Vervolg van:
Slank de zomer in!
Slank de zomer in II
Slank de zomer in III
Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting (gaan we dit nog doen, meiden (en heren)?)
Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een apart topic voor degenen die een ongezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte hoger is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: Fok! Dieetclub deel XXI
Let op: ondergewicht is erg ongezond. Heb je dus een begingewicht of streefgewicht dat onder BMI 18,5 komt, dan kom je niet in de lijst. Wil je toch afvallen? Vraag aan je huisarts of dieetist hoe je dat aan kunt pakken. Of vraag een sportschool hoe je plaatselijk vet weg kunt werken.
Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nl
De dieeters die meedoen in dit topic:
DrFonk (1m87) (24,6) was 125 kg, is nu 86 kg en wil graag 80 wegen -39
Elanor (1m70) (22,1) was 70 kg, is nu 64 kg en wil graag 65 wegen -6
EvilFaith (1m73) (20,5) was 67 kg, is nu 61,4 kg en wil graag 60 kg wegen 5,6
Flying_Vee(1m73) (23,6) woog 82.5 kilo, is nu 70,5 kg en wil graag 65,5 kg wegen -14,5
Kebab (1m76) (24,2) was 78 kg, is nu 75 kg en wil graag 68 kg wegen-3
Kleintje (1m63) (24,7) was 68,8 kg, is nu 65,5 kg en wil graag 58 kg wegen -3,5
Kroeltroel (1m83) (24,6) was 90 kg, is nu 82,5 kg en wil graag 73 wegen -7,5
LuNaTiC (1m92) (23,8) was 102,6 kg is nu 87,6 kg en wil rond de 80 wegen -15
Lurky (1m64) (23,8) was 80 kg, nu 64,1 kg, wil graag 62 kg wegen -15,9
miss_cee (1m68) (22) was 67,2, is nu 62 en wil graag 56,5 wegen -5,2
PiperMaru(1m68) (21,3) was 62,5 kg, is nu 60 kg en wil graag 58 wegen -2,5
Schorriemorrie (1m78) (24,9) was 80 kg, is nu 79 kg en wil graag 72 wegen -1
schwa78(1m97) (25) was 113 kg, is nu 97 kg en wil graag 95 wegen -16
Shantee (1m73) (22,2) (27,5) was 70 kg, is nu 66,5 kg en wil graag onder de 60 wegen-3,5
Tackleberry (1m83) (24,5) was 93 kg, is nu 82 kg en wil graag 80 kg wegen -11
wendy-tje (1m60) (24,6) was 64 kg, is nu 63 kg en wil graag 58 wegen-1
XXEMMYXX (1m65) (24,2) was 68, is nu 65,2 kg en wil graag 55 wegen -2,8
Wil je ook in deze lijst? Post dan je gegevens in dit topic en zet er duidelijk bij dat je in de openigspost wilt. Na een paar dagen sta je erbij.
Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?
De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!
Genoeg tips dus!
Links:
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
digitale-dietist - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diëten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieëntabel
Engelse sites:
fitday - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
.weight-loss-diet-i - heeeel erg veel dieet advies!
how-can-i-lose-weight - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
realage - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
3fatchicks - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaarde
Commercieel:
thermocare - over Herbalife
slank-klup - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
weightcare - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
eganederland site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
slimfast - met veel light recepten
bodysolution - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?
En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!
Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!
Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.
Succes allemaal!
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 02-08-2003 14:51]
Volgend jaar zomer ga ik ook zo'n foto maken.
quote:Heeeeeejy Maerycke
Op woensdag 9 juli 2003 16:09 schreef Maerycke het volgende:
Ik doe met je mee..
Maar goed als je het zelf wilt dan moet je dat doen
Groetjes
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 16:41 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Heeeeeejy Maerycke
![]()
jij hoeft hier toch helemaal niet aan mee te doen ?
![]()
Maar goed als je het zelf wilt dan moet je dat doen
Groetjes
![]()
Lief van je.. maar ik hoor nog in ruime mate aanwezig te zijn in het topic voor de wat zwaardere lieden
Ik ga nu de kranten bezorgen dus weer ff lekker zweten Ik heb "al" een half uur gefietst maar denk niet dat ik nog zin in heb in nog een half uur zometeen.. ach, maakt niet zoveel uit denk ik en als ik er wel zin in heb is het mooi meegenomen
Vanavond boerenkool gegeten trouwens Mijn moeder is de vriezer aan het leegmaken voor de vakantie
Je bent erg verstandig bezig
Je kunt hier trouwens ook niet (meer) posten hoor..
Jammer dat je persoonlijke coach je niet gewaarschuwd heeft voor het gevaar van ondergewicht. We proberen hier gezond bezig te zijn en ondergewicht is dat zeker niet.
Verder is het niet de bedoeling dat er hier allemaal klonen gaan rondlopen. R&P achtige klonen zijn geen probleem, maar ik heb niet het idee dat jij echt mee gaat posten hier.
quote:Wat heb jij een ontzettend schattige icon YPPY
Op woensdag 9 juli 2003 21:58 schreef YPPY het volgende:
-
quote:Dank je heaven7.
Op woensdag 9 juli 2003 22:14 schreef heaven7 het volgende:[..]
Wat heb jij een ontzettend schattige icon YPPY
quote:Ik heb ook geen weegschaal. Eens in de zoveel tijd kijk ik even als ik bij mijn ouders ben, weet ook niet eens of hun weegschaal goed staat. Ik kan dus ook niet in de openingspost, want behalve dat ik niet precies weet hoeveel ik weeg weet ik ook niet hoeveel ik zou willen wegen. Ik weet alleen dat buikje + zwembandjes wel wat minder mogen
Op donderdag 10 juli 2003 08:43 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb geeneens een idee van hoeveel ik weeg...
Ik heb geen eens een bikini. En ook geen digicam. Ik ga binnenkort wel een foto maken maar dan moeten jullie wel wachten tot het rolletje vol is en dat duurt nog wel even want het zit er net in. Het wordt dan wel een voor-na foto in het zelfde soort kleren als vorig jaar om deze tijd: lange strakke broek en tanktopje. Maar dan dus 4 maten kleiner!
Ik heb ook zo'n bobbeltje onder mijn navel hoor, zal het even laten zien dmv een foto van de zijkant.. moment
Kunnen jullie meteen zien waarom ik niet tevreden ben over mijn billen en mijn bovenbenen
* heaven7 stapt meteen op de hometrainer.
quote:Ehum... Dat is wel even iets anders dan het restant van wat toen ik 80 kg woog bij mij op schoot zat. Mijn vetrolletje steekt 4 cm over mijn bikinnirand heen, heeft een omvang (de achterkant aan mn lijf zelf niet meegemeten van 10 cm en is meer dan 20 cm breed. Echt zo'n moederlijke kwab dus. Gelukkig ben ik nog redelijk bij tijds afgevallen want als ik nog wat voller was geworden noemden ze dit restant een vetschort.
Op donderdag 10 juli 2003 15:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb ook zo'n bobbeltje onder mijn navel hoor, zal het even laten zien
quote:Kijk je uit dat je niet te eenzijdig gespierd raakt van dat gefiets? Dat is nogal beperkt kwa spierbeweging. Zwemmen, uurtje baantjestrekken en hardlopen zou de totale oplossing kunnen zijn. Wat betreft je bilpartij: doe je die 'dubbeltjeklem-oefeningen' en dat 'lambada- en buikdans-gedoe' enzo van mijn gyminstructies? Dat moet naast zwemmen en hollen ook afdoende helpen tegen eventueel uit het broekrandje puilend vetweefsel.
Op donderdag 10 juli 2003 15:57 schreef heaven7 het volgende:
Kunnen jullie meteen zien waarom ik niet tevreden ben over mijn billen en mijn bovenbenen* heaven7 stapt meteen op de hometrainer.
Ook kan je jezelf niet verwijten als je broekje niet goed zit. Het omsluit de bilpartij niet dus wat verwacht je? Die modellenfoto's in bladen en op het web worden altijd geretoucheerd dus daar snijdt nooit iets ongewenst een bolling door midden. Dat broekje bedekt gewoon maar half je kont. Dat ziet elk oog dus maak je maar niet druk over je lijf: het is een strandniemendalletje en je zal straks zien dat er gekkere details door badbroekjes te zien zijn op de stranden.
Ikzelf zou heel graag zo'n echte classic jaren 50-bikini willen: zo een met een broekje met aangeknipte pijpjes en een taillehoge bovenrand. Dat het hele bekken gewoon keurig ingepakt zit en de nadruk wordt gelegd op de totale bil en heuplijn ipv de voor en achterrandjes.
Bij jou is niks mis met je bovenbenen,buik,billijn. Gewoon oppassen dat je niet weer vele kilo's dikker wordt dan mag je jezelf gelukkig prijzen.
Maar je conditie op pijl houden en wat spieren kweken is altijd goed!
* Pandorah klimt vanavond ook op een hometrainer maar dan op de sportschool
quote:Dit klinkt niet gezond, je hebt duidelijk ondergewicht, meid.
Op woensdag 9 juli 2003 21:10 schreef Jetset het volgende:
Ik ga zeker slank de zomer in dankzij de voortreffelijke begeleiding van mijn persoonlijke coach. Momenteel ben ik 1.76, weeg 56 kilo en ben hard bezig om voor de vakantie de laatste pondjes weg te werken.
Ik weet niet wat het is om echt een hele vetkwab te hebben zeg maar, ik heb dat nooit gehad dus voor mij is dit best veel..
Ik doe naast het fietsen geen oefeningen, daartoe kan ik mezelf niet brengen.. heel slap maar ja.
Misschien streef ik wel naar iets wat niet haalbaar is, ik zou er idd het liefst uitzien zoals ze er in B&H en modebladen ook uitzien maar dat is niet mogelijk dat weet ik wel. Toch ben ik nu al veel tevredener dan voor ik begon met lijnen. Ik heb dan wel nooit overgewicht gehad en iedereen vond het onzin dat ik wilde lijnen maar niemand kan nu nog ontkennen dat ik er nu niet beter uitzie
En ik heb die gespierde billen plus benen altijd al gehad, ik heb van mijn 4e tot mijn 15e geturnd en toen ik wat ouder werd kwam ik bij een hogere selectie en heb dus vrij intensief geturnd en op redelijk hoog niveau.
Daarbij heb ik ook heel lang fanatiek gezwommen dus dat zit er allemaal nog "in".
Ik durf me wel te vertonen hier ja, omdat niemand me hier zal uitlachen of uitmaken voor lelijk maar dat wil echt niet zeggen dat ik mijn lichaam mooi vindt, anders zou ik hier niet posten natuurlijk.
Deze foto's zou ik nooit in B&H zetten hoewel ik weet dat ze wel gezien worden door lui die daar ook zitten maar dat is niet zo erg.
quote:Mag ik even naar je
Op donderdag 10 juli 2003 15:57 schreef heaven7 het volgende:
Picserver dan maar:Kunnen jullie meteen zien waarom ik niet tevreden ben over mijn billen en mijn bovenbenen
* heaven7 stapt meteen op de hometrainer.
Met andere woorden, houden zo niks meer aan doen
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 16:48 schreef Flying_Vee het volgende:[..]
Mag ik even naar je
![]()
![]()
Met andere woorden houden zo niks meer aan doen
![]()
Kont is niet te dik, alleen zou het allemaal iets gelifd moeten worden..
Nogmaals, ik post deze foto's niet om andere een rotgevoel te bezorgen of om complimentjes binnen te slepen.. echt niet hoor, en als mensen dit wel zo ervaren haal ik ze direct weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |