Ik zal de OP ff aanpassen, en dan maken we van het volgende topic wel slank voor de feestdagen ofzo. Dan blijven we iig bezig met aanpassenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Moet je nog wel even de openingspost wijzigen, daar staat namelijk ook 'slank de zomer in' in...
Bovendien hebben we als je er 'slank de feestdagen in' van maakt nog ruim de tijd om een paar kilo af te vallen...![]()
Als je zou zeggen dat het een 'na' foto is geloof ik het ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben een beetje met mijn fototoestel aan het stoeien geweest. Dit is het resultaat:
[afbeelding]
Beschouw het maar als mijn 'voor-foto', al zegt mijn vriend dat het al zichtbaar is dat ik aan het sporten ben geslagen.
het zit allemaal op de heupen begrijp ik?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat is waar, maar ik heb geluk met mijn lichaamsbouw. Toen ik mijn huisarts een keer vertelde dat ik qua BMI bijna tegen overgewicht aanzat, keek hij mij ook stomverbaasd aan...
Is het goed te zien?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het zit allemaal op de heupen begrijp ik?
nee hoorquote:
dat moet je zelf maar doenquote:Heupen en benen, iid.
Ook een beetje buik, maar dat zie je niet op de foto, daarvoor moet je een zijaanzicht maken.
ehm over een maand of 2 lijkt me wel te doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:51 schreef AcidBurner het volgende:
mooi gedaan!! over hoeveel tijd ben je die kilootjes kwijt geraakt?
Ik zie er echt helemaal niks verkeerds aan hoor. Heb je je vetpercentage weleens laten meten? Als dat gewoon gezond is, lijkt me dat belangrijker dan die BMI die nergens rekening mee houdt qua bouw, vetverdeling en hoeveelheid spieren e.d. Zeker als het op je heupen en benen zit is het meer een kwestie van wat je zelf mooi vindt dan dat het ongezond zou zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zo dan
[afbeelding]
Beetje scheef, maar hopelijk wel duidelijk. Zoals duidelijk zichtbaar is, zit er ook wat overbodig gewicht op mijn achterste...
helemaal mee eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik zie er echt helemaal niks verkeerds aan hoor. Heb je je vetpercentage weleens laten meten? Als dat gewoon gezond is, lijkt me dat belangrijker dan die BMI die nergens rekening mee houdt qua bouw, vetverdeling en hoeveelheid spieren e.d. Zeker als het op je heupen en benen zit is het meer een kwestie van wat je zelf mooi vindt dan dat het ongezond zou zijn.
Dat is niet best, wkraaij, maar je gezondheid gaat natuurlijk voor, dus dan maar rustig aan doen. Ik hoop voor je dat het meevalt en dat je er snel vanaf bentquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef wkraaij het volgende:
gedver, ik heb waarschijnlijk slijmbeursontsteking.
Of het is iets ernstigers, botsplinters oid. maar dat was niet waarschijnlijk.
Donderdag moet ik voor de zekerheid een foto laten maken.
Maar de komende 2 weken moet ik rustig aandoen, telkens als het pijn doet stoppen met sporten.En ondertussen ook nog eens lekkere medicijnen slikken
loop je veel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef wkraaij het volgende:
gedver, ik heb waarschijnlijk slijmbeursontsteking.
Of het is iets ernstigers, botsplinters oid. maar dat was niet waarschijnlijk.
Donderdag moet ik voor de zekerheid een foto laten maken.
Maar de komende 2 weken moet ik rustig aandoen, telkens als het pijn doet stoppen met sporten.En ondertussen ook nog eens lekkere medicijnen slikken
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:09 schreef CherryLips het volgende:
oja, ik weeg me volgende week of over twee weken pas weer, want dat dagelijkse gedoe helpt voor geen meter.
ik ga het zeker is proberen!!! volgesn mij is het nog wel iets te hoog gegrepen... maar ik laat je zeker weten of het gesmaakt heeft... bedankt voor de receptjes!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:54 schreef wkraaij het volgende:
zow, ik heb ze bijgevoegd aan mijn website
hier
Op menu balkje links op recepten klikken.
De nasi maak ik altijd met de conimex mix voor Thaise nasi, en dan gebruik ik een groente mix voor indische gerechten (je kan ook een mix voor chinese doen, als ze die andere niet hebben) ipv de groenten die je moet kopen volgens de verpakking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |