Ik begin dan maar eens, met 2x een kwartier.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik begon met een half uurtje steppen per ochtend, tijdens Sex & The City. En dat werden 2 afleveringen en dat werd een aflevering Most Haunted of CSI
.
Ik moet wel bekennen dat ik gisteren een halve liter wijn en 5 flesjes bier opheb.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:58 schreef CherryLips het volgende:
ik kan echt niet kappen met snaaien. en het ging juist zo goed met me
.
Dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 23 september 2006 11:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat ik gisteren een halve liter wijn en 5 flesjes bier opheb.
En een halve zak chips. Dat zal wel niet geholpen hebben
ik heb nu zo'n blah-week, en ik ben weer een halve kilo aangekomenquote:Op zaterdag 23 september 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:
Bij mij hangt het ook sterk af van mijn humeur. Soms voel ik me een week niet zo geweldig, dan kan ik alleen maar bankhangen. En soms heb ik energie voor tien...
Ik wil ook afvallen door pannenkoeken en pizza te etenquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:32 schreef Quinazoline het volgende:
Woensdag heb ik pizza gegeten, donderdag pannekoeken en 's avonds anderhalf biertje gedronken. Gevolg: er lijkt nu een halve kilo af te zijn.
Ik vermoed dat die halve kilo er morgen ook weer bij zit hoor, maar tis toch wel opvallend.quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik wil ook afvallen door pannenkoeken en pizza te eten
quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:02 schreef Aventura het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik ben altijd lichter als ik op de weegschaal sta na een avond doorzakken. Geen wonder; alcohol onttrekt vocht. Misschien dat dat anderhalve biertje bij jou toch ook al een dehydraterend effect heeft gehad
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een kamer
Dus nou ben ik blij
En ben ik blij dat ik niet allemaal lekkere dingen in huis heb, anders ging ik die nu allemaal opeten om het te vieren
thnxquote:Op zaterdag 23 september 2006 17:51 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ken Deventer een heeeel klein beetje, maar waar is het ergens? En per wanneer? En on-topic: hoe ver is alles fietsen en is er een sportschool dichtbij?
Ideaal!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx
het is aan het eind van de winkelstraat, dus zeg maar de straat waar de hema en de bios in zitten uitlopenDus de supermarkt is 1 minuut lopen, het station is 3 minuten lopen en de winkels zijn 0 minuten lopen
en ik blijf gewoon bij me eigen sportschool, die zit op 10 minuten fietsen
7 oktober of 21 oktober, dat is nog niet helemaal bekendquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:02 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ideaal!
En per wanneer ga je daarheen?
Daar hoef je je excuses echt niet voor aan te bieden hoorquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:26 schreef Troel het volgende:
Zo, alle nieuwe accounts zijn aangemaakt volgens mij. Mocht ik mensen vergeten zijn, dan graag een nieuw mailtje
Excuses voor de vertraging, maar die vakantie had ik echt even nodig
De torenquote:Op zondag 24 september 2006 19:00 schreef Troel het volgende:
Welke uitbreiding wkraaij?
Ik heb de gewone, die van de biggetjes en de draak en de fee. Het is leuk
quote:Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef ymme het volgende:
Zo Zwahiel, het verschil is goed te zien.
Je bent een mooie man zo met je 77 kilo (wat ik dan aan de buitenkant kan zien he, misschien van binnen wel niet, maar he dat weet ik niet)
Als we een meeting van dit topic organiseren dan wil iedereen jouquote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
van binnen ook...
Thanks iedereenEen echte opsteker
![]()
Nu ga ik 't nog afmaken, als ik over een half jaar weer in Nederland kom wil ik nog beter zijnOp zijn minst een strakke buik
![]()
![]()
Jullie ook succes hoor! Ben blij dat dit topique er is hoor.
dat heb ik dus ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil mn buikje kwijt.
Slank ben ik al.
Ik ga der niet minder om eten denk ik. Iets misschien. Ik ga wel fietsen en hardlopen. Is voldoende hoop ik.quote:Op zondag 24 september 2006 22:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
vandaag wel gezond gegeten, tussen de middag 2 koppen groentensoep, als tussendoortjes vitalinea fruityoghurt en komkommer en vanavond Chinese zoetzuur ( = kip, veel groenten en een zoetzure saus) en maar 1 glas cola, das erg weinig voor mij ( maarja, heb erg veel geslapen vandaag)
S-p-o-r-t-e-n.quote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil mn buikje kwijt.
Slank ben ik al.
dat is het probleem bij mij idd, ik heb 's avonds echt geen zin meer om nog naar de sportschool te gaan, ben druk met huiswerk enzoquote:
Ik ga komende week beginnen met hardlopen. Dat beloof ik. Mijn fiets is niet meer wat het geweest is, anders was ik ook wel begonnen met fietsen.quote:
Hier idem, ook weer een pond erbij maar toch ben ik nog steeds een pond lichter als vorige week. Deze week ga ik doorzetten en wil ik echt op de 63 uitkomen. Ik heb een bewegingsschema opgesteld, gisteren heb ik gefietst en gelopen en aan de gewichten gehangen en vandaag wil ikcardio doen zoals steps.quote:Op zondag 24 september 2006 16:45 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren en vandaag ging het weer heel goed met eten. Ik heb inmiddels de vier boterhammen die ik bij de lunch at teruggebracht naar drie en ben weer fanatiek aan het wandelen. Gisteren een dik uur gelopen, en vandaag weer, beide in hoog tempo. Het voelt echt goed.
Die halve kilo die ik door de pizza/pannekoeken/bier kwijt was is trouwens weer gewoon terug, dus het kan best kloppen dat ik door dat bier een beetje vocht verloren had ofzo.
0.1 kilo? Weeg je het met een standaard weegschaal? Dan zijn zulke kleine verschillen echt niet betrouwbaar lijkt me.quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef wkraaij het volgende:
Zow mijn uur wandelen voor vandaag zit er al opIk heb mijn rondje uitgebreid met ongeveer 1 km, want ik ging steeds sneller lopen waardoor ik op het laatst maar 45-50 minuten bezig was met mijn rondje. Eerst deed ik er meer als een uur over.
En nu ga ik mijn 2e ontbijt nemen (bak yoghurt met muesli). Mijn 1e ontbijt was een glas melk met 2 boterhammen.
Gisteren heb ik alles gegeten wat langs kwam (chips, drop, koekjes, appeltaart) en savonds nog een pizza, wel zelfgemaakt, maar toch vrij veel caloriën, maar toch was ik maar 0.1 kilo aangekomen. Een flutje dus.
ja met een normale weegschaal (digitaal).quote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
0.1 kilo? Weeg je het met een standaard weegschaal? Dan zijn zulke kleine verschillen echt niet betrouwbaar lijkt me.
Ja hoor, ik was er ook maanden uit. Ff inloggen en opdaten, klaar!quote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben uit het lijstje zie ik, is m'n password enzo dan nog wel geldig?
idd, helemaal omdat ik vandaag vrij ben en theorie-examen zou gaan doen en naar een vriend zou gaan, wat nu dus niet doorgaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, das waar... maar tis niet lekker![]()
Valt wel mee, toen had ik nog steeds maatje 38 eigenlijk. Heb nooit een 'modellenlook' aka anorexialichaam gehad ofzo. Maar het is ook in principe niet mijn doel, hoor. Eerst maar even onder de 70.quote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
59 kilo bij een lengte van 1.78... Da's erg licht volgens mij.
Mager broodbeleg is o.a. 30 of 20+ kaas (alleen ik vind t niet te vreten, dus ik neem gewoon 48+, een half plakje per dag moet kunnen vind ik), kalkoen- of kipfilet, achterham, magere smeerkaas en sandwichspread, moet je natuurlijk weer niet te dik smeren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
dankje!ik zal morgenochtend na t zwemmen ff de supermarkt leegkopen op lekkere rauwe groentes en fruitsoorten, weet iemand hier of je druiven beperkt mag eten of redelijk onbeperkt? van mango, bananen etc weet ik dat je er maar beperkt van mag eten.
ben ook al van wit (voorheen) naar bruin brood gegaan dus genoeg variatie al in mijn levenwat hebben jullie meestal op je brood als variatie? (of wat eten jullie ipv. brood? vooral yoghurt of?)
en hoe doen jullie t avond eten?
veel meer variatie op kip kan ik niet bedenken (vis krijg ik echt niet weg, doe hotelschool en bereid vaak genoeg vis. maar ik ga er echt van over mijn nek helaas.) en rijst mag je ook niet onbeperkt eten begreep ik? (max. 100 gr. per keer?)
Soms zegt je lichaam dat je eten nodig hebt, terwijl drinken net zo goed werkt. Gewoon een halve liter water achteroverslaan wil bij mij dus nog wel es werken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik eet altijd Special K bij mijn toetje.. toetje is niet goed weet ik, maar ik heb daar altijd zon trek in.. wij hebben altijd albran flakes, is goed voor je stoelgang ofzo..
Weet iemand trouwens wat je kan doen om een vreetkick te stoppen/verkomen? Als ik uit school kom heb ik altijd trek/honger waardoor ik meestal iets gezonds bedenk wat ik dan mag, maar daar achteraan ga ik meestal toch nog allemaal andere dingen eten..
ik heb trouwens nu ook een account en sta ik t lijstje van de op:)
creme fraiche heeft 35%, wat je zou kunnen gebruiken als alternatief is demi-creme fraiche of yoghurt (vol, 3.5%) je hebt wel kans op schiften dan maar tis een stuk minder vet en de structuur zal iets anders zijn. (tja, ervaring in de keuken hequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:57 schreef zwahiel het volgende:
's avonds eet ik gewoon gezond, althans dat probeer ik. Ik heb de afgelopen twee dagen spagetti gegeten, of althans iets wat daarop leek, gisteravond opgewarmt. Vandaag ga ik denk ik lekker tortilla's klaar maken. Heej in een keuken gewerkt te hebben is wel makkelijkLekker gezond, met champignons, aubergines, mais, mozerella, strooi parmazaanse kaas, groentebouillon (beetje als ik 't kan vinden) en wat Kreme Fresh (als ik 't kan vinden) dat laatste natuurlijk zo min mogelijk (60% vet!!!!) Maar een beetje bepaald de smaak juist! Ik denk dat ik er een aantal maak, die in de koelkast dump en donderdag of vrijdag wat mensen uitnodig en dan gewoon een dineetje doe. Je kunt er niet maar twee maken, je moet er minimaal 8 tegeljik maken, dat zijn 4 porties bij 2 tortilla's pp.
dankjewel, nog meer water drinken misschien dan maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Soms zegt je lichaam dat je eten nodig hebt, terwijl drinken net zo goed werkt. Gewoon een halve liter water achteroverslaan wil bij mij dus nog wel es werken.
Sommige mensen hebben wat aan kauwgom, dat de kauwbeweging de honger stilt. Bij mij en vele anderen werkt het andersom; door het kauwen denkt je lichaam juist dat er eten binnen komt en gaat het proberen dat te verwerken, maar omdat er niks inzit krijg je alleen maar hongerOfzoiets, ben niet zo goed met anatomie enzo.
Sowieso altijd even laten zakken! Je lichaam doet er vaak zo'n 10 - 20 minuten over om te bedenken dat je vol zitWachten helpt dus vaak al goed genoeg.
Ehm... Dat is toch geen zondigen? Ieder lichaam heeft suiker nodigquote:Op woensdag 27 september 2006 16:35 schreef Nouk het volgende:
Ik heb vandaag gezondigd, sultana gegeten. Bleh.
Nou, Sultana is niet echt gezond, maar heel ongezond is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, ik eet elke dag wel iets als Sultana hoor, is toch gewoon een gezond tussendoortje? Beter dan een gevulde koek oid iig..
Lekker zonder van het geld dan jaquote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een abbo op de sportschool a 67 euro per maand waar ik al, jawel, 3,5 maand niet meer ben geweest
Vanavond maar weer eens heen gaanKijken of ze me nog binnenlaten
nee, mijn sportschool moet je ook gewoon doorbetalen, alleen fitlinxx is het systeem met je gegevens en instellingen van de apparaten enzo en dat werkt dus niet meer als je lang niet bent geweest, moet alles opnieuw ingesteld wordenquote:Op woensdag 27 september 2006 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet
Ben heel lang heel trouw 3 keer per week 2,5 uur geweest maar toen ging ik FT werken en dan wordt het langzaam steeds minder totdat het naar een nul niveau zakt.
Doch ben ik vastbesloten er weer volop tegenaan te gaan
En mijn sportschool, dat zijn redelijke uitzuigers, die melden je niet zomaar af als je ongegeneerd geld uit je knip kunnen trekken
Dat je geen gewicht verlies, maar aankomt kan idd komen door veel krachttraining, spieren wegen zwaarder dan vet. Je kunt idd beter je maten opnemen en kijken of daar verschil inzit, en als je wilt afvallen dan kun je idd beter cardio doen. Niet opgeven hoor, die buik wordt vanzelf wel een keer zoals je hem wilt hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 08:49 schreef Thrilled het volgende:
Mm kheb het gevoel dat ik hier niet meer thuis hoorik kom alleen maar bij, en ik ben juist meer gaan bewegen.. ik hoop/denk dat het spiermassa is.. heb op de sportschool mn programma laten wijzigen, zit nu veel meer cardio in (zit nu met spierpijn te tiepen
). gister een conditie test gedaan, die was bovengemiddeld, dus was ik wel trots op.. maar ik zit nu ineens weer op de 80kg... mensen rond me heen zeggen wel dat ik afgevallen ben, en ik merk zelf dat ik meer spieren heb.. ik zit continue in mn hoofd te denken van: mn gewicht maakt me niet uit, als mn buik er maar plat uit ziet..
heb net ook mn taille enzo opgemeten, was exact hetzelfde als tijdje terug (toen ik die foto's plaatste)
ik weet het allemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |