abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42048167

Voor wie is 'Slank de feestdagen in', ookwel bekend als 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub #115 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
slankdezomerin@troel.nl . Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thrilled op 22-09-2006 15:14:15 ]
pi_42048225
Ik begon met een half uurtje steppen per ochtend, tijdens Sex & The City . En dat werden 2 afleveringen en dat werd een aflevering Most Haunted of CSI .
Tap tap tap
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:05:44 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_42048236
tvp dan maar
disclaimer
pi_42048458
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik begon met een half uurtje steppen per ochtend, tijdens Sex & The City . En dat werden 2 afleveringen en dat werd een aflevering Most Haunted of CSI .
Ik begin dan maar eens, met 2x een kwartier.

En dan ga ik dit volgende week opbouwen.
Ik heb het stepapparaat ook naar boven verhuist, waar geen tv is. Maar beneden vond ik hem ook niet erg charmant staan vandaar.

Dus een half uur is dan wel heel lang met alleen muziek.
Vriendje lief moet maar snel eens de tvkabel richting slaapkamer halen.

Ik ga nu binnen, zet de timer in op 15 min... Dan heb ik vandaag 30 min gestept. Ook loop ik bijna 5x per week gemiddelt 1,5 uur. Dus aan beweging ligt het bij mij niet.
pi_42048468
vanavond weer flink zweten bij de training. Gisteravond oefenwedstrijd gehad. Dus het gaat de goede kant op met sporten.
pi_42048755
Last van mijn rug. Heb moeten stoppen.
Maar ach beter iets dan niets... Vanavond werken, achter de bar dus dat wordt ook weer flink lopen.

Ik neem nu even rust. En doe als slot dadelijk toch nog even die 5 min. Heb ik toch het half uur vol gemaakt...

Ik stiink naar zweet
pi_42048962
Gaan we nu al richting de feestdagen leven?:O
nja... de laatste dagen weinig regelmaat kwa eten enzo.. moet bijv, zometeen weer werken en dan heb ik avondeten om een uur of 4...
pi_42049116
* innepin ook weer meedoet.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_42049585
* Quinazoline doet ook in dit topic weer mee natuurlijk.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:58:53 #10
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42049601
Ik heb idd aangifte gedaan, de politie is meteen gekomen daarna.
Er zijn geen braaksporen, verwacht is dat (dat weten we zeker) dat het iemand van het huis zelf is. Ik woon in een studentenhuis, waarschijnlijk heeft iemand een soort gelijke sleutel, het zijn van die ouwe sleutels. En het slot was erg makkelijk open te maken volgens de politie.

Ik hoop, ik neem aan, dat ik het wel terug krijg van de verzekering, maar daarmee heb ik mijn data nog niet terug. En die is veel belangrijker dan mijn iBookje zelf

Qua gewicht, vrees ik... Volgens mij ben ik iets aangekomen. Ik moet nog ff een weegschaal vinden hiero. Net als een sportschool.

Vanavond ga ik kijken voor een andere kamer, omdat ik mijn huisgenoten gewoonweg niet vertrouw! Dus ik wacht nog heel even met mijn sportschool te kiezen. Omdat die andere kamer in een ander district van Santiago is.

Laatste keer in NL dat ik op de schaal stond was ik 77,7 toen ik hier aankwam ben ik nog zeker iets afgevallen, maar de laatste dagen heb k ' t idee dat er weer iets bij gekomen is, ik hoop het niet!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42050664
tvp'tje
  vrijdag 22 september 2006 @ 19:44:47 #12
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42055183
Ik zal ook eens moeten afslanken, vorige keer lukte het niet echtin de Dieetclub en aangezien mijn BMI zo is dat ik zelf mag kiezen zal ik het hier een keer proberen, ik zal morgen even m'n BMI precies bepalen en een mailtje sturen
Bernie en ik zijn tof.
  Moderator vrijdag 22 september 2006 @ 19:47:21 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_42055265
ik stink ook en ik heb niet eens gesport... t was echt te druk in de trein vandaag en er was ook nog vertraging waardoor ik mn spinning uurtje gemist heb! maar morgen ga k wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42056692
pfff ik heb echt de vreetziekte. en volgende week ga ik 5 dagen naar Londen en dan zitten die 2,5 kilo er zo weer aan .
Tap tap tap
pi_42061667
Pfff, ik moet me er zelf echt toe gaan zetten om te gaan sporten, ben alweer bijna 2 weken niet geweest

En alleen elke dag een half uur lopen schiet natuurlijk ook niet superveel op ( niet in dat tempo van mij iig )

Veel succes Mordradead, hopelijk lukt het hier wel
pi_42062276
Ik eet mijn avondeten meestal rond 16.00/17.00 uur en daarna drink ik alleen nog maar water. Ik sport dan rond 20.00 uur, maar heb nu een blessure opgelopen aan mijn voet een hardnekkige blessure vrees ik waardoor ik lange tijd niet op 'topniveau' kan sporten.. ik heb vandaag nog ff gefietst op mijn speedbike, ik kan 35km p/u niet volhouden want dan wordt het te pijnlijk maar als ik rustig fiets dan merk ik bijna niets van mijn blessure.. heeft dit wel zin, een uurtje rustig spinnen? Val je dan nog wel af, of kun je je gewicht zo op dezelfde niveau houden? En als iemand nog tips heeft hoe je je gewicht op dezelfde niveau kunt houden, graag.
pi_42062596
Een uur lang gewoon in een normaal tempo fietsen is ook goed lijkt me, als je maar beweegt En je zou bijvoorbeeld ook kunnen gaan zwemmen, das ook niet zo belastend voor je voet lijkt me

Sterkte met je voetblessure!

Om 16/17 uur avondeten en daarna niks meer en nog wel sporten zou ik echt niet kunnen, dan ga ik echt van me stokje
pi_42071254
Vanochtend weer gewogen en was 2 ons aangekomen

Zit nu dus op 53,8

En ik blijf dus een beetje tussen de 53.6 en 55.2 schommelen de hele tijd, kom er maar niet onder

Datum Gewicht
20060923 53,8 kg
20060918 53,6 kg
20060822 55,2 kg
20060729 53,7 kg
20060722 54,2 kg
20060625 53,7 kg
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:51:31 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42071260
Het gaat als een tiet hier! 63 kg nu. Binnen een week dus 1 kilo. Maar ik weet al van mezelf dat niet snaaien na het avondeten en sporten bij mij gewoon heel goed werkt
pi_42071365
ik kan echt niet kappen met snaaien . en het ging juist zo goed met me .
Tap tap tap
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:02:46 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42071432
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 10:58 schreef CherryLips het volgende:
ik kan echt niet kappen met snaaien . en het ging juist zo goed met me .
Ik moet wel bekennen dat ik gisteren een halve liter wijn en 5 flesjes bier opheb.
En een halve zak chips. Dat zal wel niet geholpen hebben
pi_42071492
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik moet wel bekennen dat ik gisteren een halve liter wijn en 5 flesjes bier opheb.
En een halve zak chips. Dat zal wel niet geholpen hebben
Dat denk ik ook niet nee

Bij mij ligt het probleem bij 2 dingen

Elke dag een broodje brie op school
Niet sporten

Dus weet wel waardoor ik niet afval, alleen kan me er niet echt toe zetten om naar de sportschool te gaan, ook omdat ik nu zo druk ben met die kijkavonden enzo en met huiswerk
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:06:50 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42071513
Bij mij hangt het ook sterk af van mijn humeur. Soms voel ik me een week niet zo geweldig, dan kan ik alleen maar bankhangen. En soms heb ik energie voor tien...
  Moderator zaterdag 23 september 2006 @ 11:36:05 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_42072045
ik ken t... maar ik moet ook wel zeggen dat wanneer ik een vreetbui heb, dat die niet meer zo idioot is als eerder. het zijn nu 'kleine' vreetbuien, en ik heb ze ook minder vaak.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42072088
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 11:06 schreef Aventura het volgende:
Bij mij hangt het ook sterk af van mijn humeur. Soms voel ik me een week niet zo geweldig, dan kan ik alleen maar bankhangen. En soms heb ik energie voor tien...
ik heb nu zo'n blah-week, en ik ben weer een halve kilo aangekomen . volgende week op vakantie, dus dan zal ik wel weer op m'n oude gewicht zitten . en alles gaat natuurlijk recht naar m'n buik .
Tap tap tap
  Moderator zaterdag 23 september 2006 @ 11:50:34 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_42072306
hahaha, dat is altijd maar t komt wel goed, misschien valt t allemaal wel mee met die vakantie!
pi_42074270
Ik heb net weer een flink stuk flink doorgewandelt met de hond.
Flink zweten geblazen. Maar he het is allemaal voor een goed doel.
Morgen weer met een vriendin flink aan de wandelen. En dan maar hopen dat het weekend niet teveel schade aanbrengt Want dat doet het weekend nog wel eens bij mij.
pi_42074467
Woensdag heb ik pizza gegeten, donderdag pannekoeken en 's avonds anderhalf biertje gedronken. Gevolg: er lijkt nu een halve kilo af te zijn.

Ik heb vanmorgen ook al een uur en een kwartier in flink tempo gewandeld. Voelt toch wel erg lekker en ik voel me niet zo gesloopt achteraf als met het hardlopen. Voorlopig ga ik denk ik proberen om minstens vier keer in de week een uur flink te wandelen.
pi_42074554
Wandelen werkt voor mij beter dan hardlopen.

pi_42077195
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:32 schreef Quinazoline het volgende:
Woensdag heb ik pizza gegeten, donderdag pannekoeken en 's avonds anderhalf biertje gedronken. Gevolg: er lijkt nu een halve kilo af te zijn.
Ik wil ook afvallen door pannenkoeken en pizza te eten
pi_42077335
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:28 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik wil ook afvallen door pannenkoeken en pizza te eten
Ik vermoed dat die halve kilo er morgen ook weer bij zit hoor, maar tis toch wel opvallend.
  zaterdag 23 september 2006 @ 16:02:02 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42077944
Nu ik erover nadenk, ik ben altijd lichter als ik op de weegschaal sta na een avond doorzakken. Geen wonder; alcohol onttrekt vocht. Misschien dat dat anderhalve biertje bij jou toch ook al een dehydraterend effect heeft gehad
pi_42077969
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:02 schreef Aventura het volgende:
Nu ik erover nadenk, ik ben altijd lichter als ik op de weegschaal sta na een avond doorzakken. Geen wonder; alcohol onttrekt vocht. Misschien dat dat anderhalve biertje bij jou toch ook al een dehydraterend effect heeft gehad

Dat zou nog best kunnen idd.. Maar ik heb wel veeel water gedronken verder. Nouja, ik zal het wel zien morgen/overmorgen.
pi_42080310
Ik heb een kamer

Dus nou ben ik blij

En ben ik blij dat ik niet allemaal lekkere dingen in huis heb, anders ging ik die nu allemaal opeten om het te vieren
pi_42080789
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een kamer

Dus nou ben ik blij

En ben ik blij dat ik niet allemaal lekkere dingen in huis heb, anders ging ik die nu allemaal opeten om het te vieren
Gefeliciteerd!
Ik ken Deventer een heeeel klein beetje, maar waar is het ergens? En per wanneer? En on-topic: hoe ver is alles fietsen en is er een sportschool dichtbij ?
pi_42080935
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:51 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Ik ken Deventer een heeeel klein beetje, maar waar is het ergens? En per wanneer? En on-topic: hoe ver is alles fietsen en is er een sportschool dichtbij ?
thnx

het is aan het eind van de winkelstraat, dus zeg maar de straat waar de hema en de bios in zitten uitlopen Dus de supermarkt is 1 minuut lopen, het station is 3 minuten lopen en de winkels zijn 0 minuten lopen en ik blijf gewoon bij me eigen sportschool, die zit op 10 minuten fietsen
pi_42081167
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx

het is aan het eind van de winkelstraat, dus zeg maar de straat waar de hema en de bios in zitten uitlopen Dus de supermarkt is 1 minuut lopen, het station is 3 minuten lopen en de winkels zijn 0 minuten lopen en ik blijf gewoon bij me eigen sportschool, die zit op 10 minuten fietsen
Ideaal!
En per wanneer ga je daarheen?
pi_42081488
Ik ga me straks ook maar is aanmelden me bmi ligt op de 25.
Er zijn plannen om naar de sportschool te gaan met een vriend maar helaas zijn die er al een half jaar ofzo.
Gelukkig is er nog de wekelijkse gymles van school die me 2uur doet zweten maar eigenlijk geen fuck helpt.

En vanavond hamburgers, dus dat zal wel aardig aantikken maar geen Macdonalds gewoon home made en op de grill dus zonder boter en alles.
pi_42081584
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:02 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ideaal!
En per wanneer ga je daarheen?
7 oktober of 21 oktober, dat is nog niet helemaal bekend
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:26:41 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_42081882
Zo, alle nieuwe accounts zijn aangemaakt volgens mij. Mocht ik mensen vergeten zijn, dan graag een nieuw mailtje

Excuses voor de vertraging, maar die vakantie had ik echt even nodig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator zaterdag 23 september 2006 @ 18:45:12 #41
155227 crew  Guppy
dus
pi_42082510
we gunnen t je van harte
pi_42084930
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:26 schreef Troel het volgende:
Zo, alle nieuwe accounts zijn aangemaakt volgens mij. Mocht ik mensen vergeten zijn, dan graag een nieuw mailtje

Excuses voor de vertraging, maar die vakantie had ik echt even nodig
Daar hoef je je excuses echt niet voor aan te bieden hoor
En hartstikke bedankt voor het aanmaken van m'n account
pi_42086392
alcohol is neit zo goed voor ej toch?
  zondag 24 september 2006 @ 04:28:28 #44
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42086675
Zow!
Na alle tegenslagen de laatste tijd dan vandaag eens een leuke dag gehad, al was het wel solo...

Want wat dat betreft ben ik net een vrouw, voel ik rot dat moet ik eten, of ik moet shoppen. Vandaag was het dat laatste!

Door dat mijn iBook pleite is moet ik wel 't een en 't ander kopen, wil ik bijvoorbeeld mijn iPod blijven gebruiken, de accu is inmiddels leeg en ik zat zonder lader!

Hier in Santiago heb een paar grote winkelcentrums... Ik heb ze vandaag maar 's bezocht naast de spulletjes die ik nodig had heb ik ook nog een petje en een vest gekocht, dat vest is maat M (!!!!!!!!)
En het zit als gegoten! Ik heb gewoon een maatje M aan nu en het knelt niet, zit niet oncomfortabel het zit gewoon goed! Wie had dat gedacht een kleine 5 maanden geleden

Vanmorgen kon ik alweer een gaatje in mijn riem bij knippen, mijn broeken beginnen me echt te groot te worden! Ik kan nog maar een van mijn broeken aan, die echt fatsoenlijk zit zoals die hoort. De rest is allemaal veel te groot 8)

Sinds deze week eet ik elke morgen een yoghurt toetje, dat doet 't goed bij mij moet ik zeggen. Qua vocht lig ik wel ver achter, iets wat ik de komende week aan ga pakken, ik moet weer terug naar die 2,5 liter water per dag! Anders gaat het verkeerd en dat moet ik niet hebben! Wel drink ik alleen nog maar zwarte koffie, en dat vinden mensen hier maar een vreemde zaak. Vandaag wilde ik een zwarte koffie bestellen bij Star Bucks, ze keken me toch vreemd aan zeg! Dan maar mijn andere vroegere lievelingskoffie gepakt, een wiener melange.
Bah! Vond ik dat ooit lekker, zo zoet (jawel hoor!), ik hoefde 't echt niet! Ik wilde gewoon zwarte koffie. Woei! Hoeveel dat dat alleen al scheelt, zo koffie zonder wat erin!

Ben nog steeds op zoek naar een weegschaal, maar ik zoek niet zo hard
Komende week beginnen mijn lessen Spaans, en ik ga vanaf dinsdag weer naar de sportschool!

@Sylvana: Proficiat met je kamer! Ik heb vandaag ook allerlei spulletjes gehaald om mijn kamer hier een beetje gezellig te maken! en idd zo min mogelijk verkeerde dingen in huis halen, is alleen maar slecht voor!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 24 september 2006 @ 08:14:46 #45
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42087243
Vroeger:

DefQon.1 2005

Ergens eind 2005 / begin 2006

nu:

Laatste week van augustus 2006 (79kg)

Zojuist met mijn nieuwe vest(77kg laatste keer gewogen)

Zeau weten jullie ook weer meteen wie ik ben
Heeft even geduurt, maar ik vind dat deze foto's wel een redelijke illustratie geven van de kg's die eraf gegaan zijn...

Laat die en dagen maar komen! De sportschool wordt komende week toch weer een vaste bezigheid!
pi_42087405
edit/ laat maar, werkt al

[ Bericht 69% gewijzigd door Thrilled op 24-09-2006 10:16:09 ]
pi_42088723
mooi dat het zo goed gaat Zwahiel en het is idd erg duidelijk te zien op de foto's
  Moderator zondag 24 september 2006 @ 11:15:35 #48
155227 crew  Guppy
dus
pi_42088783
pi_42089425
Zo Zwahiel, het verschil is goed te zien.

Je bent een mooie man zo met je 77 kilo (wat ik dan aan de buitenkant kan zien he, misschien van binnen wel niet, maar he dat weet ik niet )
  Moderator zondag 24 september 2006 @ 12:08:39 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_42089597
trouwens, op die derde foto lijk je op Ruben Nicolaï! (van de Lamas onder andere)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')