abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52385632

Voor wie is \"Slank de zomer uit\", ook wel bekend als \"Slank de lente in\" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje \'Ik wil ook!\'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87|88|89|90|91|92|93|94|95

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de \"Slank de lente in\"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Miss_S op 15-08-2007 14:49:38 ]
pi_52385689
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja komt ook wel over alsof je het er nog redelijk moeilijk mee hebt
want 30 uur in de week is toch normaal, meestal is het 40 uur

wel goed dat je weet waar het aan ligt, dus die kilo's zullen er zo wel weer af gaan
Tja, ik heb nooit echt gewerkt he. Ik heb van mn 12-18e een krantenwijk gehad, waar ik 1 uurtje mee bezig was per dag, en vanaf mei heb ik 6 weken als ADL-Assistente gewerkt, maar hoefde ik ook maar 12-16 ur per week te werken. En nu dus al een paar weken dat ik 20-30 uur moet werken en das toch wel ff wennen als je dat niet gewend bent, geen ritme hebt enzo.
pi_52385727
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik heb nooit echt gewerkt he. Ik heb van mn 12-18e een krantenwijk gehad, waar ik 1 uurtje mee bezig was per dag, en vanaf mei heb ik 6 weken als ADL-Assistente gewerkt, maar hoefde ik ook maar 12-16 ur per week te werken. En nu dus al een paar weken dat ik 20-30 uur moet werken en das toch wel ff wennen als je dat niet gewend bent, geen ritme hebt enzo.
ja dat is ook zo
maar komt vanzelf goed
pi_52385861
En ja, ik weet wel waar het aan ligt waardoor ik zoveel ben aangekomen, maarja de discipline he. Vind het echt zo moeilijk om nee te zeggen en niet te pakken als Peter chips eet of op een verjaardag gewoon maar een klein beetje te nemen. Dan blijf ik maar gewoon de hele tijd overal van eten...

Als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen, maar om nou niks te eten op een verjaardag vind ik ook zowat...
pi_52385912
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En ja, ik weet wel waar het aan ligt waardoor ik zoveel ben aangekomen, maarja de discipline he. Vind het echt zo moeilijk om nee te zeggen en niet te pakken als Peter chips eet of op een verjaardag gewoon maar een klein beetje te nemen. Dan blijf ik maar gewoon de hele tijd overal van eten...

Als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen, maar om nou niks te eten op een verjaardag vind ik ook zowat...
tja je kan wel iets op een verjaardag pakken maar niet als je elke week een verjaardag hebt
en wil Peter niet mee helpen met gewoon niets in huis te halen?
pi_52385920
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:

Het lastige is ook dat als je eenmaal toegeeft, je erna ook makkelijker toegeeft.
Andersom werkt het ook. Als je er niet aan toegeeft, wordt het de volgende keer makkelijker om er niet aan toe te geven. Bij etentjes en feesten is het een goed idee om van te voren helder te hebben, dat je bijv. een salade neemt of iets minder neemt.
pi_52385947
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja je kan wel iets op een verjaardag pakken maar niet als je elke week een verjaardag hebt
en wil Peter niet mee helpen met gewoon niets in huis te halen?
nee want hij moet juist een kilo of 5-10 aankomen

kon ik mijn vet maar gewoon aan hem doneren
pi_52385979
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee want hij moet juist een kilo of 5-10 aankomen

kon ik mijn vet maar gewoon aan hem doneren
aankomen kan ook op een gezonde manier
dit soort snacken is voor hem ook niet gezond
pi_52386045
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

aankomen kan ook op een gezonde manier
dit soort snacken is voor hem ook niet gezond
Inderdaad!
Dan moet ie maar flink wat aan de pasta en het brood gaan bijv
pi_52386087
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef STING het volgende:

[..]

Inderdaad!
Dan moet ie maar flink wat aan de pasta en het brood gaan bijv
Tja, dat doet ie al, maar hij komt gewoon echt niet aan

Wat hij aan brood eet op 1 dag, doe ik een hele week over
pi_52386150
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en toch is die chips voor hem ook niet gezond

maar begrijp wel dat je niet van hem kan verlangen dat hij er mee stopt
pi_52386158
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja da's lastig zo'n groot verschil in stofwisseling.
Misschien de beste optie dat je het sporten flink intensiveert, zodat de kloof tussen jullie etensbehoeften wat kleiner wordt.
pi_52386582
.. zo herkenbaar, vriendjes die aan moeten komen terwijl jij elke kruimel uit je mond spaart. Gelukkig heeft mijn vriend al gemerkt dat ik het niet leuk vind als ie mij vanalles gaat aanbieden (zelfs zo dat ik op vakantie moest vragen of ik ook een koekje mocht "oh ik ging er al vanuit dat je alles wat ik je aanbied afslaat" ... maar wel prettig dat ie niet meer met chocola onder mn neus loopt te zwaaien)

Oh btw, het schema in de OP werkt niet, er mist een ] achter [img ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52386621
Als ie zo door blijft gaan wordt ie ook wel dikker hoor, alleen veel jongens zijn echt nog sprietjes tot hun 25-30 daarna moeten ze ook op gaan letten. Dat zie ik ook goed bij m'n broer, die dacht altijd dat ie nooit dik zou worden, maar in de zomer voetbalt ie niet en nu heeft ie dus best wel een buik

Vanochtend met niet al te veel zin toch hardgelopen, stonden ze van de roteb schoon te maken en begint er eentje te klappen Wel heel sneu...
Moet ook nog best wel veel opruimen en inpakken enzo. Naar lowlands neem ik wel thee mee en van die heldere cup a soup, dat is dan ws. het enige slanke dat ik binnen ga krijgen!

Edit: ik heb het vorige dieetclubtopic eens doorgelezen (was amusant ) en daar heb ik dus enkele dingen bij:
- k heb zelf 75C en heb niet echt veel maar ben zeker niet plat (vind ik zelf dan), vind het dan raar dat miss_s vindt dat ze geen grote borsten heeft (volgens dat linkje zou ik 70D moeten hebben, maar die zit echt niet!)
- in je studententijd ga je op kamers met alle gevolgen van dien, maar als je thuis blijft wonen heb je vaak toch ook lange reistijden, waardoor je ook honger krijgt en zodoende ook wat meer gaat eten (en weinig beweging hebt). Ook kan het de periode zijn vanaf wanneer je metabolisme gaat vertragen. Om me heen zie ik in elk geval redelijk wat mensen toch zo'n 10 kg uitdijen. Misschien is dit de periode waarin je moet beginnen met 'echt oppassen'.

[ Bericht 38% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 15-08-2007 13:45:15 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_52390067
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Edit: ik heb het vorige dieetclubtopic eens doorgelezen (was amusant ) en daar heb ik dus enkele dingen bij:
- k heb zelf 75C en heb niet echt veel maar ben zeker niet plat (vind ik zelf dan), vind het dan raar dat miss_s vindt dat ze geen grote borsten heeft (volgens dat linkje zou ik 70D moeten hebben, maar die zit echt niet!)
Zo raar vind ik dat niet ... (heb zelf ook ff door zitten lezen, vind dit soort dingen altijd wel interessant. Jammer dat ik het nu pas zie! Dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel wat over te zeggen) ... niet om haar voorgevel nou meteen af te kraken, maar 75E is niet zo groot als het klinkt. Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaar )

Of iemand grote borsten heeft, en of dat ook te zien is, ligt er volgens mij aan of ze vol zijn, of ze hangen en de presentatie. Ik kan de mijne heel goed verbergen dat het net een kleine B is, in bepaalde shirts. Maar als ik een strak shirtje aandoe, tja dan is duidelijk dat ze redelijk stevig zijn in vergelijking met mijn figuur. Oh, ik pas btw bij de H&M ook in een XS zonder rollade te spelen , dus dat kan prima. Bij de Large moet ik wel altijd een M pakken, omdat het daar gewoon niet lukt (geen stretch enzo)

En nee geen foto, daar zie je het toch niet op ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52390338
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo raar vind ik dat niet ... (heb zelf ook ff door zitten lezen, vind dit soort dingen altijd wel interessant. Jammer dat ik het nu pas zie! Dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel wat over te zeggen) ... niet om haar voorgevel nou meteen af te kraken, maar 75E is niet zo groot als het klinkt. Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaar )

Of iemand grote borsten heeft, en of dat ook te zien is, ligt er volgens mij aan of ze vol zijn, of ze hangen en de presentatie. Ik kan de mijne heel goed verbergen dat het net een kleine B is, in bepaalde shirts. Maar als ik een strak shirtje aandoe, tja dan is duidelijk dat ze redelijk stevig zijn in vergelijking met mijn figuur. Oh, ik pas btw bij de H&M ook in een XS zonder rollade te spelen , dus dat kan prima. Bij de Large moet ik wel altijd een M pakken, omdat het daar gewoon niet lukt (geen stretch enzo)

En nee geen foto, daar zie je het toch niet op ...
precies 75E is niet gigantisch groot maar als je een strak truitje aan doet zie je ze wel duidelijk

en ik ben ook geen rollade in mijn Sje maarja als mensen die zelf een XL aan moeten dat zeggen kan ik er alleen om lachen
pi_52390482
chicolate ook voor jou de tip:
online shop van esprit heeft 70E tot 85 E
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52390518
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

precies 75E is niet gigantisch groot maar als je een strak truitje aan doet zie je ze wel duidelijk

en ik ben ook geen rollade in mijn Sje maarja als mensen die zelf een XL aan moeten dat zeggen kan ik er alleen om lachen
Gigantisch groot is idd niet zo, ik bedoelde alleen zeker wel groter dan bij mij
Had niet gedacht dat je ondermaat ook 75 zou zijn, maar je schouders zijn vooral breed geloof ik, dat scheelt wel.
En de strakheid van truitjes: heb het het liefst niet helemaal strak, ook i.v.m. mijn niet al te geweldige was-skills dan kan de max. shrinkage erdoor en ziet ie nog goed

Je jurkje ben ik wel benieuwd naar... roze jurkje met paarse panties lijkt me best zuurstok, maar wie weet
pi_52390978
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Gigantisch groot is idd niet zo, ik bedoelde alleen zeker wel groter dan bij mij
Had niet gedacht dat je ondermaat ook 75 zou zijn, maar je schouders zijn vooral breed geloof ik, dat scheelt wel.
En de strakheid van truitjes: heb het het liefst niet helemaal strak, ook i.v.m. mijn niet al te geweldige was-skills dan kan de max. shrinkage erdoor en ziet ie nog goed

Je jurkje ben ik wel benieuwd naar... roze jurkje met paarse panties lijkt me best zuurstok, maar wie weet
ik heb inderdaad brede schouders daarom lijkt het alsof mijn bovenlijf ook breed is maar dat is dus niet zo
ik heb soms het idee of ondermaat 75 zelfs al te groot word en dat kan best want onder mijn borsten is het nu 70cm

en ik ga misschien zometeen een foto maken van mijn outfit dan mag iedereen commentaar geven
pi_52392449
* veiligheidsspeldje gaat jullie eens verlaten voor een weekje of 2... zo nog even naar de winkel om nog eens te kijken naar die jas, morgen keihard opruimen & inpakken, daarna lekker lowlands, dan parijs en dan alweer bijna studeren....
Dat wordt dus een hele tijd zonder hardlopen, zeker 3 dagen zonder goede mogelijkheid tot gezond eten, maar wel een hoop rondsjouwen, dus ik ben benieuwd welk resultaat ik kan wegschrijven wanneer ik terug ben!

Houdoe!
pi_52392454
daar is ie dan
pi_52392988
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ie zo door blijft gaan wordt ie ook wel dikker hoor, alleen veel jongens zijn echt nog sprietjes tot hun 25-30 daarna moeten ze ook op gaan letten. Dat zie ik ook goed bij m'n broer, die dacht altijd dat ie nooit dik zou worden, maar in de zomer voetbalt ie niet en nu heeft ie dus best wel een buik
Tja, mn vriend is bijna 27 en hij voetbalt in de zomer ook niet, maar hij heeft er nog geen buik van gekregen iig

Al mag ik na zijn eerste wedstrijd in september wel een paar flessen massage-olie meenemen denk ik

Staat je leuk Saskia dat jurkje en dan zo'n paarse panty eronder Zou niks voor mij zijn, maar jou staat ie goed
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje gaat jullie eens verlaten voor een weekje of 2... zo nog even naar de winkel om nog eens te kijken naar die jas, morgen keihard opruimen & inpakken, daarna lekker lowlands, dan parijs en dan alweer bijna studeren....
Dat wordt dus een hele tijd zonder hardlopen, zeker 3 dagen zonder goede mogelijkheid tot gezond eten, maar wel een hoop rondsjouwen, dus ik ben benieuwd welk resultaat ik kan wegschrijven wanneer ik terug ben!

Houdoe!
Heel veel plezier!!!
pi_52393128
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, mn vriend is bijna 27 en hij voetbalt in de zomer ook niet, maar hij heeft er nog geen buik van gekregen iig

Al mag ik na zijn eerste wedstrijd in september wel een paar flessen massage-olie meenemen denk ik

Staat je leuk Saskia dat jurkje en dan zo'n paarse panty eronder Zou niks voor mij zijn, maar jou staat ie goed
[..]

Heel veel plezier!!!
dankje wel
je bent de eerste die het leuk vind
pi_52394058
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef Miss_S het volgende:
daar is ie dan
[afbeelding]
Ik lurk altijd mee hier en ik vind het ook erg leuk! Zou zo mijn outfit kunnen zijn
pi_52394206
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef lushlife het volgende:

[..]

Ik lurk altijd mee hier en ik vind het ook erg leuk! Zou zo mijn outfit kunnen zijn
stoer
dan ben ik wel benieuwd naar fotos van jou outfits
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')