Ik vind het best. Geef de linkjes maar, dan pas ik de OP wel aan.
Kan iemand trouwens dat plaatje veranderen ofzo? Ik weet niet hoe dat werkt.
Anyway, meteen even een update van mij:
Gisteren stond ik voor het eerst weer op mijn eigen weegschaal (de batterij was leeg). Die geeft altijd een kilo of 2 meer aan dan die van mijn moeder, maar nu gaf hij 60,4 aan en dat vond ik toch wel erg hoog. Maar goed, gisteren heb ik niet veel gegeten omdat ik de hele dag onderweg ben geweest, en vanmiddag stond de weegschaal alweer op 59,6 dus dat is al een stuk beter. Ik wil in elk geval nooit meer boven de 60 komen!
Vandaag heb ik de hele dag met koppijn in bed gelegen, en daardoor ook heel weinig gegeten. Pijnstillers hadden nauwelijks effect. Sinds een uurtje of twee begint het eindelijk te zakken, dus toen heb ik maar wat soep en knackers genomen. Net heb ik wel ook een zakje chips gegeten, ik had er zo'n zin in...
![]()
Over minder dan 2 weken vertrek ik naar Spanje, eigenlijk wil ik dan weer rond de 57 kilo wegen (of iets meer op mijn eigen weegschaal). Dat heb ik een hele tijd vast weten te houden zonder al te veel moeite, dus volgens mij vond mijn lichaam dat ook wel een goed gewicht.
![]()
Twee kilo in twee weken moet op zich kunnen, toch?
Morgen weer sporten. Had eigenlijk vandaag willen gaan, maar die hoofdpijn gooide nogal roet in het eten. Ik had ook op de fiets boodschappen willen gaan doen. De AH waar ik graag kom had koopzondag, dat is iets meer dan een half uurtje fietsen. Was een leuk tochtje geweest.