abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 10:38:53 #1
18653 crew  D.
pi_40194226
Voor wie is de 'Slank de zomer in' bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! Dieetclub deel 110 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
. Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://slank.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

woensdag 26 juli 2006 @ 10:40:25 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40194274
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:31 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik heb toch lokaal wel last van testosteron geloof ik, er zit al twee cm bij op m'n bovenbenen namelijk
Ik denk niet dat je bovenarmspieren met bovenbeenspieren kan vergelijken?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40194329
Moah, ik weet niet. Waarom niet? Je zegt zelf dat vrouwen niet echt spieren aanzetten omdat ze weinig testosteron hebben, dus waarom zou dat voor je benen anders zijn dan voor je armen? Ook op m'n armen en kuiten bijv. is heel duidelijk spiertoename te zien, alleen is de totale omvang wel gelijk gebleven.
Sanity is (not) statistical
pi_40194365
Ook ik kom hier af en toe weer kijken
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:45:48 #5
12913 GreatWhiteSilence
pi_40194416
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:42 schreef Maeghan het volgende:
Moah, ik weet niet. Waarom niet? Je zegt zelf dat vrouwen niet echt spieren aanzetten omdat ze weinig testosteron hebben, dus waarom zou dat voor je benen anders zijn dan voor je armen? Ook op m'n armen en kuiten bijv. is heel duidelijk spiertoename te zien, alleen is de totale omvang wel gelijk gebleven.
Wat is het probleem dan als de totale omvang gelijk is gebleven?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40194528
Mijn onderbenen zijn echt spier geworden door het hardlopen, maar mijn bovenbenen helaas niet. Terwijl die het meer nodig hadden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40194547
Ik heb het nergens over een probleem en ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Waarom zijn armen en benen anders vwb spiertoename?
pi_40194648
Oke Vandaag een echte poging, gister nog allemaal lekkere dingen slingeren die eerst opmoeten anders geef je er vroeg of laat toch aan toe (dan maar vroeg, dan is het ook weg ). Ik zou eigenlijk moeten sporten maar menh het is zo heet dat alleen al qua lopen amper een stap vooruit kom Zwemmen is het best maar ja, iedereen gaat zwemmen dus dan kom je ook niet vooruit.

* heaven7 baalt zo ontzettend van dit weer en d'r lijf op dit moment!
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:54:26 #9
12913 GreatWhiteSilence
pi_40194658
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb het nergens over een probleem en ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Waarom zijn armen en benen anders vwb spiertoename?
Omdat armspieren sowieso minder aan kunnen dan bovenbeenspieren. Ze zijn per definitie zwakker en zullen dan ook veel minder sterk groeien.
pi_40194682
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je bovenarmspieren met bovenbeenspieren kan vergelijken?
Joehoe Exzwemster en turnster hier. spieren all over the place, inclusief brede bovenarmen
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:56:34 #11
12913 GreatWhiteSilence
pi_40194727
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Joehoe Exzwemster en turnster hier. spieren all over the place, inclusief brede bovenarmen
Ja, maar de vraag is: zullen de armen van Maeghan veel groter groeien dan ze nu al zijn?
pi_40194730
Eh, ja ik denk van wel, als ze maar genoeg krachttraining doet met haar armen.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2006 10:57:10 ]
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 10:57:09 #13
18653 crew  D.
pi_40194740
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:53 schreef heaven7 het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten sporten maar menh het is zo heet dat alleen al qua lopen amper een stap vooruit kom
Dan zweet je juist lekker
Ik zit iedere dag 25km op de hometrainer.
  woensdag 26 juli 2006 @ 10:57:32 #14
12913 GreatWhiteSilence
pi_40194753
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:56 schreef heaven7 het volgende:
Eh, ja ik denk van wel, als ze maar genoeg krachttraining doet met haar armen.
Dan moet ze dus niet teveel krachttraining doen. Maar ik denk dat krachttrainig het enige is wat ze kan doen om haar bovenarmen te veranderen.
pi_40194773
Knap van je hoor Ik word enorm lusteloos van dit weer en kan echt NIET genieten van zweten Maar het zou wel beter zijn weer een half uur per dag op het stepapparaat te gaan ja Ik hoef maar een paar kilo, dan is het een paar weken aanpoten en weg zijn die rotvetkussentjes.
pi_40194803
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Nou ja, als dat zo is dan zal ze dus niets aan haar armen kunnen doen...
Nee dat kan ook niet, ik heb na 6 jaar niet meer te hebben geturnd en 4 jaar niet meer (intensief) hebben gezwommen nog steeds dat postuur. Evenals bovenbenen trouwens.
pi_40194809
Ik ga morgenavond wel weer een uurtje pumpen, vandaag eerst lekker een dagje zweten en zwemmen in de sauna. Wel goed drinken, maar hoop er toch wel een beetje van af te vallen Zaterdag voor ik op vakantie ga nog snel ff wegen en dan 3 weken naar de VS en met dat eten daar denk ik niet dat het gaat lukken om daar veel af te vallen, ook al beweeg ik dan natuurlijk wel meer dan normaal
  Moderator woensdag 26 juli 2006 @ 10:59:39 #18
18653 crew  D.
pi_40194817
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:58 schreef heaven7 het volgende:
Knap van je hoor Ik word enorm lusteloos van dit weer en kan echt NIET genieten van zweten Maar het zou wel beter zijn weer een half uur per dag op het stepapparaat te gaan ja Ik hoef maar een paar kilo, dan is het een paar weken aanpoten en weg zijn die rotvetkussentjes.
ik kan ook alleen genieten van zweten tijdens het sporten, de rest van de dag doe ik het liever niet
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:03:01 #19
12913 GreatWhiteSilence
pi_40194933
Volgens mij zitten Heaven7 en ik een beetje te rotzooien met het corrigeren van posts...
pi_40195010
Eerlijk gezegd weet ik de beste oefeningen voor de armen niet zonder dat ze heel breed worden van de spieren.. ben er zelf ook wel naar op zoek
pi_40195049
iemand trouwens tips voor de VS? want wil ook niet echt 5 kg aankomen daar, maar als ik hoor wat voor porties eten ze hebben en hoe vet dat is dan word ik toch wel een beetje bang
pi_40195054
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:59 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik kan ook alleen genieten van zweten tijdens het sporten, de rest van de dag doe ik het liever niet
Ik haat zweten sowieso Dan moet ik weer douchen en van kleren wisselen. Maarja, het gaat niet vanzelf geloof ik. Heb sowieso een grondige hekel gekregen aan verplicht sporten, ik haat dat echt. Zwemmen is heerlijk maarja..
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:07:17 #23
12913 GreatWhiteSilence
pi_40195080
Nou ja, ik vermoed zelf dat ik een tekort aan testosteron heb, dus voor overdreven spieropbouw hoef ik niet bang te zijn...
pi_40195092
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:06 schreef Sylvana het volgende:
iemand trouwens tips voor de VS? want wil ook niet echt 5 kg aankomen daar, maar als ik hoor wat voor porties eten ze hebben en hoe vet dat is dan word ik toch wel een beetje bang
Gewoon niet alles van die portie opeten Het zal trouwens best wel meevallen hoor, gewoon zo normaal mogelijk eten. Hebben ze eigenlijk normaal brood daar? Dat heb ik in alle landen waar ik tot nu toe ben geweest nog het meeste gemist
pi_40195138
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 11:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij zitten Heaven7 en ik een beetje te rotzooien met het corrigeren van posts...
Ja ik snapte er even niets meer van. Maar goed. Ik doe pas vier maanden BodyPump, waarvan drie maanden 1 keer per week en daarna 2 keer per week, - 2 x keelontsteking en 2 x enkelblessure. Op zich dus heel kort en heel weinig. Ik verwacht dus nog wel dat ik gespierder zal worden dan dit, k ben net begonnen. Vergeleken met de andere vrouwen maak ik ook erg veel vooruitgang dus mss. ligt het wel gewoon aan mij. Sommige staan daar na een half jaar nog steeds met hun gewichtjes van vijf kilo te squatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')