Als ik in een week ook bijna niks eet (zegmaar net voldoende) val ik ook altijd wel af misschien geen 2/3 kilo maar wel zeker 1quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Kom op mensen, dat kán toch niet?! Dan doe je toch iets verkeerd? Of doet je lichaam dan heel apart? Als ik wil kan ik in 1 week 2-3 kilo afvallen. Alleen maar door weinig en regelmatig te eten.
OP gequote.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
Als ik in een week ook bijna niks eet (zegmaar net voldoende) val ik ook altijd wel af misschien geen 2/3 kilo maar wel zeker 1
Overigens had ik de op gewoon ctrl-c ctrl-v gedaan
Dat is gelukkig iets anders dan maanden.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Kom op mensen, dat kán toch niet?! Dan doe je toch iets verkeerd? Of doet je lichaam dan heel apart? Als ik wil kan ik in 1 week 2-3 kilo afvallen. Alleen maar door weinig en regelmatig te eten.
Nou wat heb je precies gevolgd?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:24 schreef zwahiel het volgende:
Gaat weer snel
Ik wil nog wel even inhaken op die dieten die aangehaald worden en dat je daarna je gewicht hardstikke snel terug krijgt. Bij mij was het niet zo. Ik heb een dieet gedaan van 370 kCal per dag. Dat is echt niet veel. En ik werk als kok in een keuken, kun je nagaan
Ik zit hier nu zo'n 8 maanden later, en ik heb nog alleen meer gewicht verloren terwijl ik al tijden weer normaal eet, gewoon normaal mijn dingen doe en nog steeds weinig aan sport doe. Toch verlies ik gewicht.
als je nu al honger hebt moet je niet een dieet van 370 kcal per dag gaan volgenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou wat heb je precies gevolgd?![]()
Dat lijkt me eigenlijk ook wel heel slecht hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je nu al honger hebt moet je niet een dieet van 370 kcal per dag gaan volgen
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat ik vandaag heb gegeten:
1 boterham met jam en 2 met pindakaas
'S middag's: Een banaan, kiwi en pistache noten
Maaltijd: gebakken aardappelen, gebakken bloemkool en gebakken ui door elkaar
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef mordradead het volgende:
370 Kcaldaar wil ik niet eens aan denken
Ga eens gewoon een glas water of 2 drinken in plaats van nu nog wat te etenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb zin om iets te eten, wat zou ik na dit allemaal nog kunnen eten?:
[..]
Ik heb altijd al "vrij" weinig en regelmatig gegeten. Bovendien heb ik geen overwicht, dus dan gaat het er sowieso langzamer af he.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En door steppen krijg je meer spierweefsel?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:47 schreef loveli het volgende:
Mannen en vrouwen zijn wat afvallen betreft niet met lekaar te vergelijken. Mannen kunnen veel sneller afvallen dan vrouwen, ze hebben veel meer spierweefsel.
Haha, valt wel mee hoor, ik was alleen niet meer te genieten in de keuken tijdens mijn werkquote:Op zondag 25 februari 2007 20:46 schreef CherryLips het volgende:
370.
Lijkt meer op een Auschwitz dieet. Ik zou het zelf niet kunnen.
370 calorieen? Slecht humeur? Geheugen dat achteruit gaat?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:57 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee hoor, ik was alleen niet meer te genieten in de keuken tijdens mijn werk
En mijn geheugen ging ook vrij hard achteruit, maar daarna is dat allemaal weer terug gekomen gelukkig, dat was maar een tijdelijk effect waar ik al ver van te voren voor gewaarschuwd was door mijn huisarts.
En niet om 't zo aan te prijzen hoor, maar voor mij was 't beste wat ik in al jaren tijd gedaan had!
Kun je je voorstellen dat ik dan kok ben en tijdens mijn dieet werkte ik 3,5 / 4 dagen per week in de keuken...
Ik heb nu al een ***humeur.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
370 calorieen? Slecht humeur? Geheugen dat achteruit gaat?
En jij vindt dit een gezond dieet????????
Eet dan iets! Eet een schaaltje yoghurt. Of een boterham met kaas. Ga in ieder geval jezelf niet zitten pesten!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb nu al een ***humeur.![]()
geen enkel dieet is gezondquote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
370 calorieen? Slecht humeur? Geheugen dat achteruit gaat?
En jij vindt dit een gezond dieet????????
Ik ben bang van niet, zo intensief is dat nu ook weer nietquote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En door steppen krijg je meer spierweefsel?
Ik denk dat je ook uitstekend kunt afvallen met lekker en voldoende eten. Het is een kwesite van keuzes maken en niet jezelf straffen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
geen enkel dieet is gezond
Slecht humeur? Da's vrij logisch, ik ben zuiderling houd van eten, en ik werk in de keuken. Heb jij ooit wel eens een goed gehumeurde kok gezien in een keuken die op dieet was? Ik niet! Je moet vanalles proeven en dat mag al niet. Je ziet allerlei lekkere dingen voorbij komen waar je zelf niets van mag. Persoonlijk krijg ik daar nogal een verbitterd humeur van. Dat en collega's die je pesten met nog lekker eten voor je neus op te eten... :/
Geheugen gaat altijd achteruit als je minder eet. Dat is minder van belang en je lichaam geeft daar dus minder energie aan uit. Als je ziek bent is je geheugen ook minder. Alleen is dat altijd maar van korte duur dus je merkt het niet echt maar als je langer op dieet bent merk je 't wel. Da's vrij normaal. En ik wist het van te voren want het werd mij erg duidelijk gemaakt door mijn huisarts en mijn dietiste.
En nee gezond is anders ja, deed het de truc? Jawel! Voel ik me helemaal prima en is mijn lijf er ook prima aan volgens mij en volgens mijn huisarts? Jawel! Voel ik me beter dan ooit te voren, ook jawel. Is het het dan waard? Voor mij in mijn geval wel
Ah jammer ik dacht echt dat je daar meer spieren van kreeg.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, zo intensief is dat nu ook weer niet.
En spieren zijn zwaarder dan vet hè.
dan moet je op crosstrainer gaan ofzo, das een stuk intensiever en train je je hele lichaam mee, daar krijg je wel spieren van ( nadat je vet verbrand hebt)quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ah jammer ik dacht echt dat je daar meer spieren van kreeg.![]()
Hoe duur zijn die dingen?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan moet je op crosstrainer gaan ofzo, das een stuk intensiever en train je je hele lichaam mee, daar krijg je wel spieren van ( nadat je vet verbrand hebt)
duur! kun je beter op sportschool op gaan, want zijn wel paar honderd euro ( tweedehands)quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die dingen?
Je moet eerst met cardio dat vet verbranden en dan daarna(aast) krachttraining doen om spieren te krijgen, das beste combinatie. Met alleen krachttraining of alleen cardio lukt het idd niet, maar als je je vet verbrand hebt en dan krachttraining doet dan gaat het stuk snellerquote:Op zondag 25 februari 2007 21:49 schreef Spacehamster het volgende:
Van cardio krijg je maar heel superweinig spieren hoor.
Je kunt beter gaan krachttrainen dan schiet het tenminste nog een beetje op en daarbij duurt het al eeuwen om maar een beetje zichtbaar spier te krijgen.
En samen werkt ook niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef Sylvana het volgende:
Je moet eerst met cardio dat vet verbranden en dan daarna(aast) krachttraining doen om spieren te krijgen, das beste combinatie. Met alleen krachttraining of alleen cardio lukt het idd niet, maar als je je vet verbrand hebt en dan krachttraining doet dan gaat het stuk sneller
en in de sportschool zeggen ze juist dat het beter is om eerst cardio te doen en dan daarna krachtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
En samen werkt ook niet.
Heel simpel: om spieren te kweken heb je een voedingsoverschot nodig. Om af te vallen heb je een tekort nodig. Dat gaat niet samen.
Als je toch cardio en krachttraining samen wilt doen (bv om je spieren te behouden tijdens het afvallen) die dan in ieder geval per sessie eerst krachttraining, en pas daarna cardio. Als je jezelf eerst uitput met cardio heeft het weinig nut om nog aan gewichten te gaan trekken daarna, daar heb je geen energie meer voor.
Dus als je je spieren traint zeg maar kan je ook niet meer veel eten? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Spacehamster het volgende:
Een onomstotelijk feit is dat ieder mens anders is en een andere verbranding en herstelvermogen heeft.
In mijn geval lijkt het er op dat ik een zuinig lichaam heb (en dus ook het veelvreten beter voorgoed uit mijn hoofd kan zetten.)
Ja, 10 minuten. Als warming up.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Sylvana het volgende:
en in de sportschool zeggen ze juist dat het beter is om eerst cardio te doen en dan daarna kracht
ik had mn post nog ge-edit, bij mij hebben ze dus heel ander schema gemaakt, eerst dus 10 minuten warming up, 20 minuten cardio en dan pas krachtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, 10 minuten. Als warming up.
Krachttraining moet intensief zijn, daarvoor spreek je je snelle energiebronnen aan. Op vet kan je niet sprinten, en ook geen 100 kilo tillen.
Eerst je koolhydraten gebruiken met krachttraining dus, en daana lekker op je vetreserves cardio doen.
Je begrijpt het verkeerd. Het verbrand gewoon kcals hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dus als je je spieren traint zeg maar kan je ook niet meer veel eten? Of begrijp ik het nu verkeerd?
20 minuten is natuurlijk ook niet echt cardio.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Sylvana het volgende:
ik had mn post nog ge-edit, bij mij hebben ze dus heel ander schema gemaakt, eerst dus 10 minuten warming up, 20 minuten cardio en dan pas kracht
langer dan 20 minuten hou ik het nog niet vol, ben pas net weer begonnen paar weken terugquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
20 minuten is natuurlijk ook niet echt cardio.
Maar ik zou het toch andersom doen. Als je al moe bent van de cardio kun je de kracht-oefeningen niet meer 100% uitvoeren, en dat is een stuk minder efficient.
Hangt er van af hoe je het doet.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
20 minuten is natuurlijk ook niet echt cardio.
Dank jequote:
toch altijd fijn om een man te zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 08:38 schreef Vakkie_W het volgende:
In de 2e week van Januari begonnen op 81,8 kilo.
Nu 6 weken verder, met een week vol zuipen en ongezond eten (Carnaval) weeg ik nog maar 71,2 Kilo!
Wat een onzin.quote:
Nog even reagerend op dit berichtje:quote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik step me al 6 weken kapot en eet 4 dagen minder dan gewoonlijk en ik val maar niet af. Wat doe ik verkeerd? Zou ik nog teveel eten of zouden mijn spieren zwaarder zijn geworden?
Wat ik vandaag heb gegeten:
1 boterham met jam en 2 met pindakaas
'S middag's: Een banaan, kiwi en pistache noten
Maaltijd: gebakken aardappelen, gebakken bloemkool en gebakken ui door elkaar
jullie vallen sneller af door die spiermassaquote:Op maandag 26 februari 2007 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat een onzin.Net alsof wij een magisch metabolisme hebben waardoor we kunnen eten wat we willen.
Voor mannen gelden gewoon dezelfde regels als voor vrouwen, we hebben alleen gemiddeld wat meer spiermassa waardoor we per dag iets meer moeten eten.
Onzin, gewoon niet te veel van eten.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sabinee het volgende:
Hou op met pindakaas op je brood, dit is zo'n beetje het slechtste wat je kunt eten.
De meeste filet americain is helemaal niet zo mager. Kijk maar eens op de verpakking.quote:Neem liever lichte vleeswaren, filet americain, kipfilet, achterham, 30+ kaas..
Wij hebben ook meer honger door die extra spiermassa. Wat is je punt?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef Miss_S het volgende:
jullie vallen sneller af door die spiermassa
ik zeg alleen maar dat mannen sneller afvallenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wij hebben ook meer honger door die extra spiermassa. Wat is je punt?
Op het eind van de dag komt het er voor ons ook gewoon op neer dat we minder moeten eten dan we verbruiken om af te vallen.
Ik zie weer geen vlees of vleesvervangers. Eet je die nou wel of niet? Tevens zie ik ook geen lunch van enige normaliteit. Volgens mij kun je juist wel beter een broodje eten om te voorkomen dat je later op de dag weer paaseitjes gaat snoepen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb zin om iets te eten, wat zou ik na dit allemaal nog kunnen eten?:
[..]
Nee ik eet geen vlees. Is vlees zo belangrijk dan? En wat is dan wel een normale lunch? En we hebben momenteel geen paaseitjes hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:09 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Ik zie weer geen vlees of vleesvervangers. Eet je die nou wel of niet? Tevens zie ik ook geen lunch van enige normaliteit. Volgens mij kun je juist wel beter een broodje eten om te voorkomen dat je later op de dag weer paaseitjes gaat snoepen.
Kijk jij ook maar eens op de verpakking en vergelijk met de verpakking van pindakaas. In pindakaas zitten veruit de meeste calorieen van broodbeleg, gewoon niet doen dus als je af wilt vallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Onzin, gewoon niet te veel van eten.
[..]
De meeste filet americain is helemaal niet zo mager. Kijk maar eens op de verpakking.
Maar ik neem altijd heel dun pindakaas op m'n brood.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Kijk jij ook maar eens op de verpakking en vergelijk met de verpakking van pindakaas. In pindakaas zitten veruit de meeste calorieen van broodbeleg, gewoon niet doen dus als je af wilt vallen.
Maar de calorieën in pindakaas komen van noten, en dat is prima. Gewoon niet te veel gebruiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef Sabinee het volgende:
Kijk jij ook maar eens op de verpakking en vergelijk met de verpakking van pindakaas. In pindakaas zitten veruit de meeste calorieen van broodbeleg, gewoon niet doen dus als je af wilt vallen.
Niks mis mee hoor. Als je dat lekker vindt moet je dat gewoon eten. Zoals met alles: geniet, maar eet met mate.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar ik neem altijd heel dun pindakaas op m'n brood.![]()
Oke ik zal kipfilet gaan eten.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Nog even reagerend op dit berichtje:
De dingen die je fout doet:
Hou op met pindakaas op je brood, dit is zo'n beetje het slechtste wat je kunt eten. Vervang de jam door halvajam (of liever nog: helemaal geen zoete dingen op brood. Als het echt per se moet zijn gestampte muisjes en halvajam het enige wat niet bomvol calorieen zit.) Neem liever lichte vleeswaren, filet americain, kipfilet, achterham, 30+ kaas..
Ik bepaal niet wat we eten.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sabinee het volgende:
[..]
In plaats van gebakken aardappels kun je beter gekookte eten. Weet je dat in 1 eetlepel olijfolie al 90 calorieen zitten? Als je aardappels bakt gooien de meeste mensen er wel meer over heen dan 1 eetlepel...
Ik vind water echt zo ontzettend smerig. Ik drink het altijd met een klein beetje siroop.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sabinee het volgende:
[..]
En dan nog, drink water (ik weet niet hoeveel je nu drinkt) en verder niks. Geen limonade of iets dergelijks, gewoon de hele dag water. Je kunt een glas melk drinken en als je er heel erg behoefte aan hebt 's avonds een LIGHT drank. Zorg ervoor dat hij ook echt light is met minder dan 1 calorie per 100 ml.
Die paaseitjes zijn allang op. Maar ik wil niet heel m'n pasen verpesten door ze niet meer te eten hoor. Een beetje snoep af en toe maakt toch niet uit?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:58 schreef Sabinee het volgende:
[..]
En als laatste, stop met die paaseieren. Kijk eens achterop hoeveel calorieen daar per 100 gram inzitten, doe dit keer 10 en je hebt de hoeveelheid van een kg zak. Daar kan je nooit tegen steppen. Nee, echt niet.
Ik kan het er wel nóg minder op doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Als je dat lekker vindt moet je dat gewoon eten. Zoals met alles: geniet, maar eet met mate.
Als 'heel je pasen' verpest is omdat je geen paaseitjes mag zit er een steekje los bij je.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die paaseitjes zijn allang op. Maar ik wil niet heel m'n pasen verpesten door ze niet meer te eten hoor. Een beetje snoep af en toe maakt toch niet uit?
Jij hebt zeker nog nooit paaseitjes gegeten? Een paar paaseitjes kunnen toch geen kwaad?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als 'heel je pasen' verpest is omdat je geen paaseitjes mag zit er een steekje los bij je.
Nogmaals: Als 'heel je pasen' verpest is omdat je geen paaseitjes mag zit er een steekje los bij je.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit paaseitjes gegeten? Een paar paaseitjes kunnen toch geen kwaad?
Omdat het maar 1 keer per jaren pasen is en niets zo lekker smaakt dan paaseitjes. En over dat heel m'n pasen daardoor zou verpesten is dan natuurlijk ook wel weer overdreven.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nogmaals: Als 'heel je pasen' verpest is omdat je geen paaseitjes mag zit er een steekje los bij je.
Waarom is het zó belangrijk voor je om paaseitjes te eten?
Ja het was inderdaad erg belachelijk om 1 kilo paaseitjes over 4 dagen naar binnen te werken, maar dat gebeurt ook niet meer hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef Sabinee het volgende:
Natuurlijk heeft pindakaas goede vetten en het kan ook geen kwaad om het af en toe te eten, maar als je af wil vallen moet je ook gewoon minder calorieen innemen dan je verbrandt. Met lichter broodbeleg scheelt dit al een stuk.
Een paar paaseitjes kunnen geen kwaad, maar over 4 dagen verspreid een hele zak is geen paar. Echt, je schrikt ervan als je berekent hoeveel calorieen er in 1 zo´n stom eitje zitten.
Calorieen tellen is misschien niet DE manier, maar het maakt je er wel van bewust hoeveel loze calorieen je eigenlijk naar binnen werkt. Als je deze kunt vervangen of weglaten scheelt het een stuk![]()
Ja, die ken ik. En er is altijd wel iemand jarig, bij de zomer horen ijsjes, bij sinterklaas hoort marsepein, bij kerst weer chocoladekransjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Omdat het maar 1 keer per jaren pasen is en niets zo lekker smaakt dan paaseitjes.
Dat waren jouw woorden, niet de mijne.quote:En over dat heel m'n pasen daardoor zou verpesten is dan natuurlijk ook wel weer overdreven.
Dan draai ik de vraag even om. Word je ongelukkig als je ze niet eet?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja maar dat word je van chocolade sowieso.![]()
Je moet die teller op het stepapparaat niet te serieus nemen, anders was ik nu al een stokje geweestquote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En ik verbrand per dag meer op mijn stepapparaat dan wat ik per dag binnenkrijg (sinds een aantal dagen), dus dan zou een beetje snoepen toch ook niet uit moeten maken?
Nou ik krijg er wel een minder blij gevoel van.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan draai ik de vraag even om. Word je ongelukkig als je ze niet eet?
Ik welquote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan draai ik de vraag even om. Word je ongelukkig als je ze niet eet?
O.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet die teller op het stepapparaat niet te serieus nemen, anders was ik nu al een stokje geweest.
In het vorige topic had iemand het berekent. Ik doe het nu maar doormidden. Ik sta drie keer per week drie kwartier op zo'n ding, ga het denk ik opschroeven tot vijf keer per week.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O.Maar door hoeveel zou je het dan kunnen delen om te zien wat wel zo is?
Ben ik blij dat ik echt nooit chocola eetquote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik krijg er wel een minder blij gevoel van.Ik moet dan wel steeds aan chocolade denken.
![]()
Hoe kan je zonder chocolade????? Weet je wel hoe het smaakt?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik echt nooit chocola eetEn ook nooit snoep eigenlijk
Wat dat betreft ben ik echt geen vrouw, en ik ben er blij mee, heb ik dit soort toestanden niet
ja, ik heb het wel es gehad ja, maar verder vind ik het niet echt bijzonder ofzo, kan er prima nee tegen zeggen iigquote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder chocolade????? Weet je wel hoe het smaakt?
thnx, naja, mn leefpatroon gaat nu goed, alleen ik merk nog niet echt veel resultaat, 0,8 kg afgevallen, maar dat resultaat komt vanzelf wel dan als ik dit gewoon volhouquote:
Volgens zit hier ergens een rekenfout, want als je al je energie 'opstepte', had je niet eens energie meer over om bijvoorbeeld je hart te laten kloppen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En ik verbrand per dag meer op mijn stepapparaat dan wat ik per dag binnenkrijg
Discipline. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe kan je zonder chocolade????? Weet je wel hoe het smaakt?
Ik wilde net zeggen, als je de telling van dat apparaat bijhoudt moet je dus per dag zo'n 4 uur steppen of zoquote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens zit hier ergens een rekenfout, want als je al je energie 'opstepte', had je niet eens energie meer over om bijvoorbeeld je hart te laten kloppen.
Mansen, waarom hebben we het over een dun laagje pindakaas terwijl dit meisje nauwelijks eiwitten binnenkrijgt?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee ik eet geen vlees. Is vlees zo belangrijk dan? En wat is dan wel een normale lunch? En we hebben momenteel geen paaseitjes hoor.![]()
Dat was ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het vorige topic had iemand het berekent. Ik doe het nu maar doormidden. Ik sta drie keer per week drie kwartier op zo'n ding, ga het denk ik opschroeven tot vijf keer per week.
bij mij is het er nu iig weer af die 1,5 kg nadat ik ongesteld was, dus hopen dat het er bij jou ook snel weer af is danquote:Op maandag 26 februari 2007 15:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat was ik.Dat is ongeveer 3,5 kcal per kilo in een uur. Dus als je in mijn geval 65 kilo weegt (
) is dat 227,5 kcal.
Ik woog vanmorgen dus ook een anderhalve kilo meer dan gebruikelijk. Het lijkt wel een syndroom dat alleen hier heerst ofzo. Het 'slank de zomer in' syndroom, waarbij je anderhalve kilo aankomt als je net ongesteld bent geweest...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |