Ik lust geen waterquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:22 schreef Guppyfriend het volgende:
water Syl!
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in Londen minder dan een halve kilo aangekomen.
Het probleem wat ik heb is als ik begin met snoep, dat ik dan gelijk het hele zakje opeet. Gister bijvoorbeeld een zakje pistachenootjes gehaald, en dan kan ik echt niet gewoon een paar handjes nemen, dan zit ik te eten onder het tv kijken en dan is dat zakje op een gegeven moment gewoon opquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
Het probleem met veel mensen hier is dat ze snoepen als zondigen zien.
Ik zie het anders, ik zie het als iets wat er gewoon bijhoort. Je mag jezelf toch wel verwennen? Als ik nooit iets lekkers mag, dan vind ik er helemaal niks meer aan. Het leven is echt te kort en te waardevol om jezelf zo te kwellen. Ga gewoon relaxt met eten om! En maak afwegingen (dat doe ik altijd): Vraag je bij elk extraatje wat je in je mond stopt af of je het wel lekker genoeg vind om dik van te worden. Trust me, dat helpt en 9 van de 10x laat ik dan het lekkers staan, dan heb ik daar geen behoefte meer aan.
Jep, ben al 11 kilo kwijt. Maar ik sta ondertussen als sinds juni ongeveer stil, dus ik begin het een beetje zat te worden. In die tijd ben ik namelijk wel veel vaker gaan sporten, maar daar merk ik dus niks van, ook niet in cm's. Maar ik ga gewoon door hoor, want ik ben nu toch aan regelmatig/gezond eten gewend en het is eigenlijk veel lekkerder. Dan maar hopen dat ik nog ooit van dat plateau af kom..quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:47 schreef wkraaij het volgende:
je kan aan mijn kleren echt heel goed zien dat er zoveel af is. Alles zit los enzo. Ik vind dat helemaal niet erg, als ik mijn kleren dan zo aan zie zitten, denk ik jippie, niet voor niets al die moeite gedaan!
Q, jij was toch al heel veel afgevallen? Misschien dat je op een 'plateau' zit. Ik heb al eerder wel gelezen dat mensen goed aan het afvallen waren en dan opeens stonden ze 3 maanden stil. Dan is het wel heel moeilijk vol te houden. Maar gewoon volbijven houden hoor!!!!!
![]()
Ja dan moet je jezelf ook niet elke dag wegenquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:28 schreef CherryLips het volgende:
pfff ben weer een halve kilo zwaarder dan gister, de afgelopen maand was dus zonde van de tijd. maargoed, over een week pas weer wegen en dan maar weer opnieuw beginnen.
goed zegquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef wkraaij het volgende:
tis vandaag de laatste van de maand, dus de balans heb ik vandaag opgemaakt.
1,6 kilo afgevallen deze maand (totaal 3.8).
Van mijn taille is in totaal nu 7 cm af, van mijn heupen 6.5-7 cm en van mijn bovenbenen 3 cm
![]()
Het gaat dus lekker, ik hoop dat het zo door gaat dan weeg ik met de kerst 75 kilo (of minder).![]()
niks verklappen hoor, ik wil m ook graag zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef Klein het volgende:
Ik weet ook wel dat af en toe snoepen niet slecht is...maar als ik weer eens doorsla, baal ik daar zo van!![]()
Maar vandaag ging weer goed, hardgelopen en heel netjes gegeten...
We gaan gewoon dooren ik zal niet meer zo zeuren..
![]()
Vanavond naar zwartboek!![]()
Je moet em echt gaan zien!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
niks verklappen hoor, ik wil m ook graag zien![]()
Tenzij je in je eentje twee hele zakken chips naar binnen hebt gewerkt zie ik het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:30 schreef Klein het volgende:
Ik weet ook wel dat af en toe snoepen niet slecht is...maar als ik weer eens doorsla, baal ik daar zo van!![]()
Ik weet niet of ik zoiets zou zien zitten. Ze voegen dus vet toe (waarschijnlijk wel in kleine hoeveelheden) waardoor je je voller voelt. Ben je dan eigenlijk ook niet voller? Ik bedoel, als ik heel vet heb gegeten, dan heb ik voorlopig ook geen trek. Maar dan val ik niet perce af natuurlijk. Het zal wel in zo'n verhouding staan met elkaar dat je er per saldo toch van af valt, maar eerlijk gezegd eet ik dan liever gewoon yoghurt waar alleen dingen inzitten die erin thuis horen, en niet met allerlei andere toevoegingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:11 schreef marleenhoofd- het volgende:
http://www.ad.nl/economie/article671209.ece
dat zie ik wel zitten hoor:)
was straks nog steeds 56 kilo:) ik had eigenlijk verwacht dat die kilo er vorige week 'per toeval' af was..
In de gelderlander stond het iets anders, maar dat bericht vond ik nietzo gauw.. ze voegen een speciaal soort vet toe dat pas verteerd wordt in je darmen en niet in je maag.. Als dit vet in je darmen komt gaat er direct een signaaltje naar je hersenen dat je maag het niet meer aankan en je dus niet meer moet eten..quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:16 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoiets zou zien zitten. Ze voegen dus vet toe (waarschijnlijk wel in kleine hoeveelheden) waardoor je je voller voelt. Ben je dan eigenlijk ook niet voller? Ik bedoel, als ik heel vet heb gegeten, dan heb ik voorlopig ook geen trek. Maar dan val ik niet perce af natuurlijk. Het zal wel in zo'n verhouding staan met elkaar dat je er per saldo toch van af valt, maar eerlijk gezegd eet ik dan liever gewoon yoghurt waar alleen dingen inzitten die erin thuis horen, en niet met allerlei andere toevoegingen.
Maar het vet wordt dus alsnog verteerd, en dus opgenomen. Het gaat me ook niet zozeer om dat beetje vet, denk ik, maar ook om het feit dat ze dit soort 'onnatuurlijke dingen' (daarmee bedoel ik dingen die er niet inhoren) gaan toevoegen aan eten om ons minder te laten eten. Ik heb een beetje het gevoel dat ik het dan toch liever 'echt zelf' doe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:34 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
In de gelderlander stond het iets anders, maar dat bericht vond ik nietzo gauw.. ze voegen een speciaal soort vet toe dat pas verteerd wordt in je darmen en niet in je maag.. Als dit vet in je darmen komt gaat er direct een signaaltje naar je hersenen dat je maag het niet meer aankan en je dus niet meer moet eten..
Hoiquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal!
Ik kom ook weer even meedoen. Vanaf morgen begin ik weer met FlexiPoints, dat werkte toch wel goed voor mij. Van de week zag ik mezelf op een video en toen bedacht ik dat er toch nog wel een paar kilootjes vanaf mogen. Toen ik stopte met lijnen was ik het wel zat en wilde ik eerst kijken of ik dit gewicht vast zou kunnen houden. Dat is tot nu toe aardig gelukt, maar nu wil ik toch nog even met frisse moed er tegenaan om die laatste paar kilootjes nog kwijt te raken.
Hi mini!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoi allemaal!
Ik kom ook weer even meedoen.
Programma van Weight Watchers waar je kunt invoeren wat je eet. Dat wordt dan omgerekend in punten en je mag een bepaald aantal punten per dag. Sporten is bonuspunten.quote:
Ah, dat klinkt handig en prijzig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Programma van Weight Watchers waar je kunt invoeren wat je eet. Dat wordt dan omgerekend in punten en je mag een bepaald aantal punten per dag. Sporten is bonuspunten.
Begin dit jaar heb ik dat programma een aantal maanden gebruikt, je wordt gek van het invoeren van alles wat je eet en op gegeven moment zit je de hele dag te rekenen, hoe veel je mag hebben om nog net binnen je punten te blijven, maar ik ben er uiteindelijk wel 10 kilo mee afgevallen.
Niet als je het illegaal downloadt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:00 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt handig en prijzig.
En jongens, wat een rotweer vandaag! Dan wil toch niemand een lekker lange wandeling maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |