Hier wil ik toch even wat over zeggen. Een ieder is vrij om zich aan te melden op het dieet-web forum. Er is daar inderdaad een besloten forum, waar enkel geregistreerde mensen kunnen posten. Het is dus ZEKER niet het geval dat jullie daar geweerd worden of wat dan ook, laat dat even voorop staan. Het heet dus een besloten forum opdat dan niet iedereen zomaar mee kan lezen, maar dat je je eerst moet registreren (pas na de registratie krijg je toegang tot dat subforum). Dit omdat er mensen zijn die wel degelijk over bepaalde dingen willen praten, maar dit niet willen zodat het direct door compleet google geindexeerd wordt. Juist daarom vind ik het erg kwalijk dat er uit dit forum gelekt werd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje, ben nu wel heel benieuwd wat daar allemaal is gezegd! Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het daar dan zo besloten gebeurd. Dan kan er door ons niet op worden gereageerd en dingen gaan hun hele eigen leven leiden. Maar goed laten we er maar over ophouden want hier heeft niemand wat aan.
O, maar ik ben geregistreerd denk ik want ik sta in het afvallijstje, of is dat weer iets anders? En ik zag ook wel een forum, maar dacht dat er misschien ook een besloten subforum zou zijn, omdat ik zo gauw helemaal niets kon vinden over slank de lente in (of intussen de zomer).quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier wil ik toch even wat over zeggen. Een ieder is vrij om zich aan te melden op het dieet-web forum. Er is daar inderdaad een besloten forum, waar enkel geregistreerde mensen kunnen posten. Het is dus ZEKER niet het geval dat jullie daar geweerd worden of wat dan ook, laat dat even voorop staan. Het heet dus een besloten forum opdat dan niet iedereen zomaar mee kan lezen, maar dat je je eerst moet registreren (pas na de registratie krijg je toegang tot dat subforum). Dit omdat er mensen zijn die wel degelijk over bepaalde dingen willen praten, maar dit niet willen zodat het direct door compleet google geindexeerd wordt. Juist daarom vind ik het erg kwalijk dat er uit dit forum gelekt werd.
Het forum is juist opgezet met toegang voor een ieder, met recepten voor iedereen en voor iedereen een plek om zijn ei kwijt te kunnen.
Nee, voor het forum moet je je apart registeren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
O, maar ik ben geregistreerd denk ik want ik sta in het afvallijstje, of is dat weer iets anders? En ik zag ook wel een forum, maar dacht dat er misschien ook een besloten subforum zou zijn, omdat ik zo gauw helemaal niets kon vinden over slank de lente in (of intussen de zomer).
Dat kan, maar ik geloof niet dat je daarmee de onderlinge haat en nijd, want daarvan is nu wel degelijk sprake, oplost. Het moet wel ff uitgepraat worden anders los je het niet op. Mijn beeld van de Dieetclub is er in elk geval niet positiever op geworden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Kunnen we het in dit topic niet gewoon hebben over hoe we die kilo's eraf krijgen en slank gaan worden, in plaats van wat Pietje zei dat Jantje had gezegd en wat Klaas daar weer van vindt?
Oke dan. Maar ik blijf toch wel een beetje nieuwsgierig, zit in m'n aard denk ik. Maar goed, knop om en weer verder.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Kunnen we het in dit topic niet gewoon hebben over hoe we die kilo's eraf krijgen en slank gaan worden, in plaats van wat Pietje zei dat Jantje had gezegd en wat Klaas daar weer van vindt?
OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik geloof niet dat je daarmee de onderlinge haat en nijd, want daarvan is nu wel degelijk sprake, oplost. Het moet wel ff uitgepraat worden anders los je het niet op. Mijn beeld van de Dieetclub is er in elk geval niet positiever op geworden...
Ga je morgen nog naar A'dam? Jammer dat ik nu net in Belgie ben, anders hadden we thee kunnen leuten in de galerie!quote:
We zouden ook op Fok een nieuw topic kunnen openen, iets van "dieetclub vs slankclub" en daar dan de discussie voortzetten, want dan hoeft niet iedereen zich te registreren op dieetweb. Vind je dat wat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?
Misschien is het toch maar beter als we erover ophouden. Ik heb persoonlijk geen ongenoegens over jullie, mijn opmerking in het vorige topic was niet negatief bedoeld, alleen een constatering. Wel nogal flauw dat er dan op een besloten forum achterom wordt gekletst. Toch jammer dat ik de post van Miss_s niet heb kunnen lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?
ja, ga naar A'dam, jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga je morgen nog naar A'dam? Jammer dat ik nu net in Belgie ben, anders hadden we thee kunnen leuten in de galerie!
idd, slecht idee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef teigan het volgende:
Wat je dan krijgt conleche, is dat mensen die er verder niets mee te maken hebben zich ermee gaan bemoeien, dat gaat op fok zo..
ben je ziek ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net een beetje soep op maar dat was ook niet echt geweldig dus probeer nu maar paprika
ja denk griep ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ben je ziek ofzo?
(aangezien je enorm weinig eet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |