En ik had nog in de tv gids gekeken, maar heb d'r gewoon overheen gelezenquote:
Morgen ben ik bij mijn ouders, dus dan wordt het een uur op de crosstrainer. Maar half 9 is een mooie tijd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
morgen weer om half 9, maar dan op rtl 5. Ik vind het altijd wel lekker steppen.
Neej, gek genoeg niet!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:21 schreef wkraaij het volgende:
zwahiel, geen spierpijn? van 10 tot 5 uur..![]()
Ik heb dat trouwens ook, als ik chips of ander vet eten eet. Dan krijg ik buikpijn en diarree.
Niet heel fijn, maar je grijpt ook minder snel naar een zak chips of een patatje!
En ik heb vandaag niet gewogen. Ik heb mezelf voorgenomen niet naar de weegschaal te gaan zoeken.![]()
Gezellig, ik zit ook vaak in lijn 12quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Neej, gek genoeg niet!
Maar ik moet zeggen, ik ben zo iemand die als ik in lijn 12 naar school zit (Utrecht) blijf staan, door mijn knieën gaat en probeert ook bij bochten te blijven staan. Op die manier train je je enkelspieren en de rest van je beenspieren. Ik probeer door mijn enkels altijd evenwicht te behouden. Is zeg maar mijn oefening om mijn enkels sterker te krijgen omdat ik nogal zwakke enkels heb. Het skieën ging me daardoor denk ik ook best aardig af
Ik heb geen idee, maar ik vind het stiekempjes wel een heel grappig verhaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:56 schreef profielnaam het volgende:
Hoi, ik heb eergisteren een nieuwe batterij voor de weegschaal moeten halen, nu ben ik opeens een kilo zwaarder.. zet ik de oude batterij erin dan weeg ik hetzelfde als voorheen.
Hoe kan er zo een verschil in zitten door een batterij ?
Dat gebeurt somsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Het ongelofelijke is gebeurd:
mijn weegschaal gaf vanmorgen GEEN 65 kilo, maar slechts 63,5 kilo aan!
Nu had ik net mijn weegschaal bijgesteld omdat ie bij 0 ook al 1 kilo aangaf, maar toch, dat doe ik zo regelmatig dat deze meting toch wel in ieder geval een beetje betrouwbaar zou moeten zijn. Zou ik dan eindelijk weer kilo's gaan verliezen? Ik heb in ieder geval NU al zin om me vanavond af te beulen op de crosstrainer.
![]()
En misschien zit het er over een paar dagen weer bij, maar dan ben ik in ieder geval een paar dagen lang extra extra gemotiveerd geweest. Ik durf het lijstje ook nog niet up te daten.
Dat is het, ik heb al 8 maanden geen vriend meer gehad, toch snel op zoek naar een vriend voor meer ( leuke) bewegingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:38 schreef Quinazoline het volgende:
Jepen bij mij is het nu zooooo lang geleden dat het wel weer eens mocht.
Ben ook echt blij nu dus, maar hoop wel dat het er ook werkelijk af is en niet weer erbij komt. Maar dat weet ik op z'n vroegst dinsdag, want vanaf morgen ga ik een paar dagen naar mijnvriendje
toe (die in het buitenland stage loopt).
Ga wel zorgen dat ik daar ook flink ga lopen, maar ik vermoed dat het wel goed komt met de beweging als ik daar ben![]()
.
Same here, ik eet nooit frietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is het, ik heb al 8 maanden geen vriend meer gehad, toch snel op zoek naar een vriend voor meer ( leuke) beweging
Veel plezier bij hem
Iedereen die het hier heeft over misselijk worden van vet eten, daar heb ik geen last van, aangezien ik echt eigenlijk nooit vet eetIk woon nou ruim 1,5 jaar op mezelf, maar ben hier nog nooit bij de snackbar geweest
En eet ook geen frikadellen ofzo een keer tussendoor als snack. Echt sinds ik op mezelf woon eet ik 's avonds echt veel gezonder, veel meer groenten enzo, weinig kant en klaarmaaltijden. Terwijl toen ik thuis woonde het iedere week wel een keer patat en pizza en chinees was
Bij mij lag het gewoon aan welk vriendje ik had. Mijn ex ging gerust 's avonds na het eten nog 'even een stukje fietsen' en naar de friettent en nam daar dan een grote friet speciaal en twee frikadellen speciaal. Regelmatig ging ik toch weer mee fietsen en dan is het wel heel moeilijk om nee te zeggen. Ook gingen we eens in de week zwemmen omdat ik graag wat wilde bewegen, maar dan gingen we daarna ook nog wel even de friettent in. En dan is het toch weer heel moeilijk om niet mee te doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Same here, ik eet nooit frietMaar goed, als ik een keer friet eet lig ik ook een hele avond krom van de maagpijn, dat scheelt ook
Mijn grootste probleem zijn snacks, want gezonde basismaaltijden eet ik ook wel. Maar die zoete verleiding
Trouwens, als je een vriendje hebt kom je makkelijker aan
De enige periode dat ik redelijk slank ben geweest in mijn volwassen leven was tijdens mijn vrijgezelle jaren![]()
Als ik voor mezelf kook ben ik prima tevreden met een pond broccoli en een stukkie tonijn, maar als je voor iemand anders kookt doe je dat gewoon nietDaarnaast liet ik me ook makkelijk verleiden als vriendlief wel zat te snaaien
![]()
* Mini_rulez feest even mee...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Het ongelofelijke is gebeurd:
mijn weegschaal gaf vanmorgen GEEN 65 kilo, maar slechts 63,5 kilo aan!
Nu had ik net mijn weegschaal bijgesteld omdat ie bij 0 ook al 1 kilo aangaf, maar toch, dat doe ik zo regelmatig dat deze meting toch wel in ieder geval een beetje betrouwbaar zou moeten zijn. Zou ik dan eindelijk weer kilo's gaan verliezen? Ik heb in ieder geval NU al zin om me vanavond af te beulen op de crosstrainer.
![]()
En misschien zit het er over een paar dagen weer bij, maar dan ben ik in ieder geval een paar dagen lang extra extra gemotiveerd geweest. Ik durf het lijstje ook nog niet up te daten.
ja, 't blijft verwarrendquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef niet af te vallen hoor, ik zit al op mijn ideale gewicht.
Dat klinkt niet gek! Misschien moet ik toch ook maar eens zo'n stepper aanschaffen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:43 schreef Aventura het volgende:
Pfft, tweede avond op rij gestept. Ik wil kijken of ik het een tijdje volhoud om elke dag 30-60 minuten te sporten. Ik heb dat in april gedaan en toen viel ik in 10 dagen 3 kilo af.
Zo ga je nog eens naar de reclame toe leven, hoe is het mogelijk...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nu ook even pauze van het steppen tijdens CSI(nu reclame
) .
Tja, droge koekjes. Volkorenkoekjes, Mariakaakjes, van die San Francisco's...quote:
Moet je wel wachten tot halverwege februariquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Gezellig, ik zit ook vaak in lijn 12Zal es kijken of ik in de bus iemand door z'n knieen zie gaan
Nee ik heb geen stepaparaat, ik bedoel steppen op zo'n stepbankje in een klasje!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat klinkt niet gek! Misschien moet ik toch ook maar eens zo'n stepper aanschaffen.
Wat doe je hier dan, jij stalker :wquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef niet af te vallen hoor, ik zit al op mijn ideale gewicht.
Damn, dat is bijna net zo veel als ik op een strenge dag binnenkrijg.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:17 schreef CherryLips het volgende:
heb gisteren 858 calorieën 'verstept'en vanochtend stond de weegschaal op 59
. en dat terwijl ik gisteren een halve Verkade reep naar binnen heb gewerkt en een stroopwafel, maar ach
.
Komkommer is wel redeljik vers dacht ik zo en door de spagehtti gaat een heel pak aan spaghettigroentenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik mis vers fruit en groenten een beetje
Jah, da's waar, er gaat vaak nog een hele hoop meuk door de spaghetti heen. Behalve als ik 'm klaar maak uiteraardquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Komkommer is wel redeljik vers dacht ik zo en door de spagehtti gaat een heel pak aan spaghettigroenten
En meestal eet ik wokgerechten, dus die bestaan ook uit veel groenten ( mesetal wel 250 gram of meer)
ik doe altijd de bolognesesaus met rundvlees van Grand Italia erdoorheen, dies echt heerlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah, da's waar, er gaat vaak nog een hele hoop meuk door de spaghetti heen. Behalve als ik 'm klaar maak uiteraardBeetje voorliefde voor vettige groenteloze kaassauzen enzo
500 gram?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet meestal rond de 500 gram groente bij mijn avondeten en nog iets van een halve komkommer overdagEn dan 2-3 stuks fruit...
Neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
500 gram?Is groente dan het enige dat je eet 's avonds?
badminton lijkt me ook tofquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef mordradead het volgende:
Ik eet friet nog wel met liefde op alleen ik eet het niet zoveelnet bevestiging gekregen van einde abbo bij de sportclub (38 euro p/m
) en ontvangst gekregen voor sportpas van hier (ook nog 110 euro, stuk duurder dan in Groningen maarja) waarmee ik naar sportschool kan en een sport naar keuze kan doen dat badminton word samen met iemand uit m'n klas
utrecht cs is evil jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben nu sinds 3 weken aan het werk na mijn studie en heb nu dus een vast ritme en eet elke dag 8 bruine broodjes. En niet meer savonds in mijn bed voor de tv nog wat eten werkt perfect. Ik ben al 3 kilo kwijt. Alleen is het nog lastig om ongestoord door Utrecht CS te lopen om half 6 zonder iets te eten te halen.
Waarschijnlijk omdat je nog maar net begonnen bent? kan dit kloppen? dan gaat het nogal snel... maar dat blijft niet duren hoor :-) VEEL SUCCES!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben in 3 dagen 2 kilo afgevallenEn ik eet dus wel, 3 maaltijden per dag en 2 keer tussendoortjes.
Vaag.
In amsterdam ofzo loop je gewoon onderlangs recht naar je spoor toe en ben je van alle verleiding af. Nu moet ik langs alle eet toko's die daar zitten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
utrecht cs is evil ja. ik had daar ook altijd last van na college.
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
In amsterdam ofzo loop je gewoon onderlangs recht naar je spoor toe en ben je van alle verleiding af. Nu moet ik langs alle eet toko's die daar zitten.
Niet als je door hoog catharijnen loopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.![]()
ja maar dat is omquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.![]()
een kroeg op school?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:22 schreef mordradead het volgende:
Ik had vandaag een presentatie en was erg zenuwachtigdaarom werd ik door mijn teammaats getrakteerd op een broodje hamburger
en omdat ik het voldoende had gedaan hebben we feest geviert in de kroeg op school middels 1 liter bier
Maar ik ben wel blij
hebben wij ook op schoolquote:
nouja, me fiets is helemaal vernield, dus wil nou thuis gaan trainen uit het boek bodyforming, en als de stufi binnen is wil ik een vouwfiets kopen, zodat ik die binnen kan zetten en ze hem niet meer kunnen vernielenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef wkraaij het volgende:
sylvana, wat jammer!
maar gewoon volhouden. Kan je binnenkort weer gaan sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |