quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
aspergers zijn IMHO wel lekker, maar dan enkel in ham en kaas, en uit de oven.
Ah jawel joh. Ik heb me er allang bij neergelegd dat dit gewoon mijn manier is. Ik ben er zelf niet gelukkig mee maar het gaat nou eenmaal zo. En als ik dadelijk weer op gewicht ben is het weer uit mijn systeem. Dit gaat al jaren zo, echt jojoen doe ik ook niet, ik ben nooit zwaarder dan 70 kilo geweest. Het blijft puur cosmetisch. Ik moet en zal afvallen want nu pas ik bepaalde kledingstukken niet meerquote:
Ik deed altijd niks anders dan eten,eten en eten. Ik at mn stress en frustratie wegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]
HahaIk heb dan vaak de motivatie niet meer en ga snoepen en achteraf ga ik huilen
Mijn vriend vond dat ik er niet zo obsessief mee bezig moest zijn
Ik tel ook kcal en dat is volgens hem ook niet goed. Maar ik vind het wel prettig. Het geeft me overzicht.
Ik bedacht me vanmiddag nog 'als ik nou niet dat beladen gevoel van het moeten lijnen zou hebben zou dit best een oké dag zijn'
neuj, ik wil geen chips. Ook geen bakje vol. Chips is bad mmmkay?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef Plukie86 het volgende:
Janken op chips? Als je chips wilt dan neem je toch gewoon een bakje vol? Maar niet de hele zak opeten, en alleen in het weekend. Als je stelt dat je geen chips MAG, ja dan zou ik ook gaan janken.
Of was het een grapje?
edit: ik lees net dat geen grapje was![]()
Haha dat heb ik ook. Dan vragen mensen me waarom ik in godesnaam wil afvallen: afgelopen zomer zat deze broek wijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Ah jawel joh. Ik heb me er allang bij neergelegd dat dit gewoon mijn manier is. Ik ben er zelf niet gelukkig mee maar het gaat nou eenmaal zo. En als ik dadelijk weer op gewicht ben is het weer uit mijn systeem. Dit gaat al jaren zo, echt jojoen doe ik ook niet, ik ben nooit zwaarder dan 70 kilo geweest. Het blijft puur cosmetisch. Ik moet en zal afvallen want nu pas ik bepaalde kledingstukken niet meer
Ja het is of ongelimiteerd of helemaal nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
neuj, ik wil geen chips. Ook geen bakje vol. Chips is bad mmmkay?
niet persoonlijk bedoeld ofzo. Had net zo goed ADHD'ers kunnen zijn. Maar check die typo van Qwea danquote:
af en toe mag je ook best es genieten hoor, je hele leven geen ongezonde dingen eten hou je nooit volquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
neuj, ik wil geen chips. Ook geen bakje vol. Chips is bad mmmkay?
Okequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet persoonlijk bedoeld ofzo. Had net zo goed ADHD'ers kunnen zijn. Maar check die typo van Qwea dan.
oeh, done. Thank youquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:14 schreef Alcarin het volgende:
Alleen het onderste stuk moet er nog even af(afkomstig van, blabla)
Muahaha ik heb lekker de fipo![]()
Ja maar het punt is, ik ben veel ongelukkiger met het feit dat er weer kilo's bijkomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef Alcarin het volgende:
Nou, als ik er ongelukkig van zou worden, zou ik liever dik zijn.
Maar goed, zolang jullie het vol houden, prima.
preciesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja het is of ongelimiteerd of helemaal niet
Diequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef Alcarin het volgende:
Nou, als ik er ongelukkig van zou worden, zou ik liever dik zijn.
Maar goed, zolang jullie het vol houden, prima.
Het is jouw manier om ongelukkig te zijn om eten? Lijkt me niet zo heel erg verstandig. In plaats van lijnen zou je misschien eens aan 'gezonderen' kunnen denken? Wie heeft deze term ook alweer bedacht, was het niet Sylvana? Ik vind het zo'n mooi woord, het is echt mijn motto geworden. Niet lijnen, maar gewoon gezonde dingen eten. En daarbij wel lekker afvallen! Klink wat minder negatief dan lijnen, en is het in de praktijk ook. Je doet het niet tijdelijk, maar de rest van je leven. Het moet wel vol te houden zijn toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Ah jawel joh. Ik heb me er allang bij neergelegd dat dit gewoon mijn manier is. Ik ben er zelf niet gelukkig mee maar het gaat nou eenmaal zo. En als ik dadelijk weer op gewicht ben is het weer uit mijn systeem. Dit gaat al jaren zo, echt jojoen doe ik ook niet, ik ben nooit zwaarder dan 70 kilo geweest. Het blijft puur cosmetisch. Ik moet en zal afvallen want nu pas ik bepaalde kledingstukken niet meer
van een keer een handje chips wordt je echt niet dik hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het punt is, ik ben veel ongelukkiger met het feit dat er weer kilo's bijkomen.
Omgquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het punt is, ik ben veel ongelukkiger met het feit dat er weer kilo's bijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |