dat van niet alles binnen krijgen valt nogal mee moet ik zeggen. Ik had alleen een lijk witte kleur omdat ik een ijzer te kort had, maar bij een bloedtest bij de dokter bleek dat niet te zijn. Toen ik toch zelf maar 's een doosje ijzerpillen kocht was het afgelopen en nu heb ik een heerlijke gezonde kleur (licht getint door mijn half jaar zuid Amerika
![]()
)
370kCal went echt na een weekje weet je niet anders. Zo lang je maar niets anders gaat eten
![]()
Dan wil je ineens weer meer
![]()
Ik heb 't 7 weken gedaan en in die zeven weken ben ik totaal 19 kg afgevallen die 5 kg daarna heb ik zelf gedaan door mijn eetpatroon aan te passen
![]()
En het heet Cambridge voor als je 't wil weten. Zoals ik al schreef ga ik 't over een weekje of een of twee nog weer een korte periode doen. Mijn lichaam reageert er heel erg goed op. Al het overtollige vet gaat weg zoals de bedoeling is. Maar het dieet is niet alles hoor. Zoals ik al schreef gebruiken veel mensen het dieet als dé oplossing. En dat is absoluut niet zo, bij geen enkel dieet. Een dieet is alleen maar de kickstart van een veranderingsproces wat lang duurt.
Ik ga 't nu doen omdat ik gewoon het vet van mijn lichaam weg wil hebben en 't liefst een beetje rap. Ik doe het in fases. Eerst rigoreus 't vet weg, dan een periode van aanpassing en bewustwording, daarna nog eens rigoreus maar veel minder dan voorheen, vet weg. En dan weer een korte pauze van in dit geval een of twee weken. Daarna de sportschool in. Want een dieet laat het vet wel verdwijnen, daarmee heb je nog niet het lichaam wat je wil. En waarin ik me prettig voel. Dat duurt dus nog even. Totaal heb ik zo'n jaar ervoor uitgetrokken. En nu zit ik op de helft ongeveer dus
![]()
Let op, het lichaam waar een persoon zich lekker in voelt is voor iedereen verschillend. Ik doe dit omdat ik me hier prettig bij voel. Omdat dit aansloot op de manier die ik voor ogen had. En ow nee het is niet makkelijk, echt niet! Daarom wordt de komende fase ook maar erg kort, maximaal een maand. Meer is niet nodig. Meer wil ik ook niet en meer kan ik voor mezelf ook niet aan.
Ik kom uit het zuiden en eten zit me in het bloed. Maar mijn lichaam heeft bewezen dat het 't wel aan kan en dan als het vet weg is mijn lichaam prima functioneerd en ik niet opnieuw aan ga komen om te jojoën. Voor mij werkt het dus
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss