal niet bouwvakkers
dat heb ik tenminste nog niet meegemaakt
volgens mij wonen jullie dan in betere buurten of zoquote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik alleen meegemaakt bij van die agressieve dronkelappen, 's nachts in de stad. Daar heb ik ook een hekel aan.
Maar verder is het gewoon gezellig elkaar groeten, leuk toch![]()
Wat je krijgt mag je heus wel afslaanquote:Op maandag 26 maart 2007 17:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een paar haribo-achtige snoepjes gehad. Zaten bij een folder van Garantie Makelaars ("een aanbod om van te smullen!") en wat je krijgt mag je niet afslaan hè
. Zal zo eens gaan koken. Oosters
.
mijn maag zegt dat het etenstijd isquote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat je krijgt mag je heus wel afslaan![]()
Maar je mag het af en toe ook wel aannemen![]()
Ik moet inderdaad ook maar eens koken, maar mijn hoofd zegt dat het 4 uur is, gek he?![]()
freelance voor een schoolboekenuitgeverij. Ik beheer de onderdelen 'Nederlands' en 'Literatuur' op hun forum en af en toe krijg ik de opdracht om bijv spellingsinformatie te updaten, examentips te schrijven etc. Zo simpel als wat (je moet een beetje op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in het vakgebied en het onderwijs) en ik vang er een leuk zakcentje voorquote:Op maandag 26 maart 2007 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
wat voor freelance doe je dan?
k heb vandaag de halve dag door Burgers Zoo gebanjerd, heerlijk! zeker met dit weer.
hardlopen voor het goede doel is echt superquote:Op maandag 26 maart 2007 17:29 schreef Thrilled het volgende:
nou vanavond weer sporten, ik ben de laatste tijd erg stabiel in mn gewicht, komt omdat ik mn cardio wat minder actief doeik krijg steeds last van mn benen tijdens het hardlopen omdat ik ze niet laat rusten van het jumpen
ik ben van plan meer RPM lessen te volgen, binnenkort die marathon voor het goede doel, nieuwe lessen van rpm, komt wel goed... moet nog wat vet weg
het is een fiets marathonquote:Op maandag 26 maart 2007 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hardlopen voor het goede doel is echt super. Dat wil ik ooit ook nog eens doen. Maar eerst maar eens beginnen met hardlopen
.
Oh, dat is ook cool, hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 17:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
het is een fiets marathon6 uur fietsen, mag je maximaal met 3 personen doen dus dat doen wij dan ook
ieder fietst 2 uur, is voor de Roparun ofzo..
nja snelheid, je kent misschien wel gewoon een standaard rpm les? die duurt een uur, waarin je 800 calorieen verbrand, dit is met klimmen, snelheid fietsen (aero-racing) , hoge weerstand, lage weerstand, staande klim, zittende klim, staande aanvallen.. van alles wat er wel voor zorgt dat je gaat zweten.. en dat dan 6x achter elkaar.. dit dan van 12 uur smiddags tot 6 uur 's avondsquote:Op maandag 26 maart 2007 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is ook cool, hoor. En voor mij ook sneller haalbaar. Is er ook een minimumsnelheid aan verbonden? Anders fiets ik hier even de straat op en neer met 1 km/u
.
-edit-, ik ben echt te dom voor woorden. Ik vergeet áltijd dat een marathon 42 km is
.
klinkt leuk, al ben ik er niet zo in thuis!quote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
freelance voor een schoolboekenuitgeverij. Ik beheer de onderdelen 'Nederlands' en 'Literatuur' op hun forum en af en toe krijg ik de opdracht om bijv spellingsinformatie te updaten, examentips te schrijven etc. Zo simpel als wat (je moet een beetje op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in het vakgebied en het onderwijs) en ik vang er een leuk zakcentje voor.
Burgers Zoo. Ik ben daar nog eens bijna door een aap de kooi in getrokken
.
en dat mag ook wel eensquote:Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef Tangarine het volgende:
vandaag lekker hardgelopen en minstens een uur gewandeld
En gezond gegeten! Vandaag was mijn vlees dag - Ik eet niet zo veel vlees, maar soms moet het even om ijzer binnen te krijgen... Niet omdat ik vegetarisch ben ofzo, maar ik houd meer van groente enzo![]()
Nu ben ik lui
Hey, iets doen is beter dan niets!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dat mag ook wel eens.
Ik voel me maar een luilak vergeleken met al die sporters hier. Ik doe nog steeds niets meer dan 40 min lopen. Ik wil morgen of woensdag gaan fietsen, maar ik hoop niet dat het te hard waait. Ik heb liever dat het wat frisser is en dan windstil dan andersom
.
Ik weet nog niet waar ik heen ga fietsen. Heb vandaag een kaart gekocht, maar ik snap er niet heel veel vanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:30 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hey, iets doen is beter dan niets!En bij mij is het ook voor een belangrijk deel studieontwijkend gedrag
![]()
(m'n scriptieopdracht van vorige week is trouwens goedgekeurd, ik mag nu verder gaan)
waar ga je heen fietsen? Ik heb morgen pas om 15.00u college, dus ik en een studiegenote hadden het plan om naar Assen te fietsen (dan moeten we natuurlijk wel optijd weg), maar niet als het heel hard waait
ik wou net zeggen.. vet jaloers hoor, een BMI wat tegen ondergewicht aan zitquote:Op maandag 26 maart 2007 22:45 schreef Cerubo het volgende:
Mijn BMI is 18,96 *iedereen jaloers maakt*. Nee, bij mij mogen er wel wat kilootjes bij. Maar ik wens jullie succes met afvallen!
daar ben ik gelukkig ook niet jaloers opquote:Op maandag 26 maart 2007 23:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik wou net zeggen.. vet jaloers hoor, een BMI wat tegen ondergewicht aan zit
nou als 'ie op lange stukken van west komt, terwijl ik naar het noorden rijd vind ik het minder erg dan wanneer 'ie uit het noorden komtquote:Op maandag 26 maart 2007 21:05 schreef Tangarine het volgende:
hangt van de route af, maar via haren-glimmen-vries is het iets van 25-30, via bijvoorbeeld zuid-laren kun je de langere toeristische route nemen
maarre, wat maakt het uit van welke kant de wind komt? als je wind mee hebt, heb je altijd ook wind tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |