Thrilled veranderd het plaatje en dan wordt het automatisch geupdatequote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het best. Geef de linkjes maar, dan pas ik de OP wel aan.
Kan iemand trouwens dat plaatje veranderen ofzo? Ik weet niet hoe dat werkt.
Over minder dan 2 weken vertrek ik naar Spanje, eigenlijk wil ik dan weer rond de 57 kilo wegen (of iets meer op mijn eigen weegschaal). Dat heb ik een hele tijd vast weten te houden zonder al te veel moeite, dus volgens mij vond mijn lichaam dat ook wel een goed gewicht.Twee kilo in twee weken moet op zich kunnen, toch?
Morgen weer sporten. Had eigenlijk vandaag willen gaan, maar die hoofdpijn gooide nogal roet in het eten. Ik had ook op de fiets boodschappen willen gaan doen. De AH waar ik graag kom had koopzondag, dat is iets meer dan een half uurtje fietsen. Was een leuk tochtje geweest.
dat lijkt me echt ideaal, nergens op letten en dan wel op gewicht blijvenquote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Jullie zijn ook al de hele tijd goed op aan het letten enzo, dan ga je na een tijdje niet meer zo hard.
Ik ben de laatste tijd alleen maar min of meer op gewicht gebleven omdat ik er niet veel aan deed.
dat is lekkerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Sylvana het volgende:
zo, na een dag aangekeken te hebben en nog steeds die 1,5 kilo kwijt te zijn heb ik maar geupdate
De laatste tijd werkte het ook niet meer zo goed.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat lijkt me echt ideaal, nergens op letten en dan wel op gewicht blijven
1,5 kilo, dat is een flinke stap in de goede richting!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Sylvana het volgende:
zo, na een dag aangekeken te hebben en nog steeds die 1,5 kilo kwijt te zijn heb ik maar geupdate
gelukkig heb ik die bijwerking niet bij mn gewone depressie, anders was ik al bijna 2 jaar aan het bunkerenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De laatste tijd werkte het ook niet meer zo goed.
Winterdepressies hebben als leuk bij-effect dat je het liefst wilt blijven eten.
Lekkerquote:
waarom wil je dat niet dan? is niks mis mee toch? ik eet ook zovaak een hele paprika 's avondsquote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wou niet elke avond een hele paprika eten
Het kan veel slechter.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wou niet elke avond een hele paprika eten
Je kunt ook overdrijven hoor. Als groente al niet eens gezond is, wat dan wel?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
het kan slechter
maar op een of andere manier lijkt het me niet gezond
ja maar of je nou een hele appel of een hele paprika neemt maakt weinig uit denk ik hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 22:09 schreef Miss_S het volgende:
ja maar teveel van iets is niet gezond
ookal is het groente
iets zegt me dat dat fruit wat je gegeten hebt geen ene ruk uitmaakt in combinatie met je grote geheimquote:Op zondag 18 maart 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat ik vanavond allemaal heb gegeten.Ik heb er gewoon buikpijn van. (Ik durf hier bijna gewoon niet meer te reageren.) Ik ben gewoon weer helemaal terug bij af. Maar ik heb vanmiddag wel veel fruit gegeten.
Een banaan, 2 appeltjes én een geschilde kiwi.
![]()
thnxquote:
thnxquote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef Miss_S het volgende:
ziet er goed uit kevin
graagquote:Op zondag 18 maart 2007 22:19 schreef Thrilled het volgende:
ikzelf ben er nog niet tevreden over, maar ik heb het eindresultaat al in mn hoofd dus ik kan ergens naartoe werken... mochten jullie het interessant vinden houd ik jullie op de hoogte van mn project
ga je ook reageren erop dan?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef Mezel het volgende:
Even een snelle tvp
Wat leuk, al die weblogjes ineens! Heb ze alledrie gelijk tussen mijn favorieten gezet(om de druk meteen een beetje op te voeren
)
nou moet ik inderdaad wel afentoe updatenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef Mezel het volgende:
Even een snelle tvp
Wat leuk, al die weblogjes ineens! Heb ze alledrie gelijk tussen mijn favorieten gezet(om de druk meteen een beetje op te voeren
)
Absoluutquote:
tof, ik zal jullie ook even een linkje geven in mijn logje!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Miss_S het volgende:
die van mij
http://gezondtaluma.web-log.nl/
die van sylvana
http://gezonderen.web-log.nl/
guppyfriend
http://ikgagezonderworden.blogspot.com/
ik was gisterenavond aan het werken (tankstation) en de ramen zaten gewoon te trillen in hun vensters, en sneeuwen/hagelen als een gekquote:Op maandag 19 maart 2007 08:31 schreef Tangarine het volgende:
Ik wordt net wakker en ik denk 'wtf sneeuw!?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |