Ik ken 't maar ook de gevolgen ervan! Delicata is erg lekker, gelukkig is hier de echt choco rete duur! En de enige die goeiekoop is is Nestle, maar dan nog 2 euro per reep. Maar welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef CherryLips het volgende:
klote chocola. ik ben kotsemisselijk, heb een halve doos Merci op en vanmiddag ook nog een stuk van die Delicata chocola. Ik weet niet wat ik heb hoor, het is echt een en al chocola.
Nouja, hijs maar iets groter dan mn kamer die ik nu heb hoor, deze kamer hier is 18 m2 en die kamer is 19,5 ofzoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:23 schreef Klein het volgende:
Super goed gedaan Sylvana met die kamer!
Wat is ie groot!![]()
Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
mag ik vragen waar die ubergrote kamers zitten en wat je ervoor betaald? en waarom moet je 975 euro aan je huurbaas overmaken:{???
Ik wil volgend jaar ook graag op kamers en ben me een beetje aan t orienteren op de kosten.. deze vallen me alleen wel erg tegen:$
Wow, het stijgt maar door zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)
In Deventer zijn er echt heel veel kamers van 16 m2 of groter voor een redelijke prijs( 200-300 euro)
Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)
In Deventer zijn er echt heel veel kamers van 16 m2 of groter voor een redelijke prijs( 200-300 euro)
Voor 200 euro krijg je echt iets héél kleins of je moet echt ver buiten het centrum gaan wonen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ik
succes met het inrichten van je kartonnen doos danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ik
mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
succes met het inrichten van je kartonnen doos dan
voor 200 euro in Nijmegen heb je misschien een kamer van 5 m2 als je geluk hebt, ga je echt nooit een fatsoenlijke kamer voor krijgen
ja, maar dan is het niet alleen je slaapkamer, maar ook je wonokamer, hou daar wel even rekening mee, dat je er dan niet alleen hoeft te slapen, maar alles moet doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie wel
mijn slaapkamer was vroeger 2 x 2, maar daar zat ik dan ook niet de hele dag in en toen had ik geen computer ofzo. ik moet er niet in denken om zo'n kamertje in een studentenhuis te hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie wel
Kreeg je ook huursubsidie dan voor dat appartementje ofzo, echt goedkoop zegquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef wkraaij het volgende:
ik ben in utrecht begonnen met 12 m2 voor 150 euro (omgerekend) dat was 9 jaar terug.
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro.
En daarna had ik een appartementje voor 225 euro huur per maand (2 kamers, 40 m2)![]()
Daar heb ik wel 4 jaar op moeten wachten![]()
sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
4 jaar wachten? in utrecht? da's niet lang en niet duur. ik sta nu 2 jaar ingeschrveen, iets fatsoenlijks en betaalbaars boven de 20m2 heb ik opgegeven dus daarom kijk ik naar zeist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef wkraaij het volgende:
ik ben in utrecht begonnen met 12 m2 voor 150 euro (omgerekend) dat was 9 jaar terug.
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro (7 jaar geleden).
En dat terwijl ik 10 minuten lopen van het centrum woonde![]()
maar de huurbaas kwam uit zuid-afrika en had niet goed een idee wat een kamer waard kan zijn![]()
Tegenover die lage prijs stond wel veel achterstallig onderhoud (je zakte op bepaalde plaatsen bekand door je houten vloer heen. Flink feesten was niet echt een aanrader![]()
En daarna had ik een appartementje voor 225 euro huur per maand (2 kamers, 40 m2)![]()
Daar heb ik wel 4 jaar op moeten wachten![]()
sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |