abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42311886
net thuis van stage, en gezondigd een mcflurry onderweg mn stage zit niet zo ver van de mac.. niet dat ik er elke keer langs wip maar ik denk dat ik af en toe in de komende 4 maanden ga zondigen

zolang ik minimaal 3x in de week flink los ga in de sportschool lijkt het me niet zo'n probleem?
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 16:25:50 #202
155227 crew  Guppy
dus
pi_42313309
in arnhem is het nieuwe tijdelijke station in gebruik genomen, voor de komende 3 jaar... dat betekent dus extra trappen die ook nog eens doodeng zijn, en een langere looptijd, die meestal een rentijd zal worden om toch mn aansluiting te halen... zucht...

maar ja, wel weer extra beweging, laten we maar denken?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42313525
Ik had vandaag te voet naar de uni willen gaan, stond zelfs al buiten, maar toen begon het enorm hard te onweren en regenen. Aangezien het een dik uur lopen is en ik toch nog niet helemaal beter ben heb ik toen de bus maar gepakt. Baalde er wel van maar het wilde gewoon niet anders.

Vanavond dus een uur steppen, ipv een kwartier. Dan heb ik iig weer beweging gehad, maar ik vind het veel leuker om buiten te gaan lopen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 17:36:08 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_42314644
dat is ook zo... maar gefryed door de onweer is ook niet alles!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42318311
mijn beweging voor vandaag heb ik al weer gehad
45 minuten gefietst, 30 minuten gestept en bijna een uur gewandeld.
Dus ik mocht net wel een lekker koekje bij de thee
En ik ben nat geregend tijdens het fietsen maar je moet er wat voor over hebben he...
pi_42320221
gaat goed wkraaij

ik heb tijdens csi weer lekker gestept, 4444 stappen .
Tap tap tap
pi_42320788
Was er wel CSI???
Ik heb nog gekeken maar kon het niet vinden!
Ik heb net ook een uur gestept, 4201 stappen .
pi_42320868
om half 9, op rtl 4 .
Tap tap tap
pi_42321644
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:17 schreef CherryLips het volgende:
om half 9, op rtl 4 .
En ik had nog in de tv gids gekeken, maar heb d'r gewoon overheen gelezen
Maar heb toch gestept, dus het maakt toch niet uit.
pi_42321699
morgen weer om half 9, maar dan op rtl 5 . Ik vind het altijd wel lekker steppen.
Tap tap tap
pi_42321827
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
morgen weer om half 9, maar dan op rtl 5 . Ik vind het altijd wel lekker steppen.
Morgen ben ik bij mijn ouders, dus dan wordt het een uur op de crosstrainer. Maar half 9 is een mooie tijd.

En nu ga ik slapen .
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:09:08 #212
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42322439
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 08:21 schreef wkraaij het volgende:
zwahiel, geen spierpijn? van 10 tot 5 uur..
Ik heb dat trouwens ook, als ik chips of ander vet eten eet. Dan krijg ik buikpijn en diarree.
Niet heel fijn, maar je grijpt ook minder snel naar een zak chips of een patatje!

En ik heb vandaag niet gewogen. Ik heb mezelf voorgenomen niet naar de weegschaal te gaan zoeken.
Neej, gek genoeg niet!
Maar ik moet zeggen, ik ben zo iemand die als ik in lijn 12 naar school zit (Utrecht ) blijf staan, door mijn knieën gaat en probeert ook bij bochten te blijven staan. Op die manier train je je enkelspieren en de rest van je beenspieren. Ik probeer door mijn enkels altijd evenwicht te behouden. Is zeg maar mijn oefening om mijn enkels sterker te krijgen omdat ik nogal zwakke enkels heb. Het skieën ging me daardoor denk ik ook best aardig af

Ik heb gewoon wel dat ik mijn spieren voel, maar geen spierpijn dat niet!

Heerlijk is dat, dat je lichaam gewoon dat smerige voer afstoot. Gisteren had ik 't ook met een bakje frietjes. Na twee keer eten ervan hoefde ik 't niet meer en werd ik misselijk. Van de McDonalds ga ik gewoon overgeven! Serieus, ik wordt er doodziek van! Heerlijk eigenlijk! Daardoor eet dat bijna niet meer!

En daarnaast, hier zit geen frietkraam op elke hoek, döner? Kennen ze hier helemaal niet. Hier is BigPan! Maar dat is gewoon een broodje warm vlees met saus erover. Zo makkelijk is het. Vanavond trainen heb er zin in!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42323817
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:09 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Neej, gek genoeg niet!
Maar ik moet zeggen, ik ben zo iemand die als ik in lijn 12 naar school zit (Utrecht ) blijf staan, door mijn knieën gaat en probeert ook bij bochten te blijven staan. Op die manier train je je enkelspieren en de rest van je beenspieren. Ik probeer door mijn enkels altijd evenwicht te behouden. Is zeg maar mijn oefening om mijn enkels sterker te krijgen omdat ik nogal zwakke enkels heb. Het skieën ging me daardoor denk ik ook best aardig af
Gezellig, ik zit ook vaak in lijn 12 Zal es kijken of ik in de bus iemand door z'n knieen zie gaan
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_42324483
Ik woon op de route van bus 12!

Zit er soms ook in, maar alleen van de Enny Vredelaan tot de Uithof.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_42325475
Hoi, ik heb eergisteren een nieuwe batterij voor de weegschaal moeten halen, nu ben ik opeens een kilo zwaarder.. zet ik de oude batterij erin dan weeg ik hetzelfde als voorheen.
Hoe kan er zo een verschil in zitten door een batterij ?
pi_42327582
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:56 schreef profielnaam het volgende:
Hoi, ik heb eergisteren een nieuwe batterij voor de weegschaal moeten halen, nu ben ik opeens een kilo zwaarder.. zet ik de oude batterij erin dan weeg ik hetzelfde als voorheen.
Hoe kan er zo een verschil in zitten door een batterij ?
Ik heb geen idee, maar ik vind het stiekempjes wel een heel grappig verhaal
pi_42327600
Ik ben weer een kilo kwijt, eindelijk onder die vieze 80
79 kiloo nog 14 te gaan
pi_42328278
Het ongelofelijke is gebeurd: mijn weegschaal gaf vanmorgen GEEN 65 kilo, maar slechts 63,5 kilo aan!

Nu had ik net mijn weegschaal bijgesteld omdat ie bij 0 ook al 1 kilo aangaf, maar toch, dat doe ik zo regelmatig dat deze meting toch wel in ieder geval een beetje betrouwbaar zou moeten zijn. Zou ik dan eindelijk weer kilo's gaan verliezen? Ik heb in ieder geval NU al zin om me vanavond af te beulen op de crosstrainer .

En misschien zit het er over een paar dagen weer bij, maar dan ben ik in ieder geval een paar dagen lang extra extra gemotiveerd geweest. Ik durf het lijstje ook nog niet up te daten .
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:33:57 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_42328578
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:14 schreef Quinazoline het volgende:
Het ongelofelijke is gebeurd: mijn weegschaal gaf vanmorgen GEEN 65 kilo, maar slechts 63,5 kilo aan!

Nu had ik net mijn weegschaal bijgesteld omdat ie bij 0 ook al 1 kilo aangaf, maar toch, dat doe ik zo regelmatig dat deze meting toch wel in ieder geval een beetje betrouwbaar zou moeten zijn. Zou ik dan eindelijk weer kilo's gaan verliezen? Ik heb in ieder geval NU al zin om me vanavond af te beulen op de crosstrainer .

En misschien zit het er over een paar dagen weer bij, maar dan ben ik in ieder geval een paar dagen lang extra extra gemotiveerd geweest. Ik durf het lijstje ook nog niet up te daten .
Dat gebeurt soms
Ik had dat ook de vorige keer... dan viel je een week geen gram af, en dan ineens van de een op de andere dag 1 of soms wel 2 kilo lichter! Net alsof het er vanaf is gevallen 's nachts Wel een lekker gevoel
disclaimer
pi_42328654
Jep en bij mij is het nu zooooo lang geleden dat het wel weer eens mocht.

Ben ook echt blij nu dus, maar hoop wel dat het er ook werkelijk af is en niet weer erbij komt. Maar dat weet ik op z'n vroegst dinsdag, want vanaf morgen ga ik een paar dagen naar mijn vriendje toe (die in het buitenland stage loopt).
Ga wel zorgen dat ik daar ook flink ga lopen, maar ik vermoed dat het wel goed komt met de beweging als ik daar ben .
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:02:43 #221
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42329053
Nog steeds 63, stabiel dus.
Ik heb vandaag mijn strakke spijkerbroek maat 38 weer eens aan.
Die zat eerst niet lekker vanwege iets te prominent buikje en lovehandles
pi_42330632
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:38 schreef Quinazoline het volgende:
Jep en bij mij is het nu zooooo lang geleden dat het wel weer eens mocht.

Ben ook echt blij nu dus, maar hoop wel dat het er ook werkelijk af is en niet weer erbij komt. Maar dat weet ik op z'n vroegst dinsdag, want vanaf morgen ga ik een paar dagen naar mijn vriendje toe (die in het buitenland stage loopt).
Ga wel zorgen dat ik daar ook flink ga lopen, maar ik vermoed dat het wel goed komt met de beweging als ik daar ben .
Dat is het, ik heb al 8 maanden geen vriend meer gehad, toch snel op zoek naar een vriend voor meer ( leuke) beweging

Veel plezier bij hem

Iedereen die het hier heeft over misselijk worden van vet eten, daar heb ik geen last van, aangezien ik echt eigenlijk nooit vet eet Ik woon nou ruim 1,5 jaar op mezelf, maar ben hier nog nooit bij de snackbar geweest En eet ook geen frikadellen ofzo een keer tussendoor als snack. Echt sinds ik op mezelf woon eet ik 's avonds echt veel gezonder, veel meer groenten enzo, weinig kant en klaarmaaltijden. Terwijl toen ik thuis woonde het iedere week wel een keer patat en pizza en chinees was
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:46:13 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_42332622
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is het, ik heb al 8 maanden geen vriend meer gehad, toch snel op zoek naar een vriend voor meer ( leuke) beweging

Veel plezier bij hem

Iedereen die het hier heeft over misselijk worden van vet eten, daar heb ik geen last van, aangezien ik echt eigenlijk nooit vet eet Ik woon nou ruim 1,5 jaar op mezelf, maar ben hier nog nooit bij de snackbar geweest En eet ook geen frikadellen ofzo een keer tussendoor als snack. Echt sinds ik op mezelf woon eet ik 's avonds echt veel gezonder, veel meer groenten enzo, weinig kant en klaarmaaltijden. Terwijl toen ik thuis woonde het iedere week wel een keer patat en pizza en chinees was
Same here, ik eet nooit friet Maar goed, als ik een keer friet eet lig ik ook een hele avond krom van de maagpijn, dat scheelt ook Mijn grootste probleem zijn snacks, want gezonde basismaaltijden eet ik ook wel. Maar die zoete verleiding

Trouwens, als je een vriendje hebt kom je makkelijker aan
De enige periode dat ik redelijk slank ben geweest in mijn volwassen leven was tijdens mijn vrijgezelle jaren
Als ik voor mezelf kook ben ik prima tevreden met een pond broccoli en een stukkie tonijn, maar als je voor iemand anders kookt doe je dat gewoon niet Daarnaast liet ik me ook makkelijk verleiden als vriendlief wel zat te snaaien
disclaimer
pi_42332739
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 12:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Same here, ik eet nooit friet Maar goed, als ik een keer friet eet lig ik ook een hele avond krom van de maagpijn, dat scheelt ook Mijn grootste probleem zijn snacks, want gezonde basismaaltijden eet ik ook wel. Maar die zoete verleiding

Trouwens, als je een vriendje hebt kom je makkelijker aan
De enige periode dat ik redelijk slank ben geweest in mijn volwassen leven was tijdens mijn vrijgezelle jaren
Als ik voor mezelf kook ben ik prima tevreden met een pond broccoli en een stukkie tonijn, maar als je voor iemand anders kookt doe je dat gewoon niet Daarnaast liet ik me ook makkelijk verleiden als vriendlief wel zat te snaaien
Bij mij lag het gewoon aan welk vriendje ik had. Mijn ex ging gerust 's avonds na het eten nog 'even een stukje fietsen' en naar de friettent en nam daar dan een grote friet speciaal en twee frikadellen speciaal. Regelmatig ging ik toch weer mee fietsen en dan is het wel heel moeilijk om nee te zeggen. Ook gingen we eens in de week zwemmen omdat ik graag wat wilde bewegen, maar dan gingen we daarna ook nog wel even de friettent in. En dan is het toch weer heel moeilijk om niet mee te doen.

Mijn huidige vriendje daarentegen is heeel lief en verstandig en hij motiveert mij ook echt om iets te doen aan mijn gewicht, omdat ie merkte dat ik er zelf van baalde. Ik denk ik ook niet dat ik zonder hem al 11 kilo kwijt zou zijn. Soms heeft ie wel iets andere ideeen over wat nou het slimste/verstandigste is om af te vallen, maar hij staat wel helemaal achter wat ik doe .

Maar inderdaad, als ik voor mezelf kook neem ik wel makkelijk alleen een pak spinazie met een klein stukje vlees ernaast. Als mijn vriend mee eet is dat toch wel anders.
pi_42337272
Q, geweldig!!!!
Ik val ook telkens af in porties.
Dan weer weken het zelfde gewicht en dan opeens in 2 dagen 1 kilo eraf.
Het motiveert he? heerlijk
pi_42337302
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:14 schreef Quinazoline het volgende:

* Mini_rulez feest even mee...

Daar denken we gewoon niet aan. Je hebt het verdiend!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:38:06 #227
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42338567
Gefeliciteerd Q!
Dat heb ik idd ook gehad, dat er opeens na een hele lange tijd niets, dr weer wat af gaaf!
En bij mij is het er nog steeds af, dus bij jou blijft het vast ook weg!

Ik heb vanochtend alweer een uurtje op mn hometrainer vertoeft, lekker begin van mn dag!
En weer naar de markt geweest wat fruit bij elkaar gescharreld

Jullie zijn toch wel weer heel goed voor mij!
Ik blijf gezond doorgaan..
pi_42338622
Feli Q! Feest!
pi_42338623
Ik vind alleen fruit niet echt "gezellig" als tussendoortje, wil 's avonds ook best een keer een koek ofzo eten, maar wat zijn nou gezonde koekjes? Van biscuitjes weet ik wel dat het aardig gezond is, maar wat nog meer?
pi_42338782
feli Q!
heb vandaan een half uur gefietst (nou iets minder, maar ik kan ook niet normaal fietsen, moet altijd racen in de hoogste versnelling...) en half uurtje gewandeld (van station naar de Dom en weer terug ) en heb een half uur op de stepper gestaan, ga vanavond misschien verder.
Heb alleen ook enorm veel chocola op tot ik misselijk werd .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:21:37 #231
141482 Q.
JurassiQ
pi_42339410
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:41 schreef innepin het volgende:
Feli Q! Feest!
Ik hoef niet af te vallen hoor, ik zit al op mijn ideale gewicht.
For great justice!
pi_42340667
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:21 schreef Q. het volgende:

[..]

ja, 't blijft verwarrend .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:43:42 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42340995
Pfft, tweede avond op rij gestept. Ik wil kijken of ik het een tijdje volhoud om elke dag 30-60 minuten te sporten. Ik heb dat in april gedaan en toen viel ik in 10 dagen 3 kilo af.
pi_42341071
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:43 schreef Aventura het volgende:
Pfft, tweede avond op rij gestept. Ik wil kijken of ik het een tijdje volhoud om elke dag 30-60 minuten te sporten. Ik heb dat in april gedaan en toen viel ik in 10 dagen 3 kilo af.
Dat klinkt niet gek! Misschien moet ik toch ook maar eens zo'n stepper aanschaffen.
pi_42341075
ik heb nu ook even pauze van het steppen tijdens CSI (nu reclame ) . maar ik ben nog geen 3 kilo afgevallen hoor, laat staan in een paar dagen .
Tap tap tap
pi_42341095
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nu ook even pauze van het steppen tijdens CSI (nu reclame ) .
Zo ga je nog eens naar de reclame toe leven, hoe is het mogelijk...
pi_42341103
niemand die gezonde koekjes weet
pi_42341166
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef Sylvana het volgende:
Tja, droge koekjes. Volkorenkoekjes, Mariakaakjes, van die San Francisco's...
Mijn FlexiPoints zegt verder dat Café Noirs wel meevallen, en lange vingers. En natuurlijk rijstwafels.
pi_42341840
mmm lange vingers...
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:05:07 #240
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42343363
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:51 schreef innepin het volgende:

[..]

Gezellig, ik zit ook vaak in lijn 12 Zal es kijken of ik in de bus iemand door z'n knieen zie gaan
Moet je wel wachten tot halverwege februari

Ik heb gisteren ook zwaar gezondigd... Cashewnoten, beetje dorito's (gelukkig was het een erg kleine zak) en een zakje Gomballen (die gelukkig niet te vreten waren!)
Resultaat, midden in de nacht wakker worden en me ENORM ellendig voelen

Dat scheelt dus weer! Vanmorgen maar snel ontbeten met een stukje chocolade (moest meteen naar school en was al laat, anders wordt het niks met die spaanse les) en een kom cornflakes, tegen de middag een broodje van de BigPan gehaald, vlees pittige groente saus (verse!) en tomaat erop. Als ik thuis kom ga ik beginnen aan mijn tortilla's. En vanavond weer proberen te trainen.

Vandaag ook goed bezig met vocht en zo Al minstens 6 glazen water op en een literpak melk over de dag genomen

BTW die spierpijn liet ff op zich wachten... vandaag een beetje, niet erg, maar wel duidelijk aanwezig!

Succes mensen!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:48:40 #241
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42344557
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat klinkt niet gek! Misschien moet ik toch ook maar eens zo'n stepper aanschaffen.
Nee ik heb geen stepaparaat, ik bedoel steppen op zo'n stepbankje in een klasje!
Ik heb thuis ook een step, ooit eens gekocht en een Reebok Step tape van 10 jaar oud..Misschien toch eens gaan opduikelen want ik heb echt geen tjd om elke dag naar de gym te gaan
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:49:39 #242
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42344600
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:46 schreef Sylvana het volgende:
Eierkoeken. Die eten ook niet zo erg door.
pi_42345163
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan, jij stalker :w
pi_42345706
Dankjulliewel allemaal! Nu hoop ik nog erger dat het er allemaal afblijft. Ik heb vanavond toch niet gestept tijdens CSI, maar heb in plaats daarvan met mijn vader gewandeld naar een verjaardag, alwaar wij onder het genot van een glas water hebben genoten van geen taart, geen chips, geen toastjes en geen blokjes kaas . Daarna zijn we weer teruggelopen, dus de beweging is ook weer binnen.
pi_42355863
Even een update:

Na een moeilijk begin gaat het nu wel weer lekker. Maandag at ik met iemand samen dus heb ik niet al te gezond gekookt, glaasje wijn erbij, en mijn moeder had ook nog gebak meegegeven van het weekend dus daar hebben we ook nog maar een stukje van genomen.
Maar goed, ik heb ook wat extra punten verdiend met fietsen en gisteren wat puntjes gespaard, dus het is alweer half ingehaald. Gisteren dus erg zuinig gedaan, en vandaag weer. Vanochtend yoghurt met cruesli, verder een soepje met brood en als avondeten weer zoiets. Ik zou vanavond met iemand film kijken, en dan eten we altijd pizzapuntjes (kaas/tomaat, de magerste van de AH) dus daar wilde ik punten voor overlaten, maar het ziet er nu naar uit dat dat misschien niet doorgaat, dus heb ik weer extra punten gespaard.

Het is toch wel lekker om wat houvast te hebben aan dat FlexiPoints. Je moet wel drastisch minder gaan eten, maar ik weet voor mezelf gewoon dat als ik me eraan hou, het ook echt werkt. Dat is in het verleden wel gebleken, dus ik ga vol goede moed verder. Omdat ik het toen maanden achter elkaar heb gedaan, ben ik er nu alweer helemaal aan gewend.
pi_42355983
Dit wordt een actief dagje voor me. Al een uur gelopen ( 4x15 minuten) van/naar school/station en vanmiddag moet ik naar de bank en de huisarts, en dat is ook nog wel een aardig stuk lopen, dus denk dat het totaal wel 2 uur wandelen wordt voor me vandaag
pi_42356035
heb gisteren 858 calorieën 'verstept' en vanochtend stond de weegschaal op 59 . en dat terwijl ik gisteren een halve Verkade reep naar binnen heb gewerkt en een stroopwafel, maar ach .
Tap tap tap
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:19:11 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_42356087
Cherrylips, ik val vaak het meeste af op een dag nadat ik gezondigd heb
Net alsof je lichaam dan ineens een spijsverteringsboost krijgt
disclaimer
pi_42356305
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:17 schreef CherryLips het volgende:
heb gisteren 858 calorieën 'verstept' en vanochtend stond de weegschaal op 59 . en dat terwijl ik gisteren een halve Verkade reep naar binnen heb gewerkt en een stroopwafel, maar ach .
Damn, dat is bijna net zo veel als ik op een strenge dag binnenkrijg.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:28:42 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_42356369
Ik verbrand gelukkig al 600 met alleen op een neer naar mijn werk, dat scheelt
Daarom ben ik zo lang als ik hier werk nooit aangekomen, ondanks alle snacks die ik elke dag verstouwde.
Behalve dan toen ik stopte met roken
disclaimer
pi_42360072
hmm t gaat deze week niet echt goed.. even verandering in brengen! (zeg ik net nadat ik veel gegeten heb:'))
pi_42363093
Zo, vandaag 2 uur gelopen, best netjes dacht ik zo

En heb san fransisco's en eierkoeken gehaald, en daarnaast dus gewoon fruit zoals komkommer en 4 bakjes vitalinea fruityoghurt, dus heb weer gezonde aankopen gedaan

Wat ik vandaag gegeten/gedronken heb

Ontbijt: bakje vitalinea fruityoghurt, stukje komkommer, aanmaaklimonade
Tussendoor: fruitcocktail, aanmaaklimoande
Middageten: groentensoep
Tussendoor: bakje vitalinea fruityoghurt, aanmaaklimonade
Avondeten: Spaghetti + cola
Tussendoor: eierkoek of San Fransisco koekje + cola

Iemand aanmerkingen hierop?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:21:42 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_42363220
ik mis vers fruit en groenten een beetje
disclaimer
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:25:32 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_42363302
Maar goed, ik eet dan ook een beetje weinig
Ontbijt: Magere yoghurt met All-Bran fibers
tussendoor: appel
Lunch: 3 crackers vezelrijk met slankie smeerkaas, appel, halve komkommer
tussendoor: appel
Diner: klein stukje varkensfilet (50 gram), 500 gram nog nader te bepalen groente, beetje rijst/pasta
disclaimer
pi_42363346
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik mis vers fruit en groenten een beetje
Komkommer is wel redeljik vers dacht ik zo en door de spagehtti gaat een heel pak aan spaghettigroenten

En meestal eet ik wokgerechten, dus die bestaan ook uit veel groenten ( mesetal wel 250 gram of meer)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:31:03 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_42363469
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Komkommer is wel redeljik vers dacht ik zo en door de spagehtti gaat een heel pak aan spaghettigroenten

En meestal eet ik wokgerechten, dus die bestaan ook uit veel groenten ( mesetal wel 250 gram of meer)
Jah, da's waar, er gaat vaak nog een hele hoop meuk door de spaghetti heen. Behalve als ik 'm klaar maak uiteraard Beetje voorliefde voor vettige groenteloze kaassauzen enzo
disclaimer
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:24:21 #257
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42365027
Ik heb net een lekkere eigen in elkaar geflanste salade gegeten
Zometeen nog even op de hometrainer, vanochtend ook al halfuurtje geweest!
Wil me echt aan de drie uur per week houden en loop zaterdagochtend hard...

Ben benieuwd wat ik dit weekend weeg!
Heb zelf geen weegschaal, dus weeg me altijd bij mn vriend!
pi_42365217
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jah, da's waar, er gaat vaak nog een hele hoop meuk door de spaghetti heen. Behalve als ik 'm klaar maak uiteraard Beetje voorliefde voor vettige groenteloze kaassauzen enzo
ik doe altijd de bolognesesaus met rundvlees van Grand Italia erdoorheen, dies echt heerlijk

Vinden me toetsenbord en broek ook, knoeipot dat ik ben
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:04:09 #259
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42369720
Net uurtje op hometrainer gezeten!!
Zometeen nog even stappen met vriendinnen..je krijgt energie van dat sporten!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:20:06 #260
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42370255
Ik ben sinds vandaag begonnen met een postwijkje, lekker bewegen en geld verdienen tegelijk. Het mooie is dat ik zelf m'n tijden kan indelen Niet af gekregen omdat ik een heleboel nummers niet kan vinden in het donker maarja morgen weer een dag..... als ik zaterdag nog genoeg energie heb om naar Groningen te fietsen doe ik dat ook nog wel... mits mooi weer natuurlijk
Bernie en ik zijn tof.
pi_42371586
Ik heb het boek "Bodyforming" maar weer uit de kast getrokken, ga proberen om daar maar uit te trainen nu ik niet naar de sprotschool kan En wat vaker buikspieroefeingen proberen te doen op me Ab King Pro, anders is die ook wel zonde van het geld geweest En dan verder hopen dat ik snel een vouwfiets ergens kan krijgen zodat ik weer naar de sportschool kan

Binnenkort verhuizen en wil zoveel mogelijk gewoon in een trolley overhuizen, dus dat wordt iig al genoeg beweging met heen en weer wandelen van oude kamer naar nieuwe kamer en trap op en af enzo met spullen, dus daar val ik hopelijk ook nog wat van af
pi_42382480
Echt grappig, nu ik weer aan het lijnen ben geslagen eet ik meer groente en fruit dan van tevoren. Veel van die dingen zijn bij Weight Watchers 0 punten, dus da's zo'n beetje het enige wat je met een gerust hart kunt snacken. Goed vind ik dat, er zijn al veel te veel mensen die ongezond lijnen en niet meer binnenkrijgen wat hun lichaam nodig heeft.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:08:14 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_42382778
Ik eet meestal rond de 500 gram groente bij mijn avondeten en nog iets van een halve komkommer overdag En dan 2-3 stuks fruit...
Je merkt na een paar dagen al dat het effect heeft... je voelt je zowel fysiek als mentaal stukken beter
disclaimer
pi_42383512
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet meestal rond de 500 gram groente bij mijn avondeten en nog iets van een halve komkommer overdag En dan 2-3 stuks fruit...
500 gram? Is groente dan het enige dat je eet 's avonds?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:36:37 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_42383618
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

500 gram? Is groente dan het enige dat je eet 's avonds?
Nee ik eet gewoon weinig aardappelen/rijst/pasta. Eet het wel, maar echt maar een klein schepje.
Ligt ook aan het soort groente he, hoe meer water het bevat hoe meer ik er van eet.
Maar als je een pond courgette eet, heb je van die 500 gram er een uur later al 400 uitgepiest, dus dat valt best mee
disclaimer
pi_42383711
Dat is inderdaad wel veel...
Het ligt natuurlijk aan de soort groente. Een pond wortel lukt nog wel als je er niet te veel andere dingen bij eet, maar voor een pond sla moet je een half bos wegeten.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:51:24 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_42384019
Ach, wat is veel... Kijk een pond aardappels krijg ik echt niet weg, omdat dat een halve dag in mijn maag blijft liggen, maar omdat de meeste groents zoveel vocht bevatten heb ik daar geen last van. Ik heb het van mijn moeder, die vreet ook altijd schalen groente leeg en ik vind het gelukkig ook erg lekker En het geeft een hoop andere voordelen, naast de voedingsstoffen geeft het ook een boost aan je spijsvertering, je bent energieker en je kunt helderder denken

Een grote friet krijg ik bijvoorbeeld in geen 100 jaar weg
disclaimer
pi_42384048
ik eet ook wel vrij veel groenten hoor. Ik heb meestal een zak van die Chinese/Italiaanse/Thaise wok/roerbakgroenten en die zijn ook 500 gram. En dan wordt het met wokken natuurlijk wel iets minder, maar het blijft veel. En daarnaast eet ik gewoon ongeveer 150/200 gram kip en 100 gram rijst erbij

Maar met een patatje heb ik bijvoorbeeld al moeite om een klein patatje op te eten

Dat krijg ik gewoon echt niet weg
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:55:39 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_42384126
Precies, een kleine friet doet al pijn. Maar met veel stampen past het net Alleen komt het dan de volgende dag nog steeds omhoog *uit ervaring spreekt*
disclaimer
pi_42398754
Mijn maceroni's bestaan altijd uit meer groenten als saus en pasta zelf.
Lekker gezond en lekker.
Met gewone hollandse kost (vlees, aard, groente) eet ik meestal eerst de groentes op en als er nog ruimte is eet ik de aard en vlees op.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:31:38 #271
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42401294
Ik eet friet nog wel met liefde op alleen ik eet het niet zoveel net bevestiging gekregen van einde abbo bij de sportclub (38 euro p/m ) en ontvangst gekregen voor sportpas van hier (ook nog 110 euro, stuk duurder dan in Groningen maarja) waarmee ik naar sportschool kan en een sport naar keuze kan doen dat badminton word samen met iemand uit m'n klas
Bernie en ik zijn tof.
pi_42401406
Morgenvroeg begin in met SB dieet.

De afgelopen week is er weer één kilo bij gekomen. En het herbalife kan ik nu niet meer betalen aangezien ik met mijn rijbewijs ga beginnen
pi_42401998
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef mordradead het volgende:
Ik eet friet nog wel met liefde op alleen ik eet het niet zoveel net bevestiging gekregen van einde abbo bij de sportclub (38 euro p/m ) en ontvangst gekregen voor sportpas van hier (ook nog 110 euro, stuk duurder dan in Groningen maarja) waarmee ik naar sportschool kan en een sport naar keuze kan doen dat badminton word samen met iemand uit m'n klas
badminton lijkt me ook tof .
Tap tap tap
pi_42410213
ik heb vandaag flink gezondigd met een heleboel bier

als in het verbaast me dat ik dit nog zonder spelfouten typ

oeps.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 05:50:00 #275
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42413396
hahaha, innepin...juist lekker van die avondjes uit..
Ook al ligt het aan de hoeveelheid die je gedronken hebt hoe je je vandaag gaat voelen

Ik ga eens proberen minder brood te eten...
Eet nu twee plakjes bruin brood per dag en dat wil ik ook zo houden.
Maar eet ook vaak nog bruin afbakbrood bij een salade s avonds.
En het gewicht daarvan is veel meer dan een normaal broodje, zo krijg ik dus best veel koolhydraten binnen.

Wil het brood meer gaan vervangen door groentes en fruit..

Kleine veranderingen zijn altijd de moeite om uit te proberen.
En als t niet werkt, gaan we gewoon weer aan t brood!
pi_42413580
ik heb de 77 kilo grens doorbroken!
vanochtend gaf de weegschaal 76,8 aan
Dat wordt een kadootje kopen
En ik weet al wat, een mooie ketting.
pi_42415081
gisteren 1001 calorieën verstept tijdens CSI en House . Ik kan veel beter m'n aandacht bij het programma houden als ik ergens mee bezig ben merk ik .
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 10:36:46 #278
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42416324
hey lo lo

hoe gaat het met jullie? ik ben van mijn elke dag gaan zwemmen afgestapt naar 4X per week :-)

Ik weet niet hoe het komt maar nu val ik nog meer af... ik zit echt aan mijn limiet van 76kg ... ik wil niet minder wegen!

hoe zou dat komen? moet wel zeggen nu ik maar om de dag ga... geef ik wel alles wat er in dit lijf zit ;-)

leuk weekend allemaal en niet teveel snoepen!! of drinken ;-)

grtz

Acid
pi_42418074
Ik ben nu sinds 3 weken aan het werk na mijn studie en heb nu dus een vast ritme en eet elke dag 8 bruine broodjes. En niet meer savonds in mijn bed voor de tv nog wat eten werkt perfect. Ik ben al 3 kilo kwijt. Alleen is het nog lastig om ongestoord door Utrecht CS te lopen om half 6 zonder iets te eten te halen.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:43:06 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_42418198
ik ben in 3 dagen 2 kilo afgevallen En ik eet dus wel, 3 maaltijden per dag en 2 keer tussendoortjes.
Vaag.
disclaimer
pi_42418293
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:38 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben nu sinds 3 weken aan het werk na mijn studie en heb nu dus een vast ritme en eet elke dag 8 bruine broodjes. En niet meer savonds in mijn bed voor de tv nog wat eten werkt perfect. Ik ben al 3 kilo kwijt. Alleen is het nog lastig om ongestoord door Utrecht CS te lopen om half 6 zonder iets te eten te halen.
utrecht cs is evil ja . ik had daar ook altijd last van na college.
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:35:44 #282
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_42419572
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben in 3 dagen 2 kilo afgevallen En ik eet dus wel, 3 maaltijden per dag en 2 keer tussendoortjes.
Vaag.
Waarschijnlijk omdat je nog maar net begonnen bent? kan dit kloppen? dan gaat het nogal snel... maar dat blijft niet duren hoor :-) VEEL SUCCES!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 12:38:10 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_42419634
Neej weet ik, vorige keer wel 10 kilo in 7 weken trouwens Als ik eenmaal op gang ben dan gaat het wel
Tnx
disclaimer
pi_42420147
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

utrecht cs is evil ja . ik had daar ook altijd last van na college.
In amsterdam ofzo loop je gewoon onderlangs recht naar je spoor toe en ben je van alle verleiding af. Nu moet ik langs alle eet toko's die daar zitten.
pi_42420977
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef Stansfield het volgende:

[..]

In amsterdam ofzo loop je gewoon onderlangs recht naar je spoor toe en ben je van alle verleiding af. Nu moet ik langs alle eet toko's die daar zitten.
Welnee, je kan ook onderdoor naar het spoor. Hoef je niet door de stationshal.
pi_42421118
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Niet als je door hoog catharijnen loopt.
pi_42421642
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:36 schreef innepin het volgende:

[..]

ja maar dat is om ligt er maar net aan waar je vandaan komt.
Tap tap tap
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:03:07 #288
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42421730
Oeh, ik heb net lekker geluncht!!!
Gezond! Maar véél!

We hebben echt een té belachelijk lekkere bedrijfskantine en omdat ik maar 1 of 2 dagen in de week werk naast mn studie geniet ik daar altijd enorm van!

Heerlijk vers afgebakken dik stuk bruinbrood gehad met een salade met kip, cashewnoten etc
Normaal gesproken laat ik het daarbij, maar zag dat er nu ook vers fruit te krijgen was verdeeld in aparte bakken!
Normaal gesproken was er altijd één grote bak met allerlei fruit en bleef altijd alles over wat ik niet luste...

Maar nu kon ik dus zelf kiezen!!
Ook nog een (grote) bak aardbeien, ananas en kiwi gehaald!

Zit echt propvol nu..maarja echt gezondigd heb ik nou ook weer niet, alleen téveel gegeten...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:22:18 #289
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42427468
Ik had vandaag een presentatie en was erg zenuwachtig daarom werd ik door mijn teammaats getrakteerd op een broodje hamburger en omdat ik het voldoende had gedaan hebben we feest geviert in de kroeg op school middels 1 liter bier

Maar ik ben wel blij
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:36:41 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_42427866
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:22 schreef mordradead het volgende:
Ik had vandaag een presentatie en was erg zenuwachtig daarom werd ik door mijn teammaats getrakteerd op een broodje hamburger en omdat ik het voldoende had gedaan hebben we feest geviert in de kroeg op school middels 1 liter bier

Maar ik ben wel blij
een kroeg op school?
disclaimer
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:19:51 #291
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42435716
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een kroeg op school?
hebben wij ook op school

Ik heb vandaag echt veel gelopen, moest papieren halen bij diverse instanties en ben dus half Santiago af geweest daarvoor. Tegenwoordig eet ik 's morgens meestal yoghurt en een appel als ontbijt, soms wel eens een boterham erbij. 's middags eet ik warm en 's avonds ben ik overgestapt op een broodmaaltijd. Wel veel met warm vlees, maar niet te uitgebreid zeg maar. En dat bevalt prima!

Nog altijd op zoek naar een weegschaal...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:23:11 #292
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42435836
Ja, met allemaal lekkere drankjes en de bittergarnituur was gratis maar die heb ik laten staan Overigens zit ik niet meer op de HAVO zoals mijn profiel zegt maar doe ik tegenwoordig het eerste half jaar van BCV.
En ik moet ook nog een mailtje sturen
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:28:54 #293
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42473574
Iedereen door de kou al in zn winterslaap gekropen?

Mijn weekend gaat prima..
Heb gisteren niet mn standaard hardlooprondje gedaan, maar dat compenseer ik door de afstand met de hond gewoon te wandelen.

En had gister een 'beachparty' maar heb alle verleidingen inclusief de cocktails en andere alcohol laten staan!
Ik was sowieso niet zo lekker, maar ben wel trots op mezelf, want ben dol op chips

Hoop dat ik volgende week weer een halve kilo lichter ben.
Het gaat bij mij altijd heel traag, maar daar heb ik inmiddels vrede mee
Leef nu uit naar termijnen van twee of drie weken om resultaat te zien op de weegschaal.
(die geeft je gewicht ook maar in halve kilo's aan, dus niet heel specifiek)

pi_42475274
Hallo allemaal..!

Mijn weekend gaat helemaal niet goed Ik zit bij mn ouders en daar heb ik - jawel - al een broodje kroket, een paar glazen wijn, twee glazen Baileys en wat pepernoten op. Argh! HELP! Weet ik meteen weer waarom ik dat gewoon nooit in huis haal - ik kan er écht geen nee tegen zeggen.

zondag 8 oktober 2006 @ 11:57:49 #295
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_42475379
ik zit dit weekend ook bij mijn ouders en t gaat ook nie goed vrijdag had ik zo'n honger dat ik een big king xl met extra kaas en medium sprite heb gehad, savond 1 kg spareribs, gistermiddag 300 gr. spareribs en als avondeten een t-bone steak. en savonds feest van mijn zus in de kroeg met gratis bier en bittergarnituur, net een heel vet ontbijt en vnaaf nog een concert met t nodige bier en versnaperingen.
geeft niet! ik heb aankomende week hele week les in de keuken van 9 tot 21:00 5 dagen lang, lekker stress. weinig eten en veel yoghurt(alvast gekocht) dus t komt wel weer goed
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_42475684
Hier gaat het ook helemaal niet goed, ben 6 ons aangekomen van de week en ik weeg nou weer zowat even veel als toen ik begonnen was Ik moet echt snel weer gaan sporten, anders gaat het echt helemaal mis hier. Want daar ligt het aan, het eten gaat echt prima, maar doordat ik niet meer actief sport kom ik toch steeds aan Net me gegevens bijgewerkt en ik ben in 3 weken gewoon 1,1 kg aangekomen
pi_42477475
sylvana, wat jammer!
maar gewoon volhouden. Kan je binnenkort weer gaan sporten?

Ik ben deze week 1 kilo afgevallen

Nog 1,2 kilo van de 75 af, dat wil ik namelijk met de kerst wegen. Volgens mij ga ik dat wel halen.
pi_42477512
ik ben ook weer een halve kilo aangekomen . snap er geen kont van.
Tap tap tap
pi_42477575
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef wkraaij het volgende:
sylvana, wat jammer!
maar gewoon volhouden. Kan je binnenkort weer gaan sporten?
nouja, me fiets is helemaal vernield, dus wil nou thuis gaan trainen uit het boek bodyforming, en als de stufi binnen is wil ik een vouwfiets kopen, zodat ik die binnen kan zetten en ze hem niet meer kunnen vernielen Wil niet deze fiets laten repareren, want dat is toch zonde van het geld, vernielen ze toch zo weer Dus als ik die vouwfiets heb kan ik wel weer naar de sportschool toe, maar dat duurt dus ook nog wel een week of 2/3
pi_42479087
nja ik heb hier een tijdje niet gepost omdat ik eigenlijk niets goeds te vertellen had kwa eetgedrag, en dat bleek vandaag ook wel toen ik mezelf woog..
ik was dus 1 kilo afgevallen maar momenteel ben ik 0,5 kilo zwaarder dan mijn startgewicht;') ik weet wel hoe t komt.. mijn chocolaverslaving is terug gekomen.. dit zie je niet alleen aan mijn gewicht maar ook de puisten.. en gister friet gegeten en bij een feestje heb ik vollediger overgegeven aan de zoutjes en m&m's.. Ook heb ik maar een keer hardgelopen deze week omdat t op de andere dagen dat ik normaal ren, regende of ik iets had afgesproken..
Blijkbaar red ik t dus niet geheel op 'eigen kracht' ik ga dna ook vanaf morgen strepen met het streep-je-slank dieet.. als soort van goede start heb ik mijn kamer al een beetje opgeruimt zodat er weer plek om buikspieroefeningen te doen..
Nja ik baal flink, maar aan de andere kant heb ik nu wel weer allemaal motiverende gedachtes dat t echt niet langer zo kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')