De torenquote:Op zondag 24 september 2006 19:00 schreef Troel het volgende:
Welke uitbreiding wkraaij?
Ik heb de gewone, die van de biggetjes en de draak en de fee. Het is leuk
quote:Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef ymme het volgende:
Zo Zwahiel, het verschil is goed te zien.
Je bent een mooie man zo met je 77 kilo (wat ik dan aan de buitenkant kan zien he, misschien van binnen wel niet, maar he dat weet ik niet)
Als we een meeting van dit topic organiseren dan wil iedereen jouquote:Op zondag 24 september 2006 21:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
van binnen ook...
Thanks iedereenEen echte opsteker
![]()
Nu ga ik 't nog afmaken, als ik over een half jaar weer in Nederland kom wil ik nog beter zijnOp zijn minst een strakke buik
![]()
![]()
Jullie ook succes hoor! Ben blij dat dit topique er is hoor.
dat heb ik dus ookquote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil mn buikje kwijt.
Slank ben ik al.
Ik ga der niet minder om eten denk ik. Iets misschien. Ik ga wel fietsen en hardlopen. Is voldoende hoop ik.quote:Op zondag 24 september 2006 22:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
vandaag wel gezond gegeten, tussen de middag 2 koppen groentensoep, als tussendoortjes vitalinea fruityoghurt en komkommer en vanavond Chinese zoetzuur ( = kip, veel groenten en een zoetzure saus) en maar 1 glas cola, das erg weinig voor mij ( maarja, heb erg veel geslapen vandaag)
S-p-o-r-t-e-n.quote:Op zondag 24 september 2006 22:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil mn buikje kwijt.
Slank ben ik al.
dat is het probleem bij mij idd, ik heb 's avonds echt geen zin meer om nog naar de sportschool te gaan, ben druk met huiswerk enzoquote:
Ik ga komende week beginnen met hardlopen. Dat beloof ik. Mijn fiets is niet meer wat het geweest is, anders was ik ook wel begonnen met fietsen.quote:
Hier idem, ook weer een pond erbij maar toch ben ik nog steeds een pond lichter als vorige week. Deze week ga ik doorzetten en wil ik echt op de 63 uitkomen. Ik heb een bewegingsschema opgesteld, gisteren heb ik gefietst en gelopen en aan de gewichten gehangen en vandaag wil ikcardio doen zoals steps.quote:Op zondag 24 september 2006 16:45 schreef Quinazoline het volgende:
Gisteren en vandaag ging het weer heel goed met eten. Ik heb inmiddels de vier boterhammen die ik bij de lunch at teruggebracht naar drie en ben weer fanatiek aan het wandelen. Gisteren een dik uur gelopen, en vandaag weer, beide in hoog tempo. Het voelt echt goed.
Die halve kilo die ik door de pizza/pannekoeken/bier kwijt was is trouwens weer gewoon terug, dus het kan best kloppen dat ik door dat bier een beetje vocht verloren had ofzo.
0.1 kilo? Weeg je het met een standaard weegschaal? Dan zijn zulke kleine verschillen echt niet betrouwbaar lijkt me.quote:Op maandag 25 september 2006 10:19 schreef wkraaij het volgende:
Zow mijn uur wandelen voor vandaag zit er al opIk heb mijn rondje uitgebreid met ongeveer 1 km, want ik ging steeds sneller lopen waardoor ik op het laatst maar 45-50 minuten bezig was met mijn rondje. Eerst deed ik er meer als een uur over.
En nu ga ik mijn 2e ontbijt nemen (bak yoghurt met muesli). Mijn 1e ontbijt was een glas melk met 2 boterhammen.
Gisteren heb ik alles gegeten wat langs kwam (chips, drop, koekjes, appeltaart) en savonds nog een pizza, wel zelfgemaakt, maar toch vrij veel caloriën, maar toch was ik maar 0.1 kilo aangekomen. Een flutje dus.
ja met een normale weegschaal (digitaal).quote:Op maandag 25 september 2006 14:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
0.1 kilo? Weeg je het met een standaard weegschaal? Dan zijn zulke kleine verschillen echt niet betrouwbaar lijkt me.
Ja hoor, ik was er ook maanden uit. Ff inloggen en opdaten, klaar!quote:Op maandag 25 september 2006 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben uit het lijstje zie ik, is m'n password enzo dan nog wel geldig?
idd, helemaal omdat ik vandaag vrij ben en theorie-examen zou gaan doen en naar een vriend zou gaan, wat nu dus niet doorgaatquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, das waar... maar tis niet lekker![]()
Valt wel mee, toen had ik nog steeds maatje 38 eigenlijk. Heb nooit een 'modellenlook' aka anorexialichaam gehad ofzo. Maar het is ook in principe niet mijn doel, hoor. Eerst maar even onder de 70.quote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
59 kilo bij een lengte van 1.78... Da's erg licht volgens mij.
Mager broodbeleg is o.a. 30 of 20+ kaas (alleen ik vind t niet te vreten, dus ik neem gewoon 48+, een half plakje per dag moet kunnen vind ik), kalkoen- of kipfilet, achterham, magere smeerkaas en sandwichspread, moet je natuurlijk weer niet te dik smeren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:10 schreef Erosjuhhh het volgende:
dankje!ik zal morgenochtend na t zwemmen ff de supermarkt leegkopen op lekkere rauwe groentes en fruitsoorten, weet iemand hier of je druiven beperkt mag eten of redelijk onbeperkt? van mango, bananen etc weet ik dat je er maar beperkt van mag eten.
ben ook al van wit (voorheen) naar bruin brood gegaan dus genoeg variatie al in mijn levenwat hebben jullie meestal op je brood als variatie? (of wat eten jullie ipv. brood? vooral yoghurt of?)
en hoe doen jullie t avond eten?
veel meer variatie op kip kan ik niet bedenken (vis krijg ik echt niet weg, doe hotelschool en bereid vaak genoeg vis. maar ik ga er echt van over mijn nek helaas.) en rijst mag je ook niet onbeperkt eten begreep ik? (max. 100 gr. per keer?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |