abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47410707

Het enige echte vervolg op Slank de lente in # 57!

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok Dieetclub deel 141.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Roosjeroosje1988 = Roosje
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana
Guppyfriend

[ Bericht 6% gewijzigd door Mini_rulez op 18-03-2007 20:21:58 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47410729
klopt ik durfde het niet

zullen we trouwens de links naar onze gezonderen weblogs in de OP zetten?
pi_47410864
Ik vind het best. Geef de linkjes maar, dan pas ik de OP wel aan.
Kan iemand trouwens dat plaatje veranderen ofzo? Ik weet niet hoe dat werkt.

Anyway, meteen even een update van mij:
Gisteren stond ik voor het eerst weer op mijn eigen weegschaal (de batterij was leeg). Die geeft altijd een kilo of 2 meer aan dan die van mijn moeder, maar nu gaf hij 60,4 aan en dat vond ik toch wel erg hoog. Maar goed, gisteren heb ik niet veel gegeten omdat ik de hele dag onderweg ben geweest, en vanmiddag stond de weegschaal alweer op 59,6 dus dat is al een stuk beter. Ik wil in elk geval nooit meer boven de 60 komen!
Vandaag heb ik de hele dag met koppijn in bed gelegen, en daardoor ook heel weinig gegeten. Pijnstillers hadden nauwelijks effect. Sinds een uurtje of twee begint het eindelijk te zakken, dus toen heb ik maar wat soep en knackers genomen. Net heb ik wel ook een zakje chips gegeten, ik had er zo'n zin in...
Over minder dan 2 weken vertrek ik naar Spanje, eigenlijk wil ik dan weer rond de 57 kilo wegen (of iets meer op mijn eigen weegschaal). Dat heb ik een hele tijd vast weten te houden zonder al te veel moeite, dus volgens mij vond mijn lichaam dat ook wel een goed gewicht. Twee kilo in twee weken moet op zich kunnen, toch?
Morgen weer sporten. Had eigenlijk vandaag willen gaan, maar die hoofdpijn gooide nogal roet in het eten. Ik had ook op de fiets boodschappen willen gaan doen. De AH waar ik graag kom had koopzondag, dat is iets meer dan een half uurtje fietsen. Was een leuk tochtje geweest.
pi_47411462
Even teeveepeetje
  zondag 18 maart 2007 @ 20:29:33 #6
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_47411495
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_47411896
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het best. Geef de linkjes maar, dan pas ik de OP wel aan.
Kan iemand trouwens dat plaatje veranderen ofzo? Ik weet niet hoe dat werkt.

Over minder dan 2 weken vertrek ik naar Spanje, eigenlijk wil ik dan weer rond de 57 kilo wegen (of iets meer op mijn eigen weegschaal). Dat heb ik een hele tijd vast weten te houden zonder al te veel moeite, dus volgens mij vond mijn lichaam dat ook wel een goed gewicht. Twee kilo in twee weken moet op zich kunnen, toch?
Morgen weer sporten. Had eigenlijk vandaag willen gaan, maar die hoofdpijn gooide nogal roet in het eten. Ik had ook op de fiets boodschappen willen gaan doen. De AH waar ik graag kom had koopzondag, dat is iets meer dan een half uurtje fietsen. Was een leuk tochtje geweest.
Thrilled veranderd het plaatje en dan wordt het automatisch geupdate

2 kilo in 2 weken is wel de max, voor mij is het meestal niet haalbaar, en aangeraden wordt ook om maximaal 1 kg per week af te vallen, maar zou wel fijn zijn als het je lukt
pi_47412049
Ik weet dat het afgeraden wordt maar ik moet gewoon over 2 weken in bikini voor heel veel mensen die ik ken (en met allemaal vriendinnen die stuk voor stuk slanker zijn dan ik)!
Dat is me best even crashdiëten waard.

Nee hoor, ik overdrijf... Ik ga gewoon wat extra sporten de komende weken en zo mager mogelijk eten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mini_rulez op 18-03-2007 20:44:27 (drama-queen) ]
pi_47412257
veel succes

2 kilo in 2 weken gaat mij echt niet meer lukken
pi_47412375
Jullie zijn ook al de hele tijd goed op aan het letten enzo, dan ga je na een tijdje niet meer zo hard.
Ik ben de laatste tijd alleen maar min of meer op gewicht gebleven omdat ik er niet veel aan deed.
pi_47412544
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Jullie zijn ook al de hele tijd goed op aan het letten enzo, dan ga je na een tijdje niet meer zo hard.
Ik ben de laatste tijd alleen maar min of meer op gewicht gebleven omdat ik er niet veel aan deed.
dat lijkt me echt ideaal, nergens op letten en dan wel op gewicht blijven
pi_47412764
zo, na een dag aangekeken te hebben en nog steeds die 1,5 kilo kwijt te zijn heb ik maar geupdate
pi_47412927
netjes sylvana
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47413007
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Sylvana het volgende:
zo, na een dag aangekeken te hebben en nog steeds die 1,5 kilo kwijt te zijn heb ik maar geupdate
dat is lekker
pi_47413208
Idd, en van de week waarschijnlijk nog steeds geen internet en tv thuis, dus kan ik weer zo actief zijn, maar verwacht maar niet dat er dan weer 1,5 kilo afgaat in 1 week, dan gaat het wel erg snel anders Van de week nog wel verjaardag van mn broertje, maar op verjaardagen kan ik me tegenwoordig ook goed inhouden, ook al half jaar geleden dat ik taart heb gehad bijvoorbeeld
pi_47413347
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat lijkt me echt ideaal, nergens op letten en dan wel op gewicht blijven
De laatste tijd werkte het ook niet meer zo goed.
Winterdepressies hebben als leuk bij-effect dat je het liefst wilt blijven eten.
pi_47413374
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Sylvana het volgende:
1,5 kilo, dat is een flinke stap in de goede richting!
pi_47413430
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

De laatste tijd werkte het ook niet meer zo goed.
Winterdepressies hebben als leuk bij-effect dat je het liefst wilt blijven eten.
gelukkig heb ik die bijwerking niet bij mn gewone depressie, anders was ik al bijna 2 jaar aan het bunkeren
pi_47413451
plaatje geupdate
pi_47413525
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:14 schreef Thrilled het volgende:
plaatje geupdate
toppie, je bent een schat
pi_47413614
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

toppie, je bent een schat
[arrogant] weet ik [/arrogant]

wanneer kom je nou
  zondag 18 maart 2007 @ 21:19:58 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47413652
, daar ben ik ook weer.
Niet meer actief op Fok!
pi_47414183
net weer een halve paprika op
pi_47414397
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:32 schreef Miss_S het volgende:
net weer een halve paprika op
Lekker

Morgen voor de hele week boodschappen doen van 10 euro, heb iig brood nodig, smeerkaas, en voor 2 dagen avondeten ( nog voor 2 dagen in vriezer) en dan nog een ontbijtkoek, fles drinken, pak yoghurt en wat fruit en dan moet ik de week wel doorkomen. En dan vrijdag de stufi weer, maar heb al berekend dat ik deze maand zo'n 80-90 euro overhou voor boodschappen, dus dat wordt weer elk weekend naar mn ouders toe, 16 dagen ( 4 weken, 4 dagen in de week zelf koken) dat moet wel te doen zijn met 80 euro hoop ik Ben meestal 5 euro kwijt voor 1 warme maaltijd waar ik altijd wel 2 dagen van kan eten, dus dan ben ik zo'n 40 euro aan warm eten kwijt, en dan mn andere boodschappen nog, moet het hopelijk net lukken
pi_47415191
moet wel lukken dan toch? ik geef zo'n 25 euro uit per week aan boodschappen, en dan eet ik ook nog eens bijna nooit bij m'n vader
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47415263
en de andere helft is nu ookal op
pi_47415485
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef Miss_S het volgende:
en de andere helft is nu ookal op
Wat is daar erg aan?
pi_47415522
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat is daar erg aan?
wou niet elke avond een hele paprika eten
pi_47415581
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom wil je dat niet dan? is niks mis mee toch? ik eet ook zovaak een hele paprika 's avonds
pi_47415584
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het kan veel slechter.
pi_47415621
het kan slechter
maar op een of andere manier lijkt het me niet gezond
pi_47415734
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
het kan slechter
maar op een of andere manier lijkt het me niet gezond
Je kunt ook overdrijven hoor. Als groente al niet eens gezond is, wat dan wel?
Het is zelfs nog mogelijk dat het gezonder is dan helemaal niks eten, omdat het je vertering op gang houdt.
pi_47415765
ja maar teveel van iets is niet gezond
ookal is het groente
pi_47415830
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:
ja maar teveel van iets is niet gezond
ookal is het groente
ja maar of je nou een hele appel of een hele paprika neemt maakt weinig uit denk ik hoor
  zondag 18 maart 2007 @ 22:13:44 #35
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47415940
Ik zal maar niet vertellen wat ik vanavond allemaal heb gegeten. Ik heb er gewoon buikpijn van. (Ik durf hier bijna gewoon niet meer te reageren.) Ik ben gewoon weer helemaal terug bij af. Maar ik heb vanmiddag wel veel fruit gegeten. Een banaan, 2 appeltjes én een geschilde kiwi.
pi_47416053
Ben vanavond weer druk aan mn huiswerk bezig moeten voor school een animatie maken van minimaal 10 seconden.. ben van plan om een brug te maken, waar auto's voor wachten omdat een boot het kanaal door moet

dit heb ik so far, er moet echt nog mega-veel gebeuren, maar kheb nog 2 weken de tijd..:
De autootjes:

De boot:

En de brug + weg enzo:
pi_47416079
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat ik vanavond allemaal heb gegeten. Ik heb er gewoon buikpijn van. (Ik durf hier bijna gewoon niet meer te reageren.) Ik ben gewoon weer helemaal terug bij af. Maar ik heb vanmiddag wel veel fruit gegeten. Een banaan, 2 appeltjes én een geschilde kiwi.
iets zegt me dat dat fruit wat je gegeten hebt geen ene ruk uitmaakt in combinatie met je grote geheim
pi_47416089
ziet er goed uit kevin
pi_47416131
Ziet er leuk uit schat
pi_47416161
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:18 schreef Sylvana het volgende:
Ziet er leuk uit schat
thnx
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef Miss_S het volgende:
ziet er goed uit kevin
thnx

ikzelf ben er nog niet tevreden over, maar ik heb het eindresultaat al in mn hoofd dus ik kan ergens naartoe werken... mochten jullie het interessant vinden houd ik jullie op de hoogte van mn project
pi_47416262
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef Thrilled het volgende:

ikzelf ben er nog niet tevreden over, maar ik heb het eindresultaat al in mn hoofd dus ik kan ergens naartoe werken... mochten jullie het interessant vinden houd ik jullie op de hoogte van mn project
graag
pi_47416519
Even een snelle tvp

Wat leuk, al die weblogjes ineens! Heb ze alledrie gelijk tussen mijn favorieten gezet (om de druk meteen een beetje op te voeren )
pi_47416703
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef Mezel het volgende:
Even een snelle tvp

Wat leuk, al die weblogjes ineens! Heb ze alledrie gelijk tussen mijn favorieten gezet (om de druk meteen een beetje op te voeren )
ga je ook reageren erop dan?
pi_47416832
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef Mezel het volgende:
Even een snelle tvp

nou moet ik inderdaad wel afentoe updaten
pi_47417488
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:32 schreef Sylvana het volgende:
ga je ook reageren erop dan?
Absoluut

Ik heb besloten dat ik niet meer stiekem tussentijds op de weegschaal ga staan, ik was net 0,5 kilo zwaarder dan afgelopen woensdag
pi_47417714
Uhm., weet je wat vreemd is? Als ik bij mn moeder of vader ben dan denk ik er amper aan om te drinken Thuis drink ik gewoon normaal, maar hier bijvoorbeeld met avondeten gedronken en nou net pas dat ik er weer aan dacht om te drinken. Misschien dak hier maar gewoon fles drinken naast me moet neerzetten ofzo, dak er dan wel aan denk.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:31:07 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47424113
Vanaf vandaag mag ik hier in het lijstje . De weegschaal gaf echt 79,6 aan en dan heb ik een BMI van 26,9 . Ik kijk het de komende week nog even aan en als ik volgende week nog op dit gewicht zit (of lager mag ook natuurlijk ), dan ga ik Troel vragen me te verplaatsen .

Ik ben niet zo blij als ik dacht te zullen zijn. Op naar de 75 .
Niet meer actief op Fok!
pi_47424555
goeiemorgen
Ik wordt net wakker en ik denk 'wtf sneeuw!?'
Geeft weer eens een andere hardloopomgeving
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 08:54:22 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_47424848
quote:
tof, ik zal jullie ook even een linkje geven in mijn logje!
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:31 schreef Tangarine het volgende:
Ik wordt net wakker en ik denk 'wtf sneeuw!?'
ik was gisterenavond aan het werken (tankstation) en de ramen zaten gewoon te trillen in hun vensters, en sneeuwen/hagelen als een gek
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47425179
ok, hardlopen in de sneeuw is best grappig, maar ik voelde me uiteindelijk net een soort sneeuwpop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')