abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:05:04 #51
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42673836
die laatste 0.7 is er bij mij al af maarja... maandag is mijn officiele weegdag dus je weet maar nooit.... vanavond een paar biertjes want ja... werken en daarna nog even poolen en morgen afhankelijk van het weer en of ik moet werken naar Groningen fietsen want ik ben van plan dit jaar de Elfstedentocht te gaan fietsen. (volgend jaar dus)
Bernie en ik zijn tof.
pi_42678090
Ik heb 0,4 afvalkilo's toegevoegd.
Nog 0,3 te gaan dus!
pi_42678695
ik hb morgen weegdag, maar ben bang dat ik eeder 0,3 kg aangekomen ben dan afgevallen
pi_42679364
ik sta ook al een maand stil ofzo, vanochtend was er niks af iig.
Tap tap tap
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:30:03 #55
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42682479
Ik zal zo ook weer 's een update posten Denk dat er dan heel wat meer kg's af zijn ongeveer 20

Ik ben aangekomen!
Nahja ik wist het al, niet zoveel, zit momenteel op 78 kg rond. Maar dat was niet het idee! Ben wel erg blij dat de schade toch een beetje beperkt gebleven is... Maar ja die 1 kg moet eraf, niet erbij.

Ik heb ook mijn vet op laten meten, dat is de grootste teleurstelling voor mij...
Waar ik eerst netjes op 13% zat (van 26% eerst) zat ik nu op 15% rond.
De sportschool waar ik train meet dat normaal op, dus niet met een weegschaal maar gewoon met een tang Ik heb vanmorgen voor het _eerst_ getraind_ voor het eerst ja
Bedoeling was om veel meer te trainen, maar het beviel me niet slecht. Al kwam ik er na mijn training pas achter dat er wel cardio fietsen waren (ligfietsen). Maandag weer!!

Ik heb een personal trainer, of ik, eigenlijk heeft iedereen die, omdat de sportschool super klein is en maar 12 toestellen heeft, 3 fietsen en een aparte ruimte vol gestouwt met gewichthefzooi (dat is echt VEEL!) Ik heb mijn trainer in handen en voeten spaans uit proberen te leggen dat ik 3 maanden geleden nog bijna 100kg woog, maar volgens mij snapte die 't niet zo...

Hij heeft me meteen aan een zware trainig gezet. Toch tegenvallend hoor zo'n gewichtstraining als je alleen maar een beetje cardio gewend bent en nooit echt zwaar getraint hebt. Ik ga 't in elk geval elke dag vol proberen te houden, dus ik denk dat ik aan ga komen. Maar ja afvallen was ook nooit mijn doel

Alleen afvallen van het vetgewicht was het doel En dat is redelijk gelukt, die kg's die er verder af zijn is meegenomen tot nu toe. Ik ben erg benieuwd, want ik wil dit wel tot en met januari op zijn minst volhouden! Het is nu wel erg zwaar, maar het wordt makkelijk naar mate ik vorder weet ik uit ervaring.

@Sylvana: Herkenbaar, ik eet ook veelsteveel. Ik ga proberen om weer balansdagen in te voeren, van te voren minder eten of meer bewegen en dan de volgende dag je feestje doen Dat hielp bij mij in het verleden behoorlijk.

Ik ga ook weer zwaar letten op mijn intake van eten en vocht. Vocht zit de laatste week wel beter, op zijn minst 4 glazen water per uur ongeveer. Dat gaat wel ok. Merk het ook meteen. Eten ga ik weer letten op koolhydraten. Want als je minder koolhydraten eet gaat je lichaam vanzelf vet verbranden, tenminste dat heb ik geleerd met mijn dieet. Ik vind het jammer dat ik het dieet niet hier kan krijgen, want anders was ik er zeker mee verder gegaan!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42683521
klote chocola. ik ben kotsemisselijk, heb een halve doos Merci op en vanmiddag ook nog een stuk van die Delicata chocola. Ik weet niet wat ik heb hoor, het is echt een en al chocola .
Tap tap tap
pi_42683605
Hier pepernootjes Verdorie slechts 39 cent voor Bolletje nog wel!
  zondag 15 oktober 2006 @ 08:30:12 #58
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42691579
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:11 schreef CherryLips het volgende:
klote chocola. ik ben kotsemisselijk, heb een halve doos Merci op en vanmiddag ook nog een stuk van die Delicata chocola. Ik weet niet wat ik heb hoor, het is echt een en al chocola .
Ik ken 't maar ook de gevolgen ervan! Delicata is erg lekker, gelukkig is hier de echt choco rete duur! En de enige die goeiekoop is is Nestle, maar dan nog 2 euro per reep. Maar wel

Maar ja, een reep chocola betekend voor mij een week met rode vlekke in de vorm van puisten en andere rotzooi op mijn gezicht rondlopen... Dat laten we maar en doen we dus maar incidenteel!

Ik kom net terug van een BBQ, erg gezellig maar erg ongezond! Die Chilenen zijn gek! Gek zeg ik! Ze pleuren overal een kilo zou op! We aten spareribs met een extreem zoute smaak. Ze kennen hier dus geen sauzen voor bij de BBQ, maar alleen zout... Nou doe mij die sauzen maar hoor! Laat Calvé maar komen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:06:15 #59
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42695157
Ik heb me gister heerlijk misdragen, maar dat was ingepland
Na drie weken heel gezond te hebben geleefd, mocht ik van mezelf even weer..

's Middags wat pepernootjes bij de thee, , vind ik zo lekker!
Krijg ik direct een gevoel van gezelligheid over me ofzo
's Avonds heeeerlijk uit eten geweest met vriendlief bij de Mexicaan incl. twee wijntjes..
En 's avonds wat chips bij het bankhangen..
Daarna nog uit geweest, maar heb me toen netjes aan de cola light gehouden..

Vandaag gaan we gewoon weer verder met het gezonde eten..
Al yoghurt met biologische muesli (schijnt beter te zijn) op en ananas en aardbeien van de markt!
pi_42695209
Ik ben me vanochtend vergeten te wegen :$

Morgenochtend dus maar even doen

Zit nu lekker aan de groentensoep en over een uurtje sleuteloverdracht van mn nieuwe kamer
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:12:30 #61
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42695297
Ik moest gisteren weer werken en ik heb me best lopen zweten in die hete keuken.... bijna 5 uurtjes zitten beunen met afwas, aperitiefjes en desserts daarna nog even aan de bar ee paar biertjes gedronken en toen met de serveersters en de jongen die achter de bar staat naar de kroeg geweest om nog een paar pilsjes te nuttigen nou ja, bij dit soort avonden blijft het gelukkig want verder weet ik me goed aan het niet snoepen en geen frisdrank drinken te houden
Ik ga me morgenochtend ook wegen en als ik de komende week een account heb kan ik meteen updaten
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 15 oktober 2006 @ 21:58:40 #62
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42707479
Tip voor als je in de keuken werkt:

Drink genoeg water, heel erg simpel. Ik was persoonlijk altijd blij als ik weer mocht werken, want onder het werken dronk ik 10x zoveel als dat ik alleen thuis of op school zat

Ik nam altijd van de bar een halve liter pul mee naar de keuken en dronk er minstens 1 per uur leeg. En dat was als het buiten koud was, was het super goed weer dan deed ik er soms wel 2 uur of zo.

Doet 't erg goed bij je lichaam als je af wil vallen!

@Klein: Af en toe moet het ook kunnen!
@Sylvana: Hoe is je kamer?
pi_42714170
Er moet nog 0,6 kg worden afggevallen willen we de 100 kg bereiken, want ik ben 2 ons aangekomen. Valt me nog mee eigenlijk, na wat ik allemaal heb gegeten, maar zit alweer bijna op mn startgewicht dus

Mn nieuwe kamer is helemaal geweldig, foto's staan op mn weblog ( zie sig)
pi_42714509
Haha dit is leuk Ik was bang dat ik vanmorgen weer meer zou wegen, vanwege de kermis, het drinken, een pizza etc. Maar het gezond eten en veel water drinken daarna heeft zijn vruchten afgeworpen, op mijn weegdag nog steeds 76,5, dus ben afgelopen week bijna anderhalve kilo afgevallen
Ben benieuwd naar je kamer, Sylvana, ik ga nu even kijken
pi_42714580
netjes sabinee!

blegh ik ben ziek vandaag. dus ik ga lekker de hele dag in bed liggen tot ik dat helemaal zat ben.

Met afvallen gaat het hier nog steeds goed. De 75 kilo zit eraan te komen
pi_42714603
Ben er ook erg blij mee
Haha gaan we samen naar de 75
En beterschap
pi_42717485
Sabinee goed hoor, maar ga ff snel updaten in de OP dan, dan zijn we over de 100 kg heen

Beterschap wkraaij
pi_42718985
jeej whoehoe! vanochtend 78.4:) bij mij gaat het nu steeds langzamer lijkt het
pi_42719067
ik sta echt al een maand stil . stomme chocola.
Tap tap tap
pi_42721510
Ik heb me aangemeld Ik ga me woensdag op Fitness even goed wegen, voor een duidelijk gewicht, Onze weegschaal thuis geeft namelijk elke dag wat anders aan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:16:55 #71
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42721716
100 kg...

*kuch*

Ik zag dat mijn gewicht nog op 78,5 stond Aangezien 't nu 78 en de 77 niet stond, ben ik stiekempjes 0,5 afgevallen eigenlijk dus 1kg aangekomen maar ja...

Vanavond weer trainen, ik moet zeggen zo'n personal trainer is wel prettig, die neemt me goed onder handen zeg. Heb nog spierpijn op sommige plekken...
Ik maak me alleen nog steeds druk over die 2% vet wat ik bijgekomen ben, daar ben ik niet blij mee, vooral omdat je het meteen ziet (in mijn gezicht vind ik)

[b]@Sylvana:[./b] ziet er goed uit die kamer!
pi_42721754
gistermorgen woog ik dus 55 kilo.. ik helemaal happy.. ik ben zelfs ongesteld.. maar goed ik had de hele week dan ook super goed gedaan en alleen zaterdagavond chinees gegeten.. echter gisteravond had ik een feestje waar ik veel vlaai, m&m's, nootjes en bier genuttigd heb.. daarom was t vanmorgen ook weer 56.. echter al met al gaat t goed met t streepjesdieet:) aankomende week vakantie en dan eet ik sowieso 2 dagen niet thuis en dan ga ik niet strepen, want ik vind het stom bij andere mensen moeilijk te doen over eten.. Nee zeggen tegen mezelf gaat over t algemeen redelijk goed, maar tegen andere mensen nog niet zo:')
Nja ik zie t allemaal positief in:)
  maandag 16 oktober 2006 @ 18:15:40 #73
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42722066
Ik ga morgen m'n sportpas ophalen en woensdag badmintonnen..... misschien zo nog even een stukje fietsen alleen dan heb ik het zo koud omdat ik alleen nog maar een korte broek heb
Gisteren wel lekker chinees gegeten
Bernie en ik zijn tof.
pi_42723471
Sylvana, ik had dit gewicht afgelopen donderdag ofzo al, dus toen had ik het stiekem al upgedate, ik was er zo blij mee
Je kamer ziet er echt super goed uit zeg!
En iedereen, ga zo door!
pi_42737653
Omdat ik nog steeeeeeds even zwaar ben en het me altijd moeite kost om te gaan sporten ben ik nu een beetje rond aan het kijken wat ik kan gaan doen. Vanmorgen ben ik daarom naar de sportschool (op 25 minuten fietsen hier vandaan) geweest, waar je ook gewoon per keer kan betalen en geen abbonement nodig hebt. Daar heb ik een les step&shape oid gevolgd, en dat was wel erg lekker. Ik denk dat ik dit maar vaker ga doen, want de combinatie van de muziek en iemand die zegt wat je moet doen, beviel me wel.
Er waren trouwens wel heel veel van die dunne perfecte meisjes in de zaal, dus ik voelde me een beetje lomp maar als ik dan straks ook zo dun word heb ik het er wel voor over .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42737740
Goed dat je die stap hebt gezet Q! En wat handig zeg, een sportschool waar je per keer kunt betalen, zou wel wat voor mij zijn, want nou sponsor ik de sportschool elke maand voor veel geld terwijl ik er dus niet heen ga

Sabinee, thnx, maar ik moet juist vooral niet zo doorgaan, want dan ben ik binnen een maand 60 kg, ik moet juist weer de draad oppakken, alleen dat lukt niet echt zonder fiets, zodra stufi is dus echt vaart achter die vouwfiets zetten
  woensdag 18 oktober 2006 @ 08:23:01 #77
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42762423
Super goed gedaan Sylvana met die kamer!
Wat is ie groot!

Hier gaat alles prima, zit al heerlijk aan een boterham met aardbeien..
Ik ben officieel verslaafd aan de fruit kraam van de markt.

Heb al 1 1/2 uur op mn hometrainer gezeten deze week, zit dus al op de helft,
maar wil eigenlijk even iets extra's doen om mn snaaiweekend te compenseren.

Ben benieuwd wat ik dit weekend weeg!
Heb me al twee weken niet kunnen wegen...
pi_42762461
Ik heb o-ver-al spierpijn. Duidelijk dus dat ik spieren heb gebruikt met step&shape die ik normaal gesproken niet train.

* Quinazoline gaat maar eens ontbijten.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42766978
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 08:23 schreef Klein het volgende:
Super goed gedaan Sylvana met die kamer!
Wat is ie groot!
Nouja, hijs maar iets groter dan mn kamer die ik nu heb hoor, deze kamer hier is 18 m2 en die kamer is 19,5 ofzo Dus scheelt op zich nog niet eens zo heel veel dus

Eten is hier niet echt afwisselend, niet zo heel veel geld meer ( deze maand 975 euro aan huurbaas moeten overmaken) dus van de week een grote pan spaghetti gemaakt waar ik 4 dagen van kan eten En dan nog voor die andere 4 dagen totdat de stufi er is wat anders verzinnen, 1 dag pizza en dan nog 3 dagen nasi ofzo

Dat geloop tussen mn kamers steeds en steeds trap op en af werkt wel goed, k heb echt spierpijn in mn benen
pi_42769891
mag ik vragen waar die ubergrote kamers zitten en wat je ervoor betaald? en waarom moet je 975 euro aan je huurbaas overmaken:{???
Ik wil volgend jaar ook graag op kamers en ben me een beetje aan t orienteren op de kosten.. deze vallen me alleen wel erg tegen:$
pi_42769983
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
mag ik vragen waar die ubergrote kamers zitten en wat je ervoor betaald? en waarom moet je 975 euro aan je huurbaas overmaken:{???
Ik wil volgend jaar ook graag op kamers en ben me een beetje aan t orienteren op de kosten.. deze vallen me alleen wel erg tegen:$
Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)

In Deventer zijn er echt heel veel kamers van 16 m2 of groter voor een redelijke prijs( 200-300 euro)
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:01:32 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42770015
Het is niet zo goed gegaan afgelopen week, toch teveel alcohol genuttigd en chips en koekjes... En niet gesport.
Niet heel veel aangekomen, maar toch wel een teken dat ik moet opletten.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:03:21 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_42770090
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Centrum van Deventer, in de Bursestraat heb je hele straat vol met studentenhuizen met kamers van 18 m2, daar zit ik nu en daar betaal je 270 euro inclusief gemiddeld) en ik ga nou verhuizen naar de Smedenstraat, die kamer is dus zo'n 20 m2 en daar betaal ik 325 euro inclusief voor. Die 975 euro was 1 maand huur ( november) en 2 maanden het huurbedrag als borg)

In Deventer zijn er echt heel veel kamers van 16 m2 of groter voor een redelijke prijs( 200-300 euro)
Wow, het stijgt maar door zeg
Mijn kamer van 30m2 waar ik begin dit jaar uit ben gegaan kostte me 304 euro inclusief. Centrum Eindhoven.
disclaimer
pi_42770756
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ik
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:40:04 #85
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42771260
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk naar nijmegen.. en hoop eigenlijk iets van rond de 200 euro te vinden.. iets kleins denk ik
Voor 200 euro krijg je echt iets héél kleins of je moet echt ver buiten het centrum gaan wonen.
Misschien moet je je eens bij het euhm NSH nog iets inschrijven? Woningstichting voor studenten in Nijmegen.
Kom je in studentenflat in t centrum terecht voor redelijke prijs..

Ik woon ook duur (vind ik iig zelf) heb redelijk grote kamer incl. eigen keuken, heb mn eigen douche en deel wc alleen met één huisgenootje net als de wasmachine. Midden in t centrum van Groningen.
Betaal 315 euro incl. alles (ook internet).. maar ook al vind ik t duur, t valt nog best mee als je kijkt naar wat ik heb vergeleken met anderen..
pi_42771358
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:25 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

succes met het inrichten van je kartonnen doos dan

voor 200 euro in Nijmegen heb je misschien een kamer van 5 m2 als je geluk hebt, ga je echt nooit een fatsoenlijke kamer voor krijgen
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:43:10 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_42771370
Mwaa, ik woon alleen nu, appartementje van 50 m2 op de begane grond van een woonhuis. Wel met tuin, eigen keukentje, badkamer en slaapkamer maar nog 610 inclusief. En dat is zonder internet en gemeentelijke heffingen.
Op kamers wonen is goedkoop
disclaimer
pi_42771587
ik wilde in utrecht wonen . gaat me ook niet lukken. ik kijk nu naar woninkjes in zeist.
Tap tap tap
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:54:05 #89
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42771720
Wat zijn we allemaal actief!
Allemaal net als mij lekker hangend op de bank wachtende tot oprah begint om een heerlijk rustige middag te beginnen met een kop thee na een chaotisch week? *ademt*
Mhh even kijken wat t onderwerp is..
pi_42771762
ik ben wel actief hoor, net al keer met zware trolley vol boeken naar mn nieuwe kamer gelopen en zometeen de volgende lading weer doen en zo zal ik nog wel een paar keer heen en weer lopen vandaag en de rest van de week
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:57:42 #91
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42771842
"Oprah ontmoet vrouwen die zich volledig hebben laten gaan. Een vrouw die eerst zelf bedrogen werd, bedriegt nu haar man. De vrouwen willen dat iedereen zich laat gaan. "

Aaaaaaaaaaargh lekker onderwerp
Heb superveel zin in pepernoten bij de thee.. MAAR IK DOE T NIET!

Succes met verhuizen Sylvana!

pi_42771873
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

succes met het inrichten van je kartonnen doos dan

voor 200 euro in Nijmegen heb je misschien een kamer van 5 m2 als je geluk hebt, ga je echt nooit een fatsoenlijke kamer voor krijgen
mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie wel
pi_42771903
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

mijn slaapkamer van nu is 5m2.. en ik heb mensen gehoord die wel zoiets hebben... achjah ik zie wel
ja, maar dan is het niet alleen je slaapkamer, maar ook je wonokamer, hou daar wel even rekening mee, dat je er dan niet alleen hoeft te slapen, maar alles moet doen
pi_42773087
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:58 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

mijn slaapkamer was vroeger 2 x 2, maar daar zat ik dan ook niet de hele dag in en toen had ik geen computer ofzo. ik moet er niet in denken om zo'n kamertje in een studentenhuis te hebben.
Tap tap tap
pi_42776470
ik ben in utrecht begonnen met 12 m2 voor 150 euro (omgerekend) dat was 9 jaar terug.
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro (7 jaar geleden).
En dat terwijl ik 10 minuten lopen van het centrum woonde
maar de huurbaas kwam uit zuid-afrika en had niet goed een idee wat een kamer waard kan zijn
Tegenover die lage prijs stond wel veel achterstallig onderhoud (je zakte op bepaalde plaatsen bekand door je houten vloer heen. Flink feesten was niet echt een aanrader

En daarna had ik een appartementje voor 225 euro huur per maand (2 kamers, 40 m2)
Daar heb ik wel 4 jaar op moeten wachten

sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
pi_42776588
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef wkraaij het volgende:
ik ben in utrecht begonnen met 12 m2 voor 150 euro (omgerekend) dat was 9 jaar terug.
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro.
En daarna had ik een appartementje voor 225 euro huur per maand (2 kamers, 40 m2)

sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
Kreeg je ook huursubsidie dan voor dat appartementje ofzo, echt goedkoop zeg

Ben vandaag 3 keer heen en weer gelopen emt zware trolley, dus hier 2 trappen af, lopen naar andeer kamer, daar trap op, en voel mn benen echt wel nu En van de week nog wel tig keer heen en weer lopen voordat alles over is en dan zondag de grote dingen uit elkaar halen, overhuizen en weer inlkaar zetetn, dus hoop toch wel iets af te vallen ervan Laatste paar weken alleen maar aangekomen, dus dat is niet echt motiverend
pi_42779140
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:15 schreef wkraaij het volgende:
Mijn 2e kamer was 16 m2 voor 175 euro (7 jaar geleden).
En dat terwijl ik 10 minuten lopen van het centrum woonde
maar de huurbaas kwam uit zuid-afrika en had niet goed een idee wat een kamer waard kan zijn
Tegenover die lage prijs stond wel veel achterstallig onderhoud (je zakte op bepaalde plaatsen bekand door je houten vloer heen. Flink feesten was niet echt een aanrader

sow en ik heb honger
*gaat een peertje eten*
4 jaar wachten? in utrecht? da's niet lang en niet duur. ik sta nu 2 jaar ingeschrveen, iets fatsoenlijks en betaalbaars boven de 20m2 heb ik opgegeven dus daarom kijk ik naar zeist.
Tap tap tap
pi_42779226
Gaat goed laatste dagen, eet niet te veel en beweeg veel
pi_42780287
net teruggave van energie op mn rekening gekregen, dus kan toch normaal eten de komende dagen
pi_42781335
@sylvana, ik kreeg ook huursubsidie, maar dat was maar 50 euro.
Wat ik nog niet had gezegd is dat dat appartementje wel in kanaleneiland zuid was. ik woonde direct naast de ikea (enigste voordeel van de buurt).
@cherrylips, nee 4 jaar is niet lang.. maar toch ook weer wel. Best idioot dat je zo lang moet wachten in utrecht voor een fatsoenlijke woning (en amsterdam zelfs nog veel langer).
Daarom ben ik ook verhuist naar het oosten van nederland. Daar heb je zo een woning en voor weinig geld ook nog.

Ik ben heel benieuwd of ik aan het eind van de week ben afgevallen. momenteel zit ik weer op een plateau. Ben wel genoeg aan het bewegen, elke dag 45 min fietsen en 45 wandelen.
En nog steeds geen pepernootjes op!!!
(marsepein al wel )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')