Komkommer is wel redeljik vers dacht ik zo en door de spagehtti gaat een heel pak aan spaghettigroentenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik mis vers fruit en groenten een beetje
Jah, da's waar, er gaat vaak nog een hele hoop meuk door de spaghetti heen. Behalve als ik 'm klaar maak uiteraardquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Komkommer is wel redeljik vers dacht ik zo en door de spagehtti gaat een heel pak aan spaghettigroenten
En meestal eet ik wokgerechten, dus die bestaan ook uit veel groenten ( mesetal wel 250 gram of meer)
ik doe altijd de bolognesesaus met rundvlees van Grand Italia erdoorheen, dies echt heerlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, da's waar, er gaat vaak nog een hele hoop meuk door de spaghetti heen. Behalve als ik 'm klaar maak uiteraardBeetje voorliefde voor vettige groenteloze kaassauzen enzo
500 gram?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet meestal rond de 500 gram groente bij mijn avondeten en nog iets van een halve komkommer overdagEn dan 2-3 stuks fruit...
Neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
500 gram?Is groente dan het enige dat je eet 's avonds?
badminton lijkt me ook tofquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef mordradead het volgende:
Ik eet friet nog wel met liefde op alleen ik eet het niet zoveelnet bevestiging gekregen van einde abbo bij de sportclub (38 euro p/m
) en ontvangst gekregen voor sportpas van hier (ook nog 110 euro, stuk duurder dan in Groningen maarja) waarmee ik naar sportschool kan en een sport naar keuze kan doen dat badminton word samen met iemand uit m'n klas
utrecht cs is evil jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben nu sinds 3 weken aan het werk na mijn studie en heb nu dus een vast ritme en eet elke dag 8 bruine broodjes. En niet meer savonds in mijn bed voor de tv nog wat eten werkt perfect. Ik ben al 3 kilo kwijt. Alleen is het nog lastig om ongestoord door Utrecht CS te lopen om half 6 zonder iets te eten te halen.
Waarschijnlijk omdat je nog maar net begonnen bent? kan dit kloppen? dan gaat het nogal snel... maar dat blijft niet duren hoor :-) VEEL SUCCES!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben in 3 dagen 2 kilo afgevallenEn ik eet dus wel, 3 maaltijden per dag en 2 keer tussendoortjes.
Vaag.
In amsterdam ofzo loop je gewoon onderlangs recht naar je spoor toe en ben je van alle verleiding af. Nu moet ik langs alle eet toko's die daar zitten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
utrecht cs is evil ja. ik had daar ook altijd last van na college.
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In amsterdam ofzo loop je gewoon onderlangs recht naar je spoor toe en ben je van alle verleiding af. Nu moet ik langs alle eet toko's die daar zitten.
Niet als je door hoog catharijnen loopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.![]()
ja maar dat is omquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.![]()
een kroeg op school?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:22 schreef mordradead het volgende:
Ik had vandaag een presentatie en was erg zenuwachtigdaarom werd ik door mijn teammaats getrakteerd op een broodje hamburger
en omdat ik het voldoende had gedaan hebben we feest geviert in de kroeg op school middels 1 liter bier
Maar ik ben wel blij
hebben wij ook op schoolquote:
nouja, me fiets is helemaal vernield, dus wil nou thuis gaan trainen uit het boek bodyforming, en als de stufi binnen is wil ik een vouwfiets kopen, zodat ik die binnen kan zetten en ze hem niet meer kunnen vernielenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef wkraaij het volgende:
sylvana, wat jammer!
maar gewoon volhouden. Kan je binnenkort weer gaan sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |