Tja, ik heb nooit echt gewerkt he. Ik heb van mn 12-18e een krantenwijk gehad, waar ik 1 uurtje mee bezig was per dag, en vanaf mei heb ik 6 weken als ADL-Assistente gewerkt, maar hoefde ik ook maar 12-16 ur per week te werken. En nu dus al een paar weken dat ik 20-30 uur moet werken en das toch wel ff wennen als je dat niet gewend bent, geen ritme hebt enzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja komt ook wel over alsof je het er nog redelijk moeilijk mee hebt
want 30 uur in de week is toch normaal, meestal is het 40 uur
wel goed dat je weet waar het aan ligt, dus die kilo's zullen er zo wel weer af gaan
ja dat is ook zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, ik heb nooit echt gewerkt he. Ik heb van mn 12-18e een krantenwijk gehad, waar ik 1 uurtje mee bezig was per dag, en vanaf mei heb ik 6 weken als ADL-Assistente gewerkt, maar hoefde ik ook maar 12-16 ur per week te werken. En nu dus al een paar weken dat ik 20-30 uur moet werken en das toch wel ff wennen als je dat niet gewend bent, geen ritme hebt enzo.
tja je kan wel iets op een verjaardag pakken maar niet als je elke week een verjaardag hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En ja, ik weet wel waar het aan ligt waardoor ik zoveel ben aangekomen, maarja de discipline he. Vind het echt zo moeilijk om nee te zeggen en niet te pakken als Peter chips eet of op een verjaardag gewoon maar een klein beetje te nemen. Dan blijf ik maar gewoon de hele tijd overal van eten...
Als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen, maar om nou niks te eten op een verjaardag vind ik ook zowat...
Het lastige is ook dat als je eenmaal toegeeft, je erna ook makkelijker toegeeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Sylvana het volgende:
En ja, ik weet wel waar het aan ligt waardoor ik zoveel ben aangekomen, maarja de discipline he. Vind het echt zo moeilijk om nee te zeggen en niet te pakken als Peter chips eet of op een verjaardag gewoon maar een klein beetje te nemen. Dan blijf ik maar gewoon de hele tijd overal van eten...
Als ik eenmaal begin kan ik niet stoppen, maar om nou niks te eten op een verjaardag vind ik ook zowat...
nee want hij moet juist een kilo of 5-10 aankomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja je kan wel iets op een verjaardag pakken maar niet als je elke week een verjaardag hebt
en wil Peter niet mee helpen met gewoon niets in huis te halen?
aankomen kan ook op een gezonde manierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee want hij moet juist een kilo of 5-10 aankomen
kon ik mijn vet maar gewoon aan hem doneren
Inderdaad!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aankomen kan ook op een gezonde manier
dit soort snacken is voor hem ook niet gezond
Tja, dat doet ie al, maar hij komt gewoon echt niet aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dan moet ie maar flink wat aan de pasta en het brood gaan bijv
en toch is die chips voor hem ook niet gezondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, dat doet ie al, maar hij komt gewoon echt niet aan
Wat hij aan brood eet op 1 dag, doe ik een hele week over
Ja da's lastig zo'n groot verschil in stofwisseling.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, dat doet ie al, maar hij komt gewoon echt niet aan
Wat hij aan brood eet op 1 dag, doe ik een hele week over
Zo raar vind ik dat niet ... (heb zelf ook ff door zitten lezen, vind dit soort dingen altijd wel interessant. Jammer dat ik het nu pas zie! Dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel wat over te zeggen) ... niet om haar voorgevel nou meteen af te kraken, maar 75E is niet zo groot als het klinkt. Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Edit: ik heb het vorige dieetclubtopic eens doorgelezen (was amusant) en daar heb ik dus enkele dingen bij:
- k heb zelf 75C en heb niet echt veel maar ben zeker niet plat (vind ik zelf dan), vind het dan raar dat miss_s vindt dat ze geen grote borsten heeft(volgens dat linkje zou ik 70D moeten hebben, maar die zit echt niet!)
precies 75E is niet gigantisch groot maar als je een strak truitje aan doet zie je ze wel duidelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo raar vind ik dat niet ... (heb zelf ook ff door zitten lezen, vind dit soort dingen altijd wel interessant. Jammer dat ik het nu pas zie! Dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel wat over te zeggen) ... niet om haar voorgevel nou meteen af te kraken, maar 75E is niet zo groot als het klinkt. Ik heb zelf 70E, maar dat zie je er volgens mij echt niet vanaf. (heb nu 75D aan, 70E is niet bepaald een gangbare maat en vaak onvindbaar)
Of iemand grote borsten heeft, en of dat ook te zien is, ligt er volgens mij aan of ze vol zijn, of ze hangen en de presentatie. Ik kan de mijne heel goed verbergen dat het net een kleine B is, in bepaalde shirts. Maar als ik een strak shirtje aandoe, tja dan is duidelijk dat ze redelijk stevig zijn in vergelijking met mijn figuur. Oh, ik pas btw bij de H&M ook in een XS zonder rollade te spelen, dus dat kan prima. Bij de Large moet ik wel altijd een M pakken, omdat het daar gewoon niet lukt (geen stretch enzo)
En nee geen foto, daar zie je het toch niet op ...
Gigantisch groot is idd niet zo, ik bedoelde alleen zeker wel groter dan bij mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
precies 75E is niet gigantisch groot maar als je een strak truitje aan doet zie je ze wel duidelijk
en ik ben ook geen rollade in mijn Sje maarja als mensen die zelf een XL aan moeten dat zeggen kan ik er alleen om lachen
ik heb inderdaad brede schouders daarom lijkt het alsof mijn bovenlijf ook breed is maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Gigantisch groot is idd niet zo, ik bedoelde alleen zeker wel groter dan bij mij![]()
Had niet gedacht dat je ondermaat ook 75 zou zijn, maar je schouders zijn vooral breed geloof ik, dat scheelt wel.
En de strakheid van truitjes: heb het het liefst niet helemaal strak, ook i.v.m. mijn niet al te geweldige was-skillsdan kan de max. shrinkage erdoor en ziet ie nog goed
![]()
Je jurkje ben ik wel benieuwd naar... roze jurkje met paarse panties lijkt me best zuurstok, maar wie weet
Tja, mn vriend is bijna 27 en hij voetbalt in de zomer ook niet, maar hij heeft er nog geen buik van gekregen iigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ie zo door blijft gaan wordt ie ook wel dikker hoor, alleen veel jongens zijn echt nog sprietjes tot hun 25-30 daarna moeten ze ook op gaan letten. Dat zie ik ook goed bij m'n broer, die dacht altijd dat ie nooit dik zou worden, maar in de zomer voetbalt ie niet en nu heeft ie dus best wel een buik![]()
Heel veel plezier!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje gaat jullie eens verlaten voor een weekje of 2... zo nog even naar de winkel om nog eens te kijken naar die jas, morgen keihard opruimen & inpakken, daarna lekker lowlands, dan parijs en dan alweer bijna studeren....
Dat wordt dus een hele tijd zonder hardlopen, zeker 3 dagen zonder goede mogelijkheid tot gezond eten, maar wel een hoop rondsjouwen, dus ik ben benieuwd welk resultaat ik kan wegschrijven wanneer ik terug ben!
Houdoe!
dankje welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, mn vriend is bijna 27 en hij voetbalt in de zomer ook niet, maar hij heeft er nog geen buik van gekregen iig
Al mag ik na zijn eerste wedstrijd in september wel een paar flessen massage-olie meenemen denk ik
Staat je leuk Saskia dat jurkje en dan zo'n paarse panty eronderZou niks voor mij zijn, maar jou staat ie goed
[..]
Heel veel plezier!!!
stoerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:32 schreef lushlife het volgende:
[..]
Ik lurk altijd mee hier en ik vind het ook erg leuk! Zou zo mijn outfit kunnen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |