abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42479588

Voor wie is 'Slank de feestdagen in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #115 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 23% gewijzigd door BE op 23-10-2006 08:46:56 ]
pi_42479627
Laatste posts uit het vorige topic:
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:36 schreef marleenhoofd- het volgende:
nja ik heb hier een tijdje niet gepost omdat ik eigenlijk niets goeds te vertellen had kwa eetgedrag, en dat bleek vandaag ook wel toen ik mezelf woog..
ik was dus 1 kilo afgevallen maar momenteel ben ik 0,5 kilo zwaarder dan mijn startgewicht;') ik weet wel hoe t komt.. mijn chocolaverslaving is terug gekomen.. dit zie je niet alleen aan mijn gewicht maar ook de puisten.. en gister friet gegeten en bij een feestje heb ik vollediger overgegeven aan de zoutjes en m&m's.. Ook heb ik maar een keer hardgelopen deze week omdat t op de andere dagen dat ik normaal ren, regende of ik iets had afgesproken..
Blijkbaar red ik t dus niet geheel op 'eigen kracht' ik ga dna ook vanaf morgen strepen met het streep-je-slank dieet.. als soort van goede start heb ik mijn kamer al een beetje opgeruimt zodat er weer plek om buikspieroefeningen te doen..
Nja ik baal flink, maar aan de andere kant heb ik nu wel weer allemaal motiverende gedachtes dat t echt niet langer zo kan
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:54 schreef Sylvana het volgende:
Balen dat het bij jou ook niet zo lekker gaat Marleen, maar het is iig fijn dat we allebei weten waar het aan ligt en de moed niet opgeven, maar er juist extra hard tegenaan gaan Veel succes
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:11:01 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_42479985
ik zal mijn bmi deze week hier ook ff posten
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:24:47 #4
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42480322
Een nieuw topic en een mooi moment om me eindelijk aan te melden... toch kan ik beter een algemeen weegtijdstip doen en dat zal morgenochtend dan maar zijn want ik moet vanavond weer werken
Bernie en ik zijn tof.
pi_42480457
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:24 schreef mordradead het volgende:
Een nieuw topic en een mooi moment om me eindelijk aan te melden... toch kan ik beter een algemeen weegtijdstip doen en dat zal morgenochtend dan maar zijn want ik moet vanavond weer werken
Het is idd goed om een vast moment in de week te kiezen waarop je je weegt ja. Bij mij is dat de zaterdagochtend, behalve als ik dan niet thuis ben, dan wordt het zondagochtend. Maar liever zaterdagochtend, want als ik dan op zaterdag ben wezen stappen dan merk ik dat op zondag niet gelijk op de weegschaal
pi_42483925
een tvp'tje en iedereen veel succes weer dit topic!
pi_42484952
vanavond gaan we indische rijsttafel eten (mijn vriend kookt)
Ben benieuwd hoeveel ik naar binnen ga schuiven

[ Bericht 6% gewijzigd door wkraaij op 08-10-2006 19:17:33 ]
pi_42485283
oja, tijd van de maand, misschien verklaart dat m'n hlve kilo (hoop ik dan) .
Tap tap tap
pi_42486314
Waarom plaatsen jullie een tvp terwijl jullie verder ook gewoon een reactie geven Dan kun je die tvp gewoon weglaten hoor

Ik had vanmidadg mijn groentensoep die ik voor vanavond had bedoeld al opgegeten, net dus even naar de AH to go geweest voor avondeten, zak Italiaanse roerbakgroenten gekocht en macaronisaus ( kruiden + water) en een flinke pan tagliatelle gemaakt
pi_42493964
Conclusie : het is een slecht weekend geweest voor de meesten van ons
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_42494478
Hier ook niet super gegaan, heb een groot deel van de zak marshmellows (gratis van de c1000 kwartetkaarten ) opgegeten, spekkies zijn mijn grote zonde dus ik blij dat ik het weer eens kon eten, maar voel me daarna er toch niet lekker over. Daarom net even keihard gestept en ruim 500 kcal verbrand, dus de spekkies zijn er wel weer af . Ik sport de laatste tijd niet zoveel meer omdat ik laat thuis ben en dan zo moe ben, maar ik wil het toch weer minimaal 3 keer in de week gaan doen want ik voel me er zoveel lekkerder bij Nou iedereen succes hier weer na een tegenvallend weekendje, gaat goed komen
pi_42502328
Mijn weekend is wel goed gegaan. Ik pas weer een broek waar ik eerst echt niet in kwam
Maar vanochtend was ik 1 kilo zwaarder als gisterochtend.
Volgens mij komt dat door die K*t medicijnen die ik voor mij knie moet slikken. Ik heb al vaker gehad dat ik soms opeens een dag veel zwaarder weeg. De dag erna is dan alles weer weg. Dus ik maak me nog geen zorgen. En gisteren was ook de laatste dag dat ik de medicijnen moest slikken dus hopelijk is het geschommel voorbij.
De vorige keer dat ik moest stoppen met deze medicijnen viel ik de week erna bijna 2 kilo af. Ik hou er namelijk vocht door vast.
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:24:11 #13
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42502601
Begin van een nieuwe week!
En ik ben nu al moe

Ik kan echt merken dat de winter er weer aan komt, yuk!
Minder energie, futloos, moe en vooral heel veel honger...

Maarja dit is natuurlijk geen goed begin om m'n week te beginnen.
We gaan gewoon weer lekker door!!
pi_42502904
Mijn weegschaal geeft altijd twee verschillende gewichten aan - een zwaardere op 1 of 2 plekjes, en een lichtere op de meeste andere plekken, 't ligt er aan waar en hoe ik 'm neerzet in m'n kamer ( ), dus ik moet me altijd een paar keer wegen voor ik doorheb wat ik nou echt weeg. Vanochtend was de eerste keer dat ik het "foute" gewicht (70.3 kilo) verwarde met het echte gewicht (68.6)!

Ik dacht, ja, 70.3, kan best kloppen na zo'n weekend vol zondigen.. maar nee! Ik ben helemaal blij!

Succes allemaal deze nieuwe week
pi_42504126
wkraaij, mooi dat je weer in die broek past en ik hoop voor je dat je doordat je die medicijnen niet meer hoeft te slikken wat afvalt

Waarom laat je je weegschaal dan niet gewoon op 1 plek staan innepin? Dan heb je gewoon steeds hetzelfde "foute"? gewicht, maar weet je wel hoeveel er verandert is zeg maar

Succes iedereen deze week
pi_42505310
* Quinazoline is weer terug uit Zweden en heeft eigenlijk niet zo'n heel slecht weekend achter de rug.
Ik heb vanmorgen al een uur op de crosstrainer gestaan. Morgen ga ik me weer wegen en dan zal ik zien of die kilo die er vorige week af was d'r ook echt af is.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42508506
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:18 schreef Sylvana het volgende:
Waarom laat je je weegschaal dan niet gewoon op 1 plek staan innepin? Dan heb je gewoon steeds hetzelfde "foute"? gewicht, maar weet je wel hoeveel er verandert is zeg maar

Succes iedereen deze week
Omdat mijn kamer zo'n 7m2 is Past gewoon niet. Het enige rechte stukje vloer is pal voor m'n deur. Ik vind 'm ook steeds wel weer terug, maar 't is vaak even zoeken

Jij ook succes En de rest natuurlijk!
pi_42516581
zow terug uit mijn werk!
De hele dag koppijn gehad, ik denk ontwenningsverschijnselen.
Ben wel 10 keer naar de plee geweest dus dat vocht is er ook uit aan het gaan.
Lekker gevoel.
Ben denet stiekum op de weegschaal gaan staan en weeg al minder als vanochtend. En dat na een half brood en 2 appels.
Dus het komt wel goed!!!

Innepin, een lijntje erom heen trekken?
pi_42518567
Zo, vandaag weer 2 uur gelopen ( uur heen en weer naar school en uur heen en weer naar psych)

Toch wel weer voordeel dus van geen fiets hebben

Eten ging ook wel redelijk, lekker tagliatelle gegeten en verder geen ongezonde tussendoortjes gehad vandaag
pi_42521185
zo 2 uur, netjes
Ik heb er voor vandaag 1,5 uur wandelen op zitten
En ook nog eens 3 kwartier fietsen.
  Moderator maandag 9 oktober 2006 @ 20:44:00 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_42523329
onze weegschaal is een beetje dood... nu kan ik niet eens wegen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 9 oktober 2006 @ 21:21:03 #22
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42524968
oeh, ik knap uit elkaar..zit zooo vol!
Heb niet slecht gegeten, maar vanavond een beetje teveel avondeten gehad.
Had rijst met kip, chinese roerbakgroenten en kip/kerrie madras gemaakt.
De versie van conimex, want daar moet je water bij doen en bij de andere versies creme fraiche,
dus dit leek me wat beter..

Verder vandaag:
2 geroosterde bruine broodjes met appelstroop
banaan en appel
yoghurt met cruesli
en na t avondeten magere kwark

Alleen mn maag trekt de madras dus niet zo goed
Maaar t was wel lekker
pi_42534600
M'n weegschaal twijfelt toch tussen de 64,5 en 65, dus die kilo die er vorige week af leek te zijn zit er nog fijn aan.
pi_42534863
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:02 schreef Quinazoline het volgende:
M'n weegschaal twijfelt toch tussen de 64,5 en 65, dus die kilo die er vorige week af leek te zijn zit er nog fijn aan.
Jammer hoor

ik ga vandaag lekker naar de sauna, flink zweten
pi_42534956
Oe, naar de sauna, dat moet ik toch ook weer eens doen. Maar het mag pas als ik het verslag af heb waar ik nu aan aan het werk ben, dus moet nog even doorwerken dus.

Ben nu wel weer gewoon braaf en netjes aan het eten, heb wel het gevoel dat het ooit nog gaat gebeuren (kilo's kwijtraken) als ik gewoon stug doorga, dus dat doen we dan maar he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')