abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53202781
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee. Met mijn schema loop ik in 12 weken naar 20 min onafgebroken hardlopen.
Afgelopen keer heb ik 3 x 1 gedaan met 1 minuut wandelen tussendoor en 5 x 2 met 2 minuten wandelen tussendoor. En dit is de 7e sessie.
Ach, jij hebt in totaal 13 minuten hardgelopen en ik maar 9. Ik weet eigenlijk niet eens waar Evy naar streeft, ze heeft het wel gezegd, maar ben 't vergeten. Ik vind het wel leuk zo'n Vlaamse op m'n oren.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:47:24 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202823
Ik liep de eerste keer maar 5 minuten hard . Dat schema van Evy is dus nog best pittig. Gelukkig doe ik die van Hardloopschema.nl .
Niet meer actief op Fok!
pi_53204756
De huisarts zei dat als je stopt met roken dat je dan 2 kilo aankomt.
pi_53204965
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:45 schreef Alcarin het volgende:

[..]

dan eet ik liever chocolade, als ik toch troep wil eten
Mag ik hier even ingrijpen.....chocolade is geen troep!
pi_53205045
Weet je wat ik vandaag allemaal gegeten heb... Vier bockworsten, patatje pinda, frikandel en nu zit ik aan het bier. Ben benieuwd of ik morgen aangekomen ben.
pi_53205942
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik liep de eerste keer maar 5 minuten hard . Dat schema van Evy is dus nog best pittig. Gelukkig doe ik die van Hardloopschema.nl .
daarom is het wel fijn als je dat hardloopschema.nl al hebt gedaan en dan een tijdje niets om dan met evy te beginnen
dat is niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk
pi_53207432
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:07 schreef Gewas het volgende:
De huisarts zei dat als je stopt met roken dat je dan 2 kilo aankomt.
Raar, hoeveel en of je aankomt is persoonlijk en heeft te maken met het basaalmetabolisme dat verandert en of je het roken gaat vervangen door eten oid. Maar de kans op aankomen als je stopt is wel heel groot inderdaad, vanwege dus dat verschil in basaalmetabolisme.
Maar goed, je zit hier, dus mocht je aankomen dan zijn er genoeg mensen hier om je te helpen bij het beperkt houden en weer afvallen
pi_53213451
Bel de Telegraaf! Ik ben de eerste vanochtend!! Ik heb geen spierpijn, maar weeg nog steeds 65. Nou ja, Misschien morgen. Stom lijf.
pi_53213640
quote:
Op zondag 16 september 2007 09:57 schreef conleche het volgende:
Stom lijf.
Ok... Even een vage Emile Ratelband zweeftip

[vaagheid] Ik lees hier regelmatig dat mensen boos zijn op hun lichaam...Ik weet natuurlijk niet hoe serieus dat bedoeld is, maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat je lijf dan niet meer mee gaat werken. Positief denken doet echt veel meer dan je denkt! Bij mij werkt het in elk geval zeker. Bovendien word je er een stuk blijer van dan dat boze/gestresste/teleurgestelde gedoe.

Als je gefrustreerd naar de spiegel kijkt, naar al het vet dat nog 'weg moet', word je daar natuurlijk niet blij van. Maar ik denk (en heb ervaren) dat je dan ook gewoon minder afvalt! Als je een beeld in je hoofd hebt van hoe je wilt worden, kun je beter daaraan denken en daar naartoe werken, in plaats van ergens vanaf werken. Een stuk motiverender, en effectiever.[/vaagheid]

Wat een zondagochtendverhaal
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53213682
Goedemorgen!

Conleche: het lijkt me erg frustrerend als je maar niet afvalt... Een tijdje geleden schreef iemand dat ie juist te weinig at en daarom niet afviel, mss. moet je een weekje op 300 kcal meer zitten ofzo? (daar zal je iig. niet van aankomen lijkt me zo )

Vrijdagavond op de weegschaal van het ziekenhuis (met verpleegpak, schoenen en volle zakken dus) 61 kg, geloof niet dat ik echt ben aangekomen, of het moet zijn van de 2 bolletjes aussie ijs van gister of de drank Qua verjaardag viel het goed mee voor mij.
Strakjes even hardlopen, want het weer is wonderbaarlijk goed weer (helaas laatste weekend vh jaar ws ). W.b. het evy-schema: als totaal ongetrainde vind ik het wel een goed schema want voor mij viel de eerste keer toch wel tegen... Nu merk ik toch dat het half uur me steeds beter af gaat (zit ook al bijna op 6 km).
Het mooi kotsende meisje.
pi_53213889
Dat van dat stomme lijf meende ik eik niet echt: over het algemeen ben ik best tevreden hoe het er nu uitziet omdat ik al bijna 8 maanden best intensief sport. Maar ik zou toch heel graag ook nog wat afvallen. Ach, het komt wel weer. Ik verwacht gewoon dat na 1x hardlopen de kilo's eraf vliegen. Tja. Dream on.
  zondag 16 september 2007 @ 11:17:46 #37
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53214284
Een poos geleden heb ik hier al een wat gepost en zou er toen 200% voor gaan, helaas door diverse omstandigheden (oa moeder in ziekenhuis) is het niet gelukt en weeg ik nu meer dan toen Ik zit nu op de 80,5 kg. Doorslag was vrijdagavond toen ik een spijkerbroek aan wilde doen en die niet meer dicht ging..... knop is nu om, ga er nu echt voor, weg met die kilo's! Ik wil nu op zeer korte termijn snel 5 kg kwijt (of in ieder geval dat die broek weer dicht kan!) en dan gewicht langzamer naar beneden krijgen.
Met niet lukken bedoel ik trouwens, dat ik weinig tijd/puf over had om te gaan sporten en zeer onregelmatig en slecht eten.

Dus bij deze meld ik me hier weer en hoop dat het nu echt gaat lukken. Ik heb mijn gegevens weer aangepast, helaas omhoog....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 16 september 2007 @ 11:24:09 #38
177846 colette
kloon van conleche
pi_53214369
O ja, stap ik net op de fiets naar de galerie, zet m'n iPod aan, zat net te bedenken dat ik het muziekje niet herkende toen ik ineens Evy hoorde die zei dat er wel degelijk gerust moet worden vandaag. (gisteren bij het 3 minuten uitlopen was ik al na 2 minuten thuis, dus ik heb het laatste deel niet gehoord. ) Misschien dat ik eigenwijs ga zijn vanavond, ik weet het nog niet. En veiligheidsspeldje, ik denk niet dat dat bij mij werkt, meer eten. Zodra ik boven de 1500 kom, kom ik zelfs aan. Wat ik nog wel zou kunnen verbeteren is om 's avonds minder te eten en overdag meer, maar dat is voor mij erg, erg moeilijk. Ik denk dat ik 2/3 deel van wat ik aan calorieen binnenkrijg na zessen eet. Het zou beter andersom zijn natuurlijk....
  zondag 16 september 2007 @ 11:27:32 #39
177846 colette
kloon van conleche
pi_53214423
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:17 schreef Susie het volgende:
Een poos geleden heb ik hier al een wat gepost en zou er toen 200% voor gaan, helaas door diverse omstandigheden (oa moeder in ziekenhuis) is het niet gelukt en weeg ik nu meer dan toen Ik zit nu op de 80,5 kg. Doorslag was vrijdagavond toen ik een spijkerbroek aan wilde doen en die niet meer dicht ging..... knop is nu om, ga er nu echt voor, weg met die kilo's! Ik wil nu op zeer korte termijn snel 5 kg kwijt (of in ieder geval dat die broek weer dicht kan!) en dan gewicht langzamer naar beneden krijgen.
Met niet lukken bedoel ik trouwens, dat ik weinig tijd/puf over had om te gaan sporten en zeer onregelmatig en slecht eten.

Dus bij deze meld ik me hier weer en hoop dat het nu echt gaat lukken. Ik heb mijn gegevens weer aangepast, helaas omhoog....
Veel succes dan maar Susie. Pas wel op met crashen, om die eerste 5 kilo kwijt te raken hè. Je kan gewoon ook vanaf nu beginnen met gezond te eten en te bewegen, de eerste kilo's gaan sowieso toch het snelst.
  zondag 16 september 2007 @ 11:30:20 #40
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53214466
Ik zie dat ik al in het lijstje sta! Klopt alleen niet (zou ik al 5,5 kg zijn afgevallen, I WISH! ) Heb weer wat geklooid en hoop dat het er straks goed in staat.....
  zondag 16 september 2007 @ 11:33:12 #41
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53214513
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:27 schreef colette het volgende:

[..]

Veel succes dan maar Susie. Pas wel op met crashen, om die eerste 5 kilo kwijt te raken hè. Je kan gewoon ook vanaf nu beginnen met gezond te eten en te bewegen, de eerste kilo's gaan sowieso toch het snelst.
Ik zal goed opletten! Wel prettig als die eerste kg's het snelst gaan, dat wil ik namelijk erg graag! Over 2 weken een reunie en dan wil ik dus echt die spijkerbroek aan!!
Vanmorgen al 30 minuten op de crosstrainer gestaan, ga veel water drinken, heb zo'n speciale thee die ik 's avonds drink en veel fruit in huis gehaald. Ik weet gelukkig waar het aan ligt : snoep, chips, patat en niet bewegen! Dat gooi ik dus vanaf nu om!
pi_53214703
Evy bouwt in 10 weken op naar 5 km hardlopen (een half uur aaneengesloten). Vandaag mag/moet ik weer, maar ik heb behoorlijk veel last van keelpijn dus ik zit nog te twijfelen of ik het ga doen.
Les 12 van Evy heb ik donderdag na een Tai-chi les van 2 uur gedaan en dat was toch wel behoorlijk pittig.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 16 september 2007 @ 12:03:01 #43
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53215029
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:44 schreef Quinazoline het volgende:
Evy bouwt in 10 weken op naar 5 km hardlopen (een half uur aaneengesloten). Vandaag mag/moet ik weer, maar ik heb behoorlijk veel last van keelpijn dus ik zit nog te twijfelen of ik het ga doen.
Les 12 van Evy heb ik donderdag na een Tai-chi les van 2 uur gedaan en dat was toch wel behoorlijk pittig.
1 dagje overslaan zal toch niet zo heel erg zijn? Bovendien....met die keelpijn eet je waarschijnlijk ook wat minder toch?

Wat is dat Evy trouwens, is er een website van of iets, klinkt namelijk bijzonder interessant!
pi_53215048
Al ben ik nog zo ziek, meestal eet ik er niet minder om helaas. Maar ik zie het wel even aan en kijk hoe ik me vanavond/vanmiddag voel.

http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml
Hier kun je het volgens mij vinden.

edit: ik zie nu dat die het niet meer doet, ik zoek even verder .

edit2: hier kun je de lessen voor 0 tot 5 km downloaden: http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html#downloaden
  zondag 16 september 2007 @ 12:11:02 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53215178
Thanks....alleen, als je geen mp3-speler hebt, kan je het dan ook op de ouderwetse cd branden voor je portable cd-speler (argh, wat voel ik mij oud in ene!)
pi_53215429
Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Je hebt dan mmisschien wel veel cd's nodig, want de lessen zijn zo'n 25 minuten per stuk, dus passen er maar 2/3 op 1 cd.
  zondag 16 september 2007 @ 12:26:05 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53215479
Zijn inderdaad wel grote bestanden zo te zien (eentje alvast gedownload). Kan het dan in ieder geval een keer proberen, ben namelijk heeeeeeeleeeeeeeemaaaaal geen hardloper (meer teamplayer zeg maar), maar dit zal zeker bij kunnen dragen aan de conditie. Ga het gewoon eens proberen, ter afwisseling van volleybal en de crosstrainer thuis!
  zondag 16 september 2007 @ 12:27:38 #48
177846 colette
kloon van conleche
pi_53215517
Misschien moet je toch een mp3 speler aanschaffen; ik heb ook weleens proberen hard te lopen met een portable cdspeler, maar dat slaat de hele tijd over. Om nog maar niet te hebben over dat je dat ding moet meesjouwen.
  zondag 16 september 2007 @ 12:28:48 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53215539
Ook niet iedere mp3-speler is geschikt. De meeste huidige mp3-spelers hebben een harde schijf en een harde schijf kan ook niet tegen dat gehots bij het sporten. Dus als je een nieuwe gaat kopen, zorg dan dat je er één met flashgeheugen koopt .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 16 september 2007 @ 12:29:33 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53215554
hihi...was net van plan om al te gaan googlen, hoe duur en waar te koop! Read my thoughts?!
Iemand suggesties trouwens??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')