Zow!
Na alle tegenslagen de laatste tijd dan vandaag eens een leuke dag gehad, al was het wel solo...
Want wat dat betreft ben ik net een vrouw, voel ik rot dat moet ik eten, of ik moet shoppen. Vandaag was het dat laatste!
Door dat mijn iBook pleite is moet ik wel 't een en 't ander kopen, wil ik bijvoorbeeld mijn iPod blijven gebruiken, de accu is inmiddels leeg en ik zat zonder lader!
![]()
Hier in Santiago heb een paar grote winkelcentrums... Ik heb ze vandaag maar 's bezocht naast de spulletjes die ik nodig had heb ik ook nog een petje en een vest gekocht, dat vest is maat M (!!!!!!!!)
En het zit als gegoten! Ik heb gewoon een maatje M aan nu en het knelt niet, zit niet oncomfortabel het zit gewoon goed! Wie had dat gedacht een kleine 5 maanden geleden
![]()
Vanmorgen kon ik alweer een gaatje in mijn riem bij knippen, mijn broeken beginnen me echt te groot te worden! Ik kan nog maar een van mijn broeken aan, die echt fatsoenlijk zit zoals die hoort. De rest is allemaal veel te groot
![]()
8)
Sinds deze week eet ik elke morgen een yoghurt toetje, dat doet 't goed bij mij moet ik zeggen. Qua vocht lig ik wel ver achter, iets wat ik de komende week aan ga pakken, ik moet weer terug naar die 2,5 liter water per dag! Anders gaat het verkeerd en dat moet ik niet hebben! Wel drink ik alleen nog maar zwarte koffie, en dat vinden mensen hier maar een vreemde zaak. Vandaag wilde ik een zwarte koffie bestellen bij Star Bucks, ze keken me toch vreemd aan zeg! Dan maar mijn andere vroegere lievelingskoffie gepakt, een wiener melange.
Bah! Vond ik dat ooit lekker, zo zoet (jawel hoor!), ik hoefde 't echt niet! Ik wilde gewoon zwarte koffie. Woei! Hoeveel dat dat alleen al scheelt, zo koffie zonder wat erin!
Ben nog steeds op zoek naar een weegschaal, maar ik zoek niet zo hard
Komende week beginnen mijn lessen Spaans, en ik ga vanaf dinsdag weer naar de sportschool!
@Sylvana: Proficiat met je kamer! Ik heb vandaag ook allerlei spulletjes gehaald om mijn kamer hier een beetje gezellig te maken! en idd zo min mogelijk verkeerde dingen in huis halen, is alleen maar slecht voor!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss