dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:10 schreef Thrilled het volgende:
ow en aangezien vandaag de lente is begonnen heb ik de banner een schop gegeven naar de zomer toe, ik neem aan dat de topictitels ook veranderenIk ben gestopt met het nummer in de banner aangezien ik het zat ben om het elke keer aan te passen
Ik hou niet van lopen als ik ook gebracht kan wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Ga eens een weekje een half uur per dag lopen. Dan zul je zien dat je conditie al zó vooruit gaat dat een stepper een miskoop is.
He, er is iemand bij in jullie lijstje
.
hoe heet dat ookal weer....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik hou niet van lopen als ik ook gebracht kan worden![]()
![]()
![]()
hahaha bij mij verbrand die plek altijdquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef Thrilled het volgende:
net terug van fitness, ging eerst naar de verjaardag van mn mams want die is jarig vandaagdaar de keuze uit schuimgebak en slagroomtaart, maar omdat ik nog niet lang daarvoor het avondeten had weggewerkt heb ik geen gebak genomen
daarna door naar fitness en 15 minuten warm gefietst (163 calorieen kwijt
) om daarna wat krachttraining te gaan doen. Na mn programma even 15 minuten zonnebank gedaan (waardoor ik nu een hele rare plek heb op het drukpunt van mn billen
) en daarna bijgekomen in het spa-center
morgen weer werken dus ik wil het niet al te laat maken
ja ik weet nou niet of hij is achtergebleven met bijbruinen of dat ie verbrand is.. ik rook wel een beetje verbrande huidquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
hahaha bij mij verbrand die plek altijd
Ik vind dat de meeste vrij bot/lullig reagererenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Laten we maar ophouden over roosjeroosje. Ik vind het direct al een stuk minder leuk hier. Mijn fiets is eind vd middag klaar. Er mankeerde meer aan dan ik had gezien. Ja, daarom ga ik dus ook naar de fietsenmaker
. Niet dat m'n fiets straks in the middle of nowhere in puin ligt
.
Het is dat je zelf al dequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik hou niet van lopen als ik ook gebracht kan worden![]()
![]()
![]()
ja maar het is erg irritant als je je best doet gezond te leven en dan komt er eentje de hele tijd over snoep en slechte dingen pratenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste vrij bot/lullig reagereren
blijkbaar doe je het hier alleen goed als je in hongerstaking gaat
nu ben ik misschien wel bot
maar iets vriendelijker mag ook
(ook al doet ze het keer op keer "fout")
niet alleen tegen jou bedoelt![]()
Ieh! Onder andere daarom wil ik dus niet op de zonnebank. Je ziet ook vaak vrouwen die zonnebankbruin zijn, dan bukken ze om hun handdoek op te pakken bv. en dan zie je ineens dat de 'vouw' onder hun billen nog helemaal wit isquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Thrilled het volgende:
ja ik weet nou niet of hij is achtergebleven met bijbruinen of dat ie verbrand is.. ik rook wel een beetje verbrande huiden het zag er oranje/roze uit, terwijl de rest bruin was... ik vond het maar eng
Is normaal hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja ik weet nou niet of hij is achtergebleven met bijbruinen of dat ie verbrand is.. ik rook wel een beetje verbrande huiden het zag er oranje/roze uit, terwijl de rest bruin was... ik vond het maar eng
ja maar dat bedoel ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar het is erg irritant als je je best doet gezond te leven en dan komt er eentje de hele tijd over snoep en slechte dingen praten
terwijl wij liever niet aan die dingen denken
en dan nog niet begonnen over dat ze toch nooit naar onze tips luisterde of ons motiveerde
nee je hoeft niet te doen wat wij zeggen maar als je onze mening vraagt dan verwacht ik wel dat je het leest en niet de volgende dag weer hetzelfde vraagtquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ja maar dat bedoel ik
het is alleen goed als ze doet wat jullie zeggen
(ik heb waarschijnlijk hetzelfde eetpatroon en daarom post ik die ook niet hier)
maar ja waarschijnlijk maakten jullie precies haar fouten, anders had niemand hier hoeven afvallen
Dat is absoluut niet waar! Hoe vaak is hier al niet gezegd dat je jezelf niet uit moet hongeren, dat je alles binnen moet krijgen wat je lichaam nodig heeft? Te weinig eten is net zo slecht als te veel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste vrij bot/lullig reagereren
blijkbaar doe je het hier alleen goed als je in hongerstaking gaat
aan de rem trekken als je 60 weegtquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoudt en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
als je 1.50 lang bent is 60 niet ana hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
aan de rem trekken als je 60 weegt![]()
ik dacht dat dit de slank de zomer club was
pro ana is ergens anders![]()
Jouw eetpatroon, jouw leven, jouw beslissing toch. Maar als je op maandag komt vragen of je een hamburger of boterhammen moet eten als lunch, en wij zeggen boterhammen, dan moet je niet klagen dat je niet afvalt als je toch een hamburger hebt gegetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ja maar dat bedoel ik
(ik heb waarschijnlijk hetzelfde eetpatroon en daarom post ik die ook niet hier)
Wij zeggen helemaal niet dat je 1 ding moet doen en dat de enige manier is. We geven alleen tips en opties die je kunt proberen, dingen die voor ons gewerkt hebben. Als je daar niet naar wilt luisteren, prima, maar vraag ons advies dan niet meer (en vraag al helemaal niet tig keer naar de bekende weg).quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ja maar dat bedoel ik
Pro ana is engquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
60 is het andere uiterste, dat is een gezond gewicht en als je daar tevreden mee bent is dat prima. Conleche gaf alleen het contrast aan tussen ons, die al bij 60 denken dat er wel een paar kilootjes af mogen, en mensen met echt overgewicht die misschien ook ooit in deze fase hebben gezeten en er niks aan gedaan hebben totdat ze wél echt te zwaar waren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Gewicht is relatief, als ik 60 kilo zou wegen zou ik een BMI hebben van 18,5. Dus dan ben ik niet tevreden nee, dan wil ik graag weer wat aankomenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is wel erg makkelijk om mensen die wel de discipline hebben af te schilderen als pro-ana's. Als jij 60 een goed gewicht vindt is dat prima, maar is het dan omdat je echt tevreden bent of omdat je niet in staat bent om er iets aan te doen terwijl je dat eigenlijk wel zou willen, en dat je je er uiteindelijk van ellende maar bij neerlegt?
Ok, 60 is het gewicht dat Conleche als voorbeeld genomen had, ik bedoel gewoon een gewicht dat niet echt ongezond is maar ook niet wat je het liefst zou wegen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Gewicht is relatief, als ik 60 kilo zou wegen zou ik een BMI hebben van 18,5. Dus dan ben ik niet tevreden nee, dan wil ik graag weer wat aankomen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, duidelijker kan ik het niet formuleren.
Iemand nog iets leuks te melden?
serieus hoezo heeft iedereen in dit topic problemen met kwi'squote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ja ik! Ik heb zojuist weer een gevecht gewonnen van een kiwi!
En ik heb de openingstijden van het zwembad op een rijtje gezet en besloten dat ik vrijdagochtend weer ga zwemmen![]()
Die dingen zijn nooit rijp genoeg als ik ze wil etenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
serieus hoezo heeft iedereen in dit topic problemen met kwi's?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
He, er is iemand bij in jullie lijstje
.
Top Renske & Alcarinquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:26 schreef Alcarin het volgende:
Woei ik ben net thuis van zwemmen. Zijn jullie nu niet trots op mij? Ik wel op mezelf![]()
Jaaa, geweldig gevoel...Het was lang geleden dat ik enigszins serieus had gesport!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Mezel het volgende:
Top Renske & AlcarinVeel sporters weer vandaag, ik heb ook weer hard gelopen. Tot nu toe nooit langer dan 3 minuten achter elkaar gerend, maar nu kwam er ineens 4 en zelfs 5 minuten in het schema voor. Erg vermoeiend! Maar wel iets om trots op te zijn als je daarna lekker onder de douche staat
Als je je benen veel traint (krachttraining), zullen ze alleen maar 'dikker' worden..quote:Ik weet dat plaatselijk afvallen niet bestaat, maar zijn er wat oefeningen die ik kan doen die specifiek gericht zijn op mijn bovenbenen? In de sportschool doe ik al aardig wat beenwerk: fietsen (8 min warming up), crosstrainer (20 min workout), krachttraining (legg press, leg curl, dat soort dingen)
Ai, zoiets vreesde ik alquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Alcarin het volgende:
Als je je benen veel traint (krachttraining), zullen ze alleen maar 'dikker' worden..
Haha, ja zo kan je het ook zienquote:En je bent helemaal niet uit verhouding, die broek is gewoon uit verhouding!![]()
Ik heb 60 genomen als ene uiterste en 100 als andere. En 60 geldt dan idd eerder voor mensen van mijn lengte dan voor lange mensen. Pin me niet vast op een getal a.j.b! Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is. Maar dat had je vast wel begrepen. Neem ik aan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Heb je een powerplate op je sportschool? Het schijnt dus dat dat echt werk voor de stevigheid van je spieren in je benen. Ik heb er deze week voor het eerst opgestaan en het heeft wel wat. Als ik resultaat ga zien hou ik je op de hoogte.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Mezel het volgende:
[..]
Ai, zoiets vreesde ik alMaar ik merk wel dat de 'onderkant' van mijn bovenbenen (als ik ze omhoog houd zeg maar) erg blubbert. Kan dat er niet ergens mee af?...Alsjeblieft?
(zonder liposuctie graag, dat is te eng)
[..]
Haha, ja zo kan je het ook zien
Thanks voor de tip Spacehamster, ik ga de volgende keer eens squatten!
Hoe vaak heb je vastgesteld dat je een slechte gewoonte had en die gelijk met succes veranderd naar een goede gewoonte?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is.
Vraag 1: nooit (ben wel ooit gestopt met roken. Cold Turkey. Maar dat heb ik natuurlijk niet 'gelijk' veranderd, want ik wist vanaf dag 1 dat het slecht was, maar heb toch 7 jaar gerookt en ook nog es heul veul)quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je vastgesteld dat je een slechte gewoonte had en die gelijk met succes veranderd naar een goede gewoonte?
Waarom is het zo moelijk gewoontes te veranderen?
Waarom bezwijken we steeds voor de weg van de minste weerstand?
Mijn BMI is dan 19-en-een-halfquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef _Boo_ het volgende:
Met 60 kg zou ik nog steeds een BMI van meer dan 22 hebben
Hahahaha het was ook een beetje een grapjequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb 60 genomen als ene uiterste en 100 als andere. En 60 geldt dan idd eerder voor mensen van mijn lengte dan voor lange mensen. Pin me niet vast op een getal a.j.b! Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is. Maar dat had je vast wel begrepen. Neem ik aan.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:03 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ook eindelijk weer een halve kilo afgevallen
weeg nu 75
Ik heb maanden 65 gezien als ik op de weegschaal stond, toen een aantal weken 64 en nu weer 65. Dus het valt nog wel mee, maar ik wil echt niet weer gaan aankomen. Verder ben ik verkouden en voel ik me dus niet echt lekker en dus ook opgeblazen en dik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Miss_S het volgende:
weet je zeker dat je weer aankomt of heb je alleen dat idee?
ik dacht namelijk vandaag ook aangekomen te zijn maar was juist afgevallen
75,5 zag ik in december voor het eerst maar ben toen weer aangekomen tot 77 dus denk dat ik nou ongeveer twee weken echt 75,5 heb gewogenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo langzaam gaat het dus ook weer niet, want vorige week zei je dat je 75,5 was. Hoe lang stond je daarvoor ook alweer stil?
je moet toch proberen positief te denkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb maanden 65 gezien als ik op de weegschaal stond, toen een aantal weken 64 en nu weer 65. Dus het valt nog wel mee, maar ik wil echt niet weer gaan aankomen. Verder ben ik verkouden en voel ik me dus niet echt lekker en dus ook opgeblazen en dik.
Heel ernstig is het dus inderdaad nog niet, maar ik heb echt geen zin om weer aan te gaan komen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:
75,5 zag ik in december voor het eerst maar ben toen weer aangekomen tot 77 dus denk dat ik nou ongeveer twee weken echt 75,5 heb gewogen
maargoed echt blij ben ik niet want heb nog steeds hoofdpijn en volgens mij ook koorts en moet stage lopen vandaag
Ow dat doe ik ook absoluut niet hoor, ik zou niet eens rustig ongezond kunnen eten omdat ik gezond eten veel lekkerder vind.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet toch proberen positief te denken
en zeker niet gaan denken dat het gezonde leven toch geen zin meer heeft
volgens mij niet maar daarom blijft er ook altijd wel iets rond gaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Beterschap!! Ik voel me altijd beter als ik actief ga doen, en juist ziek als ik me ziek ga gedragen, dus misschien valt het mee vandaag![]()
Edit: misschien sturen ze je wel naar huis omdat je anders de kindertjes aansteektOf doen ze dat niet?
Het is ongetwijfeld niet *altijd* het gevolg van slechte eetgewoontes, maar wel heel heel heel vaak. Kijk maar eens naar 'Afvallen met de sterren', 'Je echte leeftijd' etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wordt echt niet goed van mensen die maar blijven roepen dat het altijd door slechte eetgewoonten komt als iemand dik is. Die hebben er duidelijk niets van begrepen.![]()
Normaal zijn dinsdag en donderdag alleen mijn sportschooldagen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is dat je zelf al deerbij zet...
![]()
Is woensdag sportdag, of zie ik het gewoon nu pas (nu ik ook heb gesport..)?![]()
volgens mij zijn wij er nu meegestopt maar gaan jullie rustig doorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, en last but not least, ik vind het not done om in het dieetclubtopic te komen miepen dat wij raar over jullie zouden praten, maar jullie doen toch precies hetzelfde over ons op deze manier?
daar zit waarschijnlijk het verschil jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, volgens mij hebben we gewoon verschillende definities van 'streng diëten'. Iedereen kent de gevaren van crashdiëten, maar zij lijken te denken dat wij daarmee bezig zijn terwijl wij zelf vinden dat we gewoon gezond aan het eten zijn. Daar zullen we het misschien nooit over eens worden.
Hmm, dat had ik nog niet bekeken. Inderdaad niet erg aardig, maar goed, er worden wel vaker minder aardige dingen over mensen gezegd. De truc is om zelf te weten dat je goed bezig bent en het commentaar gewoon aan te horen en meteen weer te vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef Miss_S het volgende:
van hun eigen forum op dieetweb:
goed ik zal het weghalen maar beschuldig ons dan niet van iets als jullie het ook blijven doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef Pandorah het volgende:
Sorry miss S, ik vind het niet kunnen dat je zomaar gaat lopen quoten van een ander - besloten gedeelte - forum! Dat is misbruik maken van de bedoelingen van anderen. Zeg het gewoon daar.
Belangrijk is natuurlijk ook in welke fase van je leven je te dik wordt. Als je in de groei zit, word je sowieso zwaarder. Je lichaam verandert, je hebt constant andere kleding nodig. Het is veel makkelijker om te signaleren dat je te dik wordt als je al jaren maat 38 hebt en die ineens niet meer past.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef Mini_rulez het volgende:
60 is het andere uiterste, dat is een gezond gewicht en als je daar tevreden mee bent is dat prima. Conleche gaf alleen het contrast aan tussen ons, die al bij 60 denken dat er wel een paar kilootjes af mogen, en mensen met echt overgewicht die misschien ook ooit in deze fase hebben gezeten en er niks aan gedaan hebben totdat ze wél echt te zwaar waren.
Oeh dat is interessant...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dat bedoelde je...
Een tijdje terug kwam een groep vriendinnen bij mij eten en toen hebben we 2 verschillende maaltijdsalades gegeten. We hadden 2 basissalades: eentje met couscous en allerlei groenten, en eentje van sla met wat tomaatjes enzo erin. Daarnaast hadden we een paar bakjes met dingen zoals kaasblokjes en gerookte kip. Daarbij had ik nog wat stokbrood gekocht met kruidenboter en tzaziki, altijd lekker.
Zoiets is wel leuk om te doen. Je kunt het nog wat verder uitbreiden met dingen als croutons, pijnboompitjes, uien, iets van vis en misschien een paar verschillende dressings. Zo kan iedereen zijn eigen salade samenstellen. Het is in elk geval erg leuk om te doen, en zo kan iedereen voor zich zelf bepalen hoe ongezond hij het wil maken.
Nee, da's makkelijk. Gewoon wokken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Alcarin het volgende:
maar avondeten is lastiger...
op sbs 6 op woensdagavond. Een aantal b-sterretjes (zanger bob, linda wagenmakers etc) probeert onder begeleiding v/e coach af te vallen en stelt wel hele hoge eisen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Afvallen met de sterrenHeb ik wat gemist?
Bij deze ben je dus de toegang daar kwijt.quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Had ik al gepost dat ik vanochtend alweer 2 ons lichter was? Dacht het wel hè.
Foei!!quote:Maar dat zal er morgen wel weer aan zitten, want dan ga ik dus naar Mac.
Jeetje, ben nu wel heel benieuwd wat daar allemaal is gezegd! Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het daar dan zo besloten gebeurd. Dan kan er door ons niet op worden gereageerd en dingen gaan hun hele eigen leven leiden. Maar goed laten we er maar over ophouden want hier heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij deze ben je dus de toegang daar kwijt.
Lekken uit besloten fora is not done. Je had ook gewoon daar kunnen reageren. Daarnaast staat Dieet-web los van Fok en heeft dat dus niets te maken met wat er hier gebeurd, ook al worden er wellicht topics geopend over dingen die hier gebeuren.
Daarnaast, als je dan al iets lekt, lek dan ook volledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |