abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 11:46:21 #151
155227 crew  Guppy
dus
pi_42228608
zolang t maar in de koffer zit CherryLips, en niet in jou knap van je hoor!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42233361
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:22 schreef Guppyfriend het volgende:
water Syl!
Ik lust geen water Maar wel limonade, dus dat drink ik sowieso veel Alleen van het weekend 2 verjaardagen, dus me daar maar beetje proberen in te houden. Me fiets is weer es vernield en nou kan ik dus niet naar sportschool toe, is te ver om te lopen, dus maar ff snel een vouwfiets kopen die ik binnen kan zetten, want dit is al de zoveelste keer

Morgen weer wegen, k ben benieuwd, denk niet dat er veel af zal zijn Maar is ook niet zo gek
pi_42239800
mijn stepper traint spieren die ik eerder niet veel gebruikte!
Gisteren heb ik er 2 keer een kwartier op gestaan, op een vrij lichte stand.
Maar ik heb spierpijn in mijn kuiten en in mijn billen
Vandaag sla ik dus maar even over zodat die spieren kunnen herstellen en dan morgen er weer tegenaan (voorzichtig hoor)

en ik heb mijn eerste 'echte' werkweek sinds een jaar of 4 overleefd (elke dag van 9 tot +/- half 5) Ow wat ben ik moe . Met moeite heb ik staan koken net en ik ga denk ik over niet al te lang lekker slapen.
'k ben wel heel trots op mezelf
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 19:59:29 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_42240469
ik ben ook trots op jullie ! ^o^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42241777
net lekker rondje hardgelopen 3 km , samen met mn broertje, was wel leuk.. het was even hijgen maar ben nu niet moe/kapot ofzo.. voel hem wel een beetje in mn benen.. volgende keer pak ik de 4km... en continue mn conditie blijven opkrikken op de sportschool voel me echt goed door dit soort dingen
  zaterdag 30 september 2006 @ 08:49:48 #156
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42254346
Ik ga nu ook even lekker hardlopen!
Moet doordeweeks veel vroeg op staan, dus zit in het weekend nog in dat ritme en kan vaak niet uitslapen..
Dus terwijl mn vriend nog even lekker doorslaapt, ga ik meestal even rennen...

Mn hele week is goedgegaan, 3 uur op mn hometrainer gezeten, heel gezond gegeten...
Alleen donderdagavond was een hel!
Ik gaf een klein feestje (erg verlaat) voor mn verjaardag en housewarming..
Ik begon de avond met een flesje water, begon toen met een paar zoute stokjes...want t was zo gezellig..en ach dan kan ik ook wel een wijntje nemen, of twee...ach en ik was toch al niet goed bezig dus chips kon er ook nog wel bij..

Dat is dus mijn grootste probleem, ik leef heel gezond, hou het sporten vol, maar kan gewoon niet iets 'slechts' pakken want dan draai ik door..
"Ach ben nu toch al fout bezig, dus wat maakt dat nou uit...."

Heb me nu maar voorgehouden de hele maand oktober niet te gaan zondigen...misschien kan ik dan na zo'n periode een avond instellen waar ik wel mag snoepen..
1 x in de maand moet niet heel erg schadelijk zijn, toch?

En t moet bijna wel op die manier, want t blijft nooit bij een handje chips.. .
  zaterdag 30 september 2006 @ 08:53:52 #157
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42254369
Als je een gezonde lifestyle hebt met veel sporten en goed eten dan maakt het echt niet uit als je wat lekkers neemt, al was het een zak chips. Je moet zoiets niet zien als zondigen.
pi_42254985
ik zondig eens in de week . Anders ga ik bingen . En anders is m'n lichaam er niet meer aan gewend, en als er dan een weekje komt waarin ik niet zo goed op m'n eten let en amper beweeg, dan kom ik gelijk weer drie kilo aan.
Ik ben in Londen minder dan een halve kilo aangekomen .
Tap tap tap
pi_42255137
t schijnt ook dat als je gezond leeft enzo en dus wel volhoud, dat het op een avondje "zondigen" dan extra hard aankomt. en wat al gezegd is, zolang jij gezond eet en veel sport dan mag jij gewoon "zondigen" hoor, daar heb je wel ruimte voor gecreerd en dat gaat er zo weer af de volgende dag waarschijnlijk
pi_42255338
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in Londen minder dan een halve kilo aangekomen .
Dat doe je goed Ik ga binnenkort even naar Californie en ik vrees dat er dan wel een stuk meer bij komt

Maar voor nu! Vandaag onder de 70 kilo! okee, dat had ik laatst ook, en 69.8 zegt niet dat het niet morgen weer 70.5 kan zijn, maar boeiend :w
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_42255357
ik moet eigenlijk weer gaan steppen maar ik heb geen zin .
Tap tap tap
pi_42255408
Zoals verwacht, ben 3 ons aangekomen van de week

Klein, af en toe zondigen mag best hoor, een hele maand niet zondigen dat houdt niemand vol volgens mij

CherryLips, goed van je dat je maar een halve kilo bent aangekomen in Londen
  zaterdag 30 september 2006 @ 10:51:24 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42255470
Het probleem met veel mensen hier is dat ze snoepen als zondigen zien.
Ik zie het anders, ik zie het als iets wat er gewoon bijhoort. Je mag jezelf toch wel verwennen? Als ik nooit iets lekkers mag, dan vind ik er helemaal niks meer aan. Het leven is echt te kort en te waardevol om jezelf zo te kwellen. Ga gewoon relaxt met eten om! En maak afwegingen (dat doe ik altijd): Vraag je bij elk extraatje wat je in je mond stopt af of je het wel lekker genoeg vind om dik van te worden. Trust me, dat helpt en 9 van de 10x laat ik dan het lekkers staan, dan heb ik daar geen behoefte meer aan.
pi_42255503
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
Het probleem met veel mensen hier is dat ze snoepen als zondigen zien.
Ik zie het anders, ik zie het als iets wat er gewoon bijhoort. Je mag jezelf toch wel verwennen? Als ik nooit iets lekkers mag, dan vind ik er helemaal niks meer aan. Het leven is echt te kort en te waardevol om jezelf zo te kwellen. Ga gewoon relaxt met eten om! En maak afwegingen (dat doe ik altijd): Vraag je bij elk extraatje wat je in je mond stopt af of je het wel lekker genoeg vind om dik van te worden. Trust me, dat helpt en 9 van de 10x laat ik dan het lekkers staan, dan heb ik daar geen behoefte meer aan.
Het probleem wat ik heb is als ik begin met snoep, dat ik dan gelijk het hele zakje opeet. Gister bijvoorbeeld een zakje pistachenootjes gehaald, en dan kan ik echt niet gewoon een paar handjes nemen, dan zit ik te eten onder het tv kijken en dan is dat zakje op een gegeven moment gewoon op
pi_42255529
dat heb ik ook .
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 30 september 2006 @ 12:32:03 #166
155227 crew  Guppy
dus
pi_42256572
ik zie snoepen niet echt als zondigen, het hoort er inderdaad bij. maar ik wil nog wel eens misdadige hoeveelheden naar binnenwerken als ik het dan doe, en dat vind ik wel een beetje zondigen...
pi_42256636
5000 stappen . ik val zo om.
Tap tap tap
pi_42257186
CL, niet doen
Weer een uur wezen steppen dus

tis vandaag de laatste van de maand, dus de balans heb ik vandaag opgemaakt.
1,6 kilo afgevallen deze maand (totaal 3.8).
Van mijn taille is in totaal nu 7 cm af , van mijn heupen 6.5-7 cm en van mijn bovenbenen 3 cm
Het gaat dus lekker, ik hoop dat het zo door gaat dan weeg ik met de kerst 75 kilo (of minder).
  Moderator zaterdag 30 september 2006 @ 13:38:48 #169
155227 crew  Guppy
dus
pi_42257228
keigoed! bij mij is er in totaal wel 3.5 kg af, maar nog niks van te zien!
pi_42257247
Bij mij is er nog steeds niks vanaf . Ben vandaag wel begonnen met een uur flink doorwandelen en ga vanavond nog even op de stepper staan. Ik snap echt niet dat ik niet afval.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42257331
je kan aan mijn kleren echt heel goed zien dat er zoveel af is. Alles zit los enzo. Ik vind dat helemaal niet erg, als ik mijn kleren dan zo aan zie zitten, denk ik jippie, niet voor niets al die moeite gedaan!

Q, jij was toch al heel veel afgevallen? Misschien dat je op een 'plateau' zit. Ik heb al eerder wel gelezen dat mensen goed aan het afvallen waren en dan opeens stonden ze 3 maanden stil. Dan is het wel heel moeilijk vol te houden. Maar gewoon volbijven houden hoor!!!!!
pi_42257384
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:47 schreef wkraaij het volgende:
je kan aan mijn kleren echt heel goed zien dat er zoveel af is. Alles zit los enzo. Ik vind dat helemaal niet erg, als ik mijn kleren dan zo aan zie zitten, denk ik jippie, niet voor niets al die moeite gedaan!

Q, jij was toch al heel veel afgevallen? Misschien dat je op een 'plateau' zit. Ik heb al eerder wel gelezen dat mensen goed aan het afvallen waren en dan opeens stonden ze 3 maanden stil. Dan is het wel heel moeilijk vol te houden. Maar gewoon volbijven houden hoor!!!!!
Jep, ben al 11 kilo kwijt. Maar ik sta ondertussen als sinds juni ongeveer stil, dus ik begin het een beetje zat te worden. In die tijd ben ik namelijk wel veel vaker gaan sporten, maar daar merk ik dus niks van, ook niet in cm's. Maar ik ga gewoon door hoor, want ik ben nu toch aan regelmatig/gezond eten gewend en het is eigenlijk veel lekkerder. Dan maar hopen dat ik nog ooit van dat plateau af kom..
pi_42257797
pfff ben weer een halve kilo zwaarder dan gister, de afgelopen maand was dus zonde van de tijd . maargoed, over een week pas weer wegen en dan maar weer opnieuw beginnen.
Tap tap tap
pi_42258202
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef CherryLips het volgende:
pfff ben weer een halve kilo zwaarder dan gister, de afgelopen maand was dus zonde van de tijd . maargoed, over een week pas weer wegen en dan maar weer opnieuw beginnen.
Ja dan moet je jezelf ook niet elke dag wegen word je alleen maar depressief van
pi_42260762
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef wkraaij het volgende:

tis vandaag de laatste van de maand, dus de balans heb ik vandaag opgemaakt.
1,6 kilo afgevallen deze maand (totaal 3.8).
Van mijn taille is in totaal nu 7 cm af , van mijn heupen 6.5-7 cm en van mijn bovenbenen 3 cm
Het gaat dus lekker, ik hoop dat het zo door gaat dan weeg ik met de kerst 75 kilo (of minder).
goed zeg
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:30:35 #176
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42263588
Ik weet ook wel dat af en toe snoepen niet slecht is...maar als ik weer eens doorsla, baal ik daar zo van!
Maar vandaag ging weer goed, hardgelopen en heel netjes gegeten...
We gaan gewoon door en ik zal niet meer zo zeuren..

Vanavond naar zwartboek!
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:26:21 #177
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42267761
Ik ben de laatste tijd van de mini cakejes...

Moet ik eigenlijk helemaal niet doen! Maar ja zo'n ding kost $100,- (12 cent)

Ik wilde vanmorgen (lees vanmiddag) gaan trainen, kom ik bij de sportschool aan, zijn ze dicht
Morgen ga ik misschien skieen (of iets wat daarop lijkt want ik kan er helemaal niks van, zal de eerste keer worden) dus ik ben benieuwd.

Probeer mijn vocht gehalte omhoog te brengen, maar lukt nog niet erg.

Een goeie tip voor als je gaat snoepen. Neem een balans dag! Maar nog beter, neem als je weet dat een dagje gaat uiteten of wat anders gaat doen een balansdag van te voren! Dat heb ik mijn dokter, dan wordt je beloond als je een balansdag gedaan hebt En hoef je niet naderhand je slecht te voelen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Moderator zaterdag 30 september 2006 @ 22:40:23 #178
155227 crew  Guppy
dus
pi_42268105
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef Klein het volgende:
Ik weet ook wel dat af en toe snoepen niet slecht is...maar als ik weer eens doorsla, baal ik daar zo van!
Maar vandaag ging weer goed, hardgelopen en heel netjes gegeten...
We gaan gewoon door en ik zal niet meer zo zeuren..

Vanavond naar zwartboek!
niks verklappen hoor, ik wil m ook graag zien
  zondag 1 oktober 2006 @ 08:43:29 #179
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42274992
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

niks verklappen hoor, ik wil m ook graag zien
Je moet em echt gaan zien!
Hij was echt supergoed!
Was echt twee uur lang, zonder popcorn , genieten!!
  Moderator zondag 1 oktober 2006 @ 08:45:44 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_42275002
Oh nu heb ik helemaal zin! Wat jammer dat ik vanavond moet werken
pi_42276008
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef Klein het volgende:
Tenzij je in je eentje twee hele zakken chips naar binnen hebt gewerkt zie ik het probleem niet zo.
pi_42277131
Afentoe een dropje,koekje of chippie moet echt wel kunnen hoor.
Ik eet elke avond een koekje bij de thee voor de gezelligheid en afentoe een snoepje. Maar geen 10 per dag. Hooguit 1-3.
En als mijn vriend een zak chips los trekt neem ik één klein handje en dan laat ik het erbij.
Het is wel heel moeilijk, om je zelf te leren om in te houden!
pi_42279176
pfff gister werd m'n oma 80, lekkere toetjes .
Tap tap tap
pi_42279421
http://www.ad.nl/economie/article671209.ece
dat zie ik wel zitten hoor:)
was straks nog steeds 56 kilo:) ik had eigenlijk verwacht dat die kilo er vorige week 'per toeval' af was..
pi_42279569
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:11 schreef marleenhoofd- het volgende:
http://www.ad.nl/economie/article671209.ece
dat zie ik wel zitten hoor:)
was straks nog steeds 56 kilo:) ik had eigenlijk verwacht dat die kilo er vorige week 'per toeval' af was..
Ik weet niet of ik zoiets zou zien zitten. Ze voegen dus vet toe (waarschijnlijk wel in kleine hoeveelheden) waardoor je je voller voelt. Ben je dan eigenlijk ook niet voller? Ik bedoel, als ik heel vet heb gegeten, dan heb ik voorlopig ook geen trek. Maar dan val ik niet perce af natuurlijk. Het zal wel in zo'n verhouding staan met elkaar dat je er per saldo toch van af valt, maar eerlijk gezegd eet ik dan liever gewoon yoghurt waar alleen dingen inzitten die erin thuis horen, en niet met allerlei andere toevoegingen.
pi_42280107
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:16 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik zoiets zou zien zitten. Ze voegen dus vet toe (waarschijnlijk wel in kleine hoeveelheden) waardoor je je voller voelt. Ben je dan eigenlijk ook niet voller? Ik bedoel, als ik heel vet heb gegeten, dan heb ik voorlopig ook geen trek. Maar dan val ik niet perce af natuurlijk. Het zal wel in zo'n verhouding staan met elkaar dat je er per saldo toch van af valt, maar eerlijk gezegd eet ik dan liever gewoon yoghurt waar alleen dingen inzitten die erin thuis horen, en niet met allerlei andere toevoegingen.
In de gelderlander stond het iets anders, maar dat bericht vond ik nietzo gauw.. ze voegen een speciaal soort vet toe dat pas verteerd wordt in je darmen en niet in je maag.. Als dit vet in je darmen komt gaat er direct een signaaltje naar je hersenen dat je maag het niet meer aankan en je dus niet meer moet eten..
pi_42280205
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

In de gelderlander stond het iets anders, maar dat bericht vond ik nietzo gauw.. ze voegen een speciaal soort vet toe dat pas verteerd wordt in je darmen en niet in je maag.. Als dit vet in je darmen komt gaat er direct een signaaltje naar je hersenen dat je maag het niet meer aankan en je dus niet meer moet eten..
Maar het vet wordt dus alsnog verteerd, en dus opgenomen. Het gaat me ook niet zozeer om dat beetje vet, denk ik, maar ook om het feit dat ze dit soort 'onnatuurlijke dingen' (daarmee bedoel ik dingen die er niet inhoren) gaan toevoegen aan eten om ons minder te laten eten. Ik heb een beetje het gevoel dat ik het dan toch liever 'echt zelf' doe.

Ik probeer ook even een vergelijking te zoeken, maar dat lukt me even niet echt. Misschien dat je een glas water moet nemen als je honger hebt, zodat je je dan voller voelt en je honger overgaat, maar dan is het gewoon natuurlijk water, zonder extra toevoegingen.
pi_42280506
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit product lijkt niet ongezond en met het onnatuurlijke heb ik niet echt problemen, er zijn meestal toch al onnatuurlijke dingen aan yoghurt toegevoegd.. maar goed het komt waarschijnlijk volgend jaar pas op de markt, en heel misschien heb ik het dan wel niet meer nodig
pi_42288852
Hoi allemaal!

Ik kom ook weer even meedoen. Vanaf morgen begin ik weer met FlexiPoints, dat werkte toch wel goed voor mij. Van de week zag ik mezelf op een video en toen bedacht ik dat er toch nog wel een paar kilootjes vanaf mogen. Toen ik stopte met lijnen was ik het wel zat en wilde ik eerst kijken of ik dit gewicht vast zou kunnen houden. Dat is tot nu toe aardig gelukt, maar nu wil ik toch nog even met frisse moed er tegenaan om die laatste paar kilootjes nog kwijt te raken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_42291071
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal!

Ik kom ook weer even meedoen. Vanaf morgen begin ik weer met FlexiPoints, dat werkte toch wel goed voor mij. Van de week zag ik mezelf op een video en toen bedacht ik dat er toch nog wel een paar kilootjes vanaf mogen. Toen ik stopte met lijnen was ik het wel zat en wilde ik eerst kijken of ik dit gewicht vast zou kunnen houden. Dat is tot nu toe aardig gelukt, maar nu wil ik toch nog even met frisse moed er tegenaan om die laatste paar kilootjes nog kwijt te raken.
Hoi

Wat is FlexiPoints?
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:04:27 #191
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42293725
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal!

Ik kom ook weer even meedoen.
Hi mini!

wij blijven gewoon terugkomen he
ik ben het ook af en toe allemaal helemaal zat en post hier niet meer (lees stiekem vaak wel mee )
Maar kom ook elke keer weer terug om mn frustraties te lozen en motivatie te vinden!
Welcome back!
pi_42293972
ik heb mijn weegschaal laten verstoppen door mijn vriendje omdat ik er telkens op ging staan Na het eten enzo, en na het sporten
Volgende week zondag gaat ie weer tevoorschijn komen.
*shame*

Maar.... mijn meetlint heb ik nog wel.
pi_42298075
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Hoi

Wat is FlexiPoints?
Programma van Weight Watchers waar je kunt invoeren wat je eet. Dat wordt dan omgerekend in punten en je mag een bepaald aantal punten per dag. Sporten is bonuspunten.
Begin dit jaar heb ik dat programma een aantal maanden gebruikt, je wordt gek van het invoeren van alles wat je eet en op gegeven moment zit je de hele dag te rekenen, hoe veel je mag hebben om nog net binnen je punten te blijven, maar ik ben er uiteindelijk wel 10 kilo mee afgevallen.
  maandag 2 oktober 2006 @ 03:56:26 #194
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42302509
WOEI!

Ik ben vandaag de hele dag wezen skieën! Het is hier gewoon 20 - 25 graden en ik ga skieën
Ik had 't nog nooit gedaan, maar na een harde smak was de angst grotendeels weg en zoefde en zigzagde ik door de pistes heen!

Ik heb van iets over 10 tot en met iets over 5 geskiet dus nogal een workout gehad denk ik!
Ik zag net een foto van mezelf en ik moet weer 's nodig hard gaan trainen want ik wil een duidelijke kaaklijn zichbaar hebben (dan is 't meeste op je lijf ook weg ) en die zit er nog niet!
Morgen ga ik lekker fitnessen hier in het sportcentrum vlak bij

Volgens mij heb ik 't eindelijk voor elkaar (weet niet hoe) dat mijn lichaam verkeerd eten afstoot. Gisteren heb ik een zak chips gegeten hier thuis en ik was me toch een partij ziek vannacht! Niet normaal! Dat was laatst ook al met wat andere ongezonde dingen. Ik heb ook 't gevoel dat mijn maag veel minder eten nodig vind. Als ik het gelunched hier en 't was veel, dan voel ik me gewoon erg slecht. Niet slecht voelen voor het eten wat ik gegeten heb, maar letterlijk buikpijn totaal niet meer lekker eraan zijn en zo. Ik begin weer minder te eten Back to the dieet!

Mini_rulez welkom terug! Zet 'm op hoor!
W_kraaij niet teveel wegen he!

[ Bericht 32% gewijzigd door zwahiel op 02-10-2006 04:03:06 ]
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42303046
zwahiel, geen spierpijn? van 10 tot 5 uur..
Ik heb dat trouwens ook, als ik chips of ander vet eten eet. Dan krijg ik buikpijn en diarree.
Niet heel fijn, maar je grijpt ook minder snel naar een zak chips of een patatje!

En ik heb vandaag niet gewogen. Ik heb mezelf voorgenomen niet naar de weegschaal te gaan zoeken.
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:48:22 #196
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42303291
Zoooooo herkenbaar!

Nu heb ik ook spastische darm en lichte glutenallergie, maar mijn maag kan vet eten echt niet aan..
Heb al in jaren geen macdonalds, snacks ofzo gegeten, dan lig ik echt een dag erna te creperen van de pijn.
Maar ik heb t ook met pizza, chips, pinda's enz enz..
(misschien is t ook wel de olie , weet tegenwoordig niet meer wat t allemaal is.. ...)

Aan de ene kant handig idd omdat je niet zo snel meer naar zoiets grijpt...
Maar ook wel jammer als je echt van iets wil genieten.
  maandag 2 oktober 2006 @ 08:53:15 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42303349
Shit, ik wilde me vandaag wegen, maar ik heb alweer gegeten
Morgen maar dan.
Ik heb wel veel alcohol genuttigd dus ik wacht weinig resultaat.

Dat van vet eten heb ik ook. Ik kan echt krampen krijgen van een patatje met of van chips. Ook met vet gebak heb ik het. Vervelend maar ook wel weer handig.
Vooral in restaurants speel ik daarom op safe en kies ik voor wat lichts. Want ik wil niet na het eten naar de wc hoeven rennen en mijn verder avond verpesten...
pi_42310122
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Programma van Weight Watchers waar je kunt invoeren wat je eet. Dat wordt dan omgerekend in punten en je mag een bepaald aantal punten per dag. Sporten is bonuspunten.
Begin dit jaar heb ik dat programma een aantal maanden gebruikt, je wordt gek van het invoeren van alles wat je eet en op gegeven moment zit je de hele dag te rekenen, hoe veel je mag hebben om nog net binnen je punten te blijven, maar ik ben er uiteindelijk wel 10 kilo mee afgevallen.
Ah, dat klinkt handig en prijzig.

En jongens, wat een rotweer vandaag! Dan wil toch niemand een lekker lange wandeling maken?
pi_42310952
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:00 schreef innepin het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt handig en prijzig.

En jongens, wat een rotweer vandaag! Dan wil toch niemand een lekker lange wandeling maken?
Niet als je het illegaal downloadt.

Maar inderdaad. Ik zit erover te denken om zelfs die 10 minuten die ik moet fietsen maar met de bus te doen. Anders zit ik weer helemaal verzopen in de practicumzaal.
pi_42311522
het is dan wel kutweer, aangezien me fiets dus kapot is moet ik wel steeds lopen, dus loop nou wel een half uur langer dan normaal, dus totaal een uur ( 4 x 15 minuten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')