Yeah i knowquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:10 schreef Sylvana het volgende:
Roosjeroosje, 5 boterhammen is op zich niet veel nee, maar varieer dan wel met het beleg zoals ik al zei en als je dan 's middags weer honger krijgt dan kun je rustig een tussendoortje zoals fruit eten tot het avondeten, dus die banaan mag je best hebben.
En ik vraag me idd ook af wat je eigenlijk de hele dag doet, want volgens mij heb je weinig andere dingen te doen dan denken aan eten.
Appelsientje, veel succes
Met sporten en een gezond eetpatroon moet het idd wel lukken, maar 12 kg is er niet zomaar vanaf, dus je moet wel geduld hebben
ik heb 1 plak ontbijtkoek op, 4 boterhammen, 2 met smeerkaas en 2 met 20+ kaas/tomaat/komkommer, nu 2 appels en dan red ik het ook wel tot het avondeten en dan vanavond na het sporten nog een bakje slaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd.
Ik heb vier crackers gehad (2 op m'n stage om 11:00 uur en 2 thuis om 13:30), een glas melk en een mango. Daar kan ik prima op teren tot een uur of 18.
veel sterkte alvast met de opmerkingen van hierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen met afvallen... nadat ik terug ben gekomen uit Australië ben ik ruim 12 kilo aangekomen en weg nu 91 kilo! (en ben maar 1:75m) gelukkig heb ik zware botten, dus het valt niet zo op![]()
Maar ik heb besloten dat die 12 kilo er weer af moet! Probeer nu iedere avond minimaal 1 uur te sporten (fietsen, gewichten, enz) dus voor de zomer/lente moeten die kilo's eraf!!
Fijn is dat, wie is er 17 en weegt absoluut niet automatisch minder...? Sabine...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Op je 17e ben je lichamelijk nog niet volwassen, en weeg je dus automatisch minder. Je hebt simpelweg minder (vrouwelijk -> deels noodzakelijk!) vet.
Ik verbruik juist 's avonds veel energie, overdag doe ik niet zo veel sinds ik gestopt ben met mn studie en dan 's avonds veel sporten enzo. Maar ik ga dan ook meestal pas laat slapen. Eet meestal om half 6-6 uur, dan rond half 8-8 uur sporten en rond een uurtje of 1-half 2 naar bedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:33 schreef Plukie86 het volgende:
Ben het wel helemaal met je eens dat een mens goed moet ontbijten, een plakje ontbijtkoek of een cracker is niet genoeg. Daarmee breng je je stofwisseling niet op gang (en val je dus minder af).
Eigenlijk heb je over het avondeten ook gelijk, 's avonds heb je geen energie meer nodig en hoef je helemaal niet zoveel te eten. Eigenlijk zou ik beter tussen de middag warm kunnen eten, maar dan heb ik helemaal geen tijd om lekker te koken.
Beetje jammer dat ik warm eten 's avonds zo lekker vind en om 6 uur echt honger heb...![]()
Ik denk het, ik zit meestal rond 1500 kcal per dag, en dat vind ik wel prima want zo hoef ik geen honger te lijden, niet te veel na te denken en toch val ik afquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:35 schreef Sabinee het volgende:
Tja, 8 x 90 = 720 kcal alleen aan brood. Daar komt nog beleg overheen. Da's al best wel veel, zeker zo'n 900 kcal alleen voor je brood (en dan ga ik uit van zeer licht beleg en geen boter). Dan nog avondeten á toch wel minimaal 400-500 kcal eroverheen en je zit al snel aan je daglimiet waarop je nog enigzins af kan vallen.
Zelf probeer ik om af te vallen rond de 1100 - 1300 kcal per dag te zitten. Jouw verbranding zal dan wel een stuk sneller gaan dan die van mij
Ehm, ik wil je niet iets aanpraten, maar gemiddeld zijn vrouwen van in de 20 zwaarder dan iemand van 16-17, omdat nog niet volwassen meisjes minder vet op plekken als heupen, borsten ed hebben. Als je nu 17 bent, zal je als je niet dieet waarschijnlijk een paar kilo zwaarder zijn dan nu.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:35 schreef Sabinee het volgende:
Ohja en waar ik nog even op wilde reageren uit het vorige topic:
[..]
Fijn is dat, wie is er 17 en weegt absoluut niet automatisch minder...? Sabine...
Ja, dat is de truc, ik sta om 7 uur op en dan ren ik naar college/rijles, of ik blijf thuis studeren en dat kost brainpowerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:38 schreef Sylvana het volgende:
Ik verbruik juist 's avonds veel energie, overdag doe ik niet zo veel sinds ik gestopt ben met mn studie en dan 's avonds veel sporten enzo. Maar ik ga dan ook meestal pas laat slapen. Eet meestal om half 6-6 uur, dan rond half 8-8 uur sporten en rond een uurtje of 1-half 2 naar bed
'Ze zeggen' dat Courteney Cox zwanger wilde worden, maar het niet lukte, en dat ze toen iets aan moest komen en toen lukte het wel. Vervolgens heeft ze niet gedacht dat het misschien gezond was om ietsje zwaarder te zijn, maar is ze gewoon weer hetzelfde stokpoppetje geworden als voor haar zwangerschapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Plukie86 het volgende:
Dat vet scheidt overigens bepaalde hormonen af, die specifiek zijn voor een vrouw. Dat is ook de reden dat meisjes met anorexia vaak niet meer ongesteld kunnen worden, omdat ze te weinig vet en dus te weinig van die hormonen hebben.
ja, dan heb je al een heel ander ritme dan ik die rustig tot 11-12 uur op bed blijft liggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat is de truc, ik sta om 7 uur op en dan ren ik naar college/rijles, of ik blijf thuis studeren en dat kost brainpower![]()
En 's avonds ga ik om 22.30 ofzo alweer slapen.
Wat ben ik suf geworden zeg![]()
Ach, alles voor de studie he![]()
Deed ik vroeger ook...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Sylvana het volgende:
ja, dan heb je al een heel ander ritme dan ik die rustig tot 11-12 uur op bed blijft liggen
Dat doe ik ook zo graag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook...
De goeie ouwe tijd...
tja, k hoop dat het maar tijdelijk is, iig na zomervakantie wel weer naar school maar wil voor die tijd toch wel werk ofzo vinden, want de hele dag thuiszitten is ook niet alles.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook...
De goeie ouwe tijd...
Ja, wat dus al meerdere mensen gevraagd hebben, maar waar je nog niet op geantwoord heb, doe jij geen studie ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo graag.![]()
Het punt is, dat ik die vrouwelijke vormen al vanaf mijn 12e ofzo heb. Mijn borsten zijn 80D en mijn heupen behoorlijk gevormd. Meisjes van 17 zijn meestal geen pubers meer. Ik ben zo goed als volwassen (2 weken nogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ehm, ik wil je niet iets aanpraten, maar gemiddeld zijn vrouwen van in de 20 zwaarder dan iemand van 16-17, omdat nog niet volwassen meisjes minder vet op plekken als heupen, borsten ed hebben. Als je nu 17 bent, zal je als je niet dieet waarschijnlijk een paar kilo zwaarder zijn dan nu.
Dat vet scheidt overigens bepaalde hormonen af, die specifiek zijn voor een vrouw. Dat is ook de reden dat meisjes met anorexia vaak niet meer ongesteld kunnen worden, omdat ze te weinig vet en dus te weinig van die hormonen hebben.
Ik heb het nu niet over kiloooos vet, maar gewone vrouwelijke vormen. En ja, als je die hebt ben je een paar kilo zwaarder dan een puber die ze nog niet heeft. Houdt niet in dat je dan ook dik bent.
Ik heb woensdag t/m vrijdag geen vrij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, wat dus al meerdere mensen gevraagd hebben, maar waar je nog niet op geantwoord heb, doe jij geen studie ofzoAls je overdag bezig bent dan denk je ook niet de hele tijd aan eten
Ik heb gewoon nog mn huishouden en boodschappen die ik moet doen enzo, maar jij hebt dat ook niet.
maar 3 dagen in de week naar schoolquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb woensdag t/m vrijdag geen vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |