O dat wist ik niet. Volgens mij heeft mijn iPod ook een harde schijf, maar ik had nergens last van gisteren.quote:Op zondag 16 september 2007 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Ook niet iedere mp3-speler is geschikt. De meeste huidige mp3-spelers hebben een harde schijf en een harde schijf kan ook niet tegen dat gehots bij het sporten. Dus als je een nieuwe gaat kopen, zorg dan dat je er één met flashgeheugen koopt.
Mp3 speler is ook lekker op de fiets hoor! * conleche is af en toe aan het "dansen" met haar fiets, je kent dat wel, van die kleine bochtjes met je wiel maken, wat je ook met skieen kan doen, of met skeelerenquote:Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Susie het volgende:
Heb mij net bedacht dat ik het eerst maar met de ouderwetse ga proberen, eerst maar eens kijken of ik het red en volhoud. Ben niet zo'n hardloper, dus eerst kijken hoe het gaat, voordat ik een mp3 speler aanschaf voor misschien wel niets.... hihi
slingeren dus.quote:Op zondag 16 september 2007 12:53 schreef colette het volgende:
[..]
Mp3 speler is ook lekker op de fiets hoor! * conleche is af en toe aan het "dansen" met haar fiets, je kent dat wel, van die kleine bochtjes met je wiel maken, wat je ook met skieen kan doen, of met skeeleren![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
slingeren dus.
Je bent levensgevaarlijk op de weg.
hey jammer van het volleybalquote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemorgen
Ik weet totaal niet wat ik weeg vandaag, ik kijk vanavond of morgenochtend wel even. Dit weekend verloren in de volleybal, stomme match
Verder ga ik weer voor gezond, het water staat klaar, fruit ga ik vanavond halen
Wij zijn ook naar landgraaf geweest!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Waar ga je?Ik ga naar Landgraaf, en dan gewoon echt de hele dag ... zoooo'n zin in ook
(misschien komen we elkaar nog wel tegen als jij daar ook heen gaat
)
Heerlijk, dat gevoel dat je krijgt als je snel van een piste afgaat, bijna alsof je vliegt (* chicolate droomt nog even verder)
Misschien heeft het wat met onderstaande te maken??quote:Op maandag 17 september 2007 11:05 schreef Gewas het volgende:
Ik ben weer een kilo aangekomen terwijl ik gister een heel eind gefietst heb en maar 1 biertje op heb. Komende dagen dan maar heel weinig eten...
quote:Gewas - zaterdag 15 september 2007 @ 21:18:
Weet je wat ik vandaag allemaal gegeten heb... Vier bockworsten, patatje pinda, frikandel en nu zit ik aan het bier. Ben benieuwd of ik morgen aangekomen ben.
He, wat naar! Hopen dat ze snel kunnen vinden wat het is. Moet je nu verder onderzocht worden?quote:Op maandag 17 september 2007 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Even een meelees-tvp
Ik heb vrijdag de hele dag in het ziekenhuis gezeten omdat ik wat met mn darmen heb, maar ze niet weten wat. Dus afvallen ga ik me voorlopig ff niet mee bezig houden, eerst kijken wat er met mn darmen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |