abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46733935

Voor wie is \'Slank de lente in\', ookwel bekend als \'Slank de zomer in\' bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok Dieetclub deel 139 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.
--nieuwe deelnemers kunnen zich bij Troel aanmelden via IM--

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 27-02-2007 15:33:49 ]
pi_46733987
Roosjeroosje, 5 boterhammen is op zich niet veel nee, maar varieer dan wel met het beleg zoals ik al zei en als je dan 's middags weer honger krijgt dan kun je rustig een tussendoortje zoals fruit eten tot het avondeten, dus die banaan mag je best hebben.

En ik vraag me idd ook af wat je eigenlijk de hele dag doet, want volgens mij heb je weinig andere dingen te doen dan denken aan eten.

Appelsientje, veel succes

Met sporten en een gezond eetpatroon moet het idd wel lukken, maar 12 kg is er niet zomaar vanaf, dus je moet wel geduld hebben
pi_46733991
tvp
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:23:05 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46734011
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:10 schreef Sylvana het volgende:
Roosjeroosje, 5 boterhammen is op zich niet veel nee, maar varieer dan wel met het beleg zoals ik al zei en als je dan 's middags weer honger krijgt dan kun je rustig een tussendoortje zoals fruit eten tot het avondeten, dus die banaan mag je best hebben.

En ik vraag me idd ook af wat je eigenlijk de hele dag doet, want volgens mij heb je weinig andere dingen te doen dan denken aan eten.

Appelsientje, veel succes

Met sporten en een gezond eetpatroon moet het idd wel lukken, maar 12 kg is er niet zomaar vanaf, dus je moet wel geduld hebben
Yeah i know
Jammer dat ik het zo verpest heb.. ik Australië ben ik enorm afgevallen (zwaar werk en niet al te veel eten)
Maar tja toen kwam ik terug in Nederland... en nu doe ik alleen maar zittend werk.. Maar ik moet een keer beginnen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46734077
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

idd.
Ik heb vier crackers gehad (2 op m'n stage om 11:00 uur en 2 thuis om 13:30), een glas melk en een mango. Daar kan ik prima op teren tot een uur of 18 .
ik heb 1 plak ontbijtkoek op, 4 boterhammen, 2 met smeerkaas en 2 met 20+ kaas/tomaat/komkommer, nu 2 appels en dan red ik het ook wel tot het avondeten en dan vanavond na het sporten nog een bakje sla

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 27-02-2007 15:31:52 ]
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:26:04 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46734114
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen met afvallen... nadat ik terug ben gekomen uit Australië ben ik ruim 12 kilo aangekomen en weg nu 91 kilo! (en ben maar 1:75m) gelukkig heb ik zware botten, dus het valt niet zo op
Maar ik heb besloten dat die 12 kilo er weer af moet! Probeer nu iedere avond minimaal 1 uur te sporten (fietsen, gewichten, enz) dus voor de zomer/lente moeten die kilo's eraf!!
veel sterkte alvast met de opmerkingen van hier .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:26:05 #7
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_46734115
Deel 50 alweer, gaat snel
Nou ja, vanochtend was er bij mij een kilo af tov de lijst... morgen nog even kijken of dat zo is en dan updaten
Bernie en ik zijn tof.
pi_46736529
Ik heb mezelf flink laten verslonzen en in een maand tijd bijna 3 kg erbij. Zit nu helaas weer op 74. Het gaat al wel 2 dagen goed, dus ik heb goede hoop dat ik met mijn gala (nog 8 weken) op in ieder geval 68 kg kan zitten
pi_46736555
Wat zijn jullie allemaal streng over brood...
Er zitten maar 90 kcal per boterham in hoor.

Ik eet veel brood, 8 boterhammen per dag, en 's avonds eet ik weinig. Overdag heb ik namelijk de energie van dat brood wel nodig, maar het heeft volgens mij weinig zin om 's avonds een grote berg rijst te eten, wanneer ik een paar uur daarna toch weer ga slapen...
Vooral mijn ontbijt zullen jullie wel groot vinden: 4 boterhammen. Vroeger at ik er zelfs 6. Ik snap ook niet hoe sommige mensen zonder te ontbijten de deur uit kunnen, ik heb al honger als ik wakker word..

Op deze manier voel ik me prima, nooit honger en de calorieenteller en de weegschaal zeggen allebei dat het goed is

Anyway, mijn point: brood, daar zit wat in!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46736641
Ben het wel helemaal met je eens dat een mens goed moet ontbijten, een plakje ontbijtkoek of een cracker is niet genoeg. Daarmee breng je je stofwisseling niet op gang (en val je dus minder af).
Eigenlijk heb je over het avondeten ook gelijk, 's avonds heb je geen energie meer nodig en hoef je helemaal niet zoveel te eten. Eigenlijk zou ik beter tussen de middag warm kunnen eten, maar dan heb ik helemaal geen tijd om lekker te koken.
Beetje jammer dat ik warm eten 's avonds zo lekker vind en om 6 uur echt honger heb...
pi_46736728
Tja, 8 x 90 = 720 kcal alleen aan brood. Daar komt nog beleg overheen. Da's al best wel veel, zeker zo'n 900 kcal alleen voor je brood (en dan ga ik uit van zeer licht beleg en geen boter). Dan nog avondeten á toch wel minimaal 400-500 kcal eroverheen en je zit al snel aan je daglimiet waarop je nog enigzins af kan vallen.
Zelf probeer ik om af te vallen rond de 1100 - 1300 kcal per dag te zitten. Jouw verbranding zal dan wel een stuk sneller gaan dan die van mij
Ben het met je eens dat brood goed is, en ik kan ook absoluut niet leven op crackertjes. En inderdaad, 's avonds heb ik helemaal niet zo veel meer nodig, maar ik vind avondeten wel lekker en 's middags lust ik geen warm eten..

Ohja en waar ik nog even op wilde reageren uit het vorige topic:
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Op je 17e ben je lichamelijk nog niet volwassen, en weeg je dus automatisch minder. Je hebt simpelweg minder (vrouwelijk -> deels noodzakelijk!) vet.
Fijn is dat, wie is er 17 en weegt absoluut niet automatisch minder...? Sabine...
pi_46736857
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:33 schreef Plukie86 het volgende:
Ben het wel helemaal met je eens dat een mens goed moet ontbijten, een plakje ontbijtkoek of een cracker is niet genoeg. Daarmee breng je je stofwisseling niet op gang (en val je dus minder af).
Eigenlijk heb je over het avondeten ook gelijk, 's avonds heb je geen energie meer nodig en hoef je helemaal niet zoveel te eten. Eigenlijk zou ik beter tussen de middag warm kunnen eten, maar dan heb ik helemaal geen tijd om lekker te koken.
Beetje jammer dat ik warm eten 's avonds zo lekker vind en om 6 uur echt honger heb...
Ik verbruik juist 's avonds veel energie, overdag doe ik niet zo veel sinds ik gestopt ben met mn studie en dan 's avonds veel sporten enzo. Maar ik ga dan ook meestal pas laat slapen. Eet meestal om half 6-6 uur, dan rond half 8-8 uur sporten en rond een uurtje of 1-half 2 naar bed
pi_46736945
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:35 schreef Sabinee het volgende:
Tja, 8 x 90 = 720 kcal alleen aan brood. Daar komt nog beleg overheen. Da's al best wel veel, zeker zo'n 900 kcal alleen voor je brood (en dan ga ik uit van zeer licht beleg en geen boter). Dan nog avondeten á toch wel minimaal 400-500 kcal eroverheen en je zit al snel aan je daglimiet waarop je nog enigzins af kan vallen.
Zelf probeer ik om af te vallen rond de 1100 - 1300 kcal per dag te zitten. Jouw verbranding zal dan wel een stuk sneller gaan dan die van mij
Ik denk het, ik zit meestal rond 1500 kcal per dag, en dat vind ik wel prima want zo hoef ik geen honger te lijden, niet te veel na te denken en toch val ik af
Langzaam, dat wel, maar dat lijkt me ook het gezondste. Ik moet het wel de rest van mijn leven volhouden, en een ontbijt van 2 beschuitjes hou ik gewoon niet vol.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46737015
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:35 schreef Sabinee het volgende:

Ohja en waar ik nog even op wilde reageren uit het vorige topic:
[..]

Fijn is dat, wie is er 17 en weegt absoluut niet automatisch minder...? Sabine...
Ehm, ik wil je niet iets aanpraten, maar gemiddeld zijn vrouwen van in de 20 zwaarder dan iemand van 16-17, omdat nog niet volwassen meisjes minder vet op plekken als heupen, borsten ed hebben. Als je nu 17 bent, zal je als je niet dieet waarschijnlijk een paar kilo zwaarder zijn dan nu.
Dat vet scheidt overigens bepaalde hormonen af, die specifiek zijn voor een vrouw. Dat is ook de reden dat meisjes met anorexia vaak niet meer ongesteld kunnen worden, omdat ze te weinig vet en dus te weinig van die hormonen hebben.
Ik heb het nu niet over kiloooos vet, maar gewone vrouwelijke vormen. En ja, als je die hebt ben je een paar kilo zwaarder dan een puber die ze nog niet heeft. Houdt niet in dat je dan ook dik bent.
pi_46737018
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:38 schreef Sylvana het volgende:
Ik verbruik juist 's avonds veel energie, overdag doe ik niet zo veel sinds ik gestopt ben met mn studie en dan 's avonds veel sporten enzo. Maar ik ga dan ook meestal pas laat slapen. Eet meestal om half 6-6 uur, dan rond half 8-8 uur sporten en rond een uurtje of 1-half 2 naar bed
Ja, dat is de truc, ik sta om 7 uur op en dan ren ik naar college/rijles, of ik blijf thuis studeren en dat kost brainpower
En 's avonds ga ik om 22.30 ofzo alweer slapen.
Wat ben ik suf geworden zeg
Ach, alles voor de studie he
pi_46737255
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Plukie86 het volgende:
Dat vet scheidt overigens bepaalde hormonen af, die specifiek zijn voor een vrouw. Dat is ook de reden dat meisjes met anorexia vaak niet meer ongesteld kunnen worden, omdat ze te weinig vet en dus te weinig van die hormonen hebben.
'Ze zeggen' dat Courteney Cox zwanger wilde worden, maar het niet lukte, en dat ze toen iets aan moest komen en toen lukte het wel. Vervolgens heeft ze niet gedacht dat het misschien gezond was om ietsje zwaarder te zijn, maar is ze gewoon weer hetzelfde stokpoppetje geworden als voor haar zwangerschap
Roddeltje tussendoor mag vast wel
pi_46737390
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, dat is de truc, ik sta om 7 uur op en dan ren ik naar college/rijles, of ik blijf thuis studeren en dat kost brainpower
En 's avonds ga ik om 22.30 ofzo alweer slapen.
Wat ben ik suf geworden zeg
Ach, alles voor de studie he
ja, dan heb je al een heel ander ritme dan ik die rustig tot 11-12 uur op bed blijft liggen
pi_46737558
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:50 schreef Sylvana het volgende:
ja, dan heb je al een heel ander ritme dan ik die rustig tot 11-12 uur op bed blijft liggen
Deed ik vroeger ook...
De goeie ouwe tijd...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:55:00 #19
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46737598
tvp
  dinsdag 27 februari 2007 @ 16:56:48 #20
157031 roosjeroosje1988
pi_46737656
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Deed ik vroeger ook...
De goeie ouwe tijd...
Dat doe ik ook zo graag.
pi_46737673
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Deed ik vroeger ook...
De goeie ouwe tijd...
tja, k hoop dat het maar tijdelijk is, iig na zomervakantie wel weer naar school maar wil voor die tijd toch wel werk ofzo vinden, want de hele dag thuiszitten is ook niet alles.
pi_46737706
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Dat doe ik ook zo graag.
Ja, wat dus al meerdere mensen gevraagd hebben, maar waar je nog niet op geantwoord heb, doe jij geen studie ofzo Als je overdag bezig bent dan denk je ook niet de hele tijd aan eten

Ik heb gewoon nog mn huishouden en boodschappen die ik moet doen enzo, maar jij hebt dat ook niet.
pi_46737792
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ehm, ik wil je niet iets aanpraten, maar gemiddeld zijn vrouwen van in de 20 zwaarder dan iemand van 16-17, omdat nog niet volwassen meisjes minder vet op plekken als heupen, borsten ed hebben. Als je nu 17 bent, zal je als je niet dieet waarschijnlijk een paar kilo zwaarder zijn dan nu.
Ik heb het nu niet over kiloooos vet, maar gewone vrouwelijke vormen. En ja, als je die hebt ben je een paar kilo zwaarder dan een puber die ze nog niet heeft. Houdt niet in dat je dan ook dik bent.
Het punt is, dat ik die vrouwelijke vormen al vanaf mijn 12e ofzo heb. Mijn borsten zijn 80D en mijn heupen behoorlijk gevormd. Meisjes van 17 zijn meestal geen pubers meer. Ik ben zo goed als volwassen (2 weken nog ) en ik ben mijn hele leven al wat zwaarder dan gemiddeld. Maar ondertussen ben ik volgens mij vrij gemiddeld voor mijn leeftijd..
Wat ik wilde zeggen dus, ik geloof niet dat jouw beeld van 17-jarige "pubers" helemaal klopt Ik ben al wel een jaar of 2 puber-af
  dinsdag 27 februari 2007 @ 17:00:14 #24
157031 roosjeroosje1988
pi_46737794
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, wat dus al meerdere mensen gevraagd hebben, maar waar je nog niet op geantwoord heb, doe jij geen studie ofzo Als je overdag bezig bent dan denk je ook niet de hele tijd aan eten

Ik heb gewoon nog mn huishouden en boodschappen die ik moet doen enzo, maar jij hebt dat ook niet.
Ik heb woensdag t/m vrijdag geen vrij.
pi_46737859
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik heb woensdag t/m vrijdag geen vrij.
maar 3 dagen in de week naar school

wat doe je dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: