quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:36 schreef marleenhoofd- het volgende:
nja ik heb hier een tijdje niet gepost omdat ik eigenlijk niets goeds te vertellen had kwa eetgedrag, en dat bleek vandaag ook wel toen ik mezelf woog..
ik was dus 1 kilo afgevallen maar momenteel ben ik 0,5 kilo zwaarder dan mijn startgewicht;') ik weet wel hoe t komt.. mijn chocolaverslaving is terug gekomen.. dit zie je niet alleen aan mijn gewicht maar ook de puisten.. en gister friet gegeten en bij een feestje heb ik vollediger overgegeven aan de zoutjes en m&m's.. Ook heb ik maar een keer hardgelopen deze week omdat t op de andere dagen dat ik normaal ren, regende of ik iets had afgesproken..
Blijkbaar red ik t dus niet geheel op 'eigen kracht' ik ga dna ook vanaf morgen strepen met het streep-je-slank dieet.. als soort van goede start heb ik mijn kamer al een beetje opgeruimt zodat er weer plek om buikspieroefeningen te doen..
Nja ik baal flink, maar aan de andere kant heb ik nu wel weer allemaal motiverende gedachtes dat t echt niet langer zo kan
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:54 schreef Sylvana het volgende:
Balen dat het bij jou ook niet zo lekker gaat Marleen, maar het is iig fijn dat we allebei weten waar het aan ligt en de moed niet opgeven, maar er juist extra hard tegenaan gaanVeel succes
Het is idd goed om een vast moment in de week te kiezen waarop je je weegt ja. Bij mij is dat de zaterdagochtend, behalve als ik dan niet thuis ben, dan wordt het zondagochtend. Maar liever zaterdagochtend, want als ik dan op zaterdag ben wezen stappen dan merk ik dat op zondag niet gelijk op de weegschaalquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:24 schreef mordradead het volgende:
Een nieuw topic en een mooi moment om me eindelijk aan te melden... toch kan ik beter een algemeen weegtijdstip doen en dat zal morgenochtend dan maar zijn want ik moet vanavond weer werken
Omdat mijn kamer zo'n 7m2 isquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:18 schreef Sylvana het volgende:
Waarom laat je je weegschaal dan niet gewoon op 1 plek staan innepin? Dan heb je gewoon steeds hetzelfde "foute"? gewicht, maar weet je wel hoeveel er verandert is zeg maar
Succes iedereen deze week
Jammer hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:02 schreef Quinazoline het volgende:
M'n weegschaal twijfelt toch tussen de 64,5 en 65, dus die kilo die er vorige week af leek te zijn zit er nog fijn aan.
Ik ga ookg ewoon alleen hoor, is een kleine sauna hier in de buurt, met maar 3 sauna's, 1 bubbelbad en een zwembadje ( en een relaxeruimte natuurlijk) maar ik vermaak me er in me eentje altijd prima, lekker rustig en als ik wil praten dan doe ik dat wel gewoon met de andere gastenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:31 schreef ymme het volgende:
Sauna heerlijk. Maar er is niemand die met mij mee wilt, dat is dan weer jammer![]()
Zie zijn sigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:50 schreef ymme het volgende:
zwahiel, ontbijten nu nog??? Woon je in het buitenland
Als je een maand niet meer ge-update hebt, dan verdwijn je in het lijstje. Gewoon een update doen, zelfde gewicht of niet, dan sta je weer in het lijstje.
ja dat..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:05 schreef Quinazoline het volgende:
Streep je slank van Magriet denk ik, niet?
Ik heb er ook nog even over gedacht maar had geen zin om het boek te kopen.
Veel plezier in California en daar is zeker wel gezond eten te krijgen hoor, ik ben er van de zomer 3 weken geweestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:03 schreef innepin het volgende:
Succes ermee zwahielKlinkt niet als een fijn huis.... getver, jammer dat zo'n ervaring in een ander land dan zo wordt verpest zeg.
En 340kcal per dag?dat is toch wel heel erg weinig?
Verder stap ik zo het vliegtuig in naar Californie voor 10 dagen, dus m'n dieet zal er wel he-le-maal aangaan... al dat Amerikaanse junkfood en de koekjes en de pannenkoeken en en en..... oh god.
Ik ken 't maar ook de gevolgen ervan! Delicata is erg lekker, gelukkig is hier de echt choco rete duur! En de enige die goeiekoop is is Nestle, maar dan nog 2 euro per reep. Maar welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef CherryLips het volgende:
klote chocola. ik ben kotsemisselijk, heb een halve doos Merci op en vanmiddag ook nog een stuk van die Delicata chocola. Ik weet niet wat ik heb hoor, het is echt een en al chocola.
Nouja, hijs maar iets groter dan mn kamer die ik nu heb hoor, deze kamer hier is 18 m2 en die kamer is 19,5 ofzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:23 schreef Klein het volgende:
Super goed gedaan Sylvana met die kamer!
Wat is ie groot!![]()
Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
mag ik vragen waar die ubergrote kamers zitten en wat je ervoor betaald? en waarom moet je 975 euro aan je huurbaas overmaken:{???
Ik wil volgend jaar ook graag op kamers en ben me een beetje aan t orienteren op de kosten.. deze vallen me alleen wel erg tegen:$
Wow, het stijgt maar door zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)
In Deventer zijn er echt heel veel kamers van 16 m2 of groter voor een redelijke prijs( 200-300 euro)
Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)
In Deventer zijn er echt heel veel kamers van 16 m2 of groter voor een redelijke prijs( 200-300 euro)
Voor 200 euro krijg je echt iets héél kleins of je moet echt ver buiten het centrum gaan wonen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ik
succes met het inrichten van je kartonnen doos danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ik
mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
succes met het inrichten van je kartonnen doos dan
voor 200 euro in Nijmegen heb je misschien een kamer van 5 m2 als je geluk hebt, ga je echt nooit een fatsoenlijke kamer voor krijgen
ja, maar dan is het niet alleen je slaapkamer, maar ook je wonokamer, hou daar wel even rekening mee, dat je er dan niet alleen hoeft te slapen, maar alles moet doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie wel
mijn slaapkamer was vroeger 2 x 2, maar daar zat ik dan ook niet de hele dag in en toen had ik geen computer ofzo. ik moet er niet in denken om zo'n kamertje in een studentenhuis te hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie wel
Kreeg je ook huursubsidie dan voor dat appartementje ofzo, echt goedkoop zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef wkraaij het volgende:
ik ben in utrecht begonnen met 12 m2 voor 150 euro (omgerekend) dat was 9 jaar terug.
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro.
En daarna had ik een appartementje voor 225 euro huur per maand (2 kamers, 40 m2)![]()
Daar heb ik wel 4 jaar op moeten wachten![]()
sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
4 jaar wachten? in utrecht? da's niet lang en niet duur. ik sta nu 2 jaar ingeschrveen, iets fatsoenlijks en betaalbaars boven de 20m2 heb ik opgegeven dus daarom kijk ik naar zeist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef wkraaij het volgende:
ik ben in utrecht begonnen met 12 m2 voor 150 euro (omgerekend) dat was 9 jaar terug.
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro (7 jaar geleden).
En dat terwijl ik 10 minuten lopen van het centrum woonde![]()
maar de huurbaas kwam uit zuid-afrika en had niet goed een idee wat een kamer waard kan zijn![]()
Tegenover die lage prijs stond wel veel achterstallig onderhoud (je zakte op bepaalde plaatsen bekand door je houten vloer heen. Flink feesten was niet echt een aanrader![]()
En daarna had ik een appartementje voor 225 euro huur per maand (2 kamers, 40 m2)![]()
Daar heb ik wel 4 jaar op moeten wachten![]()
sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
waar ik nu woon, dorp in gelderland, is ook een wachttijd van 5 jaar en hele hoge huurprijzenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:48 schreef wkraaij het volgende:
@cherrylips, nee 4 jaar is niet lang.. maar toch ook weer wel. Best idioot dat je zo lang moet wachten in utrecht voor een fatsoenlijke woning (en amsterdam zelfs nog veel langer).
Daarom ben ik ook verhuist naar het oosten van nederland. Daar heb je zo een woning en voor weinig geld ook nog.
dat wordt verhuizenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:46 schreef CherryLips het volgende:
aargh ik kom weer aan
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:08 schreef amaranta het volgende:
Gezien mijn voorgenomen huwelijk wil ik ook een paar kilotjes afvallen. Ik zat te denken aan een kilo of 5.
Nu zag ik bij het kruidvat afslankpillen staan. Is dat wat? Werkt het? Wat doet het eigenlijk? Iemand ervaring ermee?
hoe gedaan? Netjes hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat ik niet meer in de OP sta
Dat komt nauurlijk door de maand niet updaten.
Hierbij mijn update (mocht iemand het interessant vinden)
Ben 12 weken geleden begonnen en 4 weken geleden gestopt met afvallen.
Er waren toen 11 kilo (vet) af.
Nu ben ik dagelijks met bodybuilding bezig en ben in 4 weken alweer 5 kilo (spieren) aangekomen![]()
Niet goed voor mijn bmi trouwens
Als het zo door gaat zit ik volgende maand dus weer op mijn oude gewicht
ja, of niet dus.. Ze zijn de keuken aan t verbouwen.. en ik meende dat we er alleen vandaag en morgen niet inkonden maar t komt er nu op neer dat we er de hele week niet in kunnen i.v.m. voegen die dan weer moeten drogen en dan de nieuwe keuken enz.. echt fatsoendelijke maaltijden zullen het deze week niet worden dus.. ik ga dan ook maar een weekje niet strepen en proberen gewoon zo op te lettenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
hmm niet afgevallen deze week.. maar weer iets beter mijn best gaan doen volgende week:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |