abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47526986
heel goed Alcarin
pi_47527400
Alcarin: knap dat je toch nog gegaan bent! Zie je wel dat dit gevoel het waard was om even over die drempel heen te stappen.

Ontopic: lekker gegeten daarstraks, salade met stukjes tomaat en kaas en een paar stukjes brood met tzaziki, en een kommetje Optimel yoghurt. Ik had ook nog light slagroomijs gekocht (73kcal per 100ml, valt reuze mee) om te eten als toetje met de verse ananas die ik van de week gekocht had, maar daar hadden we geen tijd meer voor omdat ik bijles moest geven. Zit nu te twijfelen of het verstandig is om dat nu te eten of niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47527786
Ben dus toch gaan hardlopen. Was toch wel leuk. Loopscholing was wel leuk, interval training ook. Helaas moest ik wel wat eerder ophouden vanwege een pijntje.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_47528428
net terug van fitness, ging eerst naar de verjaardag van mn mams want die is jarig vandaag daar de keuze uit schuimgebak en slagroomtaart, maar omdat ik nog niet lang daarvoor het avondeten had weggewerkt heb ik geen gebak genomen daarna door naar fitness en 15 minuten warm gefietst (163 calorieen kwijt ) om daarna wat krachttraining te gaan doen. Na mn programma even 15 minuten zonnebank gedaan (waardoor ik nu een hele rare plek heb op het drukpunt van mn billen ) en daarna bijgekomen in het spa-center morgen weer werken dus ik wil het niet al te laat maken
pi_47528780
ow en aangezien vandaag de lente is begonnen heb ik de banner een schop gegeven naar de zomer toe, ik neem aan dat de topictitels ook veranderen Ik ben gestopt met het nummer in de banner aangezien ik het zat ben om het elke keer aan te passen
pi_47528820
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:10 schreef Thrilled het volgende:
ow en aangezien vandaag de lente is begonnen heb ik de banner een schop gegeven naar de zomer toe, ik neem aan dat de topictitels ook veranderen Ik ben gestopt met het nummer in de banner aangezien ik het zat ben om het elke keer aan te passen
dat kan ik begrijpen
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:11:21 #209
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47528833
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Ga eens een weekje een half uur per dag lopen. Dan zul je zien dat je conditie al zó vooruit gaat dat een stepper een miskoop is.

He , er is iemand bij in jullie lijstje .
Ik hou niet van lopen als ik ook gebracht kan worden
veni vidi gebanned
pi_47528886
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

hoe heet dat ookal weer....
liever lui dan moe
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:13:18 #211
romantically challenged
pi_47528918
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef Thrilled het volgende:
net terug van fitness, ging eerst naar de verjaardag van mn mams want die is jarig vandaag daar de keuze uit schuimgebak en slagroomtaart, maar omdat ik nog niet lang daarvoor het avondeten had weggewerkt heb ik geen gebak genomen daarna door naar fitness en 15 minuten warm gefietst (163 calorieen kwijt ) om daarna wat krachttraining te gaan doen. Na mn programma even 15 minuten zonnebank gedaan (waardoor ik nu een hele rare plek heb op het drukpunt van mn billen ) en daarna bijgekomen in het spa-center morgen weer werken dus ik wil het niet al te laat maken
hahaha bij mij verbrand die plek altijd
veni vidi gebanned
pi_47529122
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

hahaha bij mij verbrand die plek altijd
ja ik weet nou niet of hij is achtergebleven met bijbruinen of dat ie verbrand is.. ik rook wel een beetje verbrande huid en het zag er oranje/roze uit, terwijl de rest bruin was... ik vond het maar eng
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:18:08 #213
romantically challenged
pi_47529148
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Laten we maar ophouden over roosjeroosje. Ik vind het direct al een stuk minder leuk hier . Mijn fiets is eind vd middag klaar. Er mankeerde meer aan dan ik had gezien. Ja, daarom ga ik dus ook naar de fietsenmaker . Niet dat m'n fiets straks in the middle of nowhere in puin ligt .
Ik vind dat de meeste vrij bot/lullig reagereren
blijkbaar doe je het hier alleen goed als je in hongerstaking gaat
nu ben ik misschien wel bot
maar iets vriendelijker mag ook
(ook al doet ze het keer op keer "fout")

niet alleen tegen jou bedoelt
veni vidi gebanned
pi_47529173
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Het is dat je zelf al de erbij zet...

Is woensdag sportdag, of zie ik het gewoon nu pas (nu ik ook heb gesport..)?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47529202
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

nu ben ik misschien wel bot
maar iets vriendelijker mag ook
(ook al doet ze het keer op keer "fout")

niet alleen tegen jou bedoelt
ja maar het is erg irritant als je je best doet gezond te leven en dan komt er eentje de hele tijd over snoep en slechte dingen praten
terwijl wij liever niet aan die dingen denken
en dan nog niet begonnen over dat ze toch nooit naar onze tips luisterde of ons motiveerde
pi_47529249
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Thrilled het volgende:
ja ik weet nou niet of hij is achtergebleven met bijbruinen of dat ie verbrand is.. ik rook wel een beetje verbrande huid en het zag er oranje/roze uit, terwijl de rest bruin was... ik vond het maar eng
Ieh! Onder andere daarom wil ik dus niet op de zonnebank. Je ziet ook vaak vrouwen die zonnebankbruin zijn, dan bukken ze om hun handdoek op te pakken bv. en dan zie je ineens dat de 'vouw' onder hun billen nog helemaal wit is

Ik ga ook maar niets meer zeggen over roosjeroosje, ik heb nl. niet zoveel problemen met haar, maar volgens mij komt ze hier nu toch al niet meer..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47529344
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Is normaal hoor (zo herken je zonnebankers in de sauna ).
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:22:29 #218
romantically challenged
pi_47529359
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar het is erg irritant als je je best doet gezond te leven en dan komt er eentje de hele tijd over snoep en slechte dingen praten
terwijl wij liever niet aan die dingen denken
en dan nog niet begonnen over dat ze toch nooit naar onze tips luisterde of ons motiveerde
ja maar dat bedoel ik
het is alleen goed als ze doet wat jullie zeggen

(ik heb waarschijnlijk hetzelfde eetpatroon en daarom post ik die ook niet hier )

maar ja waarschijnlijk maakten jullie precies haar fouten, anders had niemand hier hoeven afvallen
veni vidi gebanned
pi_47529409
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

ja maar dat bedoel ik

(ik heb waarschijnlijk hetzelfde eetpatroon en daarom post ik die ook niet hier )

maar ja waarschijnlijk maakten jullie precies haar fouten, anders had niemand hier hoeven afvallen
nee je hoeft niet te doen wat wij zeggen maar als je onze mening vraagt dan verwacht ik wel dat je het leest en niet de volgende dag weer hetzelfde vraagt

en ik heb niet haar fouten gemaakt hoor
pi_47529415
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet waar! Hoe vaak is hier al niet gezegd dat je jezelf niet uit moet hongeren, dat je alles binnen moet krijgen wat je lichaam nodig heeft? Te weinig eten is net zo slecht als te veel.
Roosjeroosje wist gewoon te weinig van lijnen om onze tips nuttig toe te kunnen passen en een balans te kunnen vinden tussen hongeren en schranzen. Maar goed, laten we nou maar ophouden over haar.
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:26:28 #221
romantically challenged
pi_47529567
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoudt en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
aan de rem trekken als je 60 weegt ik dacht dat dit de slank de zomer club was
pro ana is ergens anders
veni vidi gebanned
pi_47529607
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

pro ana is ergens anders
als je 1.50 lang bent is 60 niet ana hoor
pi_47529637
quote:
ja maar dat bedoel ik

Jouw eetpatroon, jouw leven, jouw beslissing toch. Maar als je op maandag komt vragen of je een hamburger of boterhammen moet eten als lunch, en wij zeggen boterhammen, dan moet je niet klagen dat je niet afvalt als je toch een hamburger hebt gegeten
Zo, en nu ga ik niks meer zeggen
pi_47529670
quote:

[..]

ja maar dat bedoel ik
Wij zeggen helemaal niet dat je 1 ding moet doen en dat de enige manier is. We geven alleen tips en opties die je kunt proberen, dingen die voor ons gewerkt hebben. Als je daar niet naar wilt luisteren, prima, maar vraag ons advies dan niet meer (en vraag al helemaal niet tig keer naar de bekende weg).

Het enige wat je moet doen om af te vallen is minder eten dan je verbruikt. Daar komt het uiteindelijk allemaal op neer. Dan hoef je geen expert te zijn om te snappen dat je niet afvalt als je blijft snoepen en niet wilt sporten. Dan blijf je namelijk meer binnenkrijgen dan je verbrandt.
pi_47529703
quote:
pro ana is ergens anders
Pro ana is eng
En inderdaad, als ik 60 kilo zou wegen zouden mijn botten aan alle kanten uitsteken
Maar gelukkig zijn mensen verschillend, ook qua lengte en bouw
pi_47529782
quote:

[..]

pro ana is ergens anders
60 is het andere uiterste, dat is een gezond gewicht en als je daar tevreden mee bent is dat prima. Conleche gaf alleen het contrast aan tussen ons, die al bij 60 denken dat er wel een paar kilootjes af mogen, en mensen met echt overgewicht die misschien ook ooit in deze fase hebben gezeten en er niks aan gedaan hebben totdat ze wél echt te zwaar waren.
Het is wel erg makkelijk om mensen die wel de discipline hebben af te schilderen als pro-ana's. Als jij 60 (of voor jouw lengte misschien 65 of 70) een goed gewicht vindt is dat prima, maar is het dan omdat je echt tevreden bent of omdat je niet in staat bent om er iets aan te doen terwijl je dat eigenlijk wel zou willen, en dat je je er uiteindelijk van ellende maar bij neerlegt?
pi_47529884
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is wel erg makkelijk om mensen die wel de discipline hebben af te schilderen als pro-ana's. Als jij 60 een goed gewicht vindt is dat prima, maar is het dan omdat je echt tevreden bent of omdat je niet in staat bent om er iets aan te doen terwijl je dat eigenlijk wel zou willen, en dat je je er uiteindelijk van ellende maar bij neerlegt?
Gewicht is relatief, als ik 60 kilo zou wegen zou ik een BMI hebben van 18,5. Dus dan ben ik niet tevreden nee, dan wil ik graag weer wat aankomen
pi_47529890
Zo, duidelijker kan ik het niet formuleren.

Iemand nog iets leuks te melden?
pi_47529969
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Gewicht is relatief, als ik 60 kilo zou wegen zou ik een BMI hebben van 18,5. Dus dan ben ik niet tevreden nee, dan wil ik graag weer wat aankomen
Ok, 60 is het gewicht dat Conleche als voorbeeld genomen had, ik bedoel gewoon een gewicht dat niet echt ongezond is maar ook niet wat je het liefst zou wegen.
pi_47529983
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, duidelijker kan ik het niet formuleren.

Iemand nog iets leuks te melden?

Ja ik! Ik heb zojuist weer een gevecht gewonnen van een kiwi!
En ik heb de openingstijden van het zwembad op een rijtje gezet en besloten dat ik vrijdagochtend weer ga zwemmen
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:37:56 #231
romantically challenged
pi_47530089
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja ik! Ik heb zojuist weer een gevecht gewonnen van een kiwi!
En ik heb de openingstijden van het zwembad op een rijtje gezet en besloten dat ik vrijdagochtend weer ga zwemmen
serieus hoezo heeft iedereen in dit topic problemen met kwi's ?
veni vidi gebanned
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:38:11 #232
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47530103
Hey en pro-ana sites kunnen nog best interessant zijn met een grote zak zout erbij.
Als je van al hun tips wegstreept wat niet klopt blijven er goeie tips over die wel nuttig zijn. Zij geloven ook in veel water drinken en veel groentes eten. Ze weten dat je je eetlust kan verliezen van vieze karweitjes opknappen. Dus ipv paaseitjes kopen kun je beter je wc schoonmaken. Ipv gebakjes halen kun je beter het aangekoekte fornuis kuisen. Ga een eindje lopen ipv snoepen en neem geen geld mee. Ga sociaal bezig zijn zodat je geen neiging heb te snaaien.
Mensen die grondig ergens mee zijn kunnen goeie tips op het spoor komen.
Jammer dat ana's er te ver in doorschieten, maar ik weet dat ik inmiddels langzaam gewicht verlies en een blinkend schone wc heb en de rest van het huis wordt langzaam ook schoner....terwijl ik van mezelf een absolute sloddervos ben.
Men kan van de vreemdste mensen leren...
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47530129
kiwi;s zijn vervelende dingen
pi_47530159
Ik niet hoor. Ik ben een geoefend kiwi-eetster.
pi_47530164
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
serieus hoezo heeft iedereen in dit topic problemen met kwi's ?
Die dingen zijn nooit rijp genoeg als ik ze wil eten Dus dan is die witte kern zo hard dat ik er bijna niet doorheen kom met mijn lepeltje, en de kiwi soms door de kamer vliegt. Maar dit keer dus niet
pi_47530594
Met 60 kg zou ik nog steeds een BMI van meer dan 22 hebben
pi_47530680
Met 60 kilo was mijn BMI 23,7... Heerlijk om zo klein te zijn.
  woensdag 21 maart 2007 @ 22:59:59 #238
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47531264
Een goed gespierd persoon zou volgens de BMI te zwaar zijn.
pi_47531308
Poeh zeg, ik probeer altijd een beetje op iedereen te reageren voordat ik wat over mezelf post, maar er is zoveel bijgediscussieerd Ik kan me er gewoon niet doorheen werken
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
He , er is iemand bij in jullie lijstje .
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:26 schreef Alcarin het volgende:
Woei ik ben net thuis van zwemmen. Zijn jullie nu niet trots op mij? Ik wel op mezelf
Top Renske & Alcarin Veel sporters weer vandaag, ik heb ook weer hard gelopen. Tot nu toe nooit langer dan 3 minuten achter elkaar gerend, maar nu kwam er ineens 4 en zelfs 5 minuten in het schema voor. Erg vermoeiend! Maar wel iets om trots op te zijn als je daarna lekker onder de douche staat
Vandaag ook weer weegdag: nog 2,5 kilo te gaan Er begint me alleen wel iets geks op te vallen: als ik nu in de spiegel kijk zie ik duidelijk dat er wat kilo's af zijn. Mijn armen zijn dunner, ik krijg ineens een taille en zelfs mijn buik is smaller aan het worden. Maar mijn (boven)benen lijken nog steeds even dik te zijn? Ik heb vandaag in de stad een nieuwe broek gepast, om te kijken hoe ver ik al was Normaal heb ik altijd maat 32 gehad en nu had ik mooi maatje 30 al! Rond mijn buik zat hij prima, en bij mijn onderbenen helemaal perfect, alleen bij mijn bovenbenen zat hij zo strak dat ik bang was dat hij ging scheuren als ik zou lopen Maatje 31 zit bij mijn bovenbenen al beter, maar is nu rond mijn buik echt te groot. Ik ben duidelijk uit verhouding Ik weet dat plaatselijk afvallen niet bestaat, maar zijn er wat oefeningen die ik kan doen die specifiek gericht zijn op mijn bovenbenen? In de sportschool doe ik al aardig wat beenwerk: fietsen (8 min warming up), crosstrainer (20 min workout), krachttraining (legg press, leg curl, dat soort dingen)
pi_47531619
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Mezel het volgende:
Top Renske & Alcarin Veel sporters weer vandaag, ik heb ook weer hard gelopen. Tot nu toe nooit langer dan 3 minuten achter elkaar gerend, maar nu kwam er ineens 4 en zelfs 5 minuten in het schema voor. Erg vermoeiend! Maar wel iets om trots op te zijn als je daarna lekker onder de douche staat
Jaaa, geweldig gevoel...Het was lang geleden dat ik enigszins serieus had gesport!
quote:
Ik weet dat plaatselijk afvallen niet bestaat, maar zijn er wat oefeningen die ik kan doen die specifiek gericht zijn op mijn bovenbenen? In de sportschool doe ik al aardig wat beenwerk: fietsen (8 min warming up), crosstrainer (20 min workout), krachttraining (legg press, leg curl, dat soort dingen)
Als je je benen veel traint (krachttraining), zullen ze alleen maar 'dikker' worden..
En je bent helemaal niet uit verhouding, die broek is gewoon uit verhouding!
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:09:23 #241
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47531717
Leg press is een leuke oefening, maar het is eigelijk een minder effectieve versie van de squat. Meer gericht op de benen dan op de buik, rug enzo.
Dus misschien als je de leg press door squatten vervangt, dan krijgen je benen wat minder boost ten voordele van enkele andere grote spieren in je lichaam. En hoe meer grote spieren hoe beter voor al je spieren en je metabolisme.
pi_47531759
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Alcarin het volgende:
Als je je benen veel traint (krachttraining), zullen ze alleen maar 'dikker' worden..
Ai, zoiets vreesde ik al Maar ik merk wel dat de 'onderkant' van mijn bovenbenen (als ik ze omhoog houd zeg maar) erg blubbert. Kan dat er niet ergens mee af?...Alsjeblieft? (zonder liposuctie graag, dat is te eng)
quote:
En je bent helemaal niet uit verhouding, die broek is gewoon uit verhouding!
Haha, ja zo kan je het ook zien

Thanks voor de tip Spacehamster, ik ga de volgende keer eens squatten!
pi_47531855
quote:

[..]

pro ana is ergens anders
Ik heb 60 genomen als ene uiterste en 100 als andere. En 60 geldt dan idd eerder voor mensen van mijn lengte dan voor lange mensen. Pin me niet vast op een getal a.j.b! Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is. Maar dat had je vast wel begrepen. Neem ik aan.
pi_47531993
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Mezel het volgende:

[..]

Ai, zoiets vreesde ik al Maar ik merk wel dat de 'onderkant' van mijn bovenbenen (als ik ze omhoog houd zeg maar) erg blubbert. Kan dat er niet ergens mee af?...Alsjeblieft? (zonder liposuctie graag, dat is te eng)
[..]

Haha, ja zo kan je het ook zien

Thanks voor de tip Spacehamster, ik ga de volgende keer eens squatten!
Heb je een powerplate op je sportschool? Het schijnt dus dat dat echt werk voor de stevigheid van je spieren in je benen. Ik heb er deze week voor het eerst opgestaan en het heeft wel wat. Als ik resultaat ga zien hou ik je op de hoogte.
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:17:32 #245
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47532089
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is.
Hoe vaak heb je vastgesteld dat je een slechte gewoonte had en die gelijk met succes veranderd naar een goede gewoonte?
Waarom is het zo moelijk gewoontes te veranderen?
Waarom bezwijken we steeds voor de weg van de minste weerstand?
pi_47532341
Oke, laten we vaststellen dat dit geen knuffeltopic is. Sport en gezond eten wordt gewoon toegejuichd, maar als je de mist in gaat krijg je dat ook wel te horen. Hier zitten allemaal welwillende mensen die tips geven aan elkaar. Als je vervolgens steeds hetzelfde vraagt of adviezen in de wind slaat, dan ontstaan er irritaties.

Lijkt me een goed idee om juist niet meer in een vlaag van irritatie berichtjes met een verkeerde toon te plaatsen. Hou je in, tel tot tien. Formuleer het dan keurig, of laat het gewoon van je afglijden.
pi_47532775
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je vastgesteld dat je een slechte gewoonte had en die gelijk met succes veranderd naar een goede gewoonte?
Waarom is het zo moelijk gewoontes te veranderen?
Waarom bezwijken we steeds voor de weg van de minste weerstand?
Vraag 1: nooit (ben wel ooit gestopt met roken. Cold Turkey. Maar dat heb ik natuurlijk niet 'gelijk' veranderd, want ik wist vanaf dag 1 dat het slecht was, maar heb toch 7 jaar gerookt en ook nog es heul veul)

Vraag 2: weet niet

Vraag 3: weekooknie
  woensdag 21 maart 2007 @ 23:38:20 #248
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47532956
Roken is een verschrikkelijk moeilijke gewoonte, nee erger een verslaving. Dus petje af voor het stoppen!
Heb ik een paar jaar geleden ook gedaan na 15 jaar roken. Beter laat dan nooit.
Ik heb nog steeds de slechte gewoonte vanalles uit te stellen en ondertussen andere dingen te doen....aaargh slecht slecht...

Als slechte gewoontes makkelijk te veranderen waren dan zou iedereen mooi slank en minstens lichtelijk gespierd zijn en er zou geen milieuvervuiling zijn en geen (vul hier zo'n beetje alles in wat suckt).
  donderdag 22 maart 2007 @ 00:02:10 #249
romantically challenged
pi_47533710
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef _Boo_ het volgende:
Met 60 kg zou ik nog steeds een BMI van meer dan 22 hebben
Mijn BMI is dan 19-en-een-half
maar volgens mij zie ik er met minder dan 60 kg echt uit als een skelet
veni vidi gebanned
  donderdag 22 maart 2007 @ 00:03:59 #250
romantically challenged
pi_47533754
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb 60 genomen als ene uiterste en 100 als andere. En 60 geldt dan idd eerder voor mensen van mijn lengte dan voor lange mensen. Pin me niet vast op een getal a.j.b! Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is. Maar dat had je vast wel begrepen. Neem ik aan.
Hahahaha het was ook een beetje een grapje

Ik moet ff opschieten want heb een supermooie broek (maat 164 ) die ik wel dicht krijg maar niet zo heel erg lekker zit...
veni vidi gebanned
pi_47533983
Blah, eigenlijk wil ik naar bed, maar ik word vastgehouden op msn... en door mijn rare ritme van de afgelopen dagen (steeds vroeg naar bed gaan enzo) heb ik nu erg veel trek.... nouja, maar wachten tot het ontbijt morgen i guess...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 06:37:04 #252
155227 crew  Guppy
dus
pi_47536751
en goedemorgen maar weer. even bijgelezen
maar tegen de tijd dat ik op school ben zal heel de boel wel weel een paar topics verder zijn
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 22 maart 2007 @ 06:50:35 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47536772
Goeiemorgen ,

ik was er vroeg vandoor gisteren. Nog even een filmpje gekeken in bed en om 22:30 was ik in droomland .
Weer twee ons eraf vanochtend (had ik niet verwacht aangezien m'n avondgewicht vrij hoog was toen ik me om 22:00 uur woog).

Verder heb ik niet zoveel te zeggen eigenlijk. Alleen: lief zijn voor elkaar en ga allemaal zo door . Ik ga even een artikel lezen voor m'n college van straks .

Oh ja, mijn BMI is met die 2 ons van vanochtend 0.1 BMI-punt omlaag gegaan . Ik zag gisteren trouwens op mijn ID-kaart dat ik daar 'slechts' 1,70 zou zijn, terwijl ik zelf altijd gedacht heb dat ik 1,72 was. Ik weet ook niet hoe ze aan die gegevens komen, hoor. Volgens mij gekopieerd van de ID-kaart die ik kreeg toen ik een jaar of 13 was en daarna ben ik nog wel wat gegroeid. Ik weet vrij zeker dat ik 1,72 ben, dus ik zal dit weekend even meten als Mark weer thuis is .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 maart 2007 @ 07:38:46 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_47536933
woeiiii, nog een halve kilo
stormy waters...
sailin'
pi_47537083
ik ben ook eindelijk weer een halve kilo afgevallen
weeg nu 75
pi_47537206
Volgens mij begin ik weer aan te komen, terwijl ik nog net zo veel sport en ook gewoon gezond en regelmatig eet. En daar heb ik dus geen zin in.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_47537238
weet je zeker dat je weer aankomt of heb je alleen dat idee?
ik dacht namelijk vandaag ook aangekomen te zijn maar was juist afgevallen
  donderdag 22 maart 2007 @ 08:19:35 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47537241
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:03 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ook eindelijk weer een halve kilo afgevallen
weeg nu 75
.

Zo langzaam gaat het dus ook weer niet, want vorige week zei je dat je 75,5 was. Hoe lang stond je daarvoor ook alweer stil?
Niet meer actief op Fok!
pi_47537278
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Miss_S het volgende:
weet je zeker dat je weer aankomt of heb je alleen dat idee?
ik dacht namelijk vandaag ook aangekomen te zijn maar was juist afgevallen
Ik heb maanden 65 gezien als ik op de weegschaal stond, toen een aantal weken 64 en nu weer 65. Dus het valt nog wel mee, maar ik wil echt niet weer gaan aankomen. Verder ben ik verkouden en voel ik me dus niet echt lekker en dus ook opgeblazen en dik.
Heel ernstig is het dus inderdaad nog niet, maar ik heb echt geen zin om weer aan te gaan komen.
pi_47537297
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Zo langzaam gaat het dus ook weer niet, want vorige week zei je dat je 75,5 was. Hoe lang stond je daarvoor ook alweer stil?
75,5 zag ik in december voor het eerst maar ben toen weer aangekomen tot 77 dus denk dat ik nou ongeveer twee weken echt 75,5 heb gewogen

maargoed echt blij ben ik niet want heb nog steeds hoofdpijn en volgens mij ook koorts en moet stage lopen vandaag
pi_47537310
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb maanden 65 gezien als ik op de weegschaal stond, toen een aantal weken 64 en nu weer 65. Dus het valt nog wel mee, maar ik wil echt niet weer gaan aankomen. Verder ben ik verkouden en voel ik me dus niet echt lekker en dus ook opgeblazen en dik.
Heel ernstig is het dus inderdaad nog niet, maar ik heb echt geen zin om weer aan te gaan komen.
je moet toch proberen positief te denken
en zeker niet gaan denken dat het gezonde leven toch geen zin meer heeft
pi_47537319
Mijn weegschaal zegt 80
Maar ik geloof 'm lekker nog niet, als ie 3 dagen achter elkaar 80 zegt dan pas ik het pas aan
pi_47537337
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:
75,5 zag ik in december voor het eerst maar ben toen weer aangekomen tot 77 dus denk dat ik nou ongeveer twee weken echt 75,5 heb gewogen

maargoed echt blij ben ik niet want heb nog steeds hoofdpijn en volgens mij ook koorts en moet stage lopen vandaag

Beterschap!! Ik voel me altijd beter als ik actief ga doen, en juist ziek als ik me ziek ga gedragen, dus misschien valt het mee vandaag
Edit: misschien sturen ze je wel naar huis omdat je anders de kindertjes aansteekt Of doen ze dat niet?
pi_47537361
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je moet toch proberen positief te denken
en zeker niet gaan denken dat het gezonde leven toch geen zin meer heeft
Ow dat doe ik ook absoluut niet hoor, ik zou niet eens rustig ongezond kunnen eten omdat ik gezond eten veel lekkerder vind.

Maar ik heb gewoon al een aantal dagen zo'n gevoel en de weegschaal is dan ook niet heel lief voor me (hoewel 1 kilo variatie best eens moet kunnen hoor). Ik wil gewoon echt niet meer aankomen, voel me veel te lekker met dit gezonde gewicht.
pi_47537424
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Beterschap!! Ik voel me altijd beter als ik actief ga doen, en juist ziek als ik me ziek ga gedragen, dus misschien valt het mee vandaag
Edit: misschien sturen ze je wel naar huis omdat je anders de kindertjes aansteekt Of doen ze dat niet?
volgens mij niet maar daarom blijft er ook altijd wel iets rond gaan
als de kinderen niet ziek zijn zijn wij het wel
maar goed heb besloten vandaag thuis te blijven want diegene waar ik stage mee loop was er vorige week ook niet en zal er volgende week ook niet zijn dus kan ik ook wel een keertje thuis blijven, hopelijk kan ik morgen dan wel gewoon naar werk en stage
pi_47537604
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:

Ik wordt echt niet goed van mensen die maar blijven roepen dat het altijd door slechte eetgewoonten komt als iemand dik is. Die hebben er duidelijk niets van begrepen.
Het is ongetwijfeld niet *altijd* het gevolg van slechte eetgewoontes, maar wel heel heel heel vaak. Kijk maar eens naar 'Afvallen met de sterren', 'Je echte leeftijd' etc.
Slechte eetgewoontes is wat mij betreft trouwens meer dan elke avond patat, het is ook crash dieten en andere dieet onzin.
pi_47538700
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het is dat je zelf al de erbij zet...

Is woensdag sportdag, of zie ik het gewoon nu pas (nu ik ook heb gesport..)?
Normaal zijn dinsdag en donderdag alleen mijn sportschooldagen.
Deze week heb ik woensdag er ook maar bij gedaan.
Ik had er zin in!

Hopelijk blijft dat, een paar keer meer sporten per week kan geen kwaad!
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47538962
Wellicht een noob-vraag...

Cellulitis, mindert dat ook als je afvalt?

Je leest wel eens 'neeeeeeee dat gaat helaaaaaaaasch noooooooooit meer weg', maar ik houd hoop. Toch tenminste tot jullie dat ook gezegd hebben.
Of tot ik proefondervindelijk over 8 kg ontdek dat het waar is. Of niet waar.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47542365
volgens mij verminderd dat wel omdat ook gewoon met vet te maken heeft, toch?

ik lig nog steeds in bed
pi_47542968
Cellulitis... Als je geluk hebt, gaat het weg wanneer je afvalt. Als je pech hebt, gaat het niet weg. Maar het wel of niet hebben van cellulitis is niet afhankelijk van de hoeveelheid vet
Ik heb een vriendin die echt dun is, maar alsnog cellulitis heeft
Ach, het hoort erbij, bij de wonderen van het vrouw-zijn (bijna alle vrouwen hebben het, dus so what)! Net als spataderen
pi_47543260
Zo, rustig tijd gehad om m'n tentamen te leren en gemaakt te hebben (viel gelukkig wel mee), zijn jullie weer een heel eind verder
Het snaaien heb ik goed in kunnen houden. Dinsdag (avond voor tentamen) kipwraps uit de oven met salade (valt dus mee) en gisteravond stukje vis met bloemkool en gekookte aardappeltjes.
Ben echter wel heel erg schor, dus ik heb voor het eerst dit jaar snoep gekocht: een zak drop. Maar nu gaan ze dus niet (zoals voorheen) in een keer op gelukkig. Ook de spaanse maaltijdcrackers keken me erg verleidelijk aan, maar die heb ik gelukkig kunnen weerstaan (ze bevatten wel 166 kcal per stuk blijkbaar!).
Ook ga ik vanmiddag anderhalf uur sporten, je bent altijd wel lekker moe erna. Heb een tijdje slecht aan gedaan maar ben qua sporten nu weer beter bezig.
Ohja en niet teveel ruzieen over wie nu wel of niet goed bezig is, iedereen is anders, maar luister wel naar je lichaam voor je vitaminen, mineralen en eiwitten!
Het mooi kotsende meisje.
pi_47544185
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Troel het volgende:

[..]

Oja, en last but not least, ik vind het not done om in het dieetclubtopic te komen miepen dat wij raar over jullie zouden praten, maar jullie doen toch precies hetzelfde over ons op deze manier?
volgens mij zijn wij er nu meegestopt maar gaan jullie rustig door
pi_47544330
Bij mij is de cellulitis wel minder geworden toen ik afviel, maar er zijn inderdaad ook slanke vrouwen die het hebben. Hoewel die het misschien nog wel erger zouden hebben als ze niet slank waren.
Ach ja, laten we maar hopen op het beste.

Ik had eigenlijk vanochtend willen gaan sporten, maar ik heb net ruim anderhalf uur met mijn vriendje zitten praten over het bestaan van een vierde dimensie. Ik ben zo'n nerd soms...
Dan ga ik m'n kamer maar opruimen, dat mag ook wel eens gebeuren.
pi_47544612
Wiew wat zijn er veel mensen afvallen vandaag!
Echt supergoed! Pluimpje van mij. Ik denk dat ik volgende week (dinsdag of woensdag weegdag) ook weer wat afgevallen ben, hopelijk dan de 65 in.

Hier gaat het goed, net alweer hardgelopen. Gister wel een beetje vettig gegeten, half saucijsje en aardappelschijfjes, maar das al een hele vooruitgang bij vriendjelief! Hij luistert echt naar mij, voor het weekend als ik weer bij hem ben, gaat ie gezonde dingen kopen! En ik heb bij hem al een komkommer achtergelaten.

Cellulitis: Bij mij is het echt verminderd op de achterkant van mijn bovenbenen! Durf bijna te beweren dat het weg is. Niet helemaal, maar bijna niet meer te zien. Een beetje nivea sunshine erop en je ziet er hopelijk niets meer van! Het kan dus wel. Ik denk door het hardlopen.

Pfff wat een discussies hier! Maar interessant om te volgen, alhoewel ik het ook niet met iedereen altijd even eens ben, maar daarvoor is het een forum niet? Het respecteren van elkaars mening is belangrijk. En ik blijf erbij, volgens mij doen wij het beter qua afvallen dan het dieettopic. Maar laten we het daar niet meer over hebben!

Gister afvallen met sterren en daarna je echte leeftijd gekeken. Op zich vind ik het wel goede programma's, in de zin van mensen die kijken zich bewuster maken van hun leefstijl, voedingspatroon en gewicht. De inhoudelijke details ben ik het niet altijd mee eens, maar goed. Wat is die René (das toch die gezonnebankte) een troela zeg, 'ik ga mezelf niet in de strafhoek zetten om een bastognekoekje!', jammer dat ze niet snapte dat het ging om het feit dat ze verder niks had gegeten...
Ook leuk om oud-schaatsers te zien (ik ben helemaal schaatsgestoord), zoals Barbara en Hein.

Weer genoeg gekwekt, ik moet douchen anders heb ik morgen spierpijn...
pi_47544724
Mijn moeder is geweldig, ik ga vanavond bij mijn ouders eten en ze vroeg me net over msn of ik het eens was met biefstuk, sperziebonen en gebakken aardappels
Daar ben ik het wel mee eens Ik eet normaal nooit aardappels, dus dat is voor de afwisseling ook wel weer eens goed

Ik las net trouwens het dieetclubtopic door, maar ik zie nergens haat en nijd hoor? Of mis ik iets..
pi_47544872
van hun eigen forum op dieetweb:

.....

[ Bericht 89% gewijzigd door Miss_S op 22-03-2007 13:37:49 ]
pi_47544941
Ach, volgens mij hebben we gewoon verschillende definities van 'streng diëten'. Iedereen kent de gevaren van crashdiëten, maar zij lijken te denken dat wij daarmee bezig zijn terwijl wij zelf vinden dat we gewoon gezond aan het eten zijn. Daar zullen we het misschien nooit over eens worden.
pi_47545006
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, volgens mij hebben we gewoon verschillende definities van 'streng diëten'. Iedereen kent de gevaren van crashdiëten, maar zij lijken te denken dat wij daarmee bezig zijn terwijl wij zelf vinden dat we gewoon gezond aan het eten zijn. Daar zullen we het misschien nooit over eens worden.
daar zit waarschijnlijk het verschil ja
en ook het verschil van succesvol afvallen of niet
pi_47545128
Pff, ik heb een heel verhaal geplaatst in Wat heeft nu écht invloed op je gewicht?
Het begint daar trouewens wel erg parallel te lopen met dit topic. Hopelijk heeft iemand er iets aan, anders heb ik het helemaal voor niets getypt. Ach ja, dan heb ik in elk geval wat studiestof nog eens herhaald.
pi_47545531
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef Miss_S het volgende:
Hmm, dat had ik nog niet bekeken. Inderdaad niet erg aardig, maar goed, er worden wel vaker minder aardige dingen over mensen gezegd. De truc is om zelf te weten dat je goed bezig bent en het commentaar gewoon aan te horen en meteen weer te vergeten
pi_47545548
Sorry miss S, ik vind het niet kunnen dat je zomaar gaat lopen quoten van een ander - besloten gedeelte - forum! Dat is misbruik maken van de bedoelingen van anderen. Zeg het gewoon daar.
pi_47545576
ik word meestal ook minder aardig als ik jaloers ben
pi_47545605
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef Pandorah het volgende:
Sorry miss S, ik vind het niet kunnen dat je zomaar gaat lopen quoten van een ander - besloten gedeelte - forum! Dat is misbruik maken van de bedoelingen van anderen. Zeg het gewoon daar.
goed ik zal het weghalen maar beschuldig ons dan niet van iets als jullie het ook blijven doen
pi_47545694
Ik kan me niet herinneren dat ik ben begonnen. En ik kan niet voor de anderen spreken.
pi_47545698
AARGH. HOU OP MET ZEUREN OVER ELKAAR!!!

Sorry, dat moest er even uit. Het lijkt wel een kleuterklasje. Laten we gewoon lekker ontopic blijven en elkaar steunen bij het gezond eten en leven. Aan haat en nijd heeft niemand iets. Het wordt steeds moeilijker om de leuke tips te vinden tussen alle zeikposts...
pi_47547157
Oooooohhhh, gaan we knokken????

Knokken is goed voor calorieen verbranden!!
Maar dan moeten we het wel fysiek doen he...dus waar en wanneer?

Geintjuh...don't hit me...
pi_47547287
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef Mini_rulez het volgende:

60 is het andere uiterste, dat is een gezond gewicht en als je daar tevreden mee bent is dat prima. Conleche gaf alleen het contrast aan tussen ons, die al bij 60 denken dat er wel een paar kilootjes af mogen, en mensen met echt overgewicht die misschien ook ooit in deze fase hebben gezeten en er niks aan gedaan hebben totdat ze wél echt te zwaar waren.
Belangrijk is natuurlijk ook in welke fase van je leven je te dik wordt. Als je in de groei zit, word je sowieso zwaarder. Je lichaam verandert, je hebt constant andere kleding nodig. Het is veel makkelijker om te signaleren dat je te dik wordt als je al jaren maat 38 hebt en die ineens niet meer past.

Het is een wereld van verschil om als volwassene te dik te worden en wat kilo's kwijt te willen raken, en om altijd al (of in ieder geval voor je 18e) te dik te zijn geweest. De mensen uit de eerste categorie belanden hier en kunnen zich denk ik maar moeilijk verplaatsen in de mensen uit de tweede categorie. Overigens komen in deze reeks ook al jaren dezelfde mensen terug. Altijd willen ze nog een paar kilo afvallen.

Maar het is niet zo gek dat je in beide dieettopics vooral de mensen tegenkomt die (nog) niet succesvol zijn afgevallen. De behoefte om te posten wordt toch kleiner als je al op je streefgewicht zit. Alhoewel... ik zit al jaren op mijn streefgewicht en ben er nog steeds mee bezig. Misschien dat ik daarom het gewicht al die tijd er vanaf heb weten te houden: wat ik eet is een bewuste keuze. (Trouwens, Viking84, voor mij was het ook mijn allereerste lijnpoging, en ik heb er maar één nodig gehad.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_47548646
Hmmm morgenavond komen er wat mensen bij mij eten en hangen. Dus ik heb ze al gewaarschuwd dat ik geen troep in huis heb en gezond wil eten (gelukkig zijn 2 van de 6 mensen die langskomen het met me eens dat suiker evil is, dus dat scheelt weer discussies ). Maar het is nog best lastig om iets te verzinnen wat een beetje 'feestelijk' is, en lekker makkelijk, en ook nog gezond!

Wie heeft tips?
pi_47548810
Groente, zoals reepjes paprika/komkommer/wortel en radijsjes, met dipsausjes? Bijv. een sausje op basis van yoghurt (tzaziki-achtig) of van die pittige rode saus die je ook kunt kopen voor bij tortillachips, dat is relatief gezond. Je kunt ook rolletjes maken van augurken of asperges met magere ham eromheen. Olijven en gevulde cherrytomaatjes (met tapenade of iets van vis) zijn ook relatief gezonde hapjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mini_rulez op 22-03-2007 15:11:28 (typo) ]
pi_47548927
Ja, 'snacks', dat komt wel goed (wel toffe tips trouwens, bedankt!), maar avondeten is lastiger...
pi_47549036
Oh, dat bedoelde je...
Een tijdje terug kwam een groep vriendinnen bij mij eten en toen hebben we 2 verschillende maaltijdsalades gegeten. We hadden 2 basissalades: eentje met couscous en allerlei groenten, en eentje van sla met wat tomaatjes enzo erin. Daarnaast hadden we een paar bakjes met dingen zoals kaasblokjes en gerookte kip. Daarbij had ik nog wat stokbrood gekocht met kruidenboter en tzaziki, altijd lekker.
Zoiets is wel leuk om te doen. Je kunt het nog wat verder uitbreiden met dingen als croutons, pijnboompitjes, uien, iets van vis en misschien een paar verschillende dressings. Zo kan iedereen zijn eigen salade samenstellen. Het is in elk geval erg leuk om te doen, en zo kan iedereen voor zich zelf bepalen hoe ongezond hij het wil maken.
pi_47549413
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dat bedoelde je...
Een tijdje terug kwam een groep vriendinnen bij mij eten en toen hebben we 2 verschillende maaltijdsalades gegeten. We hadden 2 basissalades: eentje met couscous en allerlei groenten, en eentje van sla met wat tomaatjes enzo erin. Daarnaast hadden we een paar bakjes met dingen zoals kaasblokjes en gerookte kip. Daarbij had ik nog wat stokbrood gekocht met kruidenboter en tzaziki, altijd lekker.
Zoiets is wel leuk om te doen. Je kunt het nog wat verder uitbreiden met dingen als croutons, pijnboompitjes, uien, iets van vis en misschien een paar verschillende dressings. Zo kan iedereen zijn eigen salade samenstellen. Het is in elk geval erg leuk om te doen, en zo kan iedereen voor zich zelf bepalen hoe ongezond hij het wil maken.
Oeh dat is interessant...
Ik ga het nu aan iedereen mailen ter goedkeuring
pi_47549527
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Alcarin het volgende:
maar avondeten is lastiger...
Nee, da's makkelijk. Gewoon wokken!
Men neme iets met veel eiwitten (vlees of vis of sojaproduct of ei) en heeeeeel veel groentes (waaronder natuurlijk ui of knof of prei).
Als je er geen vet vlees of koolhydraatrijk spul zoals rijst, aardappel of pinda's ofdergelijk door doet dan is het zo laag in calorieen dat je je er bijna kapot van kan eten zonder over je caloriequota heen te gaan.
Simpel...lekker...
pi_47549602
Oeh, ei is natuurlijk ook altijd lekker in een salade. Of zongedroogde tomaatjes, of olijven, of feta (vooral bij couscoussalade), of spekjes...

Het is helemaal niet handig om van koken te houden als je af probeert te vallen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:33:02 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47549623
Hallo ,

ben ik ook weer. Net pas gegeven, want ik had college, moest naar de hoorapparatenspecialist...

Ik heb een nieuw (digitaal) hoortoestel en het hoort héél gek. Ik bedoel: voorheen klonk alles als als een brei van herrie en nu hoor ik gewoon dameshakjes op 5 meter afstand aankomen . En ik hoor gesprekken die ik niet zou moeten horen . Bizar, hoor. Ben een beetje duizelig ervan. Er komt nu ook zoveel op me af. Maar goed, zal hem zoveel mogelijk inhouden en hopelijk went het .

Had ik al gepost dat ik vanochtend alweer 2 ons lichter was? Dacht het wel hè. Maar dat zal er morgen wel weer aan zitten, want dan ga ik dus naar Mac .
Niet meer actief op Fok!
pi_47549694
Afvallen met de sterren Heb ik wat gemist?
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:41:03 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47549888
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Afvallen met de sterren Heb ik wat gemist?
op sbs 6 op woensdagavond. Een aantal b-sterretjes (zanger bob, linda wagenmakers etc) probeert onder begeleiding v/e coach af te vallen en stelt wel hele hoge eisen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:54:42 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_47550395
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef Miss_S het volgende:

.....
Bij deze ben je dus de toegang daar kwijt.

Lekken uit besloten fora is not done. Je had ook gewoon daar kunnen reageren. Daarnaast staat Dieet-web los van Fok en heeft dat dus niets te maken met wat er hier gebeurd, ook al worden er wellicht topics geopend over dingen die hier gebeuren.
Daarnaast, als je dan al iets lekt, lek dan ook volledig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47551242
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Had ik al gepost dat ik vanochtend alweer 2 ons lichter was? Dacht het wel hè.
Gefeliciteerd!!!!
quote:
Maar dat zal er morgen wel weer aan zitten, want dan ga ik dus naar Mac .
Foei!!

Enneh mensen....niet te veel ruzieen hier want ik krijg er een ongelovelijke neiging van om er een bak popcorn of chips bij te pakken en dat zijn calorieen van hier tot Tokyo!
Als ik aankom weet ik wie ik de schuld ga geven...
pi_47551362
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef Troel het volgende:

[..]

Bij deze ben je dus de toegang daar kwijt.

Lekken uit besloten fora is not done. Je had ook gewoon daar kunnen reageren. Daarnaast staat Dieet-web los van Fok en heeft dat dus niets te maken met wat er hier gebeurd, ook al worden er wellicht topics geopend over dingen die hier gebeuren.
Daarnaast, als je dan al iets lekt, lek dan ook volledig.
Jeetje, ben nu wel heel benieuwd wat daar allemaal is gezegd! Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het daar dan zo besloten gebeurd. Dan kan er door ons niet op worden gereageerd en dingen gaan hun hele eigen leven leiden. Maar goed laten we er maar over ophouden want hier heeft niemand wat aan.
pi_47551473
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')