abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:30:22 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_42886040
Derhalve kan de tekst in de OP ook aangepast worden (haal asjeblieft dat emailadres eruit, het stond niet voor niets in een image!!!)

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42886399
hmm niet afgevallen deze week.. maar weer iets beter mijn best gaan doen volgende week:)
edit: maar het nieuwe resultaten kunnen dus nog niet op t plaatje worden gezien? tenminste dat lukt me nog niet..

[ Bericht 40% gewijzigd door marleenhoofd- op 22-10-2006 14:55:05 ]
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:40:55 #123
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42889964
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:06 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat ik niet meer in de OP sta
Dat komt nauurlijk door de maand niet updaten.
Hierbij mijn update (mocht iemand het interessant vinden)
Ben 12 weken geleden begonnen en 4 weken geleden gestopt met afvallen.
Er waren toen 11 kilo (vet) af.
Nu ben ik dagelijks met bodybuilding bezig en ben in 4 weken alweer 5 kilo (spieren) aangekomen
Niet goed voor mijn bmi trouwens

Als het zo door gaat zit ik volgende maand dus weer op mijn oude gewicht
hoe gedaan? Netjes hoor!

@ Wkraai: Netjes Smakelijk! Niet alles in een keer he

@Troel: Ook tof Ziet er goed uit! Thanks!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42896181
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef marleenhoofd- het volgende:
hmm niet afgevallen deze week.. maar weer iets beter mijn best gaan doen volgende week:)
ja, of niet dus.. Ze zijn de keuken aan t verbouwen.. en ik meende dat we er alleen vandaag en morgen niet inkonden maar t komt er nu op neer dat we er de hele week niet in kunnen i.v.m. voegen die dan weer moeten drogen en dan de nieuwe keuken enz.. echt fatsoendelijke maaltijden zullen het deze week niet worden dus.. ik ga dan ook maar een weekje niet strepen en proberen gewoon zo op te letten
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:40:43 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_42897907
Dames en heren, nog een klein puntje.

Bert is op dit moment bezig met het nieuwe plaatje. Ik heb bij Bert aangegeven dat iedereen pas bij een nieuwe update weer op het lijstje verschijnt (dit omdat ook alle oude accounts overgezet zijn).

Daarnaast zou ik jullie willen verzoeken om opnieuw jullie streefgewicht en lengte in te vullen, anders zal ik dat allemaal met de hand in moeten vullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:44:58 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42898060
Geen probleem, ik vind het al hardstikke tof dat jullie het allemaal regelen! Bedankt
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:46:27 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_42898118
mordradead, als ik het goed heb zijn de gegevens van jouw oude account ook overgezet naar je nieuwe, zodat je een doorlopend overzicht hebt.

Service van de zaak
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42898736
Mijn accountgegevens zijn ook overgezet zie ik

Ziet er goed uit Troel

Alleen bij profiel-geslacht staat bij mij "man"
pi_42899197
hmm ik ben ook een man!
alleen niet alle gewichtsupdates van mij staan er tussen.
Maar die kan ik er zelf wel even tussen zetten.
mijn lengte, begin gewicht en streefgewicht heb ik al ingevuld
Maar verder erg netjes allemaal!
Ook erg leuk dat de lichaamsomtrek bij gehouden kan worden!

Enne, ik doe heel zuinig met mijn drop hoor! Ik heb er 3 op vandaag.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:17:48 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_42899356
Hmmm, dat was eerst de standaard waarde. NU is de standaardwaarde vrouw. Tzt kan het profiel ook ge-edit worden, dus dan kan dat rechtgezet worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42899816
Troel, heel fijn dat jullie dit allemaal voor ons willen regelen! Ik ga vanzelfsprekend wel even zelf mijn lengte ed. invullen!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:33:24 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_42899968

Dit is overigens de nieuwe image!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:35:56 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_42900061
Oja, de BMI's worden nog aangepast, denk de komma maar 1 plaats naar links
Edit: al aangepast
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:38:41 #134
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_42900155
Dan ben ik nu zeker een vrouw nou ja, morgenochtend bij update wel veranderen
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:43:54 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42900322
Weet niet of ik hier goed zit maar ik wil echt even trots zijn.
Na de bevalling had ik nog flink wat overgewicht, ik was het spuugzat en ben erg op mijn eten gaan letten (niet meer snoepen en geen cola meer) ook ben ik meer gan bewegen, en ik ben echt trots op mezelf.
Ik ben dus 11 kilo afgevallen!!!

Dit was ik een half jaar terug, woog toen 68 kilo (ben 1.63) en had maat 40/42.

Deze foto heb ik een uur geleden gemaakt, 11 kilo lichter en maat 36/38.
Ik kan gewoon weer in mijn oude broeken!!

Als ik hier verkeerd zit even zeggen maar ben echt zo blij!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42900688
Snakelady, goed man

Je ziet echt een goed verschil zeg, knap hoor
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:04:47 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42901158
dank je wel!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_42901205
goed zo snakelady! mijn grote voorbeeld .
Tap tap tap
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:52:56 #139
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42903006
Netjes hoor snakelady! Ziet er goed uit!

Ik zal zo ook mijn gegevens up proberen te date. Eerst maar 's wat te eten doen... Vandaag nog niet gedaan, zit nu in het zonnetje op mijn balkon. En ben net wakker
Slecht slecht, ik weet 't....
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_42903070
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:52 schreef zwahiel het volgende:
Netjes hoor snakelady! Ziet er goed uit!

Ik zal zo ook mijn gegevens up proberen te date. Eerst maar 's wat te eten doen... Vandaag nog niet gedaan, zit nu in het zonnetje op mijn balkon. En ben net wakker
Slecht slecht, ik weet 't....
stuur ook een beetje zon deze kant op, hier is het de hele dag regenachtig geweest en dat zal voorlopig ook nog zo blijven hoorde ik

het verhuizen zit erop, veel beweging gehad dus, vorige week daardoor al 0,9 kg afgevallen, ben benieuwd of ik volgende week ook nog afgevallen ben of dan niet meer. Vandaag wel een patatje als avondeten gegeten, had echt geen puf meer om nog te koken ( vanmiddag wel groentensoep gekookt en gegeten)
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 23:20:38 #141
18653 crew  D.
pi_42903952
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:40 schreef zwahiel het volgende:

[..]

hoe gedaan? Netjes hoor!
Dank je

Het afvallen:
iedere dag op de hometrainer (minimaal 25 km) genoeg water drinken, niet snoepen, geen extra porties opscheppen en 2 maaltijden per dag.(ja, velen vinden dit te weinig, maar ik had er genoeg aan en het was effectief)

Het aankomen:
zeker 4x per week in de gewichten hangen, om de 2 á 3 uur eten, vooral extra eiwitten (iedere dag een eiwitshake)
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:19:40 #142
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909116
Ik wil ook een hometrainer!!! echt 's erachter komen waar hier de viavia is (übergrote 2ehands markt). Misschien dat ik er daar eentje kan kopen. Of ik moet switchen van sportschool. Maar ja deze is best goeiekoop

Kijk wel eens deze week moet ik namelijk verlengen. Dat gewichtentrainen is ook niet verkeerd ik heb alleen het idee dat je er geen flikker aan vet mee verbrand en dat wil ik juist wel

Moet mijn buik weg krijgen!

Het spierentrainen zelf is wel prettig eigenlijk! Je merkt het meteen, tenminste ik wel nu na 2 weken in mijn armen. Het is vrij duidelijk zichbaar. Ook al in mijn borst, dat zijn opstekers! Daar heb ik wat aan!

Die eiwitshakes, ik ken het van vroeger ja Werkt nog behoorlijk goed voor als je spiermassa op wilt bouwen hoor! Heb er thuis nog een hoop liggen, alleen smaken die krengen zo chemisch dat ik ze links heb laten liggen. Bleeehrg!
Ik ga deze week ook 's op zoek naar een squashcentrum. Vroeger squashte ik gewoon 2x per week, 2x per week spinning en zo nog trainen. Helaas is dat een beetje onmogelijk hier. Maar ik ga wel proberen het beste ervan te maken... Ook al heb ik vandaag maar een keer gegeten (halve dag geslapen, gisteren (lees vanmorgen vroeg) laat naar bed gegaan... Morgen weer werken en dan gaat het trainen weer loos.

Ik kreeg ook te horen dat mijn blog op de website van de 'schoolkrant' van de Hogeschool Utrecht geplaatst wordt vanaf komende week Natuurlijk wel ingekorte versies

Time to start over, in alle opzichten
pi_42909118
Afvallen. Guttegut, er over praten helpt geen zier, je moet het gewoon doen. En de oplossing is altijd meer bewegen en minder eten, je lichaam slaat het vet namelijk niet voor de lol op. Mijn ervaring is dat je in een maand makkelijk 7 kilo kwijt kunt raken, ik ben van 72 kilo naar 65 kilo (man, 1,80 m) in een maand gegaan. Train daarbij ook nog voor extra spiermassa en je zie er ineens superstrak uit. Maar je moet wel doorzetten en je daarna houden aan je nieuwe eetstijl en goed bewegen, het is zo simpel, je moet het gewoon doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bolkesteijn op 23-10-2006 04:37:10 ]
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:40:32 #144
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909169
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Afvallen. Guttegut, er over praten helpt geen zier, je moet het gewoon doen. En de oplossing is altijd meer bewegen en minder eten, je lichaam slaat het vet namelijk niet voor de lol op. Mijn ervaring is dat je in een maand makkelijk 7 kilo kwijt kunt raken, ik ben van 72 kilo naar 65 kilo (man, 1,80 m) in een maand gegaan. Train daarbij ook nog voor extra spiermassa en je zie er ineens superstrak uit. Maar je moet wel doorzetten en je daarna houden aan je nieuwe eetstijl en goed bewegen, het is zo simpel, je moet het gewoon doen.
wel makkelijk

ach 20 kg in nog geen 2 maanden... En nu jij weer...
pi_42909172
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:40 schreef zwahiel het volgende:
wel makkelijk

ach 20 kg in nog geen 2 maanden... En nu jij weer...
Prima hoor. Maar ik word gewoon ziek van mensen die afvallen als een hele prestatie zien, dat is het niet. Als je namelijk gewoon er voor gaat ben je dat extra gewicht zo kwijt, en als je dat niet doet zit het er zo weer aan, maar dan ontbreekt kennelijk de wil die er voor zorgt dat je de mentale hardheid kan opbrengen. En tja, dat probleem zit toch echt bij jezelf dus klagen heeft geen enkele zin.
  maandag 23 oktober 2006 @ 04:56:54 #146
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909212
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Prima hoor. Maar ik word gewoon ziek van mensen die afvallen als een hele prestatie zien, dat is het niet. Als je namelijk gewoon er voor gaat ben je dat extra gewicht zo kwijt, en als je dat niet doet zit het er zo weer aan, maar dan ontbreekt kennelijk de wil die er voor zorgt dat je de mentale hardheid kan opbrengen. En tja, dat probleem zit toch echt bij jezelf dus klagen heeft geen enkele zin.
De mens is een zwak wezen... Daarbij... Je kunt niet altijd zo makkelijk afvallen. Ik vind het nog steeds een prestatie dat niet alleen ik, maar ook genoeg mensen in dit topique afvallen...!

Het is te makkelijk om te zeggen dat je het zo even kunt, zo werkt het niet. Levensgewoonten afleren kan maanden, soms jaren duren. Dat heeft niets met zwakheid te maken, maar puur alleen met gewoonten die je als een persoon hebt.

Denk je eens in hoe moeilijk zou het voor jou zijn als je van vandaag op morgen ipv met rechts met links gaat schrijven (of als je links bent andersom!) Dat is ook een gewoonte. Je zou dus net zo makkelijk kunnen zeggen dat alle linksschrijvers ook zwak zijn, want dat is net als niet afvallen of verkeerd eten een gewoonte van het lichaam. Uit gemak worden die mensen links schrijven aangeleerd door de maatschappij. Maar kijk eens naar andere maatschappijen. Ik denk dat je in USSR geen linkschrijvenden tegen kwam hoor. Rechtsschrijven. Even als dik of dun zijn.

Ook ligt het aan het eten van tegenwoordig. Ook hebben veel mensen er aanleg voor. Als je kijkt naar welke rotzooi je koopt terwijl je denkt dat het gezond is, dan schrik je wel. En zo wordt je stapje voor stapje dikker.

Denk eens aan de rokers die stoppen, die worden allemaal moddervet! En kunnen er niet zoveel aan doen.

Je lichaam geeft soms rare reacties. Of mensen die zwanger zijn geweest en hun figuur niet meer terug krijgen! Het blijft wél een prestatie. Misschien niet voor jou, maar voor de mensen die het doen wel. En dan heb ik het niet over een lullig (sorry) 7 kg. Dat stelt niet zoveel voor. Van die 7 kg is 4 kg vocht. Zo kan ik het ook! Je bent dus in feite maar 3 kg afgevallen. Later heeft je lijf je vochtbalans hersteld en daardoor ben je nog langzaam wat kg's kwijt geraakt. Maar 7kg in een maand is niet zoveel. Misschien is het beter om te zeggen dat afvallen geen prestatie op zich is, verantwoord afvallen wel, maar dat het gewicht eraf houden, de juiste mentaliteit behouden en de juiste instelling behouden wel een prestatie is. Want dat is in zekere zin ook wel zo.

Bedoel het afvallen is slechts een klein deel van het proces. Daarnaast hoort bij afvallen, misschien niet bij jouw, maar bij de meeste in dit topique ook een andere proces. En dat is het psychische proces. Je kunt ontkennen wat je wil, maar dit is voor ieder mens anders. En dat is juist het zwaarste voor de mensen die afvallen en dat wordt wel als een prestatie gezien. Het geheel als een actie. Dat is wat het voor de meesten hier een prestatie maakt, niet alleen het afvallen! Als je eerst het hele topique en wat oudere delen door gelezen had dan had je misschien een ander inzicht gehad en beter en fatsoenlijker gereageerd...

(btw waarom reageer je nog zo laat hier is 't pas 12 uur, maar ik neem aan dat jij in NL zit )
pi_42909332
Hmmm, misschien ligt het aan mij maar ik vind dik zijn echt zo lelijk, mijn afgrijzen is zo groot dat het vrij makkelijk is om minder bier te drinken en wat verantwoorder te eten. Daar haal ik mijn motivatie vandaag om gewoon gezond te eten. Ook gaat alles gemakkelijker als je minder zwaar bent, lopen, ademen, slapen, je bent gewoon actiever. Als ik dan hoor dat mensen klagen dan denk ik dat zij hun eigen uiterlijk en leefstijl nog niet genoeg haten, anders zou je mijns inziens niet klagen maar het hogere doel voor ogen hebben waardoor je alles aan kunt.
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 04:56 schreef zwahiel het volgende:
(btw waarom reageer je nog zo laat hier is 't pas 12 uur, maar ik neem aan dat jij in NL zit )
Heb tot een uur of 1 huiswerk gemaakt, ja op zondag, maar dan loop ik mooi bij op het schema om te leren voor mijn tentamens. Ben nu wat blijven hangen op Fok! en ben een t-shirt aan het ontwerpen, dan wordt het wel vrij laat, maar goed, morgen toch vrij.
  maandag 23 oktober 2006 @ 06:07:28 #148
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_42909366
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 05:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm, misschien ligt het aan mij maar ik vind dik zijn echt zo lelijk, mijn afgrijzen is zo groot dat het vrij makkelijk is om minder bier te drinken en wat verantwoorder te eten. Daar haal ik mijn motivatie vandaag om gewoon gezond te eten. Ook gaat alles gemakkelijker als je minder zwaar bent, lopen, ademen, slapen, je bent gewoon actiever. Als ik dan hoor dat mensen klagen dan denk ik dat zij hun eigen uiterlijk en leefstijl nog niet genoeg haten, anders zou je mijns inziens niet klagen maar het hogere doel voor ogen hebben waardoor je alles aan kunt.
[..]

Heb tot een uur of 1 huiswerk gemaakt, ja op zondag, maar dan loop ik mooi bij op het schema om te leren voor mijn tentamens. Ben nu wat blijven hangen op Fok! en ben een t-shirt aan het ontwerpen, dan wordt het wel vrij laat, maar goed, morgen toch vrij.
hmjah, je kunt jezelf genoeg haten om idd aan het juiste lichaam te komen. Trouwens een mooie quote uit Dodgeball

Ik heb 't een tijdje gedaan, 't is ook niet alles hoor! En je kúnt niet altijd gezond eten! Het is misschien erg makkelijk gezegd, maar het is nu eenmaal zo. Als ik kijk naar mezelf. Ik wil op tijd eten 's avonds. Dat kan gewoonweg niet omdat ik tot half 7 moet werken, ben pas rond 7 uur half 8 thuis. Dan is het voor mij eigelijk al te laat om te eten. Eet ik te weinig en ga ik trainen dan gaat dat niet goed. Ik dwing mezelf dan om tot minimaal 12 uur op te blijven om toch wat te verteren.

Middag eten gelijke klokje, ik heb pas om half 2 middagpauze tot half 3, hoe ongezond is dat!? Ik begin wel om 9 uur met werken (althans dat is de bedoeling) maar dan nog!

Optimaal is het niet, optimaal zou zijn, 8 uur eten misschien wat later, daarna rond 12 / 1 uur eten en dan om 5 / 6 uur weer dat zou optimaal zijn, maar het gaat hier niet!

Over je redenatie dat je beter functioneerd, daar kan ik idd echt over mee praten! Het praktische voorbeeld van mij is dat mijn schoenen niet slijten, of veel minder Normaal had ik elke 3 maanden een nieuw paar schoenen nodig, nu loop ik al 4 maanden op dit paar zonder echte grote slijtage aan de zolen

Het is allemaal prioriteiten, kijk je moet er veel voor laten als je snel veel af wilt vallen, veel mensen willen dat wel maar beginnen niet, ik heb dat ook! Het is ook erg moeilijk om alleen te beginnen. Dit topique is ook meer een steuntopique voor die mensen, tenminste zo zie ik het. Ik heb er persoonlijk erg veel aan! De stap moet je zelf zetten, je moet zelf het werk doen. Maar je hebt hier wel meer mensen die weten wat je aan het doen bent en je jut elkaar ook op. Ik zie 't als een beetje een concurrentiegevoel. Je probeert toch wel met z'n allen af te vallen.

Voor buitenstaanders die zoals jij kennelijk makkelijk afvallen kan het simpel over komen, maar niet iedereen valt makkelijk af.

Een voorbeeldje: toen ik met mijn dieet bezig was, schakelden mijn hersenen uit! Heel simpel. Liep de trap op naar het magazijn op mijn werk en wist boven niet meer wat ik moest halen. Omdat ik zo bezig was met vet te verbranden en alleen het noodzakelijke aan energie binnenkreeg. Dan gaat het wel snel maar je lijf moet er aan wennen. En juist die gewennigsperiode is voor de meeste mensen het moeilijkste, zo ook voor mij.

Ik vind niet dat je er zo neerbuigend over moet doen, zoals ik al zei is het voor jou misschien erg makkelijk voor anderen niet. Vergeet niet dat het meer is dan afvallen alleen. Het is voor de meesten hier ook een verandering van persoonlijkheid, zelfbeeld, zelfbewustzaamheid, zelfvertrouwen, kijk op de wereld, kijk op zichzelf, levensstijl en gewoonten. En die stappen zijn veel moeilijker en complexer dan het simpelweg verliezen van gewicht! (bij mij interesseert het hele gewicht niet eens, ik heb 't alleen maar over percentages!)
pi_42910744
Ondanks de kermis, veel drinken en uit eten toch nog een halve kilo afgevallen.
Zit nu op 76 kg, ben al bijna op de helft Gisteren met mijn moeder broeken gepast, zij past haar broeken niet meer, en ik pas al haar broeken. Ben zo trots, haar linnen broek maat 40 zat vrij los bij mij
Als we allebei ons streefgewicht hebben bereikt (zij 55 kg, ik 65 kg) , hebben we afgesproken dat we lekker gaan shoppen samen.
pi_42910873
Het leek vanmorgen wel of ik 64 woog . Ik wacht nog maar even met updaten, maar het gebeurt tegenwoordig wel steeds vaker dat ik wat afgevallen lijk te zijn!
Everything which is not impossible, will eventually happen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')