abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40511655
Voor wie is de 'Slank de zomer uit' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub deel 110 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Hier maar weer verder. Ik vind slank voor de feestdagen een beetje vroeg, maar slank de zomer in gaat ook niet meer helemaal lukken he .

[ Bericht 2% gewijzigd door Quinazoline op 05-08-2006 15:19:48 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:12:34 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40511778
Moet je nog wel even de openingspost wijzigen, daar staat namelijk ook 'slank de zomer in' in...

Bovendien hebben we als je er 'slank de feestdagen in' van maakt nog ruim de tijd om een paar kilo af te vallen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40511916
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moet je nog wel even de openingspost wijzigen, daar staat namelijk ook 'slank de zomer in' in...

Bovendien hebben we als je er 'slank de feestdagen in' van maakt nog ruim de tijd om een paar kilo af te vallen...
Ik zal de OP ff aanpassen, en dan maken we van het volgende topic wel slank voor de feestdagen ofzo. Dan blijven we iig bezig met aanpassen .
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Moderator zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:18:15 #4
18653 crew  D.
pi_40513246
tvp
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:21:28 #5
12913 GreatWhiteSilence
pi_40513327
Ik ben een beetje met mijn fototoestel aan het stoeien geweest. Dit is het resultaat:

Beschouw het maar als mijn 'voor-foto', al zegt mijn vriend dat het al zichtbaar is dat ik aan het sporten ben geslagen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:26:48 #6
18653 crew  D.
pi_40513484
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben een beetje met mijn fototoestel aan het stoeien geweest. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
Beschouw het maar als mijn 'voor-foto', al zegt mijn vriend dat het al zichtbaar is dat ik aan het sporten ben geslagen.
Als je zou zeggen dat het een 'na' foto is geloof ik het ook
M.a.w., beetje onduidelijk met al die kleding aan, maar zie zo geen reden tot afvallen
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:42:42 #7
12913 GreatWhiteSilence
pi_40513863
Dat is waar, maar ik heb geluk met mijn lichaamsbouw. Toen ik mijn huisarts een keer vertelde dat ik qua BMI bijna tegen overgewicht aanzat, keek hij mij ook stomverbaasd aan...
  Moderator zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:48:33 #8
18653 crew  D.
pi_40514012
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat is waar, maar ik heb geluk met mijn lichaamsbouw. Toen ik mijn huisarts een keer vertelde dat ik qua BMI bijna tegen overgewicht aanzat, keek hij mij ook stomverbaasd aan...
het zit allemaal op de heupen begrijp ik?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:50:38 #9
12913 GreatWhiteSilence
pi_40514067
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef D.Rose het volgende:

[..]

het zit allemaal op de heupen begrijp ik?
Is het goed te zien?
Heupen en benen, iid.
Ook een beetje buik, maar dat zie je niet op de foto, daarvoor moet je een zijaanzicht maken.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:53:36 #10
18653 crew  D.
pi_40514135
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Is het goed te zien?
nee hoor
quote:
Heupen en benen, iid.
Ook een beetje buik, maar dat zie je niet op de foto, daarvoor moet je een zijaanzicht maken.
dat moet je zelf maar doen
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:02:05 #11
12913 GreatWhiteSilence
pi_40514327
Zo dan

Beetje scheef, maar hopelijk wel duidelijk. Zoals duidelijk zichtbaar is, zit er ook wat overbodig gewicht op mijn achterste...
pi_40526395
GWS: ik zou zo ruilen hoor Ik zie eruit alsof ik 5 maanden zwanger ben

en m'n hamster is dood daarom mocht ik van m'n moeder 2 chocolaatjes
Tap tap tap
  zondag 6 augustus 2006 @ 08:31:26 #13
12913 GreatWhiteSilence
pi_40533951
Grr, staat de weegschaal alweer boven de 64. Ik ben inmiddels in staat rare dingen te gaan doen. Een fruitdieet van minder dan 600 Kcal per dag ofzo, of per dag 12 uur op een loopband te gaan staan rennen...

Gecondoleerd CherryLips, al is troost-eten niet de bedoeling...
  zondag 6 augustus 2006 @ 08:42:31 #14
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40533991
Morning, je hebt misschien juist veel gedronken of zo ... jullie zullen het niet graag horen maar als je je nu eens weegt om de week of zo. Gaat veel beter zijn ... mijn weegschaal staat op 78.5 kg ... dus ben ik dan ook 1 kilo bijgekomen??? op één avond shit shit!!! nee hoor... dat is gewoon normaal :-) ik zou zeker niet aan een hongerdieet beginnen maar juist wel veel eten (gezond) en veel bewegen...je weet ook wel als je niet genoeg eet dat je lichaam reserves opslaagt elke moment dat het kan. De vraag is niet diet je wle genoeg ? De echte vraag is EET je wel genoeg?
pi_40534006
nog ff een updateje:

177 cm
was: 80 a 81
nu: 74 a 75

op naar de 72 en dan is het wel weer leuk geweest
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 6 augustus 2006 @ 08:51:27 #16
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40534043
mooi gedaan!! over hoeveel tijd ben je die kilootjes kwijt geraakt?

--

its time for the daily swim ...tot straks!
pi_40534056
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 08:51 schreef AcidBurner het volgende:
mooi gedaan!! over hoeveel tijd ben je die kilootjes kwijt geraakt?
ehm over een maand of 2 lijkt me wel te doen

stond net op de weegschaal en gaf 73 aan... maar ja da's 's ochtends en met enkel boxershirts on
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 6 augustus 2006 @ 09:14:33 #18
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_40534177
Gewoon erg traag hier:

Nog steeds druk aan het werk (wel leuk!), sportschool heeft nu "zomertijden" (niet zo leuk) en het mag duidelijk zijn dat ze me daar al een poosje niet gezien hebben! Loop nog wel elke dag naar mijn werk, 20 minuten heen en 20 minuten terug. Wel lekker en zo blijf ik toch nog een heel klein beetje in beweging.

Verder flink van de zomer aan het genieten: BBQ met veul vlees, veul sausjes en alles wat lekker maar niet zo goed is! Ach, ik die het rustig aan en zodra alles weer wat aan de rustige kant is, ga ik weer fanatiek bezig!

Gewicht is iets hoger dan in het lijstje maar ik moet ongesteld worden. Voel me ook vreselijk vet nu, hoewel dat waarschijnlijk vocht is. Ik pas het lijstje volgende week weer aan!
pi_40535331
Goede morgen allemaal
Gisteren een verjaardag gehad maar dat was gelukkig niet te zien op de weegschaal.
Ik was zelfs iets afgevallen.
En voor vandaag ga ik in elk geval een uurtje of 2 stevig (bos) wandelen!

@GWS: je hebt hetzelfde "probleem" als ik zie ik! Bijna alle vet opslag op de benen en heupen
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:18:48 #20
12913 GreatWhiteSilence
pi_40536778
AcidBurner, ik weeg al minimaal anderhalve maand zo'n 64 kilo. Ik ben begin mei begonnen met afvallen en het staat nu al zo'n lange tijd stil dat ik er een beetje moedeloos van word...

wkraaij, het voordeel van al het vet op je heupen en benen is dat je wel de schijn hebt slank te zijn...
pi_40538853
zo, weer 300 calorieën verbrand op de stepper de chocolaatjes van gister zijn er weer af. troost-eten is niet goed, maar het bleef bij die 2 en ik heb ze niet achter elkaar naar binnen gepropt; ik heb er wel van genoten Merci's zijn zo lekker Vooral die met het paarse bandje *kwijl* maar we krijgen elke week wel chocola van m'n opa en oma, omdat ze weten dat ik het zo lekker vind, maar dat stapelt zich nu dus op. M'n moeder had vorige week allemaal Merci's in een schaaltje gedaan en ik was daar gewoon vanaf gebleven. Ik ben zo trots op mezelf.
Tap tap tap
pi_40539704
@CL: oww merci, lekker!!! Ik mag van me zelf heel afentoe een chocolaatje of zo, want ik wil me zelf niet te erg kwellen. Daarna ga ik gewoon een (half) uurtje bewegen ofzo.
Want als ik op gewicht ben, dan wil ik nog steeds afentoe wat lekkers eten hmmm

En dan hier mijn vóór foto. Vreselijke heupen en bovenbenen En dan ben je afgevallen, gaan er eerst 4 cm van je taille af, die toch al goed is (nu 70 cm).
pi_40539818
Het gaat echt hartstikke goed, en mensen beginnen het nu ook te zien (ben bijna mijn zwembandje kwijt inmiddels).

Nou nog een beetje bij mijn bovenbenen, en ik ben weer helemaal tevreden
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_40540380
ik zou dus echt een moord doen voor zo'n taille he. m'n bovenlichaam is net zo breed, onderhand misschien zelfs breder dan m'n heupen. ik ben een echt appeltje
Tap tap tap
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:10:39 #25
12913 GreatWhiteSilence
pi_40541857
Morgen ga ik gewoon twee keer naar de sportschool, 's morgens voor krachttraining en pilates en 's avonds voor een lesje steps. Eens kijken wat daar het resultaat van is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')