Thanks!
Ik ben in een ander huis gaan kijken, maar daar ga ik dood. 'n beetje als een Amerikaans armeluis huis, maar dan nog erger... Mijn huis zelf is echt perfect, ik heb inmiddels een leuke kamer (ben doorverhuisd in huis) met een erg dik slot erop en een leen pc van mijn huisbaas. Maar alle dingen buiten mijn kamer worden gewoon gestolen. Ik voel me eerlijk gezegd op straat veiliger dan thuis
![]()
Ik zou 't liefste gewoon mijn dieet oppakken, maar je kunt het niet krijgen hier in Chili... Dat is wel jammer! Want nu moet ik zelf een koolhydratenarm dieet samenstellen. En bijna alles hier bevat teveel koolhydraten, lijkt wel of ze hier niet gezond kúnnen eten!
Alles komt hier ook uit een pakje, alles is een poedertje (zelfs je melk is in poedervorm te krijgen!). Ik probeer gewoon brood te eten. Hier bij een lokale supermercado kun je een broodje krijgen (in NL begrippen 2 stuks) met ham erop voor $500,- (da's 85 cent). Dat was vandaag mijn lunch.
Ik ga toch proberen om vandaag te trainen ook al staat mijn hoofd er niet na. Vannacht om 21 uur naar bed gegaan om om 04.00 uur wer wakker te worden en niet meer in slaap te komen. Aangekeken tot 5 uur en toen maar opgestaan en ontbeten
![]()
Dat is wel ok, want ik heb pas om half 2 lunch gehad
![]()
Kreeg 'n beetje hetzelfde gevoel als toen ik met mijn dieet bezig was...
Moet gewoon van die zoetigheden afblijven, daarbij Chocolade is helemaal niet lekker met die aanmaak rommel erin en ik heb ernu alweer puisten van!
![]()
Ben gelukkig wel begonnen met water te drinken!
* zwahiel verlangt zo terug naar zijn dieet! (340kCal p.d.)Qua huisgenoten weet ik gewoonweg niet meer wat ik moet doen, ik weet niet of ik links moet gaan, om moet draaien of rechtsaf moet gaan. Ik weet het gewoon niet meer. Heb wel echt vaak op het punt gestaan om terug naar Nederland te vliegen omdat ik 't niet meer trok, maar dat is opgeven en dat wil ik dan ook weer niet. Net als mijn doel dat ik met carnaval superman kan worden met echte spieren zonder buik!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss