abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42090173
@Sylvana, wat leuk dat je een nieuwe kamer hebt! Gefeliciteerd ermee.

@zwahiel, heel netjes!! Ik zie het ook heel duidelijk in je gezicht.
pi_42090175
Dank je wel wkraaij

Ik zit lekker gezond aan een heerlijk groentensoepje nu

En nu ik een kamer heb gevonden hoef ik niet meer naar kijkavonden en kan ik dus weer gewoon 's avonds naar de sportschool

Nu alleen nog proberen de drank te laten staan, want dat merk ik echt wel, gisterochtend woog ik na het opstaan en wc-bezoek 53,8 en vanochtend na een nacht flink stappen woog ik toen ik opstond en naar de wc was geweest 54,2
pi_42091000
- 1kilo
in 3 weken:')
nu hopen dat die wel blijvend er af is.. en dat t geen toeval ofzo is.. Nja op naar de volgende kilo!
pi_42092779
@marleen gewoon volhouden! 1 kilo per 3 weken is netjes, ik doe 1 kilo per maand (maar soms gaat er ongewild meer af).

Vandaag heb ik al een uur stevig gewandeld en samen met mijn vriend een forse struik in kleine stukjes gehakt. Daar ga je ook wel van zweten hoor!

Vanavond gaan we zelf pizza maken. Met veel groenten en weinig kaas en vlees voor mij. Jammie! Veel gezonder als die je in de winkel kan kopen

En gister heb ik als kadootje van mijn een uitbreiding van carasonne gehad. We hadden gister nog geen tijd om te spelen maar vandaag gaan we dat zeker doen.
pi_42094603
Gisteren en vandaag ging het weer heel goed met eten. Ik heb inmiddels de vier boterhammen die ik bij de lunch at teruggebracht naar drie en ben weer fanatiek aan het wandelen. Gisteren een dik uur gelopen, en vandaag weer, beide in hoog tempo. Het voelt echt goed.

Die halve kilo die ik door de pizza/pannekoeken/bier kwijt was is trouwens weer gewoon terug, dus het kan best kloppen dat ik door dat bier een beetje vocht verloren had ofzo.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_42096367
nja misschien zit ik nu niet meer bij gogodance.. ik zou vandaag mijn 2e les hebben, en ik was daar en nog een meisje, maar er kwam gewoon niemand opdagen.. geen lerares o.i.d. denk dat t misschien niet meer doorgaat omdat er te weinig animo was, maar dan vind ik t nog slordig dat ze niets laten horen.. heb gelukkig nog niets betaald, ga zo maar ff rennen om toch nog een paar calorieen te verbranden.
  zondag 24 september 2006 @ 19:00:38 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_42096591
Welke uitbreiding wkraaij?

Ik heb de gewone, die van de biggetjes en de draak en de fee. Het is leuk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42097926
Ik ga morgen weer beginnen. Aan Sonja natuurlijk. Moet vast lukken, wil 7 kg eraf. .
pi_42098075
Veel succes Nouk

Maar hoezo " aan Sonja natuurlijk" ?

Geloof niet dat er hier iemand " aan Sonja doet" maar iedereen probeert gewoon een gezonde etensstijl aan te leren en veel water te drinken en te sporten

Kritiek op Sonja is bijvoorbeeld dat er veel te weinig vezels, groenten en fruit inzitten en die zijn toch wel erg belangrijk, dus zou er wel goed op letten iig
pi_42098151
Nou heb t al eerder gedaan met Sonja en ben toen 10 kilo afgevallen, vorig jaar en het zit er nog steeds niet aan. Dus voor mij werkt het wel goed.

Maar ik let wel goed op hoor, komt in orde. . Maar thanx, ik ga m' n best doen.
pi_42099109
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:00 schreef Troel het volgende:
Welke uitbreiding wkraaij?

Ik heb de gewone, die van de biggetjes en de draak en de fee. Het is leuk
De toren
En hij is geweldig. Je kan met deze de horigen van een ander gevangen nemen
We hebben naast de basis ook die met de biggetjes. Die met de draak en de fee wil ik ook nog
  zondag 24 september 2006 @ 21:47:48 #62
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42099602
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef ymme het volgende:
Zo Zwahiel, het verschil is goed te zien.

Je bent een mooie man zo met je 77 kilo (wat ik dan aan de buitenkant kan zien he, misschien van binnen wel niet, maar he dat weet ik niet )
van binnen ook...

Thanks iedereen Een echte opsteker

Nu ga ik 't nog afmaken, als ik over een half jaar weer in Nederland kom wil ik nog beter zijn Op zijn minst een strakke buik

Jullie ook succes hoor! Ben blij dat dit topique er is hoor.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42099776
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef zwahiel het volgende:

[..]

van binnen ook...

Thanks iedereen Een echte opsteker

Nu ga ik 't nog afmaken, als ik over een half jaar weer in Nederland kom wil ik nog beter zijn Op zijn minst een strakke buik

Jullie ook succes hoor! Ben blij dat dit topique er is hoor.
Als we een meeting van dit topic organiseren dan wil iedereen jou
  zondag 24 september 2006 @ 22:17:00 #64
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_42100094
Ik wil mn buikje kwijt.

Slank ben ik al.
pi_42100188
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil mn buikje kwijt.

Slank ben ik al.
dat heb ik dus ook

vandaag wel gezond gegeten, tussen de middag 2 koppen groentensoep, als tussendoortjes vitalinea fruityoghurt en komkommer en vanavond Chinese zoetzuur ( = kip, veel groenten en een zoetzure saus) en maar 1 glas cola, das erg weinig voor mij ( maarja, heb erg veel geslapen vandaag)
  zondag 24 september 2006 @ 22:33:55 #66
68638 Zwansen
pi_42100330
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook

vandaag wel gezond gegeten, tussen de middag 2 koppen groentensoep, als tussendoortjes vitalinea fruityoghurt en komkommer en vanavond Chinese zoetzuur ( = kip, veel groenten en een zoetzure saus) en maar 1 glas cola, das erg weinig voor mij ( maarja, heb erg veel geslapen vandaag)
Ik ga der niet minder om eten denk ik. Iets misschien. Ik ga wel fietsen en hardlopen. Is voldoende hoop ik.
pi_42100334
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil mn buikje kwijt.

Slank ben ik al.
S-p-o-r-t-e-n. .
pi_42100394
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:34 schreef Nouk het volgende:

[..]

S-p-o-r-t-e-n. .
dat is het probleem bij mij idd, ik heb 's avonds echt geen zin meer om nog naar de sportschool te gaan, ben druk met huiswerk enzo

binnenkort verhuizen, dus dan krijg ik wel genoeg beweging van al het gesjouw en loop wel elke dag een half uur van en naar school, maar echt intensierf sporten komt er op het moment dus weinig van. Het is alweer 3 weken geleden dak naar de sportschool ben geweest
  zondag 24 september 2006 @ 22:42:41 #69
68638 Zwansen
pi_42100466
quote:
Op zondag 24 september 2006 22:34 schreef Nouk het volgende:

[..]

S-p-o-r-t-e-n. .
Ik ga komende week beginnen met hardlopen. Dat beloof ik. Mijn fiets is niet meer wat het geweest is, anders was ik ook wel begonnen met fietsen.
pi_42107547
Zow mijn uur wandelen voor vandaag zit er al op Ik heb mijn rondje uitgebreid met ongeveer 1 km, want ik ging steeds sneller lopen waardoor ik op het laatst maar 45-50 minuten bezig was met mijn rondje. Eerst deed ik er meer als een uur over.

En nu ga ik mijn 2e ontbijt nemen (bak yoghurt met muesli). Mijn 1e ontbijt was een glas melk met 2 boterhammen.

Gisteren heb ik alles gegeten wat langs kwam (chips, drop, koekjes, appeltaart) en savonds nog een pizza, wel zelfgemaakt, maar toch vrij veel caloriën, maar toch was ik maar 0.1 kilo aangekomen. Een flutje dus.
  maandag 25 september 2006 @ 10:23:01 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42107622
quote:
Op zondag 24 september 2006 16:45 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren en vandaag ging het weer heel goed met eten. Ik heb inmiddels de vier boterhammen die ik bij de lunch at teruggebracht naar drie en ben weer fanatiek aan het wandelen. Gisteren een dik uur gelopen, en vandaag weer, beide in hoog tempo. Het voelt echt goed.

Die halve kilo die ik door de pizza/pannekoeken/bier kwijt was is trouwens weer gewoon terug, dus het kan best kloppen dat ik door dat bier een beetje vocht verloren had ofzo.
Hier idem, ook weer een pond erbij maar toch ben ik nog steeds een pond lichter als vorige week. Deze week ga ik doorzetten en wil ik echt op de 63 uitkomen. Ik heb een bewegingsschema opgesteld, gisteren heb ik gefietst en gelopen en aan de gewichten gehangen en vandaag wil ikcardio doen zoals steps.
  maandag 25 september 2006 @ 14:30:11 #72
68638 Zwansen
pi_42112670
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef wkraaij het volgende:
Zow mijn uur wandelen voor vandaag zit er al op Ik heb mijn rondje uitgebreid met ongeveer 1 km, want ik ging steeds sneller lopen waardoor ik op het laatst maar 45-50 minuten bezig was met mijn rondje. Eerst deed ik er meer als een uur over.

En nu ga ik mijn 2e ontbijt nemen (bak yoghurt met muesli). Mijn 1e ontbijt was een glas melk met 2 boterhammen.

Gisteren heb ik alles gegeten wat langs kwam (chips, drop, koekjes, appeltaart) en savonds nog een pizza, wel zelfgemaakt, maar toch vrij veel caloriën, maar toch was ik maar 0.1 kilo aangekomen. Een flutje dus.
0.1 kilo? Weeg je het met een standaard weegschaal? Dan zijn zulke kleine verschillen echt niet betrouwbaar lijkt me.
pi_42114825
Heel erg bedankt voor het aanmaken van mijn account
Ik ben sinds ik begonnen ben al 4,5 kg afgevallen, en we gaan door

Ruben Nicolai is wel sexy...leuke foto's zwahiel
pi_42115909
Net foto's gezien van eind 2004, toen ik nog 59 kilo woog Deprimerend en motiverend tegelijk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 25 september 2006 @ 17:14:37 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_42116336
59 kilo bij een lengte van 1.78... Da's erg licht volgens mij.
Maar goed, ik ben dan nooit echt heel dun geweest dus is mijn beeld wellicht vertekend... de laatste keer dat ik 59 kilo woog is denk ik rond mijn 13e geweest, vlak voordat ik mijn vrouwelijke vormen kreeg
Ik probeer nu eerst de 65 maar eens te bereiken en zodra mijn BMI onder de 27 komt meld ik me aan voor het lijstje
disclaimer
pi_42116471
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef Zwansen het volgende:

[..]

0.1 kilo? Weeg je het met een standaard weegschaal? Dan zijn zulke kleine verschillen echt niet betrouwbaar lijkt me.
ja met een normale weegschaal (digitaal).
Te verwaarlozen dus
Hij is idd niet helemaal betrouwbaar. Als je er achter elkaar op gaat staan, dan ben je telkens 0.1-0.2 kilo zwaarder
Maar voor de grove schatting is hij wel goed hoor. En ik heb er ook nog eentje met een wijzer om het te checken
pi_42116553
Ik ben uit het lijstje zie ik, is m'n password enzo dan nog wel geldig?
  maandag 25 september 2006 @ 19:55:54 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42120614
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben uit het lijstje zie ik, is m'n password enzo dan nog wel geldig?
Ja hoor, ik was er ook maanden uit. Ff inloggen en opdaten, klaar!
  maandag 25 september 2006 @ 21:01:34 #79
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42121719
Sabinee & Sylvana thanks

Ik sta een beetje verbaasd vandaag in de spiegel te staren... Mjin broek zakt af...
Alleen het was een van de laatste broeken die me nog redelijk stond en paste!

nu moet ik toch maar nieuwe kleding gaan kopen, had al wat gekocht maar nog geen broeken, vond ik wat duur toen ik daar was, maar toen ik ging tellen thuis viel het reuze mee! Tijd om weer naar het winkelcentrum te gaan dan

Ik ga echt vandaag op zoek naar een weegschaal! Nu wil ik 't weten!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:44:52 #80
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42138429
Ik blijf een beetje onverwachts opduiken.. maar heb t zo druk de laatste tijd dat ik zelfs bijna geen plekje meer vind om te posten..

Maar...... ik heb een hometrainer (2e handsje) gekocht en vanochtend mn eerste kilometers gemaakt!
Mn plan is één keer en als t kan twee keer op een dag een half uurtje te fietsen..
Vind het voor de televisie geen enkel probleem!
En dit is een stuk goedkoper en tijdbesparender voor mij dan de sportschool!

En net even naar de markt geweest.
Resultaat: voor 5 euro twee grote bakken aardbeien en een bak rode besjes
Had vanochtend al appels meegenomen bij t boodschappen doen, dus lekker veel fruit in huis!

Nu nog iets aan mn goede voornemen doen hier vaker te posten!
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 12:47:24 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_42138505
als t fruit er maar is, dan lukt t meestal ook wel, goed bezig!

ik heb deze week niet veel les op school. dus ik werk lekker thuis, en ik ben dus ook elke dag op tijd om lekker naar de sportschool te gaan! joehoe!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42138559
ik ben ziek dat werkt meestal ook wel goed om af te vallen
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 12:58:24 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_42138781
ja, das waar... maar tis niet lekker
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42139082
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, das waar... maar tis niet lekker
idd, helemaal omdat ik vandaag vrij ben en theorie-examen zou gaan doen en naar een vriend zou gaan, wat nu dus niet doorgaat
pi_42141372
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
59 kilo bij een lengte van 1.78... Da's erg licht volgens mij.
Valt wel mee, toen had ik nog steeds maatje 38 eigenlijk. Heb nooit een 'modellenlook' aka anorexialichaam gehad ofzo. Maar het is ook in principe niet mijn doel, hoor. Eerst maar even onder de 70.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:18:06 #86
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_42143829
hoi!
ik ben nieuw hier... ben 20 jaar en heb ruim een jaar of 6 niet gesport, dit is goed te zien aan mijn inmiddels redelijke buik en heb een conditie van -20 nu doe ik sinds 2 weken 3x per week aan sport (s'ochtends op maandag, woensdag & vrijdag zwemmen tussen 7-8 uur) dit om mijn conditie op te krikken en langzaam mijn buik weg te werken.

nu at ik ruim 2 jaar lang behoorlijk onregelmatig en ongezond, geen groentes bijna weinig fruit, veel chips en snoep
dit is mijn ritme voordat ik ben begonnen met kilo's kwijtraken:
- sochtends niet ontbijten alleen een glas melk
- tegen 11 uur de eerste kaiserbroodjes met ham + satébroodjes op school eten + fanta
- tegen 1 uur nog meer kaiserbroodjes en snoep + fanta
- tegen 3 á 4 uur chocolade
- tegen 6 uur avond eten (vette gebakken aardappeltjes met ongezond vlees en geen groentes
- tegen 8 uur een zak chips (grote zak)
-tegen 10 uur nog een zak snoep (250 gr.)
- over de hele avond ruim 3 liter frisdrank
- tegen uur of 3 (Als ik nog nie sliep ) maakte ik nog ff lekker eten warm en vrat ik dat nog ff op

en dit ruim 2 jaar lang
nu heb ik gemerkt dat t totaal niet gezond is en ben ik mijn leven aan t beteren: (dit is een dag waar ik ook sport die ik nu beschrijf)
- half 7 opstaan
- tussen 7-8 uur zwemmen (een uur lang dus)
- om half 9 2 bruine boterhammen met kaas + glas melk (dit wil ik veranderen naar kwart liter magere yoghurt)
- om 11 uur ook 2 bruine boterham met kaas
- om 1 uur ook 2 bruine boterham met kaas
- tussen 10 en 3, twee stuks fruit (appels meestal)
-tussen 3 en 6 (als ik thuis ben van school) 250 gram groentes (vaak wortels)
-om 6 uur s'avonds gevarieerd eten, vaak rijst + kip
- tegen uur of 8 nog wat groenten of fruit
en als drinken alleen nog water en vooral geen frisdrank

zijn er mensen die nog leuke variaties hebben op mijn eetstijl van nu (de onderste) en tips? (ik houd totaal niet van vis en warme groentes), snoepen doe ik vrijwel helemaal niet meer (wil helemaal stoppen maar is moeilijk)
ik hoop dat jullie mij willen helpen!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:28:01 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42144143
Niet elke ochtend en middag hetzelfde eten, want je lichaam stelt zich erop in.
Mijn regel is, nooit een ontbijt én een lunch bestaande uit alleen koolhydraten (=brood).
Maar of 's morgens yoghurt en dan 's middags brood, of 's morgens een boterham of cracker, en dan 's middags soep en een salade bv. 'Vroeger' at ik 's morgens en 's middags brood en ik merk dat ik daarvan aankom.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:41:59 #88
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_42144571
dus ik zou dat s'ochtends bijv. 300 ml yoghurt moeten eten en smiddags brood? ik zit smiddags op school dus yoghurt zal dan minder makkelijk gaan.. mij is geleerd dat je beter 6 keer op een dag kan eten (wel minder) dan 3 keer stevig
nu weet ik zeker dat ik niet aan zal komen van 2 x brood op een dag omdat ik al compleet anders eet dan voorheen maar ik heb natuurlijk t liefst zo snel mogelijk redelijk resultaat (ik hoef niet binnen 4 weken bepaald aantal kilo's kwijt. wil gewoon gezonder leven en tis altijd lekker als je buik minder groot wordt erdoor
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:51:06 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42144761
Het werkt voor iedereen anders maar ik merk dat als ik gevarieerd eet dat ik dan slank blijf. Plus, mijn lichaam vindt het niet fijn om veel brood te eten, ik blaas daar enorm van op. Voor mij werkt het zo het beste.
pi_42144871
Veel succes Erosjuhhh! Ik zou idd wat gevarieerder eten zoals Aventura ook al zei, omdat je lichaam anders aan hetzeldfe went. Dus pprobeer zo veel mogelijk te varieren, en aangezien je al veel sport moet het dan wel lukken lijkt me
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:10:51 #91
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_42145095
dankje! ik zal morgenochtend na t zwemmen ff de supermarkt leegkopen op lekkere rauwe groentes en fruitsoorten, weet iemand hier of je druiven beperkt mag eten of redelijk onbeperkt? van mango, bananen etc weet ik dat je er maar beperkt van mag eten.
ben ook al van wit (voorheen) naar bruin brood gegaan dus genoeg variatie al in mijn leven wat hebben jullie meestal op je brood als variatie? (of wat eten jullie ipv. brood? vooral yoghurt of?)
en hoe doen jullie t avond eten?
veel meer variatie op kip kan ik niet bedenken (vis krijg ik echt niet weg, doe hotelschool en bereid vaak genoeg vis. maar ik ga er echt van over mijn nek helaas.) en rijst mag je ook niet onbeperkt eten begreep ik? (max. 100 gr. per keer?)
pi_42145349
Waarom lust je alleen rauwe groenten dan?

ik eet als brood vaak tosti's, of brood met smeerkaas, gewone kaas, kipfilet, kaas en tomaat, of komkommer, of banaan op brood

Met avondeten wok ik heel veel, dus vooral kip en rijst of pasta en dan wok of roerbakgroenten of zelf bijvoorbeeld paprika, sperzieboontjes, ananas of tauge ofzo wokken

En dat je dingen maar onbeperkt mag eten, daar ben ik niet echt van op de hoogte, ik ben toch niet iemand die gelijk een halve kilo druiven ofzo zou opeten
pi_42145576
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
dankje! ik zal morgenochtend na t zwemmen ff de supermarkt leegkopen op lekkere rauwe groentes en fruitsoorten, weet iemand hier of je druiven beperkt mag eten of redelijk onbeperkt? van mango, bananen etc weet ik dat je er maar beperkt van mag eten.
ben ook al van wit (voorheen) naar bruin brood gegaan dus genoeg variatie al in mijn leven wat hebben jullie meestal op je brood als variatie? (of wat eten jullie ipv. brood? vooral yoghurt of?)
en hoe doen jullie t avond eten?
veel meer variatie op kip kan ik niet bedenken (vis krijg ik echt niet weg, doe hotelschool en bereid vaak genoeg vis. maar ik ga er echt van over mijn nek helaas.) en rijst mag je ook niet onbeperkt eten begreep ik? (max. 100 gr. per keer?)
Mager broodbeleg is o.a. 30 of 20+ kaas (alleen ik vind t niet te vreten, dus ik neem gewoon 48+, een half plakje per dag moet kunnen vind ik), kalkoen- of kipfilet, achterham, magere smeerkaas en sandwichspread, moet je natuurlijk weer niet te dik smeren.
Als ontbijt kan je ook muesli, cruesli of cornflakes met melk of (magere) yoghurt nemen, de hele dag brood gaat op den duur ook vervelen, dus dit kan je als afwisseling nemen. Ik vind dit vaak niet echt vullend dus neem ik er vaak nog een stuk fruit bij, een appel of banaan ofzo. In ontbijtkoek zit weinig vet, dus als je zin in zoet hebt is dit altijd wel een ideaal tussendoortje.. Ipv brood kan je ook knackebrod nemen, zitten weinig kcal in en het vult toch goed.
pi_42146188
Haha, ik wilde net nog een uitbreiding geven op mijn vorige post, maar wat ik wilde zeggen heeft Shining Star al gezegd net

En met avondeten kun je bijvoorbeeld ipv rijst spaghetti, penne, macaroni of mihoen ofzo nemen
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:10:13 #95
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_42146444
crackers was ik ook al achter ja zijn tegenwoordig verdomd lekkere crackers op de wereld (van haust met mediteranean kruiden ) dat je dingen onbeperkt mag eten bedoel ik mee t kan geen kwaad als je t eet.. zoals een appel... dit heb je niet met mango bijvoorbeeld...
gare (gekookte) groentes krijg ik gewoon niet weg... walg ik van (kieskeurig enzo ) af en toe gewokte groentes gaat nog wel.. ik eet ze het liefst rauw, lekker fris en zoet.
de cornflakes met honing zullen wel niet mogen of wel? (mensen hier die ook de special K van kellogs gebruiken? of werkt dat niet?)
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:09:11 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42148058
Ik zou cornflakes sowieso laten staan. Dat heeft weinig voedingswaarde (en dan bedoel ik qua nuttige stoffen en niet zozeer qua energie). Zeker als je die met honing zou nemen krijg je niet echt een goede maaltijd binnen. Veel mensen denken dat honing goed is omdat het zogenaamd een natuurproduct is, maar het bestaat gewoon voor 99,99 % uit suiker en dat is niet echt verstandig om elke dag te eten.

Druiven zou ik ook beperken, daar zitten relatief veel calorieen in als je hdet vergelijkt met andere fruitsoorten. Jew kunt het natuurlijk wel nemen maar ik zou het bij een hooguit een halve ons laten.
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:34:25 #97
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42148890

[ Bericht 100% gewijzigd door Klein op 26-09-2006 19:37:16 ]
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:34:39 #98
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_42148898
Van druiven weet ik idd ook dat je die maar beperkt mag, net als bananen..
Zelf eet ik nu ook afwisselend yoghurt met cruesli en 2 geroosterde boterhammen met appelstroop als ontbijt.
Cruesli schijnt ook niet supergoed te zijn? Maar dan heb ik iig een beetje afwisseling..

Net een heerlijke salade op met komkommer, gerookte kip, gedroogde tomaatjes en beetje geitenkaas..en stukje bruin afbakstokbrood...
Als toetje aardbeien met klein beetje magere aardbeienkwark....

Gezond eten kan zo lekker zijn!
pi_42149230
Ik eet momenteel wel Special K ja, omdat ik eens wat anders wilde dan cruesli en het qua calorieën geloof ik wat magerder is. Er zitten stukjes pure chocola bij, best lekker dus Maar dat Special K schema volg ik niet, moet je 's middags warm eten wat me misschien 1 keer per week zou lukken en dan 's avonds weer een kom Special K, alsof je zo'n dieet maanden volhoudt, niet dus
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:57:40 #100
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42153781
Ik eet sinds 2 weken ongeveer elke morgen cornflakes, daarnaast probeer ik minstens een keer in de twee dagen een appel naar binnen te werken. Koffie zuip ik nog steeds als een dolle (is jammergenoeg aan mijn tanden nu langzaamaan te zien... Moet langer gaan poetsen denk ik) alleen zwart natuurlijk!

Vandaag heb ik mijn eerste zwarte coffie gehad kostte ook wat! ($1300,- (E 1,90)) maar hij was zo lekker, gewone bonenkoffie, itt die aanmaakkoffie die ze hier overal drinken Bleeh, niet te zuipen man, dit was sterk maar echte koffie!

Daarnaast eet ik elke morgen (mits mogelijk) yoghurt, zo'n klein toetje en probeer ik voldoende te drinken qua water dan. Dat is sinds deze week weer een beetje op peil
's avonds eet ik gewoon gezond, althans dat probeer ik. Ik heb de afgelopen twee dagen spagetti gegeten, of althans iets wat daarop leek, gisteravond opgewarmt. Vandaag ga ik denk ik lekker tortilla's klaar maken. Heej in een keuken gewerkt te hebben is wel makkelijk Lekker gezond, met champignons, aubergines, mais, mozerella, strooi parmazaanse kaas, groentebouillon (beetje als ik 't kan vinden) en wat Kreme Fresh (als ik 't kan vinden) dat laatste natuurlijk zo min mogelijk (60% vet!!!!) Maar een beetje bepaald de smaak juist! Ik denk dat ik er een aantal maak, die in de koelkast dump en donderdag of vrijdag wat mensen uitnodig en dan gewoon een dineetje doe. Je kunt er niet maar twee maken, je moet er minimaal 8 tegeljik maken, dat zijn 4 porties bij 2 tortilla's pp.

Pan eet ik niet zoveel, want het brood hier meurt als een gek man! Bleeh, als je 't 2 dagen bewaart valt het ook al bijna uit elkaar! Helemaal niet lekker!

Des te meer pollo (kip)! Vanmiddag voor 2 euro'tjes gegeten in een restaurant, een halve kip, aardappeltjes gekookt en afgekoeld, best lekker. Wat rauwkost erbij (rode bieten, tomaten, sla) en klaar een voedzame maaltijd en genoeg om de rest van de dag op te teren. Wordt vanavond dus wat minder eten, want ik wil wel een beetje balanzen

Mijn broek is druk bezig met af aan het zakken en dat wil ik graag zo houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')