Jep, ik ben erg blij!
![]()
Kom nu net terug van 't uitgaan, ja moet soms ook gebeuren!
![]()
En idd, ik twijfel erg wat ik ga doen, ga ik door of stop (met trainen) ik of ga ik dieeten. Ik zou erg graag met mijn dieet verder willen gaan. De enige reden waarom ik gestopt ben met het dieet is omdat ik gewoonweg geen geld meer had. Het kost 50 euro per week. En dat had ik niet meer.
Crue maar waar. Jammer eigenlijk. Want ik zat pas op 13% vet terwijl mijn doel 11% maximaal was. Ik ben nu ook bezig om langzaam maar zeker naar dat doel te komen. Alleen bereik ik dat doel niet door 'krachttraining'. Dus ik ben me erg aan het beraden wat te doen? Ik heb de mensen van mijn dieet gemaild om te kijken of ik niet een kleine maand het dieet hier kan volgen. Ok, dan zie ik maar bleek en ok dat duurt een tijdje om weg te gaan. Het is verdorie het beste wat mij ooit overkomen is!
Echt gewoon, ik bedoel zoveel afvallen in zo'n korte tijd en dan daarna dat gewicht gewoon houden!
Ik ben nog steeds van mening dat het voor mij het beste is tot nu toe wat me overkomen is.
Het is alleen een beetje moeilijk om in Chili te krijgen. Ik probeer steeds contact te zoeken met Brazilië, maar mijn Porteugees is niet zo goed
![]()
Kortom: ik twijfel erg wat ik moet doen.
Persoonlijk denk ik dat ik nog niet klaar ben, ik heb mijn doel van 11% nog niet bereikt.
Gisteren hoorde van een vriend die bleek dat hij 25% vet had, ik had dat ook nog niet zo lang geleden en het zette me aan het denken. Ik wil nooit meer terug naar dat getal.
Ik ben energieker, voel me beter, heb meer zelfvertrouwen dan ooit! Serieus! Zelfs mijn schoenen slijten minder hard!
Ik zag een foto van mezelf 2 jaar geleden... Sorry maar ik schrok echt!
Een tijdje geleden toen ik nog in NL was, kreeg ik van iemand te horen dat hij me echt niet meer herkende en dat mijn metamorfose echt goed gelukt was. Daarvan krijg ik gewoon een kick, hetzelfde geld voor de opmerkingen hier op FOK!. Dát zijn steuntjes in de rug!
Nog even een vergelijk:
note: ik schaam me kapot voor deze foto!en nu:
![]()
Ok nu wel met wat langer haar
![]()
maar ik ga morgen naar de kapper...
Ik wil graag nog wat meer afvallen zeg maar, gewoon tot het formaal 'normaal' althans wat ik normaal vind.
Misschien is het een taboe, ik weet het niet, maar ik ga 't nu doorbreken.
Ik bedoel als ik mijn foto's van vroeger zie, dan schaam ik me kapot, ik denk wat is mis met mij. Hoe had ik ooit zo kunnen zijn!? Ik vind het echt niet prettig. Ik ben een gezelschapsdier maar de mening van anderen beinvloed wel mijn doen en laten, dus hoe je bent ligt ook aan anderen. Niet alleen aan jou...
Ik wil gewoon een strakker shirt aan zonder dat er wat 'uitsteekt' bij mijn borstkas zeg maar, dat is mijn heikele punt. Mijn buik boeit me niet! Maar mijn borstkas, daar is waar bij mij het hete ijzer hangt. Het liefste zou ik gewoon een kippenborst hebben, maar helaas dat wordt 't niet bij me... Ik moet doen met wat ik heb, gelukkig heb ik wel de kans om het beďnvloeden. Om het vormen zoals ik het 't liefste wil. Maar een überslanke den zal ik nooit worden. Mede omdat ik een redelijk brede bekkenvorming heb. Maar dat is niet erg, als alleen dat ene punt opgelost zou zijn. Momenteel is het zo'n dikke deuk in mijn zelfvertrouwen. Ter grootte van... Nou ik denk niet dat je 't in kunt schatten hoe groot 't is. Ik denk dat de mensen in dit topique wel weten waar ik 't over heb. Het is nu eens openbaar gezegd...
Misschien heb ik als ik wakker wordt spijt van deze post, maar ik denk 't niet!
(ik ben nog steeds erg blij dat ik mijn spullen terug heb!!!!)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss