abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47551502

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! dieetclubtopic #145.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Roosjeroosje1988 = Roosje
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana
Guppyfriend
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_47551634
Ik vind het een beetje flauw hoe er nu een soort rivaliteit ontstaat tussen de verschillende topics. Laten we gewoon allemaal doen waar we mee bezig zijn. We kunnen juist veel aan elkaar hebben in plaats van continu over elkaar te oordelen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:37:12 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_47551852
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Jeetje, ben nu wel heel benieuwd wat daar allemaal is gezegd! Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het daar dan zo besloten gebeurd. Dan kan er door ons niet op worden gereageerd en dingen gaan hun hele eigen leven leiden. Maar goed laten we er maar over ophouden want hier heeft niemand wat aan.
Hier wil ik toch even wat over zeggen. Een ieder is vrij om zich aan te melden op het dieet-web forum. Er is daar inderdaad een besloten forum, waar enkel geregistreerde mensen kunnen posten. Het is dus ZEKER niet het geval dat jullie daar geweerd worden of wat dan ook, laat dat even voorop staan. Het heet dus een besloten forum opdat dan niet iedereen zomaar mee kan lezen, maar dat je je eerst moet registreren (pas na de registratie krijg je toegang tot dat subforum). Dit omdat er mensen zijn die wel degelijk over bepaalde dingen willen praten, maar dit niet willen zodat het direct door compleet google geindexeerd wordt. Juist daarom vind ik het erg kwalijk dat er uit dit forum gelekt werd.

Het forum is juist opgezet met toegang voor een ieder, met recepten voor iedereen en voor iedereen een plek om zijn ei kwijt te kunnen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:38:55 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47551918
tvp .
Niet meer actief op Fok!
pi_47552029
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier wil ik toch even wat over zeggen. Een ieder is vrij om zich aan te melden op het dieet-web forum. Er is daar inderdaad een besloten forum, waar enkel geregistreerde mensen kunnen posten. Het is dus ZEKER niet het geval dat jullie daar geweerd worden of wat dan ook, laat dat even voorop staan. Het heet dus een besloten forum opdat dan niet iedereen zomaar mee kan lezen, maar dat je je eerst moet registreren (pas na de registratie krijg je toegang tot dat subforum). Dit omdat er mensen zijn die wel degelijk over bepaalde dingen willen praten, maar dit niet willen zodat het direct door compleet google geindexeerd wordt. Juist daarom vind ik het erg kwalijk dat er uit dit forum gelekt werd.

Het forum is juist opgezet met toegang voor een ieder, met recepten voor iedereen en voor iedereen een plek om zijn ei kwijt te kunnen.
O, maar ik ben geregistreerd denk ik want ik sta in het afvallijstje, of is dat weer iets anders? En ik zag ook wel een forum, maar dacht dat er misschien ook een besloten subforum zou zijn, omdat ik zo gauw helemaal niets kon vinden over slank de lente in (of intussen de zomer).
pi_47552034
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig wat er allemaal over ons gezegd is! En waarom dat dan gezegd is, om wat wij over de dieetclub gezegd hebben? Zo schokkend was dat toch niet? En toch ook terecht?
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:41:59 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_47552047
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

O, maar ik ben geregistreerd denk ik want ik sta in het afvallijstje, of is dat weer iets anders? En ik zag ook wel een forum, maar dacht dat er misschien ook een besloten subforum zou zijn, omdat ik zo gauw helemaal niets kon vinden over slank de lente in (of intussen de zomer).
Nee, voor het forum moet je je apart registeren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47552177
Kunnen we het in dit topic niet gewoon hebben over hoe we die kilo's eraf krijgen en slank gaan worden, in plaats van wat Pietje zei dat Jantje had gezegd en wat Klaas daar weer van vindt?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47552370
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Kunnen we het in dit topic niet gewoon hebben over hoe we die kilo's eraf krijgen en slank gaan worden, in plaats van wat Pietje zei dat Jantje had gezegd en wat Klaas daar weer van vindt?
Dat kan, maar ik geloof niet dat je daarmee de onderlinge haat en nijd, want daarvan is nu wel degelijk sprake, oplost. Het moet wel ff uitgepraat worden anders los je het niet op. Mijn beeld van de Dieetclub is er in elk geval niet positiever op geworden...
pi_47552421
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Oke dan. Maar ik blijf toch wel een beetje nieuwsgierig, zit in m'n aard denk ik. Maar goed, knop om en weer verder.
En over afvallen gesproken: net als bij Renske was er vanochtend weer 2 ons af. En dat op de Belgische weegschaal, die dus eigenlijk normaal gesproken 7 ons meer weegt. Maar dat durf ik niet in te vullen, want dan zou het betekenen dat ik sinds gisteren 9 ons ben afgevallen en dat lijkt me wat onwaarschijnlijk...
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:51:00 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47552440
Wat Alcarin zegt dus .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:52:25 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_47552508
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik geloof niet dat je daarmee de onderlinge haat en nijd, want daarvan is nu wel degelijk sprake, oplost. Het moet wel ff uitgepraat worden anders los je het niet op. Mijn beeld van de Dieetclub is er in elk geval niet positiever op geworden...
OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47552590
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat Alcarin zegt dus .
Ga je morgen nog naar A'dam? Jammer dat ik nu net in Belgie ben, anders hadden we thee kunnen leuten in de galerie!
pi_47552690
het spijt me hoor maar ik vond dat jullie wel mochten weten dat er over ons gekletst word

lijnen gaat goed vandaag, heb nog niets gegeten ik ga zometeen maar soep proberen
pi_47552952
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Troel het volgende:

[..]

OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?
We zouden ook op Fok een nieuw topic kunnen openen, iets van "dieetclub vs slankclub" en daar dan de discussie voortzetten, want dan hoeft niet iedereen zich te registreren op dieetweb. Vind je dat wat?
pi_47552998
Wat je dan krijgt conleche, is dat mensen die er verder niets mee te maken hebben zich ermee gaan bemoeien, dat gaat op fok zo..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47553074
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Misschien is het toch maar beter als we erover ophouden. Ik heb persoonlijk geen ongenoegens over jullie, mijn opmerking in het vorige topic was niet negatief bedoeld, alleen een constatering. Wel nogal flauw dat er dan op een besloten forum achterom wordt gekletst. Toch jammer dat ik de post van Miss_s niet heb kunnen lezen.

Wat iedereen verder over elkaar zegt moettie zelf maar weten, zolang iedereen maar afvalt, want dat is de bedoeling toch?

Wat jullie in het dieettopic verder allemaal uitspoken laat me eigenlijk koud, alhoewel ik wel meelees. maar me er totaal niet thuisvoel.
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:07:27 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47553101
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga je morgen nog naar A'dam? Jammer dat ik nu net in Belgie ben, anders hadden we thee kunnen leuten in de galerie!
ja, ga naar A'dam, ja .
Maar ik had toch niet kunnen thee leuten, want 1) ik ben met iemand anders, 2) ik ben toch niet zo praterig, vanwege mijn nieuwe hoortoestel (erg wennen) .
Niet meer actief op Fok!
pi_47553107
oei oei ik heb een glas chocomel op.
Wel heel lekker
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:08:14 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47553122
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef teigan het volgende:
Wat je dan krijgt conleche, is dat mensen die er verder niets mee te maken hebben zich ermee gaan bemoeien, dat gaat op fok zo..
idd, slecht idee.

En dan krijg je weer van die niet-grappige clichematige opmerkingen over dikke mensen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47553150
Morgen taart.... Ik ga een klein stukje nemen! Ik moet het kopen, er gaat oranjekoek komen, dat is niet zo slecht toch?
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:39:49 #22
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47554204
taart is lekker ik zeg:neem 2 stukken
veni vidi gebanned
pi_47554619
ik heb net een beetje soep op maar dat was ook niet echt geweldig dus probeer nu maar paprika
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:02:53 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47554875
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net een beetje soep op maar dat was ook niet echt geweldig dus probeer nu maar paprika
ben je ziek ofzo?

(aangezien je enorm weinig eet).
Niet meer actief op Fok!
pi_47554912
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ben je ziek ofzo?

(aangezien je enorm weinig eet).
ja denk griep ofzo
heb ook bijna de hele dag geslapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo