Soms zegt je lichaam dat je eten nodig hebt, terwijl drinken net zo goed werkt. Gewoon een halve liter water achteroverslaan wil bij mij dus nog wel es werken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik eet altijd Special K bij mijn toetje.. toetje is niet goed weet ik, maar ik heb daar altijd zon trek in.. wij hebben altijd albran flakes, is goed voor je stoelgang ofzo..
Weet iemand trouwens wat je kan doen om een vreetkick te stoppen/verkomen? Als ik uit school kom heb ik altijd trek/honger waardoor ik meestal iets gezonds bedenk wat ik dan mag, maar daar achteraan ga ik meestal toch nog allemaal andere dingen eten..
ik heb trouwens nu ook een account en sta ik t lijstje van de op:)
creme fraiche heeft 35%, wat je zou kunnen gebruiken als alternatief is demi-creme fraiche of yoghurt (vol, 3.5%) je hebt wel kans op schiften dan maar tis een stuk minder vet en de structuur zal iets anders zijn. (tja, ervaring in de keuken hequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef zwahiel het volgende:
's avonds eet ik gewoon gezond, althans dat probeer ik. Ik heb de afgelopen twee dagen spagetti gegeten, of althans iets wat daarop leek, gisteravond opgewarmt. Vandaag ga ik denk ik lekker tortilla's klaar maken. Heej in een keuken gewerkt te hebben is wel makkelijkLekker gezond, met champignons, aubergines, mais, mozerella, strooi parmazaanse kaas, groentebouillon (beetje als ik 't kan vinden) en wat Kreme Fresh (als ik 't kan vinden) dat laatste natuurlijk zo min mogelijk (60% vet!!!!) Maar een beetje bepaald de smaak juist! Ik denk dat ik er een aantal maak, die in de koelkast dump en donderdag of vrijdag wat mensen uitnodig en dan gewoon een dineetje doe. Je kunt er niet maar twee maken, je moet er minimaal 8 tegeljik maken, dat zijn 4 porties bij 2 tortilla's pp.
dankjewel, nog meer water drinken misschien dan maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Soms zegt je lichaam dat je eten nodig hebt, terwijl drinken net zo goed werkt. Gewoon een halve liter water achteroverslaan wil bij mij dus nog wel es werken.
Sommige mensen hebben wat aan kauwgom, dat de kauwbeweging de honger stilt. Bij mij en vele anderen werkt het andersom; door het kauwen denkt je lichaam juist dat er eten binnen komt en gaat het proberen dat te verwerken, maar omdat er niks inzit krijg je alleen maar hongerOfzoiets, ben niet zo goed met anatomie enzo.
Sowieso altijd even laten zakken! Je lichaam doet er vaak zo'n 10 - 20 minuten over om te bedenken dat je vol zitWachten helpt dus vaak al goed genoeg.
Ehm... Dat is toch geen zondigen? Ieder lichaam heeft suiker nodigquote:Op woensdag 27 september 2006 16:35 schreef Nouk het volgende:
Ik heb vandaag gezondigd, sultana gegeten. Bleh.
Nou, Sultana is niet echt gezond, maar heel ongezond is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, ik eet elke dag wel iets als Sultana hoor, is toch gewoon een gezond tussendoortje? Beter dan een gevulde koek oid iig..
Lekker zonder van het geld dan jaquote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een abbo op de sportschool a 67 euro per maand waar ik al, jawel, 3,5 maand niet meer ben geweest
Vanavond maar weer eens heen gaanKijken of ze me nog binnenlaten
nee, mijn sportschool moet je ook gewoon doorbetalen, alleen fitlinxx is het systeem met je gegevens en instellingen van de apparaten enzo en dat werkt dus niet meer als je lang niet bent geweest, moet alles opnieuw ingesteld wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet
Ben heel lang heel trouw 3 keer per week 2,5 uur geweest maar toen ging ik FT werken en dan wordt het langzaam steeds minder totdat het naar een nul niveau zakt.
Doch ben ik vastbesloten er weer volop tegenaan te gaan
En mijn sportschool, dat zijn redelijke uitzuigers, die melden je niet zomaar af als je ongegeneerd geld uit je knip kunnen trekken
Dat je geen gewicht verlies, maar aankomt kan idd komen door veel krachttraining, spieren wegen zwaarder dan vet. Je kunt idd beter je maten opnemen en kijken of daar verschil inzit, en als je wilt afvallen dan kun je idd beter cardio doen. Niet opgeven hoor, die buik wordt vanzelf wel een keer zoals je hem wilt hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:49 schreef Thrilled het volgende:
Mm kheb het gevoel dat ik hier niet meer thuis hoorik kom alleen maar bij, en ik ben juist meer gaan bewegen.. ik hoop/denk dat het spiermassa is.. heb op de sportschool mn programma laten wijzigen, zit nu veel meer cardio in (zit nu met spierpijn te tiepen
). gister een conditie test gedaan, die was bovengemiddeld, dus was ik wel trots op.. maar ik zit nu ineens weer op de 80kg... mensen rond me heen zeggen wel dat ik afgevallen ben, en ik merk zelf dat ik meer spieren heb.. ik zit continue in mn hoofd te denken van: mn gewicht maakt me niet uit, als mn buik er maar plat uit ziet..
heb net ook mn taille enzo opgemeten, was exact hetzelfde als tijdje terug (toen ik die foto's plaatste)
ik weet het allemaal niet
thanks voor de rest, maar explain die esquote:Op donderdag 28 september 2006 11:28 schreef Sylvana het volgende:
als je wilt afvallen dan kun je idd beter cardio doen.
met cardio verbrand je meer vet dan met krachttrainingquote:Op donderdag 28 september 2006 12:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
thanks voor de rest, maar explain die es
uhm cardio = kracht training toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
met cardio verbrand je meer vet dan met krachttraining
Cardiovasculair = hart en bloedvatenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
uhm cardio = kracht training toch?
ga dan bodypumpen ofzoquote:Op donderdag 28 september 2006 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
ik verveel me altijd zo snel tijdens krachttraining... tis steeds t zelfde
dat klinkt helemaal leukquote:Op donderdag 28 september 2006 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, daar doe ik wel eens aan mee! of bij ons heb je ook iets anders, totall body work out, das een soort combi tussen steps en bodypump, nog leuker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |