abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2007 @ 12:32:58 #51
177846 colette
kloon van conleche
pi_53215617
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Ook niet iedere mp3-speler is geschikt. De meeste huidige mp3-spelers hebben een harde schijf en een harde schijf kan ook niet tegen dat gehots bij het sporten. Dus als je een nieuwe gaat kopen, zorg dan dat je er één met flashgeheugen koopt .
O dat wist ik niet. Volgens mij heeft mijn iPod ook een harde schijf, maar ik had nergens last van gisteren.
  zondag 16 september 2007 @ 12:43:05 #52
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53215791
Heb mij net bedacht dat ik het eerst maar met de ouderwetse ga proberen, eerst maar eens kijken of ik het red en volhoud. Ben niet zo'n hardloper, dus eerst kijken hoe het gaat, voordat ik een mp3 speler aanschaf voor misschien wel niets.... hihi
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 16 september 2007 @ 12:53:04 #53
177846 colette
kloon van conleche
pi_53216037
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Susie het volgende:
Heb mij net bedacht dat ik het eerst maar met de ouderwetse ga proberen, eerst maar eens kijken of ik het red en volhoud. Ben niet zo'n hardloper, dus eerst kijken hoe het gaat, voordat ik een mp3 speler aanschaf voor misschien wel niets.... hihi
Mp3 speler is ook lekker op de fiets hoor! * conleche is af en toe aan het "dansen" met haar fiets, je kent dat wel, van die kleine bochtjes met je wiel maken, wat je ook met skieen kan doen, of met skeeleren
  zondag 16 september 2007 @ 12:59:41 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53216190
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef colette het volgende:

[..]

Mp3 speler is ook lekker op de fiets hoor! * conleche is af en toe aan het "dansen" met haar fiets, je kent dat wel, van die kleine bochtjes met je wiel maken, wat je ook met skieen kan doen, of met skeeleren
slingeren dus.

Je bent levensgevaarlijk op de weg .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 16 september 2007 @ 13:02:42 #55
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53216276
Ik fiets dus niet veel, moet 26 km naar mijn werk en dat ga ik echt niet op de fiets doen! (vaak nog verder dan dat, maar dat ter zijde)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 16 september 2007 @ 13:04:00 #56
177846 colette
kloon van conleche
pi_53216306
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

slingeren dus.

Je bent levensgevaarlijk op de weg .
En dan heb ik meestal ook nog een hond voorop in de fietsmand, wiens oren gezellig meedansen op de maat
pi_53224981
Net les 2 van Evy gedaan. 2x 1 minuut.1x 2 minuten en 2x 3 minuten. Tussendoor net zo lang wandelen. Vond het nog steeds goed te doen. Niet buiten adem ofzo. Geen last van m'n knie gehad, ik voelde m'n schenen een beetje, dat wel.
Morgen ga ik gewoon naar de sportschool en overmorgen weer rennen. Goed bezig al zeg ik het zelf.
pi_53225199
Goed bezig!

Ik ga dadelijk toch ook maar proberen om les 13 te lopen. Voel me nog niet helemaal goed, maar als het niet gaat kan ik altijd terug naar huis gaan.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_53225397
ik ben er ook nog ff vandaag
wel een cheeseburger op maarja wat wil je als je de hele dag in een sportkantine werkt
pi_53227458
Nou, dat hardlopen was geen goed idee. Door de keelpijn heb ik moeite met slikken en daardoor moeite om goed te ademen. Na een minuut of tien het dus maar opgegeven, en morgen ga ik weer een poging doen (als ik me dan beter voel).
  zondag 16 september 2007 @ 20:53:00 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53227853
Ik heb net ook weer hardgelopen.

3 x 1 (1 min wandelen tussendoor), 3 x 2 en 2 x 3 (2 min wandelen tussendoor). Weer een nieuwe uitdaging (voor het eerst 3 min) overleefd. Ging prima. Alleen had ik vorige keer m'n sok niet goed aan, dus heb ik weer een beginnende blaar die ook weer ging opspelen . Volgende keer maar even een blarenpleister erop doen dan. Verder heb ik last van m'n bovenarm, al weet ik niet of dat van het hardlopen komt of een RSI-verschijnsel is. Tot slot had ik in het begin wat last van m'n kuit, maar later niet meer. Ik moet echt eens even gaan stretchen .
Ik zweet me wel helemaal kapot nu, dus ik ga even douchen.

Verder niets geks gedaan dit weekend.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 16 september 2007 @ 21:16:50 #62
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53228566
Mijn mp3 speler heeft bijna de geest gegeven, na bijna 3 jaar gaat de batterij niet meer lang genoeg mee om Evy af te draaien
Bernie en ik zijn tof.
pi_53235338
Mogge!
Het is weer maandag
Ik weeg weer 73
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 17 september 2007 @ 08:00:43 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53235726
Zo, ik ben weer 75,5. Er is deze week niet heel veel afgegaan, maar wel 2 kg in 2 weken, dus ik zal maar niet klagen .
Vanavond weer even lekker spinnen en hopelijk heeft dat ook weer z'n neerslag op m'n gewicht (vorige week was ik na het spinnen 0,7 kg kwijt).
Niet meer actief op Fok!
pi_53235732
Goedemorgen!!
Zo best vroeg op voor de maandag!

En ik heb spierpijn, das wel minder, maar ik kon ook wel merken dat ik harder liep dan normaal.
Na een tijdje krijg ik weleens last bij m'n sleutelbeen, ben benieuwd of ik nog kan uitvinden hoe dat komt en hoe ik het vermijden kan.
* veiligheidsspeldje heeft gisteren chips op, en het was niet eens lekker
Het mooi kotsende meisje.
pi_53235747
goedemorgen

ik weeg weer 72 wat redelijk normaal is na het weekend
ik had eigenlijk tot 10 uur kunnen uitslapen maar ga maar eerst wat dingen voor school doen
pi_53236565
Goeiemorgen

Ik weet totaal niet wat ik weeg vandaag, ik kijk vanavond of morgenochtend wel even. Dit weekend verloren in de volleybal, stomme match

Verder ga ik weer voor gezond, het water staat klaar, fruit ga ik vanavond halen
pi_53237029
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemorgen

Ik weet totaal niet wat ik weeg vandaag, ik kijk vanavond of morgenochtend wel even. Dit weekend verloren in de volleybal, stomme match

Verder ga ik weer voor gezond, het water staat klaar, fruit ga ik vanavond halen
hey jammer van het volleybal
ik zit ook lekker aan het water en fruit ligt in de koelkast (moet ik niet vergeten)
pi_53237662
Ohja, volgende keer winnen we wel Scheidsrechter had precies meer met de andere ploeg dan met ons, dus zo hebben we een aantal punten mislopen.

Echt lekker vind ik water niet Maar het moet maar Beter dan cola
pi_53238232
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Waar ga je? Ik ga naar Landgraaf, en dan gewoon echt de hele dag ... zoooo'n zin in ook (misschien komen we elkaar nog wel tegen als jij daar ook heen gaat )

Heerlijk, dat gevoel dat je krijgt als je snel van een piste afgaat, bijna alsof je vliegt (* chicolate droomt nog even verder)
Wij zijn ook naar landgraaf geweest!! Die baan is lekker lang! We waren er pas om een uur of 3, maar gingen wel pas na 9en weg. Heb je het leuk gehad? Misschien heb je me voorbij zien vliegen op zo'n rood sleetje?

Vanmorgen 67,1 op de weegschaal.. beetje teleurstellend, maarja, wat wil je na een mixed grill met patat en 2 koppen warme chocolademelk met slagroom!

Wat voor strechoefeningen doen jullie trouwens met hardlopen, en wanneer? Ik merk nu dat ik langere stukken moet lopen (12 tot 15 minuten) dat ik daar veel spierpijn in mn kuiten van krijg. Maar van Evi mag je tussendoor niet stoppen, maar moet je wandelen.. is het nuttig om van tevoren en achteraf te strechen?
pi_53238362
Dat strechen is zeker nuttig. Je moet het alleen niet doen met koude spieren, dus als je het van te voren wil doen moet je eerst even een stukje in hoog tempo wandelen, dan strechen en dan met de les beginnen.
Ik doe het eigenlijk alleen na de les.

Vandaag een hele drukke dag voor de boeg: belangrijke vergadering, tegelijk een belangrijk college maar gelukkig ben ik nu ziek thuis, dus hoef ik niet te kiezen.
pi_53239008
Ik ben weer een kilo aangekomen terwijl ik gister een heel eind gefietst heb en maar 1 biertje op heb. Komende dagen dan maar heel weinig eten...
pi_53239228
Goeiemorgen

Even een meelees-tvp

Ik heb vrijdag de hele dag in het ziekenhuis gezeten omdat ik wat met mn darmen heb, maar ze niet weten wat. Dus afvallen ga ik me voorlopig ff niet mee bezig houden, eerst kijken wat er met mn darmen is.
pi_53239442
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:05 schreef Gewas het volgende:
Ik ben weer een kilo aangekomen terwijl ik gister een heel eind gefietst heb en maar 1 biertje op heb. Komende dagen dan maar heel weinig eten...
Misschien heeft het wat met onderstaande te maken??
quote:
Gewas - zaterdag 15 september 2007 @ 21:18:
Weet je wat ik vandaag allemaal gegeten heb... Vier bockworsten, patatje pinda, frikandel en nu zit ik aan het bier. Ben benieuwd of ik morgen aangekomen ben.
pi_53239474
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Even een meelees-tvp

Ik heb vrijdag de hele dag in het ziekenhuis gezeten omdat ik wat met mn darmen heb, maar ze niet weten wat. Dus afvallen ga ik me voorlopig ff niet mee bezig houden, eerst kijken wat er met mn darmen is.
He, wat naar! Hopen dat ze snel kunnen vinden wat het is. Moet je nu verder onderzocht worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')