quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:03 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ook eindelijk weer een halve kilo afgevallen
weeg nu 75
Ik heb maanden 65 gezien als ik op de weegschaal stond, toen een aantal weken 64 en nu weer 65. Dus het valt nog wel mee, maar ik wil echt niet weer gaan aankomen. Verder ben ik verkouden en voel ik me dus niet echt lekker en dus ook opgeblazen en dik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Miss_S het volgende:
weet je zeker dat je weer aankomt of heb je alleen dat idee?
ik dacht namelijk vandaag ook aangekomen te zijn maar was juist afgevallen
75,5 zag ik in december voor het eerst maar ben toen weer aangekomen tot 77 dus denk dat ik nou ongeveer twee weken echt 75,5 heb gewogenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo langzaam gaat het dus ook weer niet, want vorige week zei je dat je 75,5 was. Hoe lang stond je daarvoor ook alweer stil?
je moet toch proberen positief te denkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb maanden 65 gezien als ik op de weegschaal stond, toen een aantal weken 64 en nu weer 65. Dus het valt nog wel mee, maar ik wil echt niet weer gaan aankomen. Verder ben ik verkouden en voel ik me dus niet echt lekker en dus ook opgeblazen en dik.
Heel ernstig is het dus inderdaad nog niet, maar ik heb echt geen zin om weer aan te gaan komen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:
75,5 zag ik in december voor het eerst maar ben toen weer aangekomen tot 77 dus denk dat ik nou ongeveer twee weken echt 75,5 heb gewogen
maargoed echt blij ben ik niet want heb nog steeds hoofdpijn en volgens mij ook koorts en moet stage lopen vandaag
Ow dat doe ik ook absoluut niet hoor, ik zou niet eens rustig ongezond kunnen eten omdat ik gezond eten veel lekkerder vind.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet toch proberen positief te denken
en zeker niet gaan denken dat het gezonde leven toch geen zin meer heeft
volgens mij niet maar daarom blijft er ook altijd wel iets rond gaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Beterschap!! Ik voel me altijd beter als ik actief ga doen, en juist ziek als ik me ziek ga gedragen, dus misschien valt het mee vandaag![]()
Edit: misschien sturen ze je wel naar huis omdat je anders de kindertjes aansteektOf doen ze dat niet?
Het is ongetwijfeld niet *altijd* het gevolg van slechte eetgewoontes, maar wel heel heel heel vaak. Kijk maar eens naar 'Afvallen met de sterren', 'Je echte leeftijd' etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wordt echt niet goed van mensen die maar blijven roepen dat het altijd door slechte eetgewoonten komt als iemand dik is. Die hebben er duidelijk niets van begrepen.![]()
Normaal zijn dinsdag en donderdag alleen mijn sportschooldagen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is dat je zelf al deerbij zet...
![]()
Is woensdag sportdag, of zie ik het gewoon nu pas (nu ik ook heb gesport..)?![]()
volgens mij zijn wij er nu meegestopt maar gaan jullie rustig doorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, en last but not least, ik vind het not done om in het dieetclubtopic te komen miepen dat wij raar over jullie zouden praten, maar jullie doen toch precies hetzelfde over ons op deze manier?
daar zit waarschijnlijk het verschil jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, volgens mij hebben we gewoon verschillende definities van 'streng diëten'. Iedereen kent de gevaren van crashdiëten, maar zij lijken te denken dat wij daarmee bezig zijn terwijl wij zelf vinden dat we gewoon gezond aan het eten zijn. Daar zullen we het misschien nooit over eens worden.
Hmm, dat had ik nog niet bekeken. Inderdaad niet erg aardig, maar goed, er worden wel vaker minder aardige dingen over mensen gezegd. De truc is om zelf te weten dat je goed bezig bent en het commentaar gewoon aan te horen en meteen weer te vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef Miss_S het volgende:
van hun eigen forum op dieetweb:
goed ik zal het weghalen maar beschuldig ons dan niet van iets als jullie het ook blijven doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef Pandorah het volgende:
Sorry miss S, ik vind het niet kunnen dat je zomaar gaat lopen quoten van een ander - besloten gedeelte - forum! Dat is misbruik maken van de bedoelingen van anderen. Zeg het gewoon daar.
Belangrijk is natuurlijk ook in welke fase van je leven je te dik wordt. Als je in de groei zit, word je sowieso zwaarder. Je lichaam verandert, je hebt constant andere kleding nodig. Het is veel makkelijker om te signaleren dat je te dik wordt als je al jaren maat 38 hebt en die ineens niet meer past.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef Mini_rulez het volgende:
60 is het andere uiterste, dat is een gezond gewicht en als je daar tevreden mee bent is dat prima. Conleche gaf alleen het contrast aan tussen ons, die al bij 60 denken dat er wel een paar kilootjes af mogen, en mensen met echt overgewicht die misschien ook ooit in deze fase hebben gezeten en er niks aan gedaan hebben totdat ze wél echt te zwaar waren.
Oeh dat is interessant...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dat bedoelde je...
Een tijdje terug kwam een groep vriendinnen bij mij eten en toen hebben we 2 verschillende maaltijdsalades gegeten. We hadden 2 basissalades: eentje met couscous en allerlei groenten, en eentje van sla met wat tomaatjes enzo erin. Daarnaast hadden we een paar bakjes met dingen zoals kaasblokjes en gerookte kip. Daarbij had ik nog wat stokbrood gekocht met kruidenboter en tzaziki, altijd lekker.
Zoiets is wel leuk om te doen. Je kunt het nog wat verder uitbreiden met dingen als croutons, pijnboompitjes, uien, iets van vis en misschien een paar verschillende dressings. Zo kan iedereen zijn eigen salade samenstellen. Het is in elk geval erg leuk om te doen, en zo kan iedereen voor zich zelf bepalen hoe ongezond hij het wil maken.
Nee, da's makkelijk. Gewoon wokken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Alcarin het volgende:
maar avondeten is lastiger...
op sbs 6 op woensdagavond. Een aantal b-sterretjes (zanger bob, linda wagenmakers etc) probeert onder begeleiding v/e coach af te vallen en stelt wel hele hoge eisen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Afvallen met de sterrenHeb ik wat gemist?
Bij deze ben je dus de toegang daar kwijt.quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Had ik al gepost dat ik vanochtend alweer 2 ons lichter was? Dacht het wel hè.
Foei!!quote:Maar dat zal er morgen wel weer aan zitten, want dan ga ik dus naar Mac.
Jeetje, ben nu wel heel benieuwd wat daar allemaal is gezegd! Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het daar dan zo besloten gebeurd. Dan kan er door ons niet op worden gereageerd en dingen gaan hun hele eigen leven leiden. Maar goed laten we er maar over ophouden want hier heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij deze ben je dus de toegang daar kwijt.
Lekken uit besloten fora is not done. Je had ook gewoon daar kunnen reageren. Daarnaast staat Dieet-web los van Fok en heeft dat dus niets te maken met wat er hier gebeurd, ook al worden er wellicht topics geopend over dingen die hier gebeuren.
Daarnaast, als je dan al iets lekt, lek dan ook volledig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |