Ja, daar zit ik ook aan te denken, om er zelf 1 te laten maken met "Onschuldigquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh ja volgens mij ken ik diedie is leuk ... zit er nu over te denken om bij een of andere site zelf teksten of plaatjes te laten drukken, maar daar ben ik nog niet over uit
![]()
Weet jij nog andere plaatsen waar ze van die leuke shirts hebben? In winkels ofzo?(ik ken Waterlooplein en 't Oortje, maar veel verder kom ik niet, haal alles van internet)
dat is wel een heel verschil dan jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:48 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch maar eens nieuwe beha's moet gaan passen...
Mijn onderwijdte is 78 cm ineens, dat zou dus een 75-beha moeten worden, en ik heb nu serieus 85 in de kast liggen..![]()
Ja, ik heb er ook nog nooit over nagedacht, altijd maar wat gegokt en dan paste het wel ongeveer ofzo. En een hoop setjes gekregen, en dan ben ik ook minder moeilijk over de maat natuurlijkquote:
Gelukkig hangen die van mij (nog?) nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga binnenkort ook ff voor nieuwe bh's kijken. En dan echte goede bh's. Volgens mij kan ik ook wel een kleinere bh maat. Heb nu altijd 85, maar mijn onderwijdte is 80. Vandaar dat ze zo hangen dus.
Hihi denk inderdaad wel dat je dat gaat merken ... en kijk niet verbaast als je ook opeens een grotere cup hebt: die wordt bepaald door verschil in onderomtrek en borstomtrekquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:48 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch maar eens nieuwe beha's moet gaan passen...
Mijn onderwijdte is 78 cm ineens, dat zou dus een 75-beha moeten worden, en ik heb nu serieus 85 in de kast liggen..![]()
28 graden? Ok, dat doet het 'm, ik ga lekker niets aan mijn scriptie doen morgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Chicolate het volgende:
Hihi denk inderdaad wel dat je dat gaat merken ... en kijk niet verbaast als je ook opeens een grotere cup hebt: die wordt bepaald door verschil in onderomtrek en borstomtrek![]()
Ik denk dat ik het aandurf morgen in een strakker shirt naar school te gaan ... voor het eerst sinds jaren (hiervoor durfde ik nooit omdat ik te verlegen was en me schaamde voor mn wat groot uitgevallen borsten in vergelijking met de rest van de meiden in de klas. Toen ik daar overheen was, kwam ik in een klas met alleen maar jongens) ... Morgen 28 graden ofzo hoorde ik?
ik ben ook best trots op mijn harry'squote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
28 graden? Ok, dat doet het 'm, ik ga lekker niets aan mijn scriptie doen morgen![]()
Over strakke shirts: ik ben eigenlijk best wel erg, ik trek altijd strakke dingen aan om te showen![]()
Daar ben ik te oud voor...quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:12 schreef Sylvana het volgende:
Alleen een naveltruitje ofzo zou ik niet zo snel aan doen
ik wou toen ik de foto´s zag al vragen of je ze niet te groot vind?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben ook best trots op mijn harry's. Toen ik nog echt dik was, vond ik ze vervelend, want ze maakten dat ik me nog dikker voelde, maar nu alles weer wat in proportie is, vind ik het (voorlopig?) wel goed zo
.
ik heb ook altijd strakke shirts aan (ookal is dat niet altijd mogelijk omdat ik zo'n taille heb, zit het daar net niet strak) met decolletequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd wel strakke shirts aan met een decollete, ook al heb ik geen platte buik, voel me er wel gewoon lekker in en wat de rest er van vindt maakt me niet zoveel uit ( mn vried vindt het iig niet erg)
Alleen een naveltruitje ofzo zou ik niet zo snel aan doen
Ja, op mn werk moet ik ook wel gewone t-shirts aan, als ik me buk dan mag ik ook geen blote rug of inkijk hebben daar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ook altijd strakke shirts aan (ookal is dat niet altijd mogelijk omdat ik zo'n taille heb, zit het daar net niet strak) met decollete
ookal ben ik daar wel een beetje op gaan letten toen ik stage liep![]()
als je bukt heb je al snel inkijk merkte ik welquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, op mn werk moet ik ook wel gewone t-shirts aan, als ik me buk dan mag ik ook geen blote rug of inkijk hebben daar.
nou mijn taille is zoveel smaller dan mijn heupen en borsten dat het nooit daar strak kan zitten en strak bij mijn taillequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef Chicolate het volgende:
Wie is eigenlijk dat lege vakje in het lijstje? Iemand die anoniem wil blijven?
En ligt het aan mij, of heb ik Thrilled niet meer gezien sinds hij meldde dat het heel waarschijnlijk was dattie bij de brandweer zou komen ... ben eigenlijk wel nieuwsgierig of het wat geworden is
Maarre Miss_S, strakke shirts zorgen toch juist dat je taille goed te zien is? Of heb jij het over ander soort strakke shirts dan ik?... ik bedoel die shirts van de H&M, die echt strak om je lichaam zitten, beetje strech ...
Snel ff die foto van je opgezocht ... ja je hebt inderdaad echt heel duidelijk een taille .. echt dat 'ideale' zandloperfiguurquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou mijn taille is zoveel smaller dan mijn heupen en borsten dat het nooit daar strak kan zitten en strak bij mijn taille
zelfs bij echt echte strakke shirtjes zit het bij mijn taille nog losjes
Stom is dat he, dat heb ik ook al... Terwijl het bij mij toch echt ook weer niet zo'n groot verschil is (taille 72, heupen en borsten beide ongeveer 100). Tenminste, ik vind het gewoon nog een mooie taille. Waarom zijn er dan geen shirts waar ik netjes in pas, omdat gemiddeld nederland rechter is zeker..quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:34 schreef Miss_S het volgende:
nou mijn taille is zoveel smaller dan mijn heupen en borsten dat het nooit daar strak kan zitten en strak bij mijn taille
zelfs bij echt echte strakke shirtjes zit het bij mijn taille nog losjes
ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Snel ff die foto van je opgezocht ... ja je hebt inderdaad echt heel duidelijk een taille .. echt dat 'ideale' zandloperfiguurzou dr op zich maar blij mee zijn ..
maar misschien keertje H&M, en dan die topjes met smalle bandjes, gewoon een S of XS aantrekken. Weet bijna wel zeker dat je taille te zien is (gewoon eens durven kleine maten te pakken. Ik heb nu ook een topje maat XS, en het staat me prima)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |